Tuurlijk is het gewoon een pruik maar het aanpakken van een kindje van God is "not done" in dat hok.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het grappige is dat het natuurlijk wel een pruik is.. zó jammer dat de andere miljonairs Amanda niet mogen aanpakken op haar haar!!
PoekieRoekie is weer goed bezig, er is geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben ik goed in cryptogrammen.
[..]
Als Lieke die pruik had gehad was het natuurlijk geen probleem geweest....alle bewoners hadden daar haar mee mogen pakken....ik denk dat in dat geval die pruik allang verbrand was geweest en Lieke kaal door het huis had gelopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het grappige is dat het natuurlijk wel een pruik is.. zó jammer dat de andere miljonairs Amanda niet mogen aanpakken op haar haar!!
Waarmee hij dagelijks uren achter internet rondhangtquote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef Varen het volgende:
Er is geen uitslaapdag
Zwerver heet Michel, geen Mikey, dat is zijn nicknaam
Goed he?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
PoekieRoekie is weer goed bezig, er is geen touw aan vast te knopen.
en weer ben ik het met je eens..quote:Op donderdag 20 december 2007 09:39 schreef riri het volgende:
[..]
Desii...
Hij heeft niets anders gedaan de laatste tijd dan haar echt diep in haar hart te kwetsen...echt,daar kan je niet omheen toch?
Aan de andere kant wil en eist hij samenwerking....
Hij vindt het moeilijk te zien dat zij iedereen over zich heen krijgt...
Door zijn eigen gedrag heeft hij ervoor gezorgd dat de andere bewoners zich extra op haar zijn gaan richten....
Aan de ene kant vindt hij het dus erg voor haar dat ze in die positie zit aan de andere kant heeft hij er alles aan gedaan dat ze erin kwam...
Voor mij betekent het maar één ding....
Hij wil dat ze breekt,door zijn gedrag,en dan op hangende pootjes bij hem terugkomt....want hij wil haar niet kwijt.
Waarom heeft hij dit uberhaupt in gang gezet?
Voor zijn jaardag was het al dat hij ontzettend lang met zijn ziel onder zijn armen liep en het nog heel moeilijk trok in die villa...zijn frustaties...al zijn frustatie heeft hij via haar eruit gegooid..elke dag weer...
Het is in het normale leven ook vaak zo dat je dat doet tegen de persoon die je het meest na staat...die vertrouw je het meest en bij die kan je er alles uit gooien.
Daarmee heeft hij heel veel energie uit haar getrokken.
Waarom mag Lieke haar eigen beslissingen niet nemen...waarom geeft (gaf) hij haar niet de ruimte? ....hij zou veel meer hebben teruggekregen als hij dat had gedaan...haar volledige steun.
Maar zo....dit kan zo niet.
Jaap snapt het ook niet.....waarom moet hij er steeds zo negatief bovenop zitten?
Waarom kan hij haar niet de ruimte geven,waarom maakt hij hiermee zoveel kapot?
Ik kan er niets anders bij verzinnen dan dat hij wil dat ze zich aan hem onderwerpt...dat het dus echt een pure machtstrijd is van hem.
Steeds meer puzzelstukjes vallen op zijn plaats wat betreft zijn gedrag....hij wil hoe dan ook de leiding.
Volgens mij is dat het grote probleem bij hem....hij kan dat niet uit handen geven of los laten...hij overruled alles en iedereen....let maar op bij nieuwe mensen die hij ontmoet....het is meteen positie afbakenen. en veilig stellen....het gaat nooit op een ontspannen manier.
Onderwerping....
En dat in een relatie?
Echt Desii...daar kan niemand mee....in een relatie is zo'n verhouding onhoudbaar
Hoe leuk.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Varen het volgende:
Zwerver wordt gepimpt vandaag
[ afbeelding ]
Ik gok een schone kartonnen doos en wat nieuwe kleren, thats it.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe leuk.
Ben benieuwd naar de nazorg voor deze zwerver.
valt wel mee, dat pimpen. Een joggingbroek en een t-shirt.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe leuk.
Ben benieuwd naar de nazorg voor deze zwerver.
Hij heeft een eigen bootje waar hij slaapt, dus dat doosje is niet nodig.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik gok een schone kartonnen doos en wat nieuwe kleren, thats it.
Later op de dag, krijgt hij mooie kleding, hij wodt geknipt en zijn baard word gedaan of eraf, zei Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
valt wel mee, dat pimpen. Een joggingbroek en een t-shirt.
Palma is wel vastbesloten dat zijn kleren in de wasmachine gaan.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Varen het volgende:
Zwerver wordt gepimpt vandaag
[ afbeelding ]
En dan krijgt Brian zijn kleding en krijgen we een real life versie van Trading Placesquote:Op donderdag 20 december 2007 10:01 schreef Varen het volgende:
Later op de dag, krijgt hij mooie kleding, hij wodt geknipt en zijn baard word gedaan of eraf, zei Huub.
Dankje, ik bedoelde dus dat er geen nazorg komt, die doos was meer een wijze van spreken, wel goed de hond naar de dierenarts mag. Hopelijk laten ze Mickey ook even doorlichten.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen bootje waar hij slaapt, dus dat doosje is niet nodig.
Dat pimpen gebeurt later op de dag, haar eraf, scheren enz.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
valt wel mee, dat pimpen. Een joggingbroek en een t-shirt.
Palma is wel vastbesloten dat zijn kleren in de wasmachine gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |