Doe maar alsof je er vies van bentquote:
Het begint met een kusje erop.. En verder ga ik me heel afzijdig houden van dit gespreksonderwerpquote:
whehe.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Het begint met een kusje erop.. En verder ga ik me heel afzijdig houden van dit gespreksonderwerp
Toedeloe
Je hebt gelijk, het is nog geen vrijdagmiddagquote:Op woensdag 19 december 2007 11:18 schreef MNR het volgende:
[..]
verder ga ik me heel afzijdig houden van dit gespreksonderwerp
Bijnaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is nog geen vrijdagmiddag.
Voor mij is het elke dag vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is nog geen vrijdagmiddag.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Is de klantenservice van KPN analfabeet ofzo?
Ik stuur een klachtenformulier op.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Doof stom ook
kersentaart van cynthia, ze is jarig.quote:
Een hoop van die mensen snappen sowieso maar heel weinig.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog Paracetamol met Codeïne.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope
Schijnt dat de meeste mensen er veel minder last van hebben. Ik natuurlijk weer niet.
Niet alleen van KPN helaas.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil chocoladetaartquote:Op woensdag 19 december 2007 11:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
kersentaart van cynthia, ze is jarig.
Mijn medestudenten zijn weer snel naar huis gegaan. Ik ga ook maar op huis aan, daar wordt ik vast nog een beetje productief.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef tirannetje24 het volgende:
Zo en ik heb ook geen zin om te werken!
Valt weinig te doen en heb tot 22u vanavond meeting.
Heerlijk
Heb je iig veel kuikens te verkopen straksquote:Op woensdag 19 december 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
De kuikens zijn het nest nog niet uit of de papegaaien zitten weer op elkaar. En de kinderen kijken toe
.
Hoeveel trappen moest je ook alweer af voor je brievenbus, Q.?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:38 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik heb nog Paracetamol met Codeïne.
Zal ik die per post naar je versturen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef tirannetje24 het volgende:
Wie haalt het dan ook in zn stomme hoofd om aan mn deur te trekken en mij de schrik van mn leven te bezorgen![]()
In anderen landen komt dat veel vaker voor en dat lijkt me ook echt behoorlijk eng.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef tirannetje24 het volgende:
Gisteren iets engs meegemaakt![]()
Moest met de auto naar de fysio toe en het was al enorm donker. En GELUKKIG had ik mn deuren op slot.
Maar toen ik op een kruispunt stil stond ergens tussen een klein bosachtig gebiedje zonder lantaarnpalen probeerde er iemand mn bijrijdersdeur open te doen![]()
Toen ben ik echt kei hard geschroken, weg gereden en daarna mn vriendje gebeld omdat ik bang was en me kut voelde![]()
Wie haalt het dan ook in zn stomme hoofd om aan mn deur te trekken en mij de schrik van mn leven te bezorgen![]()
BAH
Dat is dan ook iets waar iedereen wel van zou schrikken. Eng mèn!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef tirannetje24 het volgende:
Gisteren iets engs meegemaakt![]()
Moest met de auto naar de fysio toe en het was al enorm donker. En GELUKKIG had ik mn deuren op slot.
Maar toen ik op een kruispunt stil stond ergens tussen een klein bosachtig gebiedje zonder lantaarnpalen probeerde er iemand mn bijrijdersdeur open te doen![]()
Toen ben ik echt kei hard geschroken, weg gereden en daarna mn vriendje gebeld omdat ik bang was en me kut voelde![]()
BAH
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoeveel trappen moest je ook alweer af voor je brievenbus, Q.?.
Carjacking? Hier ook meer dan genoegquote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
In anderen landen komt dat veel vaker voor en dat lijkt me ook echt behoorlijk eng.
Duh.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
awwwww, plaag em niet zo.
Was lief bedoeld![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is dan ook iets waar iedereen wel van zou schrikken. Eng mèn!
Ja, voorlopig ga ik de deur niet meer alleen uit of ik heb iemand aan de telefoon.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
In anderen landen komt dat veel vaker voor en dat lijkt me ook echt behoorlijk eng.
Ik heb best medelijden met em.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh.. Jij
. zou het niet aandurven om Q. op dit moment te plagen.
Ik leef nogquote:
ben blij dat je nog leeft!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:00 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
En heb honger. Dus ga maar eens lunchen![]()
Maar alles wel goed hoor. Druk wel, maar straks 1,5 week lekker vrij![]()
Met jou enzo ?
Volgens Google is het redelijk normaal en wordt het over een paar dagen beter, ik kijk het dus nog even aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:38 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik heb nog Paracetamol met Codeïne.
Zal ik die per post naar je versturen?![]()
Word je lekker suf van, kun je ff bijslapen!
Maar dat is wel k*t dat je er zoveel last van hebt.
Niet ff bellen met de dokter, want zweten enzo is niet altijd een goed teken. Opletten dat je geen koorts krijgt want dan moet je zeker aan de bel trekken!
Ja, nogal.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is dan ook iets waar iedereen wel van zou schrikken. Eng mèn!
Nog geen dokter gebeld dus?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens Google is het redelijk normaal en wordt het over een paar dagen beter, ik kijk het dus nog even aan.
nope.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog geen dokter gebeld dus?
In Duitsland om schoenmaat 40-45 vragen, is nooit grappig.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
Bwech, smeltend ijs dat door het ventilatiegat het toilet indruipt is niet grappig...
heel goedquote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Ik bel over een half uur wel even naar het telefonische spreekuur.
Streng voor hem zijn, CL. Het is voor zijn bestwilquote:
Heb je dat Copycat-plaatje-met-de-zweep toevallig nog bij de hand? Erg toepasbaar nu...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Litpho het volgende:
Streng voor hem zijn, CL. Het is voor zijn bestwil.
Nee, zo snel even nietquote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dat Copycat-plaatje-met-de-zweep toevallig nog bij de hand? Erg toepasbaar nu...
je kunt beter 1x te vaak bellen dan te weinig en met gedonder blijven zitten (als je dat haaltquote:
Beetje jammer alleen dat het bijna nooit vanzelf weggaat zolang je het negeertquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Q. het volgende:
Ik haat medisch gedoe.
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat het bijna nooit vanzelf weggaat zolang je het negeert.
True.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Per jaar?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh goodie, mijn zorgtoeslag gaat per januari wel 10 euro per maand omhoog. Ik word nog wel eens rijk.![]()
Kop in het zand steken is anders een uitermate doeltreffend middel om van je meeste medische klachten af te komen. Dat je er dood van gaat is slechts een bijwerking.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste die mij te binnen schiet is:quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef CherryLips het volgende:
"Tegen een hartpatient roepen dat er iets niet klopt, is nooit grappig."
.
Ik krijg nu 37 euro PER MAANDquote:
Hoop centen!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik krijg nu 37 euro PER MAAND
Straks 47 euro PER MAAND
Zo duidelijk?
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste die mij te binnen schiet is:
Een mongooltje met een ananas een josti Hawaï noemen is nooit grappig...
Brave jongen, vraag ook even of er andere pijnstillers voor je geregeld kunnen worden (misschien dat als je ouders er vanmiddag zijn dat zij iets in jouw plaats op kunnen halen ofzo)quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Ik bel over een half uur wel even naar het telefonische spreekuur.
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik krijg nu 37 euro PER MAAND
Straks 47 euro PER MAAND
Zo duidelijk?
quote:Een abortuskliniek met een wachttijd van 9 maanden is nooit grappig
Een fotorolletje naar een ontwikkelingsland sturen is nooit grappig.
Mijn zorgverzekeringpremie gaat niet eens zoveel omhoog, kassaaaquote:
Een huilende neger een snicker noemen is nooit grappig!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Een voorzitter die een ziekte onder de leden heeft, is nooit grappig.
Ik krijg geen zorgtoeslag en premie wel omhoog.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mijn zorgverzekeringpremie gaat niet eens zoveel omhoog, kassaaa![]()
![]()
Eigen risico instead, great.
Is geen zorgtoeslag krijgen eigenlijk niet gewoon een goed teken, omdat je dan een puik inkomen hebt. (ik weet niet waar die grens ligt voor wel/geen zorgtoeslag).quote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg geen zorgtoeslag en premie wel omhoog.
Dat schijnt zo te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is geen zorgtoeslag krijgen eigenlijk niet gewoon een goed teken, omdat je dan een puik inkomen hebt. (ik weet niet waar die grens ligt voor wel/geen zorgtoeslag).
Maar er zijn altijd mensen die net te veel verdienen voor het ene maar weer te weinig voor het anderequote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is geen zorgtoeslag krijgen eigenlijk niet gewoon een goed teken, omdat je dan een puik inkomen hebt. (ik weet niet waar die grens ligt voor wel/geen zorgtoeslag).
Er was van alles mis met de nu nog net geldende implementatie van no-claim. Er was ook van alles mis met de ziekenfonds/particuliergrens en bijbehorende armoedeval (alhoewel je niet echt arm was op die grens, was het best goed mogelijk om er financieel op achteruit te gaan door opslag te krijgenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn.
Maar ik vind het hele zorgstelsel een ramp geworden.
Er was niks mis met de oude situatie.
Ik ben echt goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist gelijk van wie ie kwam.
En daar betaal jij weer belasting overquote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef MNR het volgende:
Mijn premie wordt vanaf 1 februari door mijn nieuwe werkgever betaald
Dat klopt.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er was van alles mis met de nu nog net geldende implementatie van no-claim. Er was ook van alles mis met de ziekenfonds/particuliergrens en bijbehorende armoedeval (alhoewel je niet echt arm was op die grens, was het best goed mogelijk om er financieel op achteruit te gaan door opslag te krijgen).
Ik heb overal te weinig inkomen voor, dat scheelt. Zekerheid.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd mensen die net te veel verdienen voor het ene maar weer te weinig voor het andere.
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar de pil wordt niet meer vergoed, al zeggen ze van weleigen risico ftw!
Ik doe niet aan sexquote:
Toen speelden andere factoren. Dat systeem zou je nu ook niet meer voor dezelfde premies kunnen aanbieden. Nou ja, het kan wel, maar niet cost-effective.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar het was in elk geval een stuk beter.
Zo beter litpho?
Die ¤23 per jaar heb ik er graag voor overquote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar de pil wordt niet meer vergoed, al zeggen ze van weleigen risico ftw!
Voor éénpersoonshuishoudens rond de 25.000 euro. Voor tweepersoonshuishoudens rond de 40.000 euro.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef TwistedDarling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |