Ah die loopse teef van hem heeft weer een nieuw haarkleurtje.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:25 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
grappig gezicht dit, zo in de kooi.
hij had al meegedaan aan een andere documenaire over zwervers o.i.d., daarnaast is Luc ook geen lieverdje geweest in het verleden. Ik hoorde vandaag dat ie vast heeft gezeten voor durgssmokkel. (waarschijnlijk wist iedereen het hier al, maar ik keek er toch wel ff van op)quote:Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het kan altijd dat het een echte zwerver is.
Maar aangezien ze hele stricte regels hebben, dat een gastspeler 100% betrouwbaar moet zijn, twijfel ik ook.
En dat vindt ik best rot voor de zwervers in ons land
Zag je mijn eerdere post ?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het kan altijd dat het een echte zwerver is.
Maar aangezien ze hele stricte regels hebben, dat een gastspeler 100% betrouwbaar moet zijn, twijfel ik ook.
En dat vindt ik best rot voor de zwervers in ons land
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij is (a) Geen zwerver. Triest dat het hokje via een toneelspeler een act opvoert over de rug van de echte zwervers. Zo ga je toch niet met het imago van een grote groep mensen om.
Hij is (b) Wel een zwerver. Triest dat het hokje over de rug van een zwerver (voor een paar rotcenten en een bed) een Kerstgedachte wil imiteren.
Harstikke bedankt voor de link, dat had ik niet willen missen. Joris was ook prachtig, zo moeilijk als hij iets goeds voor Amanda uit zijn mond wist te krijgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ze het voorlas dat het woord voor woord een plaatsje verdiende in de COS....
Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zag je mijn eerdere post ?
[..]
fijn dat ik het nu ook snap. wist even niet wat te zeggen, hehe...quote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah die loopse teef van hem heeft weer een nieuw haarkleurtje.
EDIT: Ik dacht dat he Brian was....![]()
waar het kerstdiner werd opgeluisterd door een a capella koor en een strijkorkest. Misschien ook nog met All Music na het dessert?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is de Gouden Kooi, waar vorig jaar rond deze tijd Jacobus Toet met charisma zat te praten over kaviaar, waar Oger maatpakken voor de heren kwam aanmeten, waar het huis Hajenius een mooi assortiment sigaren had toegelicht, waar Marc Smeets de diners verzorgde ......
[ afbeelding ]
ik zet er speciaal de streams voor aanquote:Op donderdag 20 december 2007 01:44 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat we Lieke en jaap nog mogen zien
Om te vragen of hij bij Jaap moest gaan liggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:45 schreef avonne het volgende:
och, jesus, Huub rent weer achter haar aan
Ja, deze dus ........quote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
waar het kerstdiner werd opgeluisterd door een a capella koor en een strijkorkest. Misschien ook nog met All Music na het dessert?
hoe nobel van hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Om te vragen of hij bij Jaap moest gaan liggen.
Omdat hij zeker al voelde aankomen dat er een beetje 'lucht en geluid' rond Mikey en z'n hond hangt .....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Om te vragen of hij bij Jaap moest gaan liggen.
Hij had al 8 jaar niet in een bed geslapen (wtf hebben ze dan in die opvanghuizen staan).quote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef neehe het volgende:
Een echte zwerver zou de dekens naast het bed neerpleuren, en daar op de grond gaan slapen.
Nou, dat zegt dan wel genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had al 8 jaar niet in een bed geslapen (wtf hebben ze dan in die opvanghuizen staan).
Inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef neehe het volgende:
En de zender netjes in het bakje ja ja, we hebben een nette zwerver in huis.
Die als hij in bed ligt wel wat op Brian lijkt.
en dan is dit nog degene met meeste nivo in die kooiquote:Op donderdag 20 december 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is de Gouden Kooi, waar vorig jaar rond deze tijd Jacobus Toet met charisma zat te praten over kaviaar, waar Oger maatpakken voor de heren kwam aanmeten, waar het huis Hajenius een mooi assortiment sigaren had toegelicht, waar Marc Smeets de diners verzorgde ......
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. Wat wel duidelijk is, dat ze Mikey in De Kooi hebben gezet ter meerdere eer en glorie van Flens & Co. Zoals Japio vanmiddag al zei "Ze willen hebben dat we meer contrast maken, dat is goed voor de TV"quote:Op donderdag 20 december 2007 02:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en dan is dit nog degene met meeste nivo in die kooi
Hoe komen ze er bij?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef diedirk het volgende:
Lieke is weer veel te goed; zit alle troep op te ruimen terwij ze vanmiddag werkelijk een schandalige uitbrander van Jose kreeg die werkelijk nergens op sloeg.
Ze zou oa. op Natasia en Sylvia willen lijken?!?!!
Dan zeg maar tegen 'iemand' dat hij/zij het helemaal mis heeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Even iets anders, wie herinnert zich Dirk Boterbloem uit BB? (ik dus niet) Iemand zegt dat dat Jaap was.
Dat probeer ik ook, want Jaap was toen een jaar of 17/18. Itsme kende de echte Dirk. Maar het is tegen dovemansoren gericht. Kan er ook geen caps van vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zeg maar tegen 'iemand' dat hij/zij het helemaal mis heeft.
Beweert 'iemand' of 'Itsme' dat Japio voor Drik gespeeld zou hebben ?quote:Op donderdag 20 december 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, want Jaap was toen een jaar of 17/18. Itsme kende de echte Dirk. Maar het is tegen dovemansoren gericht. Kan er ook geen caps van vinden.
Op S1-S2 met 99% zekerheid Japioquote:
Neeeeee Itsme kent de echte Dirk. Iemand op VOL is er van overtuigd dat Jaap Dirk was.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beweert 'iemand' of 'Itsme' dat Japio voor Drik gespeeld zou hebben ?
CHAOS ...... Hoe geloofwaardig is je bericht als je onder deze naam post ?quote:Op donderdag 20 december 2007 02:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Er was geen rotzooi boven, .......
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeee Itsme kent de echte Dirk. Iemand op VOL is er van overtuigd dat Jaap Dirk was.
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Iemand op VOL is er van overtuigd" ...... Wat meer wil je nog weten ?
Maar, maar, maar, doordrukken op VOL ? Dat kan wel, maar dan moet je eerst nog een tijdje oefenen op FOK met Disana of BQ .......quote:Op donderdag 20 december 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Maar maar maar als ik weet dat ik gelijk heb, wil ik het ook heel graag doordrukken.
Zit om 9.00u met de popcorn klaarquote:Op donderdag 20 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, doordrukken op VOL ? Dat kan wel, maar dan moet je eerst nog een tijdje oefenen op FOK met Disana of BQ .......
(Sorry Disana en BQ, no pun intended)
Heel geloof waardig, naam is Chaos, maar mijn woorden en daden niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
CHAOS ...... Hoe geloofwaardig is je bericht als je onder deze naam post ?
Popcorn en Palma om 09:00 ....... Ik zou beiden niet trekken !quote:Op donderdag 20 december 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit om 9.00u met de popcorn klaar
Word ook wat lastigquote:Op donderdag 20 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Popcorn en Palma om 09:00 ....... Ik zou beiden niet trekken !
Bij popcorn idd nogal lastigquote:
Toen mocht het nog een paar centen kostenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, deze dus ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het programma stopt snel. John de Mol heeft de villa al aan de Kessler Stichting verkochtquote:Op donderdag 20 december 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel weggenomen, het jeukt gewoon overal
Lijkt net of Japio een sumo-pak aanheeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk voor Lieke .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal zien die pakken er aan de voorkant anders uit ........quote:Op donderdag 20 december 2007 03:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Lijkt net of Japio een sumo-pak aanheeft.
quote:Op donderdag 20 december 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal zien die pakken er aan de voorkant anders uit ........
[ afbeelding ]
Nee, niks photoshoppen ..... Enne meest legendarisch van me is deze toch wel !quote:Op donderdag 20 december 2007 03:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Maareh, is deze nou echt of gefotoshopt? Hij blijft legendarisch....of ie nou echt is of niet.
dirk in zn shop... lijkt niet eens op jaapquote:Op donderdag 20 december 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, want Jaap was toen een jaar of 17/18. Itsme kende de echte Dirk. Maar het is tegen dovemansoren gericht. Kan er ook geen caps van vinden.
Dat is echtquote:Op donderdag 20 december 2007 03:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Maareh, is deze nou echt of gefotoshopt? Hij blijft legendarisch....of ie nou echt is of niet.
Stoppen hoor, mijn libido, wat doe jequote:Op donderdag 20 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niks photoshoppen ..... Enne meest legendarisch van me is deze toch wel !
(Is overgenomen op de site http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ - rechterkant in het banner-overzicht)
[ afbeelding ]
Grote kans dat Huub idd op een wolk leeft. Maar hoogst waarschijnlijk inmiddels een Nowlive wolk ......quote:Op donderdag 20 december 2007 04:00 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk vliegt Huub er uit de volgende keer. Het zou terecht zijn. Die jongen is veel te veel op een wolk gaan leven door de acties van FOK en denkt dat hij alles kan maken en iedereen kan breken. Stem Huub er maar uit.
Dan heb ik hier puur Libido Forte voor je:quote:Op donderdag 20 december 2007 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stoppen hoor, mijn libido, wat doe je
quote:Op donderdag 20 december 2007 04:00 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk vliegt Huub er uit de volgende keer. Het zou terecht zijn. Die jongen is veel te veel op een wolk gaan leven door de acties van FOK en denkt dat hij alles kan maken en iedereen kan breken. Stem Huub er maar uit.
Daar gaat mijn odolquote:Op donderdag 20 december 2007 04:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb ik hier puur Libido Forte voor je:
[ afbeelding ]
Ik ben niet besneden.quote:Op donderdag 20 december 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Raak jij je odol al kwijt bij de foto van 1 enkel biertje ?
Odol???quote:
Welnee, volgens Wikipedia ( zie hier ) :quote:Op donderdag 20 december 2007 04:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Odol???
Das toch een Onwijs Dikke Ochtend L*L ?
Ontzettend, Ongelooflijk, Ontzettend.........mag allemaalquote:Op donderdag 20 december 2007 04:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Odol???
Das toch een Onwijs Dikke Ochtend L*L ?
Gewoon tandengedoe dusquote:Op donderdag 20 december 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welnee, volgens Wikipedia (http://de.wikipedia.org/wiki/Odol) :
"Odol ist der Markenname der GlaxoSmithKline Consumer Healthcare für eine Pflegeserie zur Gesunderhaltung von Zahnfleisch und Zähnen."
Met tanden mag denk ik wel, anders had Brian bij Amanda haar tanden er al lang uitgerost .......quote:
Gelijk heb je Mootsquote:Op donderdag 20 december 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Maar maar maar als ik weet dat ik gelijk heb, wil ik het ook heel graag doordrukken.
quote:Ex-bewoner Dirk wás zwerver en alcoholist, maar is nu acteur!!
"Zwerver" Dirk verbleef alleen eerste kerstdag in het BigBrother huis.
Dirk vertelde in de donderdagavond-uitzending dat hij 5 jaar zwerver is geweest. Heeft nu een toneelopleiding achter de rug en staat ingeschreven bij een aantal castingbureau's. Hij heeft tot nu toe wat kleine rollen gespeeld.
Het Haarlems Dagblad van 30/12 had het volgende te melden over Dirk :
De 42 jarige Haarlemmer Dirk Boterblom woont in een flat in de Haarlemse wijk Schalkwijk. Hij is al 6 jaar clean van zijn alcoholverslaving. Om van die verslaving af te komen, verbleef hij 8 maanden intern in de Brijderstichting. Dirk is rond half december gecast door castingbureau "CleverCasting" om de rol van zwerver te spelen in BigBrother. Om er verlopen uit te zien heeft hij een paar dagen niet
geslapen, over zijn broek geplast en mest in zijn schoenen gestopt.
Het was voor Dirk moeilijk om zichzelf weer terug te plaatsen in een situatie die hij vroeger goed gekend had. Sommigen van zijn kennissen schrokken toen ze hem op TV zagen en dachten hij teruggevallen was in zijn oude patroon. Voor zijn rol in BigBrother was een script geschreven, maar Dirk kreeg alle vrijheid om dit aan te passen. Hij hoopt dat hij door de rol in BB nieuwe aanbiedingen zal krijgen.
Huh?quote:Op donderdag 20 december 2007 04:44 schreef nachtzuster het volgende:
mag op Vol blijkbaar niet meer posten, dus dan maar alleen hier
Morwen!quote:
Mensch, dat is niet normaal, mail naar Snap sturenquote:Op donderdag 20 december 2007 04:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Morwen!![]()
Ja vreemd ik was eerst gewoon ingelogd en kon niet posten, werd eruit gekicked en na 20 inlogpogingen was ik het wel zat![]()
Maargoed het was Jaap dus niet![]()
en Moots leest het hier wel
Tis inmiddels gelukt, moest acount opnieuw activerenquote:Op donderdag 20 december 2007 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mensch, dat is niet normaal, mail naar Snap sturenIs zeker niet de bedoeling dat jij er niet op kan komen.
Trustequote:Op donderdag 20 december 2007 05:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tis inmiddels gelukt, moest acount opnieuw activeren![]()
Nu snel weer slapen anders ben ik niet op tijd voor onze grote vriendin Palma, die Mikey wakker maakt![]()
Sorry voor het offtopic geleuter![]()
Trusten!
Ik verwacht dat eindelijk Brian aangepakt zal gaan worden .... door Amandaquote:Op donderdag 20 december 2007 08:32 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen op deze tweede kerstdag.
Zouden er vandaag ook nog gasten gaan komen waar Lieke haar hart bij kan uitstorten?
of word haar verhaallijn eindelijk afgesloten?
Ratten moet je ruimen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eindelijk Brian aangepakt zal gaan worden .... door Amanda![]()
Het is dan ook compleet verwerpelijk en onacceptabel dat hij die slierten op haar kop een "pruik" heeft genoemd !!
ja, en dan? Brian in een zetel naar de winst.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef marky het volgende:
Jammer dat Huub Lieke nog niet ver genoeg over het randje heeft geduwd dat ze naar huis gaat. Hopen dat hij vandaag nog even door gaat dan gaat ze misschien voor de kerstdagen nog weg.
Ben bang dat hoe meer ze tegen haar aan gaan schoppen, des te koppiger ze wordt om te blijven zitten.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef marky het volgende:
Jammer dat Huub Lieke nog niet ver genoeg over het randje heeft geduwd dat ze naar huis gaat. Hopen dat hij vandaag nog even door gaat dan gaat ze misschien voor de kerstdagen nog weg.
Zucht.... ten eerste bepaalt de redaktie wie er gaat winnen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dan? Brian in een zetel naar de winst.
Brian helpt in samenwerking met Amanda en Zeurlene Huub over de rooie, met hem beschuldigen van onrecht to Lieke, Huub eruit, Jaap wordt er vervolgens fijntjes door Brian en Amanda uitgestemd en Amanda laat Brian winnen.
Dan hebben ze het toch bereikt.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |