Of het gebrek er aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kunnen het over Q.'s gezondheid gaan hebben.
Meer bierquote:
"Terug naar Philip";quote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef Pheno het volgende:
Lol @ journaal die het Nederlands dictee aankondigt
Laten we het hebben over euhmm.. brandweermannenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
Jawel hoor, maar dit vergalt mijn plezier.
Maar goed, ander onderwerp.
Het is al gelukt.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Opentrek ze.
Drink zequote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ja. Bier. Heerlijk. Ik snak naar een flesje Jupiler aan mijn mond en dat heerlijke vocht dat naar binnenglijdt. Gepaard met nacho's. Mèhn.
Van wie mag dat niet? S?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef Christine het volgende:
Laten we het niet over dingen hebben die ik niet mag. Bier enzo.
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef Christine het volgende:
Laten we het niet over dingen hebben die ik niet mag. Bier en seks.
Dan loop ik al weer achter.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Christine het volgende:
Zijn darmoperaties trouwens de nieuwste rage in de SC?
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Christine het volgende:
Heeft het met een kano te maken?.
En met oorstokjes in de open wond peuren?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zou ook niet kunnen, dat scheelt.
Nee, operaties wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Christine het volgende:
Zijn darmoperaties trouwens de nieuwste rage in de SC?
Mag je ook geen bier?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zou ook niet kunnen, dat scheelt.
Verstandig, helaas denken te veel mensen dat ze slim isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Christine het volgende:
Oh Sonja. Nee, die kan wel meer zeggen.
Ik vind haar altijd nogal dom en ordinair overkomen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandig, helaas denken te veel mensen dat ze slim is
Nou ja, iig uitgekookt genoeg om mensen die boeken te laten kopen
Ik ook, maar het zal aan ons liggenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd nogal dom en ordinair overkomen.
Ik zag d'r een keer op tv tegen haar kind zeggen: "Wil jij ook een krosantje?"quote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd nogal dom en ordinair overkomen.
Ze praat inderdaad nogal volks.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zag d'r een keer op tv tegen haar kind zeggen: "Wil jij ook een krosantje?"
Krosantje.
quote:
Het gaat me niet om haar accent, maar meer om haar wijze van preseneren.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef Vork het volgende:
Zo praten ze allemaal daar in Noord-Holland. Gelukkig woon ik er niet meer.
Alleen in de kop en west frieslandquote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef Vork het volgende:
Zo praten ze allemaal daar in Noord-Holland. Gelukkig woon ik er niet meer.
Ok, half Noord-Holland. Dat is dan nogsteeds daar waar ik vandaan kom en wat men jaren lang tegen me heeft lopen praten.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
Alleen in de kop en west friesland
Zolang het met mijn eigen spul is wel, maar niet de spyware infested pentium 3 van een vriend die ik 4 keer per jaar ziequote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat nou kwijt? Het is toch een hobby?
De helft wat betreft oppervlakte niet wat betreft inwonersquote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok, half Noord-Holland. Dat is dan nogsteeds daar waar ik vandaan kom en wat men jaren lang tegen me heeft lopen praten.
En wat betreft de wijze van presentatie. Er is verband met de afkomst. Echt. Helaas wel.
Uiteraard. He moet dat nou allemaal weer zo?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
De helft wat betreft oppervlakte niet wat betreft inwoners
Natuurlijk, de feiten moeten wel correct weergegeven worden.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Uiteraard. He moet dat nou allemaal weer zo?
Ik help graag waar ik kan.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, de feiten moeten wel correct weergegeven worden.
We zijn te goed voor deze wereld.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef Godlike02 het volgende:
Zie je!
We helpen ook nog bij de studie
Kun je niet ergens een rolstoel lenen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Ik moet zo weer opstaan. Ik ga al zweten bij het idee alleen al.
Dan moet ie zich voor die ministukjes in huis steeds in en uit die rolstoel hijsen, lijkt me pijnlijk en omslachtig.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je niet ergens een rolstoel lenen?
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan moet ie zich voor die ministukjes in huis steeds in en uit die rolstoel hijsen, lijkt me pijnlijk en omslachtig.
Vooruit dan maar, omdat het mijn broeder is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Er zit niets anders op dan voorlopig nog even medelijden te hebben met onze arme Qtie,
Sorry, ik zal in het vervolg iets terughoudender reageren.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet zo enthousiast Platoman.
Ja juffrouw, ik zal vanaf nu braaf zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Goedzo, en het mag ook wel iets onwelgemeender. Als je dan toch beter je best zult doen.
Idd, lijkt me verre van ideaal. Een rolbed, dat zou beter zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan moet ie zich voor die ministukjes in huis steeds in en uit die rolstoel hijsen, lijkt me pijnlijk en omslachtig.
Ik ben echt zielig.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Er zit niets anders op dan voorlopig nog even medelijden te hebben met onze arme Qtie,
*nogmaals aai*quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ga jullie verlaten, ik ga proberen om een boek te lezen, hoewel dat vast niet zal lukken want ik ben nog steeds boos.
Ik hoop ook nog boodschappen te kunnen doen voor morgen. Na 2,5 dag mag het wel eens een keer.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, lijkt me verre van ideaal. Een rolbed, dat zou beter zijn.
Net weer naar de wc geweest.Twee keer zelfs, toen ik er net weer in lag merkte ik dat ik de grote boodschap toch niet op kon houden.
Nep-CL.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel wilde weten Qtie.
Vaarwel.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ga jullie verlaten, ik ga proberen om een boek te lezen, hoewel dat vast niet zal lukken want ik ben nog steeds boos.
Niet? Zuster TD?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel wilde weten Qtie.
Open er een topic overquote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb nooit gepretendeerd een CL te zijn, nep of echt.quote:
Ik ben maar een parttime-zuster, vandaar.quote:
Wat een teleurstelling.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepretendeerd een CL te zijn, nep of echt.
Dat verklaart alles.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben maar een parttime-zuster, vandaar.
De pil van Drion lost alles op.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat verklaart alles.
Ik denk dat ik vrijdag ga vragen om de zooi te amputeren, het doet verdomde pijn. Slotje, opgelost
Maar niet orgineel. Ik wil wel model kunnen staan in de nieuwe Duke als opengereten persoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |