quote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Zo'n hond in bed is niets, zelfs in de slaapkamer hoort zo'n hond niet thuis.
[ afbeelding ]
hij heeft altijd gewerkt hoor........ niks geen uitkering, je bent in de war met brianquote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef ikhouvanmij- het volgende:
wat doen die gasten in het dagelijks leven? die huub bijvoorbeeld, wat een golddiggende dwerg is dat dan?
Sociale dienst liet hem in het huis op de hoop dat ze zijn achterstallige bijstandsfraude zouden kunnen verrekenen bij mogelijke winst?
Wat een Nederlands Leids stuk exponent van studentenkanker is dat zeg, ga lekker werken. Zou me niets verbazen dat ie het bijkanse parkeerplaatshomovriendje van jort kelder is, met zijn rob low look.
ja maar die komen vast niet van de straat.....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:03 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Hier slapen de honden en katten ook op bed. Niets mis mee, bed wordt twee keer per eeek verschoond...
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat horen we morgen wel weer van Palma !
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is (a) Geen zwerver. Triest dat het hokje via een toneelspeler een act opvoert over de rug van de echte zwervers. Zo ga je toch niet met het imago van een grote groep mensen om.
Hij is (b) Wel een zwerver. Triest dat het hokje over de rug van een zwerver (voor een paar rotcenten en een bed) een Kerstgedachte wil imiteren.
heeft die hond ze zender nog om dan ?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De hond maakt dat lawaai dus !! Ik vroeg het me al af. Dacht idd dat het de RAT was
Nee, daar klinkt het veel te tevreden voorquote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De hond maakt dat lawaai dus !! Ik vroeg het me al af. Dacht idd dat het de RAT was
Gatverrr!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:03 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Hier slapen de honden en katten ook op bed. Niets mis mee, bed wordt twee keer per eeek verschoond...
Nee, die komen uit de modderige tuinquote:Op donderdag 20 december 2007 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar die komen vast niet van de straat.....
nou lekker dan.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee, die komen uit de modderige tuin
Niets mis mee, wat mij betreft.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee, die komen uit de modderige tuin
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:03 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nee deze dwerg is bezig met "2,2 miljoen" .....![]()
![]()
En wij ook , dankquote:Op donderdag 20 december 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis mee, wat mij betreft.
Wat ligt die hond berelekker.
voor kans op 2 mljoen euro naait lieke die zwerver nog hoor, maak je geen illusiesquote:Op donderdag 20 december 2007 01:11 schreef ikhouvanmij- het volgende:
[..]
Huub is een klein miezertje met limburgse trash good looks. Kijk eens naar zijn kikkerogen.
Het is opzich helemaal geen knap mannetje, een soort van michael j. fox, maar dan het mongoloide broertje.
Maar ja, als je als vrouw 3 jaar opgesloten zit in een glazen kooi, dan alles beter dan die dikke reiki fetishist of dat robinson exeditielid met zijn verwijfde bek.
nee hoor meneer Huub had BUITEN de kooi ook vrouwen om al zijn vingertjes...quote:Op donderdag 20 december 2007 01:11 schreef ikhouvanmij- het volgende:
[..]
Huub is een klein miezertje met limburgse trash good looks. Kijk eens naar zijn kikkerogen.
Het is opzich helemaal geen knap mannetje, een soort van michael j. fox, maar dan het mongoloide broertje.
Maar ja, als je als vrouw 3 jaar opgesloten zit in een glazen kooi, dan alles beter dan die dikke reiki fetishist of dat robinson exeditielid met zijn verwijfde bek.
Yep. Maar het laatste bericht is dat Lieke (nog) 'achter' zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
Mag ik aannemen dat Lieke bij Jaap slaapt, aangezien de 'zwerver' in haar bed ligt?
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor kans op 2 mljoen euro naait lieke die zwerver nog hoor, maak je geen illusies
Ik snap de relevantie van dat 19 niet helemaal.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:13 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nee hoor meneer Huub had BUITEN de kooi ook vrouwen om al zijn vingertjes...![]()
Een voorbeeld hiervan was 19 jarige dwerg Hexxa.Zo labiel als een Nadia die net geboren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |