Kutquote:Op woensdag 19 december 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa heeft de kerstboomverlichting doorgebetenik dacht dat t een beetje over was maar helaas
kat sloopt van allesquote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kut.
Je kan 't beest ook niet kwalijk nemen
Dat schijnt een ziekte te zijn die veel digibeten hebben: "hij werkt altijd met computers"quote:Op woensdag 19 december 2007 17:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat ik "graag" computers van anderen maak.
Ik kan mensen wel dingen helder uitleggen, maar ik heb aangegeven er niet de tijd en de zin voor te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat schijnt een ziekte te zijn die veel digibeten hebben: "hij werkt altijd met computers"
Slechte vriend ben jequote:Op woensdag 19 december 2007 17:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik kan mensen wel dingen helder uitleggen, maar ik heb aangegeven er niet de tijd en de zin voor te hebben.
Voor vrienden doe ik dat welquote:
Doe maarquote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
Nee schrik maar niet, ik wil je niet verlaten, nee
Er is iets en ik kan er niks aan doen
8 topics?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:18 schreef ijsprinses het volgende:
heb ik nog wat gemist?
Ik ben wel voor de zuidpool.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Kan nixxx niet beter naar Londen verhuizen dan? Zijn we ook weer van hem af.
Garpje.![]()
ja, hoor, alsof het hier niet vol genoeg isquote:
Duke nieuwsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef Q. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |