misschien is er te veel naar JP gekeken. En wordt er gedacht dat mensen ook aan zelfbevruchting enzo kunnen doenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Als je van sommige dieren alleen maar vrouwtjes of alleen mannetjes bij elkaar zet, kan er soms wel één ineens van geslacht veranderen, maar dat geldt toch voor kikkers en andere amfibieën? En slangen enzo.
En in Jurassic Park gebeurde het ook.
Hmm, straks moet je weer zorgtoeslag gaan terugbetalen omdat je toch meer verdiendequote:Op woensdag 19 december 2007 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Oh, ik heb ook een brief van de belasting, ik krijg ook tien euro meer zorgtoeslag.
Maar: 'Toetsingsinkomen voor zorgtoeslag: 0.'.
Precies. Lekker geregeld allemaal.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, straks moet je weer zorgtoeslag gaan terugbetalen omdat je toch meer verdiende
Crichton is dan ook de Stephen King van de SF. En nee, dat is verreweg geen compliment.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef CherryLips het volgende:
En in Jurassic Park gebeurde het ook.
Kan je de BD niet eens bellen hoe je het zou kunnen voorkomen, of iig dat je minder zou moeten terugbetalen dan nu het geval evt. is.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin dit freelancen een beetje beu te worden met al dat belastinggedoe.
Nou ja, ik heb gewoon belastingaangifte gedaan van vorig jaar, dus ik snap niet waarom ze m'n geschatte inkomen nu op 0 zetten. Blegh. Ik snap het zelf niet eens, hoe zou ik er dan vragen over kunnen stellen als ik mezelf niet eens snapquote:Op woensdag 19 december 2007 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je de BD niet eens bellen hoe je het zou kunnen voorkomen, of iig dat je minder zou moeten terugbetalen dan nu het geval evt. is.
Alsin: inkomen berekenen en dat doorgeven aan de BD?
Dat was ook zo lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Stil....
Echt niet!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik heb de snowcake showergel
Ik kom wellicht wel aan de 5.000quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wellus
Straks kom ik deze maand nog aan de 60.000
Ik ook deze maand.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kom wellicht wel aan de 5.000
Is dat een strikvraag?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef MNR het volgende:
Sjonge, jonge, sommige heldere lichten begrijpen echt het verschil niet meer tussen 'ligt' en 'licht'.
Selectief gehoor wellichtquote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef MNR het volgende:
Sjonge, jonge, sommige heldere lichten begrijpen echt het verschil niet meer tussen 'ligt' en 'licht'.
Auwquote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef tirannetje24 het volgende:
gooi nooit hete thee over je arm.
Dat doet pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |