Ook daar is enige selectiviteit wel gewenst...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:26 schreef TwistedDarling het volgende:
En vrouwen met hun mannelijke kant?
Soepel antwoordquote:Op woensdag 19 december 2007 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daar is enige selectiviteit wel gewenst...
Ik twijfelde nog of ik een boeren-en-scheten-latende CL als voorbeeld te noemen waarom het wel gewenst is. Toch maar niet gedaan!quote:
werkt ie ook ?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
De Macbook is afgeleverd (en uitgepakt).
Gele vlekken?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
De Macbook is afgeleverd (en uitgepakt).
omdat ze je misschien een defect exemplaar gestuurd zouden kunnen hebben...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou die niet werken? (ik zit er nu op te werken).
Chagerijnig?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:57 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
omdat ze je misschien een defect exemplaar gestuurd zouden kunnen hebben...
Maar fijn dat ie werkt hoor, have fun with it.
Omdat ik zo naief ben om te denken dat alles uit de fabriek gewoon werkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef bigbird het volgende:
Ghe ja, waarom zou ie niet werken? Nou mijn werklaptop werkte wel (even) en toen werd ie ivm defect iets weer opgehaald en brachten ze de nieuwe 3 dagen later dan afspraak![]()
*geniet*quote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Owja jullie gaan snel
Ik moet over 10 minuten weer weg dus geniet maar ff van me
Twistquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Twist
Ik ben zo blijIk heb net mn laatste workshop gedaan! Alles voor mn P is klaar!
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:06 schreef liefie_ het volgende:
Owja ik ga weg om te bakken
En het bouwgebeurengrond hier tegen over is ondergelopen en bevrorenEr schaatsen kindjes op kei cute
liefie_quote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Owja jullie gaan snel
Ik moet over 10 minuten weer weg dus geniet maar ff van me
Dat is wel enigszins naief, jaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik zo naief ben om te denken dat alles uit de fabriek gewoon werkt.
Litphoquote:
Ik hoop er wel op, ja. Aan de andere kant, ik hoop er ook op dat een laptop drie jaar meegaatquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij gaat daar toch ook wel vanuit bij een laptop?
Ik wist dat je die reactie zou gevenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op, ja. Aan de andere kant, ik hoop er ook op dat een laptop drie jaar meegaat.
Ik ben dan ook betrouwbaarder dan een laptopquote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist dat je die reactie zou geven
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef Q. het volgende:
Mn vader heeft mn koelkast gesloopt. Lekker, alsof ik nog niet genoeg problemen had
Gelukkig maar. Niet doodgaan dus de komende 50 jaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben dan ook betrouwbaarder dan een laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |