quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik heb de snowcake showergel
Ik kom wellicht wel aan de 5.000quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wellus
Straks kom ik deze maand nog aan de 60.000
Ik ook deze maand.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kom wellicht wel aan de 5.000
Is dat een strikvraag?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef MNR het volgende:
Sjonge, jonge, sommige heldere lichten begrijpen echt het verschil niet meer tussen 'ligt' en 'licht'.
Selectief gehoor wellichtquote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef MNR het volgende:
Sjonge, jonge, sommige heldere lichten begrijpen echt het verschil niet meer tussen 'ligt' en 'licht'.
Auwquote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef tirannetje24 het volgende:
gooi nooit hete thee over je arm.
Dat doet pijn
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]als ik vanaaf kom neem ik mee en slammer maar de kans dat ik kom is niet zo groot
Het verschil tussen ligt en licht ligt dan ook erg dicht bij elkaar. Je moet er niet al te licht over denken. Het kan altijd zijn dat het verschil tussen licht en ligt iemand gewoon niet ligt. Ik zou er niet wakker van liggen overigens. Dat jij er wel een probleem mee hebt ligt dan ook meer aan jezelf.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef MNR het volgende:
Dankuquote:
Het kost even, maar dan krijg je wel de medewerkingquote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef CherryLips het volgende:
KPN werkt eindelijk mee en snapt m'n probleem.
tentamens enzo en moet zo nog boodschappen doen enzo hoe laat ben je er? anders breng ik t wel ff alleen ofzoquote:
Nog steeds niet echt hersteld en druk op werkquote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja best wel behoorlijk![]()
Hoi hoi btw![]()
Hoe is het met je ?
Ik ben er vanaf zes uurquote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tentamens enzo en moet zo nog boodschappen doen enzo hoe laat ben je er? anders breng ik t wel ff alleen ofzo
ik leef nogquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nog steeds niet echt hersteld en druk op werkmaar ja, dat komt allemaal wel weer goed ooit
![]()
En jij?
Echt iedereen spreekt elkaar daar tegenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Het kost even, maar dan krijg je wel de medewerking
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verschil tussen ligt en licht ligt dan ook erg dicht bij elkaar. Je moet er niet al te licht over denken. Het kan altijd zijn dat het verschil tussen licht en ligt iemand gewoon niet ligt. Ik zou er niet wakker van liggen overigens. Dat jij er wel een probleem mee hebt ligt dan ook meer aan jezelf.
Laat mij gewoon even ergens tegenaan schoppen..quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef AirwiN het volgende:
Het verschil tussen ligt en licht ligt dan ook erg dicht bij elkaar. Je moet er niet al te licht over denken. Het kan altijd zijn dat het verschil tussen licht en ligt iemand gewoon niet ligt. Ik zou er niet wakker van liggen overigens. Dat jij er wel een probleem mee hebt ligt dan ook meer aan jezelf.
Ik heb ook geen Qerstkaart, maar hoor je mij klagen?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb gen Qerstkaart nog en de post is vandaag al geweest, stomme post dus
ja maar ikben een vrouwquote:Op woensdag 19 december 2007 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Qerstkaart, maar hoor je mij klagen?.
Zit die gemene AirwiN je weer te pesten?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Laat mij gewoon even ergens tegenaan schoppen..
mannen zeuren nooit.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Qerstkaart, maar hoor je mij klagen?.
Dat ik al vele jaren geleden het licht heb gezien dat de Nederlandse taal mij toevallig wel ligt, dat is toch geen pesten?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zit die gemene AirwiN je weer te pesten?.
Ik vind hem niet gemeen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:15 schreef Litpho het volgende:
Zit die gemene AirwiN je weer te pesten?.
ok ok, behalve als ze ziek zijn :pquote:
quote:
Soms kan een man maar beter niet teveel met zijn vrouwelijke kant in aanraking komen...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef tirannetje24 het volgende:
toen ik me bedacht dat ze wel degelijk konden zeuren
En vrouwen met hun mannelijke kant?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms kan een man maar beter niet teveel met zijn vrouwelijke kant in aanraking komen...
Ook daar is enige selectiviteit wel gewenst...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:26 schreef TwistedDarling het volgende:
En vrouwen met hun mannelijke kant?
Soepel antwoordquote:Op woensdag 19 december 2007 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daar is enige selectiviteit wel gewenst...
Ik twijfelde nog of ik een boeren-en-scheten-latende CL als voorbeeld te noemen waarom het wel gewenst is. Toch maar niet gedaan!quote:
werkt ie ook ?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
De Macbook is afgeleverd (en uitgepakt).
Gele vlekken?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
De Macbook is afgeleverd (en uitgepakt).
omdat ze je misschien een defect exemplaar gestuurd zouden kunnen hebben...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou die niet werken? (ik zit er nu op te werken).
Chagerijnig?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:57 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
omdat ze je misschien een defect exemplaar gestuurd zouden kunnen hebben...
Maar fijn dat ie werkt hoor, have fun with it.
Omdat ik zo naief ben om te denken dat alles uit de fabriek gewoon werkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef bigbird het volgende:
Ghe ja, waarom zou ie niet werken? Nou mijn werklaptop werkte wel (even) en toen werd ie ivm defect iets weer opgehaald en brachten ze de nieuwe 3 dagen later dan afspraak![]()
*geniet*quote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Owja jullie gaan snel
Ik moet over 10 minuten weer weg dus geniet maar ff van me
Twistquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Twist
Ik ben zo blijIk heb net mn laatste workshop gedaan! Alles voor mn P is klaar!
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:06 schreef liefie_ het volgende:
Owja ik ga weg om te bakken
En het bouwgebeurengrond hier tegen over is ondergelopen en bevrorenEr schaatsen kindjes op kei cute
liefie_quote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Owja jullie gaan snel
Ik moet over 10 minuten weer weg dus geniet maar ff van me
Dat is wel enigszins naief, jaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik zo naief ben om te denken dat alles uit de fabriek gewoon werkt.
Litphoquote:
Ik hoop er wel op, ja. Aan de andere kant, ik hoop er ook op dat een laptop drie jaar meegaatquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij gaat daar toch ook wel vanuit bij een laptop?
Ik wist dat je die reactie zou gevenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op, ja. Aan de andere kant, ik hoop er ook op dat een laptop drie jaar meegaat.
Ik ben dan ook betrouwbaarder dan een laptopquote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist dat je die reactie zou geven
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef Q. het volgende:
Mn vader heeft mn koelkast gesloopt. Lekker, alsof ik nog niet genoeg problemen had
Gelukkig maar. Niet doodgaan dus de komende 50 jaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben dan ook betrouwbaarder dan een laptop.
Het positieve er aan is dat je een nieuwe koelkast kan kopen op zijn kosten.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef Q. het volgende:
Mn vader heeft mn koelkast gesloopt. Lekker, alsof ik nog niet genoeg problemen had
Lijkt me een goed plan. Ik kan je verzekeren dat de inruilgarantie al enige tijd verlopen isquote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet doodgaan dus de komende 50 jaar.
Mn ouders hebben momenteel ook niet echt veel geldquote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het positieve er aan is dat je een nieuwe koelkast kan kopen op zijn kosten.
Hij was het ijs er aan het uit bikken en ik denk dat ie iets te hardhandig was....quote:
Pijn-lotgenoot!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jup,
ben net vet door mn rug gegaan en verga van de pijn!
Ik heb genoeg defecte computer(onderdelen) gezien die niet werkte vanuit de fabrikant!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik zo naief ben om te denken dat alles uit de fabriek gewoon werkt.
en ben nu blij dat ik die paracetamolletjes nog hier heb liggen.quote:
Je weet ook dat ze dat afraden?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was het ijs er aan het uit bikken en ik denk dat ie iets te hardhandig was....
Door schade en schande wordt men wijs. En hij had geen tijd om te ontdooien, hij moet zo weer weg. En zelf kan ik niets.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet ook dat ze dat afraden?
Ontdooien is the magic word.
kunnen we jou ook laten klonen?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben dan ook betrouwbaarder dan een laptop.
Hoe precies is dat een goed idee?quote:
achteraf gelul maar dan had je beter weekje kunnen wachtenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijs. En hij had geen tijd om te ontdooien, hij moet zo weer weg. En zelf kan ik niets.
Dan kan je met zijn tweeen een hele sc vullen met discussies.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe precies is dat een goed idee?.
Goeie vriezer als je een weekje moet wachten tot hij ontdooit isquote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
achteraf gelul maar dan had je beter weekje kunnen wachten![]()
Dat kan ik ook best in mijn eentje hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je met zijn tweeen een hele sc vullen met discussies.
Niet, maar blijkbaar ben je betrouwbaarder dan een laptop, dus bestel ik liever een Litpho dan een laptop.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe precies is dat een goed idee?.
Dat duurt nog even.quote:
zullen we een speciale Litpho SC aanvragen voor je?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan ik ook best in mijn eentje hoor, maak je geen zorgen.
Als dat je enige reden is...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Niet, maar blijkbaar ben je betrouwbaarder dan een laptop, dus bestel ik liever een Litpho dan een laptop.
Begint wel allebei met een L...
Blech. En ze gaan er niets aan doen tot volgende week?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteren geen oog dicht kunnen doen, het deed meer pijn dan mét geplofte blindedarmontsteking.
En het blijft nu de hele dag al steken
sorry, komt vandaag niks liefs meer uit me.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat je enige reden is....
* scherfjes van hart opveegt *
Blegh.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteren geen oog dicht kunnen doen, het deed meer pijn dan mét geplofte blindedarmontsteking.
En het blijft nu de hele dag al steken
Tot Q weer iets kan dooie!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goeie vriezer als je een weekje moet wachten tot hij ontdooit is.
In dit tempo kan ik volgende week nog steeds niets, voel me kutter dan vlak na de operatie.quote:
dat komt omdat je niet genoeg morfine in je lichaam hebtquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
In dit tempo kan ik volgende week nog steeds niets, voel me kutter dan vlak na de operatie.
Vanavond mag ik deze week nog eten, morgen zit ik wederom aan de klean prep. Voordeel: ik heb sinds maandag (na die klean prep actie) niet meer naar de wc gekunnen, dat gaat morgen iig zeker gebeuren. Als het binnen twee uur niet gebeurd dat heb ik een ernstige verstopping....wat zelfs het sterkste laxeermiddel niet kan oplossen (het is iig het smerigste spul wat er is).quote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blech. En ze gaan er niets aan doen tot volgende week?.
Dat zou oneerlijk zijn, ik oefen straks al de "5 meter naar de wc"-loopquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen kan hier met de paralympics mee gaan doen zo langzamerhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |