Nee, Sex is slikken in deze vergelijking. Anders werkt het niet.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex, wel aan de pil
Ik had het ook over het systeem niet over de prijs.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toen speelden andere factoren. Dat systeem zou je nu ook niet meer voor dezelfde premies kunnen aanbieden. Nou ja, het kan wel, maar niet cost-effective.
Oh, daar zit ik nog lang niet aan, ik kan weer rustig slapenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor éénpersoonshuishoudens rond de 25.000 euro. Voor tweepersoonshuishoudens rond de 40.000 euro.
Ik ga die limiet ook nooit meer halen denk ik...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Oh, daar zit ik nog lang niet aan, ik kan weer rustig slapen.
Mazzelaarquote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef MNR het volgende:
Mijn premie wordt vanaf 1 februari door mijn nieuwe werkgever betaald
Nou ja, het is meer dan inflatie. De ziektekosten zijn aardig gestegen (en stijgen de aankomende vergrijzingsgolf alleen maar meer).quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had het ook over het systeem niet over de prijs.
Dat daar inflatie bijkomt lijkt me niet meer dan logisch.
De scheiding tussen ziekenfonds en particulier? Ik ben beter te spreken over het huidige systeem met een inkomensafhankelijk afgebouwde (of opgebouwde) toeslag in plaats van een cut-off point zoals het oude ziekenfonds.quote:Ik vond dat systeem prettiger in elk geval.
Leg uitquote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef Litpho het volgende:
En daar betaal jij weer belasting over.
Het zou je verbazen hoe makkelijk dat soms gaatquote:Op woensdag 19 december 2007 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga die limiet ook nooit meer halen denk ik...
Het is loon in natura. Waarbij je werkgever je best voldoende bij kan storten op je salaris dat je daar netto niets van merkt (door nog iets extra loon in natura toe te voegen), maar onbelast gaat het niet worden.quote:
Ceteris paribus is hier uiteraard van toepassing...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef Litpho het volgende:
Het zou je verbazen hoe makkelijk dat soms gaat.
Mijn werkgever heeft een deal met een verzekeraar. Krijg niets bijgestort, zij betalen dat gewoon.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef Litpho het volgende:
Het is loon in natura. Waarbij je werkgever je best voldoende bij kan storten op je salaris dat je daar netto niets van merkt (door nog iets extra loon in natura toe te voegen), maar onbelast gaat het niet worden.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar anders ga ik elke maand een klein beetje dood.
En dat geeft ook rotzooi!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar anders ga ik elke maand een klein beetje dood.
ow ?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar de pil wordt niet meer vergoed, al zeggen ze van weleigen risico ftw!
Aparte regeling. Nog nooit van gehoord...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef MNR het volgende:
Mijn werkgever heeft een deal met een verzekeraar. Krijg niets bijgestort, zij betalen dat gewoon.
Totdat de belasting dienst zeg dat ze dat niet mogen en dan mag JIJ later belasting betalen of de extra´s die je krijgt. Net zoals een lease auto die je ook prive gebruikt of een telefoon van de zaak waar je ook prive mee mag bellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft een deal met een verzekeraar. Krijg niets bijgestort, zij betalen dat gewoon.
Ik begrijp dat verschil tussen belast en onbelast nog niet goed, maar maakt dat iets uit? Bedoel, doe er toch altijd mijn voordeel mee?
Hehequote:Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef AirwiN het volgende:
En dat geeft ook rotzooi!
Of de fabrikant van de morning after pill wordt heel rijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow ?
Dan zullen we wel weer een geboorteoverschot krijgen.
Heerlijk!
Het enige effect dat de morning after pil heeft is dat je direct en heftiger dan normaal ongesteld wordt...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de fabrikant van de morning after pill wordt heel rijk.
Tenzij je werkgever ook een (illegale) deal met de belastingdienst heeft gaat dat hem niet wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, je doet je voordeel er wel mee (mijn werkgever doet iets soortgelijks), maar je loon in natura wordt wel op papier bij je normale salaris opgeteld om te kijken hoeveel inkomstenbelasting je mag betalen (waar je wel weer een deel van terug kan krijgen uiteindelijk), ongeacht of dat geld ooit op jouw rekening wordt gestort.quote:Ik begrijp dat verschil tussen belast en onbelast nog niet goed, maar maakt dat iets uit? Bedoel, doe er toch altijd mijn voordeel mee?
Neh, dat zal wel meevallen. Zo heel duur is het niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow ?
Heerlijk!
En dat kost me een partij geld iedere maand.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En denk eens aan al die milieuvervuiling met maandverband en tampons enzo.
Hmmm... zal het nog eens beter uitzoeken. Thanks!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
Totdat de belasting dienst zeg dat ze dat niet mogen en dan mag JIJ later belasting betalen of de extra´s die je krijgt. Net zoals een lease auto die je ook prive gebruikt of een telefoon van de zaak waar je ook prive mee mag bellen.
Ah!, je hebt gebeld ?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef Q. het volgende:
Volgens de dokter is het normaal. Hem geloof ik.
Dan heb je wel goeie controlequote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige effect dat de morning after pil heeft is dat je direct en heftiger dan normaal ongesteld wordt...
Alleen maar onder de mensen die het niet kunnen betalen. Ik zoek nog even waarom dat beter zou moeten zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef tirannetje24 het volgende:
Heerlijk!
Het heeft een hoog broekzak-vestzakgehalte als ik het zo hoor... Het is gewoon een stuk salaris dat je werkgever direct doorsluist naar de zorgverzekeraar in plaats van dat je dat zelf doet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef Litpho het volgende:
Oh, je doet je voordeel er wel mee (mijn werkgever doet iets soortgelijks), maar je loon in natura wordt wel op papier bij je normale salaris opgeteld om te kijken hoeveel inkomstenbelasting je mag betalen (waar je wel weer een deel van terug kan krijgen uiteindelijk), ongeacht of dat geld ooit op jouw rekening wordt gestort.
Volgens mij tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige effect dat de morning after pil heeft is dat je direct en heftiger dan normaal ongesteld wordt...
Mooi. Nog gevraagd naar pijnbestrijding?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef Q. het volgende:
Brave knul.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef Q. het volgende:
Geen idee, ik kan alleen spreken vanuit ervaring uit mijn eigen omgeving...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef tirannetje24 het volgende:
Volgens mij tegenwoordig niet meer hoor.
Althans niet bij iedereen is dat het geval!
Sommige merken dr niks van. Of het heeft dan niet geholpen
Ow ok. Dat valt dan wel weer mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Neh, dat zal wel meevallen. Zo heel duur is het niet.
De pil zit wel weer in het basispakket straks. Alleen zit je met het eigen risico, waardoor veel vrouwen het toch zelf moeten betalen denk ik.
Maar zo heel duur is het ook weer niet. Alleen het hele bedrag in 1 keer is wel een beetje veel voor mij, maar goed, je doet er wel een jaar mee
Dat klopt, maar ik heb me laten vertellen dat dat onderdeel is van sommige collectiviteitskortingen (het geeft de verzekeraar wat meer zekerheid van tijdige betaling en minder administratieve romslomp). Dat en het ontslaat je niet van de verplichting om er belasting over te betalenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft een hoog broekzak-vestzakgehalte als ik het zo hoor... Het is gewoon een stuk salaris dat je werkgever direct doorsluist naar de zorgverzekeraar in plaats van dat je dat zelf doet.
Precies! Elke maand een minimiskraam, maar dat snapte m'n gymleraar vroeger ook nooit.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
En dat kost me een partij geld iedere maand.
En waar is het goed voor? Alleen maar ellende!
Een echte jongen van de Veluwe had zich beperkt tot het bidden natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Brave knul.
Nu nog bidden dat alles goed afloopt en dan heb je alles gedaan.
Hahaha, tjah, daar komen ze pas 15 jaar later achter als het al te laat isquote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen maar onder de mensen die het niet kunnen betalen. Ik zoek nog even waarom dat beter zou moeten zijn.
Dan komt wel overeen met zoals ik het heb begrepen. Collectiviteitsregeling met een dergelijke afspraak kende ik dan weer niet. Is wel wat voor te zeggen zo...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef Litpho het volgende:
Dat klopt, maar ik heb me laten vertellen dat dat onderdeel is van sommige collectiviteitskortingen (het geeft de verzekeraar wat meer zekerheid van tijdige betaling en minder administratieve romslomp). Dat en het ontslaat je niet van de verplichting om er belasting over te betalen.
tot die tijd zijn kinderen gratis?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hahaha, tjah, daar komen ze pas 15 jaar later achter als het al te laat is
Gelukkig heb ik er geen ervaring mee, maar je leest nog wel eens wat enzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen spreken vanuit ervaring uit mijn eigen omgeving...
En had zich zeker niet laten opereren...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef Litpho het volgende:
Een echte jongen van de Veluwe had zich beperkt tot het bidden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |