Daar zou sowieso wel iets uit te leren moeten zijn, jaquote:Op donderdag 20 december 2007 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, misschien neem ik voortaan gewoon minder opdrachten aan en moet ik geen eurotekens in m'n ogen zien als ze me bellen. Ik had die week eerst vijf deadlines, heb er toen één teruggestuurd, maar toen bleven er nog vier over van in totaal zo'n drie uur beeld. Het was blijkbaar gewoon te hooggegrepen en misschien tijdsdruk en slordigheid. Ik ben zo snel afgeleid.
Structureel thuiswerken vergt wat dat betreft ook wel een ijzeren discipline denk ik. Laat mij maar lekker tussen collega's of klanten zitten, dan ben ik productiever dan thuis...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo snel afgeleid.
Thuiswerken is voor een keertje leuk. Maar in een andere omgeving ben ik productiever. Thuis ben ik te snel afgeleid door allerlei dingenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Structureel thuiswerken vergt wat dat betreft ook wel een ijzeren discipline denk ik. Laat mij maar lekker tussen collega's of klanten zitten, dan ben ik productiever dan thuis...
Ik geef ze juist niets, we hebben hier een duidelijke NEE sticker op de deur. Laat ze eerst leren lezen!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Al die blagen die hier zogenaamd folders rondbrengen en dan kom geld komen bedelen. Hoeveel folders krijgen we wel niet? Er zijn al vier kids langsgeweest ofzo, dat klopt nooit
. Ze zouden een schop moeten krijgen eigenlijk, de folders liggen vaak her en der op straat of ze hebben ze bij/in het water gedumpt en we krigjen ze pas op woensdag ofzo.
Ja, maar tig uur per week met koptelefoon op naar een beeldscherm staren en typen maar, al zit je even helemaal vast, vind ik ook geen succes. Ik kan wel vragen of ik op kantoor mag komen werken, maar ze doen geloof ik niet zo aan reiskostenvergoeding.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Structureel thuiswerken vergt wat dat betreft ook wel een ijzeren discipline denk ik. Laat mij maar lekker tussen collega's of klanten zitten, dan ben ik productiever dan thuis...
Klinkt bekend! Had ik al gezegd dat ik thuis werk vandaag?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
Thuiswerken is voor een keertje leuk. Maar in een andere omgeving ben ik productiever. Thuis ben ik te snel afgeleid door allerlei dingen.
Niet explicietquote:Op donderdag 20 december 2007 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend! Had ik al gezegd dat ik thuis werk vandaag?
Inderdaad. Het voordeel is dat ik er niet om half zeven uit moet. Nadeel is dat ik niet om half zes naar huis ga en alles dan achter me laat.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Thuiswerken is voor een keertje leuk. Maar in een andere omgeving ben ik productiever. Thuis ben ik te snel afgeleid door allerlei dingen.
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend! Had ik al gezegd dat ik thuis werk vandaag?
zelf in elkaar geknutselde monopolygeldboom gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik ook nog een cadeau verzinnen voor m'n moeder voor morgen, maar ze vraagt dingen van ¤100 ofzo.
Een leuk geschenkset niets ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik ook nog een cadeau verzinnen voor m'n moeder voor morgen, maar ze vraagt dingen van ¤100 ofzo.
Of een 'ik hou van je' kaart!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
zelf in elkaar geknutselde monopolygeldboom geven
Geef haar wat Lush.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Het valt mee, schoonma heb ik overgeslagenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ik word gek van alle kadoos deze maand.
Ik zit denk ik aan de 500/600 euro aan kadoos.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het valt mee, schoonma heb ik overgeslagen
_A_ heeft een nespresso apparaat van me gehad en met kerst doen we altijd iets twv 15 euro of zo. Mam hadden we dan ook nog op 6 december en sint doen we niet aan om die reden.
De kerstbonus maakt een hoop goedquote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit denk ik aan de 500/600 euro aan kadoos.
Beetje belachelijk maar er komt een hoop samen inclusief kerst, sinterklaas, trouwerijen, verjaardagen, geboortes, etc
Maar ze moet het wel leuk vindenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een leuk geschenkset niets ofzo?
't Is maar een idee, en voor < 25 euro ben je klaar (er zijn zelfs al van 15 euro).
Heb ik wel een hele goede reden om nieuw onderdak te vinden, aangezien ik hier niet meer welkom ben dan.quote:
Een JBL speakerset dinges en die hou ik maarquote:Op donderdag 20 december 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kerstbonus maakt een hoop goed
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik wel een hele goede reden om nieuw onderdak te vinden, aangezien ik hier niet meer welkom ben dan.
Ik weet wel iemand die iemand in huis wil nemenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik wel een hele goede reden om nieuw onderdak te vinden, aangezien ik hier niet meer welkom ben dan.
Ah, je ruikt alweer bloed in het water?quote:
is ze weer een bad aan het nemen tijdens ongesteldheidquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je ruikt alweer bloed in het water?.
Bloed, poep en kots... We hebben het immers wel over CL...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Litpho het volgende:
Ah, je ruikt alweer bloed in het water?.
Ja die dozen met voedsel mogen ze houden.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Geld en een uitzoekbonuskerstpluimachtig ding. Beter dan de kerstpakketten met de standaard ragout en die crap die ik toch niet eet
Of hebben jullie al eens aan een headhunter gedacht? Dat kost wat, maar zo iemand kan wel bruikbare adviezen geven die Arual misschien net over een drempel heen kunnen helpen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben jullie al iets van omscholen overwogen? _A_ komt absoluut niet over als een domme meid en heeft volgens mij meer dan genoeg te bieden aan een werkgever. Het nadeel lijkt, vanuit mijn perceptie dan, vooral te zitten in een vooropleiding die blijkbaar niet aansluit op een behoefte in de markt.
Ik nogmaals mijn ongenoegen duidelijk gemaakt en er wordt nog eens naar gekeken. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:38 schreef Litpho het volgende:
Plato. Al reden voor verbetering van je humeur?
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik nogmaals mijn ongenoegen duidelijk gemaakt en er wordt nog eens naar gekeken. Even afwachten dus.
Ze zijn van koffiedistributeur gewisseld.quote:
Daar ga ik hier niet op in. aar ik was gisteren erg boos, maar de soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend.quote:
Pfoei. Behoorlijk bedragquote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit denk ik aan de 500/600 euro aan kadoos.
Beetje belachelijk maar er komt een hoop samen inclusief kerst, sinterklaas, trouwerijen, verjaardagen, geboortes, etc
Ah, een pluim. Heb ik hier nog liggen van vorig jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Geld en een uitzoekbonuskerstpluimachtig ding. Beter dan de kerstpakketten met de standaard ragout en die crap die ik toch niet eet
In z'n totaliteit zit ik ook wel aan 200 euro denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfoei. Behoorlijk bedrag.
Vaak zijn de kosten voor een cadeau hier niet meer dan 15 euro. Verjaardagen ook, ouders geven vaak wat duurdere cadeaus, maar niet meer dan 60-70 euro.
Dat klinkt in ieder geval alsof ze je ongenoegen serieus nemenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik nogmaals mijn ongenoegen duidelijk gemaakt en er wordt nog eens naar gekeken. Even afwachten dus.
Binnenkort maar weer eens Leffe'n dan...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
Daar ga ik hier niet op in. aar ik was gisteren erg boos, maar de soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend.
Plato boos lijkt mij dan ook heel engquote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval alsof ze je ongenoegen serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |