Daar moet Q nog aan beginnen geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2007 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou oneerlijk zijn, ik oefen straks al de "5 meter naar de wc"-loop
Ik kan je melden dat ik na mijn operatie niet eens goed kon lopen, dat terwijl je in je darmen geopereerd bentquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
In dit tempo kan ik volgende week nog steeds niets, voel me kutter dan vlak na de operatie.
we hebben ook supporters nodigquote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey ik heb geen handicap! Iig geen zichtbare
Fawkes, supporter van de paralympicsquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
we hebben ook supporters nodig
Ik help wel aanduwenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Fawkes, supporter van de paralympics
Je door Evy laten trainen is ook valsspelen natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Nog een aantal maanden en dan mag ik niet meer meedoen met de paralympics.
Er gingen nog een aantal maanden trainen zonder Evy aan vooraf.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je door Evy laten trainen is ook valsspelen natuurlijk.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Is dit alles. Uhhohhuhw!
Ga zitten want ik wil eens met je pratenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Is dit alles. Uhhohhuhw!
Ja, mijn collega zingt dat. Ik werd er gek van. Dan moet ik het even van me af schrijven.quote:
Als tegengas zelf muziek opzetten?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, mijn collega zingt dat. Ik werd er gek van. Dan moet ik het even van me af schrijven.
Kutquote:Op woensdag 19 december 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa heeft de kerstboomverlichting doorgebetenik dacht dat t een beetje over was maar helaas
kat sloopt van allesquote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kut.
Je kan 't beest ook niet kwalijk nemen
Dat schijnt een ziekte te zijn die veel digibeten hebben: "hij werkt altijd met computers"quote:Op woensdag 19 december 2007 17:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat ik "graag" computers van anderen maak.
Ik kan mensen wel dingen helder uitleggen, maar ik heb aangegeven er niet de tijd en de zin voor te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat schijnt een ziekte te zijn die veel digibeten hebben: "hij werkt altijd met computers"
Slechte vriend ben jequote:Op woensdag 19 december 2007 17:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik kan mensen wel dingen helder uitleggen, maar ik heb aangegeven er niet de tijd en de zin voor te hebben.
Voor vrienden doe ik dat welquote:
Doe maarquote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
Nee schrik maar niet, ik wil je niet verlaten, nee
Er is iets en ik kan er niks aan doen
8 topics?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:18 schreef ijsprinses het volgende:
heb ik nog wat gemist?
Ik ben wel voor de zuidpool.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Kan nixxx niet beter naar Londen verhuizen dan? Zijn we ook weer van hem af.
Garpje.![]()
ja, hoor, alsof het hier niet vol genoeg isquote:
Duke nieuwsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef Q. het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Kan nixxx niet beter naar Londen verhuizen dan? Zijn we ook weer van hem af.
Garpje.![]()
Jobhoppen is zo 2000quote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
Wel vakantie en na mijn vakantie heb ik geen zin meer in mijn werk dus gaan we wellicht wat anders zoeken.
Ze hebben iets besloten wat per se teruggedraaid moet worden, zo niet dan ga ik wat anders zoeken.quote:
Ook voor vrienden word ik er wel een beetje moe van soms. Sommigen lijken vaak niet te beseffen dat je al snel een vrije avond kwijt bent voor wat prutsen met zo'n ding.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Voor vrienden doe ik dat wel![]()
voor "bekenden" van mijn ouders heb ik daar laatste tijd wat meer moeite mee
Wat nou kwijt? Het is toch een hobby?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook voor vrienden word ik er wel een beetje moe van soms. Sommigen lijken vaak niet te beseffen dat je al snel een vrije avond kwijt bent voor wat prutsen met zo'n ding.
Welcome to the real world....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze hebben iets besloten wat per se teruggedraaid moet worden, zo niet dan ga ik wat anders zoeken.
Daar was ik al hoor, maar dit verpest mijn werk en aangezien ik niet iedere dag met tegenzin wil opstaan accepteer ik het niet.quote:
Wat hebben ze besloten dan? Je ontslag?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze hebben iets besloten wat per se teruggedraaid moet worden, zo niet dan ga ik wat anders zoeken.
Nee niet mijn ontslag.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat hebben ze besloten dan? Je ontslag?
Als het je onstlag was snap ik dat je met tegenzin zou gaanquote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee niet mijn ontslag.![]()
Ik ga er inhoudelijk verder ook niet op in.
Logisch. Je zult je redenen hebben waarom het je tegen staat.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee niet mijn ontslag.![]()
Ik ga er inhoudelijk verder ook niet op in.
Jawel hoor, maar dit vergalt mijn plezier.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Wel een bummer Platoman, je hebt het er verder nog prima naar je zin toch? Zou wel zonde zijn.
Tieten, bier of popquiz?quote:
We kunnen het over Q.'s gezondheid gaan hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb even geen onderwerpen.
Weet ik, maar ik wist niks beters te verzinnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar gaat het niet zo goed mee.
Verder nog vragen?
Of het gebrek er aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kunnen het over Q.'s gezondheid gaan hebben.
Meer bierquote:
"Terug naar Philip";quote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef Pheno het volgende:
Lol @ journaal die het Nederlands dictee aankondigt
Laten we het hebben over euhmm.. brandweermannenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
Jawel hoor, maar dit vergalt mijn plezier.
Maar goed, ander onderwerp.
Het is al gelukt.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Opentrek ze.
Drink zequote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ja. Bier. Heerlijk. Ik snak naar een flesje Jupiler aan mijn mond en dat heerlijke vocht dat naar binnenglijdt. Gepaard met nacho's. Mèhn.
Van wie mag dat niet? S?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef Christine het volgende:
Laten we het niet over dingen hebben die ik niet mag. Bier enzo.
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef Christine het volgende:
Laten we het niet over dingen hebben die ik niet mag. Bier en seks.
Dan loop ik al weer achter.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Christine het volgende:
Zijn darmoperaties trouwens de nieuwste rage in de SC?
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Christine het volgende:
Heeft het met een kano te maken?.
En met oorstokjes in de open wond peuren?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zou ook niet kunnen, dat scheelt.
Nee, operaties wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Christine het volgende:
Zijn darmoperaties trouwens de nieuwste rage in de SC?
Mag je ook geen bier?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zou ook niet kunnen, dat scheelt.
Verstandig, helaas denken te veel mensen dat ze slim isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Christine het volgende:
Oh Sonja. Nee, die kan wel meer zeggen.
Ik vind haar altijd nogal dom en ordinair overkomen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandig, helaas denken te veel mensen dat ze slim is
Nou ja, iig uitgekookt genoeg om mensen die boeken te laten kopen
Ik ook, maar het zal aan ons liggenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd nogal dom en ordinair overkomen.
Ik zag d'r een keer op tv tegen haar kind zeggen: "Wil jij ook een krosantje?"quote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd nogal dom en ordinair overkomen.
Ze praat inderdaad nogal volks.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zag d'r een keer op tv tegen haar kind zeggen: "Wil jij ook een krosantje?"
Krosantje.
quote:
Het gaat me niet om haar accent, maar meer om haar wijze van preseneren.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef Vork het volgende:
Zo praten ze allemaal daar in Noord-Holland. Gelukkig woon ik er niet meer.
Alleen in de kop en west frieslandquote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef Vork het volgende:
Zo praten ze allemaal daar in Noord-Holland. Gelukkig woon ik er niet meer.
Ok, half Noord-Holland. Dat is dan nogsteeds daar waar ik vandaan kom en wat men jaren lang tegen me heeft lopen praten.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
Alleen in de kop en west friesland
Zolang het met mijn eigen spul is wel, maar niet de spyware infested pentium 3 van een vriend die ik 4 keer per jaar ziequote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat nou kwijt? Het is toch een hobby?
De helft wat betreft oppervlakte niet wat betreft inwonersquote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok, half Noord-Holland. Dat is dan nogsteeds daar waar ik vandaan kom en wat men jaren lang tegen me heeft lopen praten.
En wat betreft de wijze van presentatie. Er is verband met de afkomst. Echt. Helaas wel.
Uiteraard. He moet dat nou allemaal weer zo?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
De helft wat betreft oppervlakte niet wat betreft inwoners
Natuurlijk, de feiten moeten wel correct weergegeven worden.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Uiteraard. He moet dat nou allemaal weer zo?
Ik help graag waar ik kan.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, de feiten moeten wel correct weergegeven worden.
We zijn te goed voor deze wereld.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef Godlike02 het volgende:
Zie je!
We helpen ook nog bij de studie
Kun je niet ergens een rolstoel lenen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Ik moet zo weer opstaan. Ik ga al zweten bij het idee alleen al.
Dan moet ie zich voor die ministukjes in huis steeds in en uit die rolstoel hijsen, lijkt me pijnlijk en omslachtig.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je niet ergens een rolstoel lenen?
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan moet ie zich voor die ministukjes in huis steeds in en uit die rolstoel hijsen, lijkt me pijnlijk en omslachtig.
Vooruit dan maar, omdat het mijn broeder is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Er zit niets anders op dan voorlopig nog even medelijden te hebben met onze arme Qtie,
Sorry, ik zal in het vervolg iets terughoudender reageren.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet zo enthousiast Platoman.
Ja juffrouw, ik zal vanaf nu braaf zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Goedzo, en het mag ook wel iets onwelgemeender. Als je dan toch beter je best zult doen.
Idd, lijkt me verre van ideaal. Een rolbed, dat zou beter zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan moet ie zich voor die ministukjes in huis steeds in en uit die rolstoel hijsen, lijkt me pijnlijk en omslachtig.
Ik ben echt zielig.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Er zit niets anders op dan voorlopig nog even medelijden te hebben met onze arme Qtie,
*nogmaals aai*quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ga jullie verlaten, ik ga proberen om een boek te lezen, hoewel dat vast niet zal lukken want ik ben nog steeds boos.
Ik hoop ook nog boodschappen te kunnen doen voor morgen. Na 2,5 dag mag het wel eens een keer.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, lijkt me verre van ideaal. Een rolbed, dat zou beter zijn.
Net weer naar de wc geweest.Twee keer zelfs, toen ik er net weer in lag merkte ik dat ik de grote boodschap toch niet op kon houden.
Nep-CL.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel wilde weten Qtie.
Vaarwel.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ga jullie verlaten, ik ga proberen om een boek te lezen, hoewel dat vast niet zal lukken want ik ben nog steeds boos.
Niet? Zuster TD?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel wilde weten Qtie.
Open er een topic overquote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb nooit gepretendeerd een CL te zijn, nep of echt.quote:
Ik ben maar een parttime-zuster, vandaar.quote:
Wat een teleurstelling.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepretendeerd een CL te zijn, nep of echt.
Dat verklaart alles.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben maar een parttime-zuster, vandaar.
De pil van Drion lost alles op.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat verklaart alles.
Ik denk dat ik vrijdag ga vragen om de zooi te amputeren, het doet verdomde pijn. Slotje, opgelost
Maar niet orgineel. Ik wil wel model kunnen staan in de nieuwe Duke als opengereten persoon.quote:
Probleem 1: die zal ik bij de buren moeten halen. Dat valt op.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Q. het volgende:
Neem een bot keukenmes!
Gewoon doen alsof mijn neus bloedt?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:24 schreef Q. het volgende:
Niets van aantrekken.
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof mijn neus bloedt?
Ow leuk, dan hebben we wat gemeenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
Vandaag scoorde heel hoog op de ranglijst met meest vreselijke dagen van mn leven, hoop dat het morgen beter is..
Vorige nacht wel, hopelijk vanavond niet, als ik kan slapen. Morgen gaat iig hoog scoren op mijn ranglijst.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
Vandaag scoorde heel hoog op de ranglijst met meest vreselijke dagen van mn leven, hoop dat het morgen beter is..
trustequote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een poging doen, cya tomorrow. Wat heb ik een zin in de 4 liter
Daar leek het wel op. Alhoewel ik vorige keer dacht dat het slecht ging en dat was ook niet waarquote:Op donderdag 20 december 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ging t goed litpho?
Je hebt toch ook een heleboel goed werk voor ze gedaan? Dat gaat toch niet weg met één enkele keer de draad laten vallen?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag denk ik in m'n handjes knijpen als ze me ooit nog bellen.
Ga eerst slapen en bedenk morgen rustig als het ff bezonken is wat je gaat mailen, geen overhaaste dingen doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:35 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik er nou weer op antwoorden? M'n excuses aanbieden, maar ja, en dan? Heeft hij ook weinig aan.
Geen excuses aanbieden heb jij weer niets aan. Maar ja, het is lastig. Morgen AirwiN maar even vragen, die heeft altijd wel zinnige dingen te melden op zo'n moment.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:35 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik er nou weer op antwoorden? M'n excuses aanbieden, maar ja, en dan? Heeft hij ook weinig aan.
Oh, en dat is een goed idee. Niet alsof de andere partij serieus zal verwachten dat je om twee uur 's nachts nog terugmailt. Dat kan best morgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ga eerst slapen en bedenk morgen rustig als het ff bezonken is wat je gaat mailen, geen overhaaste dingen doen.
Tuurlijk wel. Zoals litpho zegt je hebt ook genoeg goede dingen voor ze gedaan en je kan het heus welquote:Op donderdag 20 december 2007 01:39 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ik nu nog een oog dichtdoe.
Niet nu overal iets achter gaan zoeken meis, misschien is t ff komkommertijd ook. Rustig aan doen en slapen, je er gek om maken schiet ook niet opquote:Op donderdag 20 december 2007 01:44 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik krijg eigenlijk nooit positieve feedback.
Het verklaart wel waarom het de laatste tijd een stuk rustiger is.
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:44 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik krijg eigenlijk nooit positieve feedback.
Het verklaart wel waarom het de laatste tijd een stuk rustiger is.
Haal jezelf niet zo onderuit! je kan het echt wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:09 schreef CherryLips het volgende:
blegh.
Hij noemde m'n werk een wanprestatie, onacceptabel, door dit soort dingen zou een zender een ander bureau opzoeken, etc.
Ik word pleejuffrouw, zelfs dit is al te veel verantwoordelijkheid voor me.
Wat is't?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:25 schreef Vork het volgende:
Matigemorgen.
Zo vroeg al?quote:
* JDude geeft Vork een Swiffer-doekje.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:29 schreef Vork het volgende:
En stof die met geen mogelijkheid blijft hangen.
Gisteravond al. Op één of andere manier drupt er water door de ventilatiegaten zo mijn toilet in. Dus de hele muur en een stukje plafond zijn zeiknat. Straks maar even de VVE bellen.quote:
Heb je bovenburen? Dan zou ik die eerst even proberen.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:31 schreef AirwiN het volgende:
Gisteravond al. Op één of andere manier drupt er water door de ventilatiegaten zo mijn toilet in. Dus de hele muur en een stukje plafond zijn zeiknat. Straks maar even de VVE bellen.
Daar heb ik al een aantal keer aan de deur gestaan maar de beste man is er niet. En het water komt zo duidelijk naar beneden drippen in het ventilatiegat, dat ik vermoed dat er boven op het dak iets niet goed zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:32 schreef JDude het volgende:
Heb je bovenburen? Dan zou ik die eerst even proberen.
De bovenbuurman heeft er al sinds de zomer last van hoor ik net!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je bovenburen? Dan zou ik die eerst even proberen.
Verborgen gebreken ftw!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:00 schreef AirwiN het volgende:
De bovenbuurman heeft er al sinds de zomer last van hoor ik net!![]()
Het zou zomaar kunnen dat ik deze week mijn abonnement op de VEH ten gelde ga maken.
Als het verborgen zou zijn, zou ik er geen last van hebben...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:07 schreef JDude het volgende:
Verborgen gebreken ftw!
Good luck with that thanquote:Op donderdag 20 december 2007 07:29 schreef Vork het volgende:
Tijd om de hel maar eens persoonlijk op te gaan zoeken.
Oi, oi, oi.. en dat op de vroege morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:00
schreef AirwiN het volgende:
De bovenbuurman heeft er al sinds de zomer last van hoor ik net!![]()
Het zou zomaar kunnen dat ik deze week mijn abonnement op de VEH ten gelde ga maken.
1e? Zie je, ik moet voortaan meer wegblijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:23 schreef CherryLips het volgende:
We waren 1e.
Ik heb vanmiddag een woedend mailtje ontvangen van het werk. Er was een ernstige klacht geweest over een van m'n vertalingen en hij had gelijk. Ik kende de terminologie niet voldoende, de zinnen liepen niet goed, ik had de Engelse termen aangehouden en ik mag geen documentaires meer doen.
Ik zit hier nu te janken en te trillen.
Kop op meis.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:09 schreef CherryLips het volgende:
blegh.
Hij noemde m'n werk een wanprestatie, onacceptabel, door dit soort dingen zou een zender een ander bureau opzoeken, etc.
Ik word pleejuffrouw, zelfs dit is al te veel verantwoordelijkheid voor me.
Inderdaad. Het is niet dat je continu zulke mailtjes krijgt toch? Van je andere werk heb je toch nooit klachten gehad?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kop op meis.. Je kan het best, je moet jezelf niet naar beneden gaan halen omdat je het een keer niet zo goed hebt gedaan.
wGz.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
En CL sterkte, kan beuren even er uit gooien en volgende keer er weer tegen aan.
Deze klachten heb je toch niet eerder gehad dus dat was wel goed.
Hey Fawie!quote:
Zo te lezen vind ik zijn manier van reageren ook niet erg prettig en professioneel.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:53 schreef CherryLips het volgende:.
Maar wat moet ik nu terugzeggen. Ik heb al een antwoord klaar, exxcuses, ik heb mezelf overschat, ik begrijp de consequenties, etc, maarja
.
Dat gaat vast helpen, jaquote:Op donderdag 20 december 2007 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1e? Zie je, ik moet voortaan meer wegblijven.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:09 schreef CherryLips het volgende:
reactie verstuurd.
ik ga maar weer naar bed ofzo.
Begrijpelijk dat je je ff kut voelt. Het is nooit leuk om zo'n reactie te krijgen. Vergeet niet dat er twee jaar behoorlijk werk tegenover staat met niet of nauwelijks klachten. focus je niet teveel op deze uitzondering.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:09 schreef CherryLips het volgende:
reactie verstuurd.
ik ga maar weer naar bed ofzo.
Nou, ze moesten nu zelf de drankjes halen...quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ze moesten nu zelf de drankjes halen...
Eerst een paar maanden stage, sinds april 2006 twee keer zoiets gehad. Soms kreeg ik feedback als ik foutjes had gemaakt, maar het was nog nooit zo erg als nu. De vorige keer was in maart ofzo, toen had ik de verkeerde instellingen gebruikt omdat ik in de war was voor welke klant het nu was en het blijkbaar verkeerd had begrepen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je je ff kut voelt. Het is nooit leuk om zo'n reactie te krijgen. Vergeet niet dat er twee jaar behoorlijk werk tegenover staat met niet of nauwelijks klachten. focus je niet teveel op deze uitzondering.
Ook zonder Annie is het geen enkel probleem om dat vakkundig uit te besteden hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ze moesten nu zelf de drankjes halen...
Prima toch, dan heb je hoe dan ook weer een kans om het goed te makenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar net belden ze me voor een opdracht voor morgen. Geen idee hoe ze daar te werk gaan, na zo'n grove fout had ik verwacht er allang uit te liggen, of de flater is nog niet gemeld bij productie.
Hadden ze redelijkerwijs mogen verwachten dat jij in staat zou zijn om de specifieke terminologie te kunnen vertalen? Daar zit wellicht het leermoment voor jouzelf. Op het moment dat je er voor je gevoel echt niet uitkomt, neem daar van te voren contact over op. Als ze daar over vallen dan weet je meteen hoe zij daar met mensen omgaan die kritisch zijn op hun eigen werk. Leuk als bijverdienste, maar uiteindelijk een club waar je niet te lang moet blijven hangen, zelfs niet als freelancer... Zij mogen kwaliteit van jou verwachten, maar ondertussen mag jij ook een professionele benadering van hen verwachten.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar net belden ze me voor een opdracht voor morgen. Geen idee hoe ze daar te werk gaan, na zo'n grove fout had ik verwacht er allang uit te liggen, of de flater is nog niet gemeld bij productie.
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:23 schreef CherryLips het volgende:
We waren 1e.
Ik heb vanmiddag een woedend mailtje ontvangen van het werk. Er was een ernstige klacht geweest over een van m'n vertalingen en hij had gelijk. Ik kende de terminologie niet voldoende, de zinnen liepen niet goed, ik had de Engelse termen aangehouden en ik mag geen documentaires meer doen.
Ik zit hier nu te janken en te trillen.
Was daar ook nog een opgegeven reden voor, of gebeurt het "zomaar"?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ach, _A_ heeft volgend jaar veel minder werk, terwijl ze ook haar best doet. Wees blij dat ze je nog een kans geven. _A_ geven ze die blijkbaar niet.
Hebben jullie al iets van omscholen overwogen? _A_ komt absoluut niet over als een domme meid en heeft volgens mij meer dan genoeg te bieden aan een werkgever. Het nadeel lijkt, vanuit mijn perceptie dan, vooral te zitten in een vooropleiding die blijkbaar niet aansluit op een behoefte in de markt.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ach, _A_ heeft volgend jaar veel minder werk, terwijl ze ook haar best doet. Wees blij dat ze je nog een kans geven. _A_ geven ze die blijkbaar niet.
Pff, wat lastig allemaal zegquote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ze hebben minder budget volgend jaar. Ze deed een artikel per week, dat wordt nu 10 artikelen per jaar.... Voor de rest geen kans op de arbeidsmarkt natuurlijk, teveel journalisten op straat die voor startersloon willen werken. En wat doe je dan als baas? Je neemt die meer ervaren aan, scheelt weer inwerken.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was daar ook nog een opgegeven reden voor, of gebeurt het "zomaar"?.
Ja, dat zijn fijne redenen waar je als werknemer echt geen invloed op hebtquote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben minder budget volgend jaar. Ze deed een artikel per week, dat wordt nu 10 artikelen per jaar.... Voor de rest geen kans op de arbeidsmarkt natuurlijk, teveel journalisten op straat die voor startersloon willen werken. En wat doe je dan als baas? Je neemt die meer ervaren aan, scheelt weer inwerken.
Ik heb kunnen slapen, na 2 uur darmen uit de knoop halen. En zelfs "boodschappen" kunnen doen. Niet dat ik daar een tekort aan ga krijgen vanmiddagquote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef Q. het volgende:
Vannacht heb ik trouwens weer een beetje kunnen slapen.Niet veel, maar toch.
Ah, beter nieuwsquote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef Q. het volgende:
Vannacht heb ik trouwens weer een beetje kunnen slapen.Niet veel, maar toch.
Niet bepaald. Nou ja, ik ga minder werken vanaf januari (alsof ik deze 3 maanden veel gewerkt hebquote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat zijn fijne redenen waar je als werknemer echt geen invloed op hebt.
Daar zou sowieso wel iets uit te leren moeten zijn, jaquote:Op donderdag 20 december 2007 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, misschien neem ik voortaan gewoon minder opdrachten aan en moet ik geen eurotekens in m'n ogen zien als ze me bellen. Ik had die week eerst vijf deadlines, heb er toen één teruggestuurd, maar toen bleven er nog vier over van in totaal zo'n drie uur beeld. Het was blijkbaar gewoon te hooggegrepen en misschien tijdsdruk en slordigheid. Ik ben zo snel afgeleid.
Structureel thuiswerken vergt wat dat betreft ook wel een ijzeren discipline denk ik. Laat mij maar lekker tussen collega's of klanten zitten, dan ben ik productiever dan thuis...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo snel afgeleid.
Thuiswerken is voor een keertje leuk. Maar in een andere omgeving ben ik productiever. Thuis ben ik te snel afgeleid door allerlei dingenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Structureel thuiswerken vergt wat dat betreft ook wel een ijzeren discipline denk ik. Laat mij maar lekker tussen collega's of klanten zitten, dan ben ik productiever dan thuis...
Ik geef ze juist niets, we hebben hier een duidelijke NEE sticker op de deur. Laat ze eerst leren lezen!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Al die blagen die hier zogenaamd folders rondbrengen en dan kom geld komen bedelen. Hoeveel folders krijgen we wel niet? Er zijn al vier kids langsgeweest ofzo, dat klopt nooit
. Ze zouden een schop moeten krijgen eigenlijk, de folders liggen vaak her en der op straat of ze hebben ze bij/in het water gedumpt en we krigjen ze pas op woensdag ofzo.
Ja, maar tig uur per week met koptelefoon op naar een beeldscherm staren en typen maar, al zit je even helemaal vast, vind ik ook geen succes. Ik kan wel vragen of ik op kantoor mag komen werken, maar ze doen geloof ik niet zo aan reiskostenvergoeding.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Structureel thuiswerken vergt wat dat betreft ook wel een ijzeren discipline denk ik. Laat mij maar lekker tussen collega's of klanten zitten, dan ben ik productiever dan thuis...
Klinkt bekend! Had ik al gezegd dat ik thuis werk vandaag?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
Thuiswerken is voor een keertje leuk. Maar in een andere omgeving ben ik productiever. Thuis ben ik te snel afgeleid door allerlei dingen.
Niet explicietquote:Op donderdag 20 december 2007 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend! Had ik al gezegd dat ik thuis werk vandaag?
Inderdaad. Het voordeel is dat ik er niet om half zeven uit moet. Nadeel is dat ik niet om half zes naar huis ga en alles dan achter me laat.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Thuiswerken is voor een keertje leuk. Maar in een andere omgeving ben ik productiever. Thuis ben ik te snel afgeleid door allerlei dingen.
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend! Had ik al gezegd dat ik thuis werk vandaag?
zelf in elkaar geknutselde monopolygeldboom gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik ook nog een cadeau verzinnen voor m'n moeder voor morgen, maar ze vraagt dingen van ¤100 ofzo.
Een leuk geschenkset niets ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik ook nog een cadeau verzinnen voor m'n moeder voor morgen, maar ze vraagt dingen van ¤100 ofzo.
Of een 'ik hou van je' kaart!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
zelf in elkaar geknutselde monopolygeldboom geven
Geef haar wat Lush.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Het valt mee, schoonma heb ik overgeslagenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ik word gek van alle kadoos deze maand.
Ik zit denk ik aan de 500/600 euro aan kadoos.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het valt mee, schoonma heb ik overgeslagen
_A_ heeft een nespresso apparaat van me gehad en met kerst doen we altijd iets twv 15 euro of zo. Mam hadden we dan ook nog op 6 december en sint doen we niet aan om die reden.
De kerstbonus maakt een hoop goedquote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit denk ik aan de 500/600 euro aan kadoos.
Beetje belachelijk maar er komt een hoop samen inclusief kerst, sinterklaas, trouwerijen, verjaardagen, geboortes, etc
Maar ze moet het wel leuk vindenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een leuk geschenkset niets ofzo?
't Is maar een idee, en voor < 25 euro ben je klaar (er zijn zelfs al van 15 euro).
Heb ik wel een hele goede reden om nieuw onderdak te vinden, aangezien ik hier niet meer welkom ben dan.quote:
Een JBL speakerset dinges en die hou ik maarquote:Op donderdag 20 december 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kerstbonus maakt een hoop goed
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik wel een hele goede reden om nieuw onderdak te vinden, aangezien ik hier niet meer welkom ben dan.
Ik weet wel iemand die iemand in huis wil nemenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik wel een hele goede reden om nieuw onderdak te vinden, aangezien ik hier niet meer welkom ben dan.
Ah, je ruikt alweer bloed in het water?quote:
is ze weer een bad aan het nemen tijdens ongesteldheidquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je ruikt alweer bloed in het water?.
Bloed, poep en kots... We hebben het immers wel over CL...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Litpho het volgende:
Ah, je ruikt alweer bloed in het water?.
Ja die dozen met voedsel mogen ze houden.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Geld en een uitzoekbonuskerstpluimachtig ding. Beter dan de kerstpakketten met de standaard ragout en die crap die ik toch niet eet
Of hebben jullie al eens aan een headhunter gedacht? Dat kost wat, maar zo iemand kan wel bruikbare adviezen geven die Arual misschien net over een drempel heen kunnen helpen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben jullie al iets van omscholen overwogen? _A_ komt absoluut niet over als een domme meid en heeft volgens mij meer dan genoeg te bieden aan een werkgever. Het nadeel lijkt, vanuit mijn perceptie dan, vooral te zitten in een vooropleiding die blijkbaar niet aansluit op een behoefte in de markt.
Ik nogmaals mijn ongenoegen duidelijk gemaakt en er wordt nog eens naar gekeken. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:38 schreef Litpho het volgende:
Plato. Al reden voor verbetering van je humeur?
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik nogmaals mijn ongenoegen duidelijk gemaakt en er wordt nog eens naar gekeken. Even afwachten dus.
Ze zijn van koffiedistributeur gewisseld.quote:
Daar ga ik hier niet op in. aar ik was gisteren erg boos, maar de soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend.quote:
Pfoei. Behoorlijk bedragquote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit denk ik aan de 500/600 euro aan kadoos.
Beetje belachelijk maar er komt een hoop samen inclusief kerst, sinterklaas, trouwerijen, verjaardagen, geboortes, etc
Ah, een pluim. Heb ik hier nog liggen van vorig jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Geld en een uitzoekbonuskerstpluimachtig ding. Beter dan de kerstpakketten met de standaard ragout en die crap die ik toch niet eet
In z'n totaliteit zit ik ook wel aan 200 euro denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfoei. Behoorlijk bedrag.
Vaak zijn de kosten voor een cadeau hier niet meer dan 15 euro. Verjaardagen ook, ouders geven vaak wat duurdere cadeaus, maar niet meer dan 60-70 euro.
Dat klinkt in ieder geval alsof ze je ongenoegen serieus nemenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik nogmaals mijn ongenoegen duidelijk gemaakt en er wordt nog eens naar gekeken. Even afwachten dus.
Binnenkort maar weer eens Leffe'n dan...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
Daar ga ik hier niet op in. aar ik was gisteren erg boos, maar de soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend.
Plato boos lijkt mij dan ook heel engquote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval alsof ze je ongenoegen serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |