Daar moet Q nog aan beginnen geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2007 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou oneerlijk zijn, ik oefen straks al de "5 meter naar de wc"-loop
Ik kan je melden dat ik na mijn operatie niet eens goed kon lopen, dat terwijl je in je darmen geopereerd bentquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
In dit tempo kan ik volgende week nog steeds niets, voel me kutter dan vlak na de operatie.
we hebben ook supporters nodigquote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey ik heb geen handicap! Iig geen zichtbare
Fawkes, supporter van de paralympicsquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
we hebben ook supporters nodig
Ik help wel aanduwenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Fawkes, supporter van de paralympics
Je door Evy laten trainen is ook valsspelen natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Nog een aantal maanden en dan mag ik niet meer meedoen met de paralympics.
Er gingen nog een aantal maanden trainen zonder Evy aan vooraf.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je door Evy laten trainen is ook valsspelen natuurlijk.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Is dit alles. Uhhohhuhw!
Ga zitten want ik wil eens met je pratenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Is dit alles. Uhhohhuhw!
Ja, mijn collega zingt dat. Ik werd er gek van. Dan moet ik het even van me af schrijven.quote:
Als tegengas zelf muziek opzetten?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, mijn collega zingt dat. Ik werd er gek van. Dan moet ik het even van me af schrijven.
Kutquote:Op woensdag 19 december 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa heeft de kerstboomverlichting doorgebetenik dacht dat t een beetje over was maar helaas
kat sloopt van allesquote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kut.
Je kan 't beest ook niet kwalijk nemen
Dat schijnt een ziekte te zijn die veel digibeten hebben: "hij werkt altijd met computers"quote:Op woensdag 19 december 2007 17:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat ik "graag" computers van anderen maak.
Ik kan mensen wel dingen helder uitleggen, maar ik heb aangegeven er niet de tijd en de zin voor te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat schijnt een ziekte te zijn die veel digibeten hebben: "hij werkt altijd met computers"
Slechte vriend ben jequote:Op woensdag 19 december 2007 17:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik kan mensen wel dingen helder uitleggen, maar ik heb aangegeven er niet de tijd en de zin voor te hebben.
Voor vrienden doe ik dat welquote:
Doe maarquote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
Nee schrik maar niet, ik wil je niet verlaten, nee
Er is iets en ik kan er niks aan doen
8 topics?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:18 schreef ijsprinses het volgende:
heb ik nog wat gemist?
Ik ben wel voor de zuidpool.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Kan nixxx niet beter naar Londen verhuizen dan? Zijn we ook weer van hem af.
Garpje.![]()
ja, hoor, alsof het hier niet vol genoeg isquote:
Duke nieuwsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef Q. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |