Maar, maar, maar, doordrukken op VOL ? Dat kan wel, maar dan moet je eerst nog een tijdje oefenen op FOK met Disana of BQ .......quote:Op donderdag 20 december 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Maar maar maar als ik weet dat ik gelijk heb, wil ik het ook heel graag doordrukken.
Zit om 9.00u met de popcorn klaarquote:Op donderdag 20 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, doordrukken op VOL ? Dat kan wel, maar dan moet je eerst nog een tijdje oefenen op FOK met Disana of BQ .......
(Sorry Disana en BQ, no pun intended)
Heel geloof waardig, naam is Chaos, maar mijn woorden en daden niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
CHAOS ...... Hoe geloofwaardig is je bericht als je onder deze naam post ?
Popcorn en Palma om 09:00 ....... Ik zou beiden niet trekken !quote:Op donderdag 20 december 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit om 9.00u met de popcorn klaar
Word ook wat lastigquote:Op donderdag 20 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Popcorn en Palma om 09:00 ....... Ik zou beiden niet trekken !
Bij popcorn idd nogal lastigquote:
Toen mocht het nog een paar centen kostenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, deze dus ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het programma stopt snel. John de Mol heeft de villa al aan de Kessler Stichting verkochtquote:Op donderdag 20 december 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel weggenomen, het jeukt gewoon overal
Lijkt net of Japio een sumo-pak aanheeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk voor Lieke .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal zien die pakken er aan de voorkant anders uit ........quote:Op donderdag 20 december 2007 03:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Lijkt net of Japio een sumo-pak aanheeft.
quote:Op donderdag 20 december 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal zien die pakken er aan de voorkant anders uit ........
[ afbeelding ]
Nee, niks photoshoppen ..... Enne meest legendarisch van me is deze toch wel !quote:Op donderdag 20 december 2007 03:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Maareh, is deze nou echt of gefotoshopt? Hij blijft legendarisch....of ie nou echt is of niet.
dirk in zn shop... lijkt niet eens op jaapquote:Op donderdag 20 december 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, want Jaap was toen een jaar of 17/18. Itsme kende de echte Dirk. Maar het is tegen dovemansoren gericht. Kan er ook geen caps van vinden.
Dat is echtquote:Op donderdag 20 december 2007 03:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Maareh, is deze nou echt of gefotoshopt? Hij blijft legendarisch....of ie nou echt is of niet.
Stoppen hoor, mijn libido, wat doe jequote:Op donderdag 20 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niks photoshoppen ..... Enne meest legendarisch van me is deze toch wel !
(Is overgenomen op de site http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ - rechterkant in het banner-overzicht)
[ afbeelding ]
Grote kans dat Huub idd op een wolk leeft. Maar hoogst waarschijnlijk inmiddels een Nowlive wolk ......quote:Op donderdag 20 december 2007 04:00 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk vliegt Huub er uit de volgende keer. Het zou terecht zijn. Die jongen is veel te veel op een wolk gaan leven door de acties van FOK en denkt dat hij alles kan maken en iedereen kan breken. Stem Huub er maar uit.
Dan heb ik hier puur Libido Forte voor je:quote:Op donderdag 20 december 2007 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stoppen hoor, mijn libido, wat doe je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |