In Duitsland om schoenmaat 40-45 vragen, is nooit grappig.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
Bwech, smeltend ijs dat door het ventilatiegat het toilet indruipt is niet grappig...
heel goedquote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Ik bel over een half uur wel even naar het telefonische spreekuur.
Streng voor hem zijn, CL. Het is voor zijn bestwilquote:
Heb je dat Copycat-plaatje-met-de-zweep toevallig nog bij de hand? Erg toepasbaar nu...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Litpho het volgende:
Streng voor hem zijn, CL. Het is voor zijn bestwil.
Nee, zo snel even nietquote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dat Copycat-plaatje-met-de-zweep toevallig nog bij de hand? Erg toepasbaar nu...
je kunt beter 1x te vaak bellen dan te weinig en met gedonder blijven zitten (als je dat haaltquote:
Beetje jammer alleen dat het bijna nooit vanzelf weggaat zolang je het negeertquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Q. het volgende:
Ik haat medisch gedoe.
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat het bijna nooit vanzelf weggaat zolang je het negeert.
True.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Per jaar?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh goodie, mijn zorgtoeslag gaat per januari wel 10 euro per maand omhoog. Ik word nog wel eens rijk.![]()
Kop in het zand steken is anders een uitermate doeltreffend middel om van je meeste medische klachten af te komen. Dat je er dood van gaat is slechts een bijwerking.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste die mij te binnen schiet is:quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef CherryLips het volgende:
"Tegen een hartpatient roepen dat er iets niet klopt, is nooit grappig."
.
Ik krijg nu 37 euro PER MAANDquote:
Hoop centen!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik krijg nu 37 euro PER MAAND
Straks 47 euro PER MAAND
Zo duidelijk?
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste die mij te binnen schiet is:
Een mongooltje met een ananas een josti Hawaï noemen is nooit grappig...
Brave jongen, vraag ook even of er andere pijnstillers voor je geregeld kunnen worden (misschien dat als je ouders er vanmiddag zijn dat zij iets in jouw plaats op kunnen halen ofzo)quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Ik bel over een half uur wel even naar het telefonische spreekuur.
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik krijg nu 37 euro PER MAAND
Straks 47 euro PER MAAND
Zo duidelijk?
quote:Een abortuskliniek met een wachttijd van 9 maanden is nooit grappig
Een fotorolletje naar een ontwikkelingsland sturen is nooit grappig.
Mijn zorgverzekeringpremie gaat niet eens zoveel omhoog, kassaaaquote:
Een huilende neger een snicker noemen is nooit grappig!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Een voorzitter die een ziekte onder de leden heeft, is nooit grappig.
Ik krijg geen zorgtoeslag en premie wel omhoog.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mijn zorgverzekeringpremie gaat niet eens zoveel omhoog, kassaaa![]()
![]()
Eigen risico instead, great.
Is geen zorgtoeslag krijgen eigenlijk niet gewoon een goed teken, omdat je dan een puik inkomen hebt. (ik weet niet waar die grens ligt voor wel/geen zorgtoeslag).quote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg geen zorgtoeslag en premie wel omhoog.
Dat schijnt zo te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is geen zorgtoeslag krijgen eigenlijk niet gewoon een goed teken, omdat je dan een puik inkomen hebt. (ik weet niet waar die grens ligt voor wel/geen zorgtoeslag).
Maar er zijn altijd mensen die net te veel verdienen voor het ene maar weer te weinig voor het anderequote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is geen zorgtoeslag krijgen eigenlijk niet gewoon een goed teken, omdat je dan een puik inkomen hebt. (ik weet niet waar die grens ligt voor wel/geen zorgtoeslag).
Er was van alles mis met de nu nog net geldende implementatie van no-claim. Er was ook van alles mis met de ziekenfonds/particuliergrens en bijbehorende armoedeval (alhoewel je niet echt arm was op die grens, was het best goed mogelijk om er financieel op achteruit te gaan door opslag te krijgenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn.
Maar ik vind het hele zorgstelsel een ramp geworden.
Er was niks mis met de oude situatie.
Ik ben echt goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist gelijk van wie ie kwam.
En daar betaal jij weer belasting overquote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef MNR het volgende:
Mijn premie wordt vanaf 1 februari door mijn nieuwe werkgever betaald
Dat klopt.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er was van alles mis met de nu nog net geldende implementatie van no-claim. Er was ook van alles mis met de ziekenfonds/particuliergrens en bijbehorende armoedeval (alhoewel je niet echt arm was op die grens, was het best goed mogelijk om er financieel op achteruit te gaan door opslag te krijgen).
Ik heb overal te weinig inkomen voor, dat scheelt. Zekerheid.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd mensen die net te veel verdienen voor het ene maar weer te weinig voor het andere.
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar de pil wordt niet meer vergoed, al zeggen ze van weleigen risico ftw!
Ik doe niet aan sexquote:
Toen speelden andere factoren. Dat systeem zou je nu ook niet meer voor dezelfde premies kunnen aanbieden. Nou ja, het kan wel, maar niet cost-effective.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar het was in elk geval een stuk beter.
Zo beter litpho?
Die ¤23 per jaar heb ik er graag voor overquote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar de pil wordt niet meer vergoed, al zeggen ze van weleigen risico ftw!
Voor éénpersoonshuishoudens rond de 25.000 euro. Voor tweepersoonshuishoudens rond de 40.000 euro.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef TwistedDarling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |