Maandag moet ie naar het ziekenhuis voor controle.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
goed zo!
Ben trots op je.
Hopelijk is de pijn wel snel weg.
Wanneer mag je op controle ?
Als je ze toch niet wilt kun je dr voortijdig wat aan laten doen hequote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies! Elke maand een minimiskraam, maar dat snapte m'n gymleraar vroeger ook nooit.
En nu word ik er elke maand aan herinnerd dat ik geen kinderen wil, soort straf ofzo.
Op m'n 25e in de overgang lijkt me niet zo fijn. En nee, het wordt niet vergoed, voor het geval je je zou bedenkenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Als je ze toch niet wilt kun je dr voortijdig wat aan laten doen he
Maar of dat vergoed wordt weet ik niet
Zo niet dan is het gewoon een goede investering in de toekomst.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Als je ze toch niet wilt kun je dr voortijdig wat aan laten doen he
Maar of dat vergoed wordt weet ik niet
nee maar wel voor 99%quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat is niet 100% onfeilbaar...
ok, hopelijk trekt de pijn dan wat weg.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maandag moet ie naar het ziekenhuis voor controle.
Bij ongetrouwd ook?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee maar wel voor 99%
Daarnaast het idee dat mn ouders me opknopen als ik ongetrouwd of ongewenst zwanger thuis zou komen zorgt er bij mij wel voor dat ik niet ongewenst zwanger wil worden!
Genoeg redenen om op te letten dus!
Absoluut, maar daarmee voorkom je nog geen scheurende condooms of het feit dat het effect van de pil teniet wordt gedaan door overig medicjingebruik of doordat je over je nek gaat, een paar uur nadat je de pil hebt geslikt.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef tirannetje24 het volgende:
nee maar wel voor 99%
Daarnaast het idee dat mn ouders me opknopen als ik ongetrouwd of ongewenst zwanger thuis zou komen zorgt er bij mij wel voor dat ik niet ongewenst zwanger wil worden!
Genoeg redenen om op te letten dus!
Dat deed een zekere Maria ook een jaar of 2000 geleden en toch kreeg ze een kind...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon niet seksen is de ultieme leefwijze.
Sinds wanneer kom jij van de Veluwe?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed een zekere Maria ook een jaar of 2000 geleden en toch kreeg ze een kind...
Nu geen appels met peren vergelijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef AirwiN het volgende:
Dat deed een zekere Maria ook een jaar of 2000 geleden en toch kreeg ze een kind...
Morning afterpil of abortusquote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar daarmee voorkom je nog geen scheurende condooms of het feit dat het effect van de pil teniet wordt gedaan door overig medicjingebruik of doordat je over je nek gaat, een paar uur nadat je de pil hebt geslikt.
Aan jou dan de vraag wat jij in één van deze gevallen zou doen?
Je hoeft niet van de Veluwe te komen om over enige algemene ontwikkeling te beschikken...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij van de Veluwe?
Dan vinden ze het minder erg maar dat gaan ze nog steeds niet leuk vinden.quote:
Waar gaat de vergelijking mis dan volgens jou?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu geen appels met peren vergelijken
Ja maar je zei het alsof je het ook geloofde, daar schrok ik even heeeel erg van.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft niet van de Veluwe te komen om over enige algemene ontwikkeling te beschikken...
Op de leeftijd die ik nu heb, de baan die ik nu heb en hoe ik mijn toekomst in mijn verschiet zie?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar daarmee voorkom je nog geen scheurende condooms of het feit dat het effect van de pil teniet wordt gedaan door overig medicjingebruik of doordat je over je nek gaat, een paar uur nadat je de pil hebt geslikt.
Aan jou dan de vraag wat jij in één van deze gevallen zou doen?
Check.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon niet seksen is de ultieme leefwijze.
Ik kan dan ook heel overtuigend overkomen...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja maar je zei het alsof je het ook geloofde, daar schrok ik even heeeel erg van.
Tijdens mijn biologieles op het HAVO heeft mijn docent dat uitgelegd. Vrouwen kunnen zwanger worden zonder dat daar een man aan te pas komt. Het heeft te maken met een 'fout' met het X en Y-chromosoom (2 X-en kunnen een meisje worden). Verder heb ik er absoluut geen verstand van, maar ik geloof hem wel als hij dat vertelt.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
Waar gaat de vergelijking mis dan volgens jou?
Je moet me niet zo laten schrikken.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan dan ook heel overtuigend overkomen...
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je moet me niet zo laten schrikken.
Nee hoor, wat jij vertelt geldt voor behoorlijk wat gebeurtenissen die beschreven zijn in de bijbel. Ze zijn tot op zekere hoogte wetenschappelijk te verklaren. Rotsen die water bevatten, zeeën die wijken, rivieren die van kleur veranderen, sprinkhanenplagen. Allemaal voorbeelden van dingen die verklaard kunnen worden...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Tijdens mijn biologieles op het HAVO heeft mijn docent dat uitgelegd. Vrouwen kunnen zwanger worden zonder dat daar een man aan te pas komt. Het heeft te maken met een 'fout' met het X en Y-chromosoom (2 X-en kunnen een meisje worden). Verder heb ik er absoluut geen verstand van, maar ik geloof hem wel als hij dat vertelt.
Maar jij denkt dat hij ff bij haar binnen is geslopen, z'n daad heeft gedaan en weg is gegaan?(zo heb ik het nooit bekeken
)
misschien is er te veel naar JP gekeken. En wordt er gedacht dat mensen ook aan zelfbevruchting enzo kunnen doenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Als je van sommige dieren alleen maar vrouwtjes of alleen mannetjes bij elkaar zet, kan er soms wel één ineens van geslacht veranderen, maar dat geldt toch voor kikkers en andere amfibieën? En slangen enzo.
En in Jurassic Park gebeurde het ook.
Hmm, straks moet je weer zorgtoeslag gaan terugbetalen omdat je toch meer verdiendequote:Op woensdag 19 december 2007 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Oh, ik heb ook een brief van de belasting, ik krijg ook tien euro meer zorgtoeslag.
Maar: 'Toetsingsinkomen voor zorgtoeslag: 0.'.
Precies. Lekker geregeld allemaal.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, straks moet je weer zorgtoeslag gaan terugbetalen omdat je toch meer verdiende
Crichton is dan ook de Stephen King van de SF. En nee, dat is verreweg geen compliment.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef CherryLips het volgende:
En in Jurassic Park gebeurde het ook.
Kan je de BD niet eens bellen hoe je het zou kunnen voorkomen, of iig dat je minder zou moeten terugbetalen dan nu het geval evt. is.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin dit freelancen een beetje beu te worden met al dat belastinggedoe.
Nou ja, ik heb gewoon belastingaangifte gedaan van vorig jaar, dus ik snap niet waarom ze m'n geschatte inkomen nu op 0 zetten. Blegh. Ik snap het zelf niet eens, hoe zou ik er dan vragen over kunnen stellen als ik mezelf niet eens snapquote:Op woensdag 19 december 2007 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je de BD niet eens bellen hoe je het zou kunnen voorkomen, of iig dat je minder zou moeten terugbetalen dan nu het geval evt. is.
Alsin: inkomen berekenen en dat doorgeven aan de BD?
Dat was ook zo lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Stil....
Echt niet!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik heb de snowcake showergel
Ik kom wellicht wel aan de 5.000quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wellus
Straks kom ik deze maand nog aan de 60.000
Ik ook deze maand.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kom wellicht wel aan de 5.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |