ik welquote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja trots jongens?
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat ik had toch de lapo?
Check!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef .MPG het volgende:
IK HEB ZO WAAN WAAN WAAN WAAN ZINNIG GEDROOMD!`!1oneone
het is waa waa waa waanzinnigquote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef .MPG het volgende:
IK HEB ZO WAAN WAAN WAAN WAAN ZINNIG GEDROOMD!`!1oneone
quote:
Doe er wat aanquote:
Dat zei je net ook alquote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
erg traag topoiic
Alweer? Kom eens met werk terug danquote:
Ja joh, ze moeten eerst wat vinden voor mijn uitmuntenden kwaliteiten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Alweer? Kom eens met werk terug dan
Ja, zo even naar uni, uitschrijven. En daarna een flesje drank kopen voor zaterdag (naar een neef met een stukkof 7 man om daar te mexenquote:
Rightquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja joh, ze moeten eerst wat vinden voor mijn uitmuntenden kwaliteiten.
Mexen ftwquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, zo even naar uni, uitschrijven. En daarna een flesje drank kopen voor zaterdag (naar een neef met een stukkof 7 man om daar te mexen) En nog een cadeautje kopen voor moeders', vanwege kerst. Geen idee wat ik moet kopen.
En boodschappen doen, vanavond boerenkool koken voor 4 man
Wat voor iets wil je dan?quote:
Kerstconcert? Van wie?quote:
Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg warenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
is het hier altijd zo rustig lately?
Ik ga ook zo'n Apple in mijn sig zettenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
Wie dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg waren
De helft ziet een blokjequote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga ook zo'n Apple in mijn sig zetten
Ik was inderdaad twee weekjes de deur uitquote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg waren [afbeelding]
Dude, wat doe je!quote:
Ik denk meer dan de helftquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
De helft ziet een blokje
Niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude, wat doe je!Busta Rhymes
Ha lutselquote:
Goed ideequote:
fruuuuuutsquote:
nee echtquote:
eergisteren man!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
tijdje terug al zeker, ik zie dat topic niet in MyAT
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lutsel?
hey Cross
DaMart![]()
Eer-ik![]()
Muckie![]()
![]()
![]()
Frits
Indah
Antwoord:quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
fruuuuuuts![]()
[..]
nee echt
[..]
eergisteren man!
maar geen een van die homo's geeft antwoord
Ja ik verbaster jouw naam graagquote:
Beledig je nou gewoon mijn users?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
eergisteren man!
maar geen een van die homo's geeft antwoord
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik verbaster jouw naam graag
Toffe UIquote:
quote:
nou, open het zou ik zeggenquote:
nu niet, maar laaaaang geleden welquote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed idee
Is er al zoiets in CUL, Muk?
Mja.quote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
Let er ajb een beetje op; 't moet geen mod-sc worden.. Dat kan ook achter de schermen gedaan worden
Daar zijn wij voor hèquote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
Let er ajb een beetje op; 't moet geen mod-sc worden.. Dat kan ook achter de schermen gedaan worden
hooooooooi Martquote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef DaMart het volgende:
Hoi Frustel, Eer-ik,Muck en iedereen die ik nog niet heb genoemd.
ja /madquote:Op woensdag 19 december 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Beledig je nou gewoon mijn users?![]()
Ga terug naar je keuken!
oh ja, we kunnen dat blauw ook zo makkelijk uitzetten hequote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
Ik stem steeds tegen als er iemand solliciteert naar een mod functiequote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
IK zei toch al, antwoord is nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
hooooooooi Mart
[..]
ja /mad
ze helpen me niet
[..]
oh ja, we kunnen dat blauw ook zo makkelijk uitzetten he
veel die hier komen waren nog zwart toen ze kwamen en zijn daarna pas blauw geworden, daar veranderen de personen toch niet door?
of zal ik speciaal voor jou een kloon aanmaken?
drie misschien, maar niet veeul langer...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Langer al, want k post al een tijdje niet hier, en daarvoor had je 'm ook al
Toch?
quote:
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
drie misschien, maar niet veeul langer...
Sjowhan blauw?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik stem steeds tegen als er iemand solliciteert naar een mod functieMaar ze blijven komen
Wat zeik je eigenlijk, jij was ook bijna blauw
Oh? Niet gewetenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik stem steeds tegen als er iemand solliciteert naar een mod functieMaar ze blijven komen
bijna bengel. bijnaquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjowhan blauw?![]()
Ik moet meer op fok komen.Mis te veel.
ja hoiquote:En een goedemiddag tesaam.
verder gaat het wel goed met je?quote:
dan weet je het nuquote:
dagquote:Afin, ik ben weer eens op gesprek in ijmuiden. Laterzzzz
Ja, zat busta te luisterenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
verder gaat het wel goed met je?
[..]
dan weet je het nu
[..]
dag
sub]plop[/sub]
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
bijna bengel. bijna
en je mag best vaker komen hoor
[..]
ja hoi
Bengelaar nog wel, er bengelt niets bij mij hoor.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh? Niet geweten
Afin, ik ben weer eens op gesprek in ijmuiden. Laterzzzz
als ik FOK! vergeet, krijg ik een aantal mensen op mijn dakquote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dankje,
ik vergeet fok de laatste tijd vaak, staat open en dan ga ik wat anders doen.![]()
[..]
Bengelaar nog wel, er bengelt niets bij mij hoor.![]()
![]()
Hoi Frutsie.![]()
[..]Tot laters.
Maar jij bent dan ook geliefd.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik FOK! vergeet, krijg ik een aantal mensen op mijn dak
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geliefd.
Dat is goed, betekent dat je een leven hebtquote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dankje,
ik vergeet fok de laatste tijd vaak, staat open en dan ga ik wat anders doen.![]()
[..]
Bengelaar nog wel, er bengelt niets bij mij hoor.![]()
![]()
Hoi Frutsie.![]()
[..]Tot laters.
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
Ik heb niet gesolliciteerd, Ik ben overvallen jaquote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey meid, hoe is het met jou.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is goed, betekent dat je een leven hebt![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey meid, hoe is het met jou.
[..]Zeg doe eens niet zo eng, een leven.
Mag niet klagen denk ik en met jou?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey meid, hoe is het met jou.
[..]Zeg doe eens niet zo eng, een leven.
Jij wel he. Net als Fruts, die klaagde altijd over blauwen en is het nu zelf, en ook nog fpding.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef BrandX het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd, Ik ben overvallen jaSamenzwering tussen Buzzer en Yvonne. Ineens was ik gewoon blauw.
Ik mag wel klagen, maar doe ik niet, heb je toch niets aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mag niet klagen denk ik en met jou?
Ja bijna 2 maanden reces toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mag niet klagen denk ik en met jou?
ach ja, life sucks & then you die enzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij wel he. Net als Fruts, die klaagde altijd over blauwen en is het nu zelf, en ook nog fpding.![]()
Tsssssssssss.
Ben al 17 maanden met recesquote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja bijna 2 maanden reces toch?
neuh, niet meer dan eerstquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sinds je zei hier nog weinig te gaan posten, zie ik je heir steeds vaker!
Niets, gewoon ervan genieten.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ja, life sucks & then you die enzo.
Nee hoor, geen punt om blauw te zijn. Vind het wel leuk. Ben dat ergens anders al 3 jaar, ben het wel gewend
triest eigenlijk, maar wat doe je er aan
ik heb er zo'n hekel aan, en ik vergeet altijd de helftquote:
blegh, ik haat datquote:
ik de komende 10 jaar nog niet denk ikquote:
ik vergeet zelfs dingen als ik een lijstje meeneemquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er zo'n hekel aan, en ik vergeet altijd de helft(heb nu een lijstje liggen
) heb ook bijna niks meer in huis
foto's?quote:En emt de kitten (nouja 8maanden inmiddels) gaat het goeden met jouw beestjes?
Ik ook dan vergeet ik den helft op t listje te zetten namelijk en foto;'s in mn fotoboekquote:Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
blegh, ik haat dat
[..]
ik de komende 10 jaar nog niet denk ik
[..]
ik vergeet zelfs dingen als ik een lijstje meeneem
[..]
foto's?
ja dat dusquote:Op woensdag 19 december 2007 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ook dan vergeet ik den helft op t listje te zetten namelijk
*fobo checken gaatquote:en foto;'s in mn fotoboeken avatar
Een hekel heb ik er niet echt aan, mijn man kookt echter meestal, dus is dit gewoon makkelijker.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er zo'n hekel aan, en ik vergeet altijd de helft(heb nu een lijstje liggen
) heb ook bijna niks meer in huis
En emt de kitten (nouja 8maanden inmiddels) gaat het goeden met jouw beestjes?
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben al 17 maanden met reces
Niesziekte is ook niet leuk en ja gaat inderdaad snel maar ze is wel liefquote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hekel heb ik er niet echt aan, mijn man kookt echter meestal, dus is dit gewoon makkelijker.
Lijstjes zijn handig.![]()
8mnd, gaat snel he.Norbi is 9mnd en heeft op het moment de niesziekte.
Verder is alles gezond, op Pebbles na, maar die is al op leeftijd en geopereerd wordt ze niet meer.
Het goede voorbeeld.quote:
Norbi is ook echt een knuffelvot.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niesziekte is ook niet leuk en ja gaat inderdaad snel maar ze is wel lief![]()
nevaaaaaahquote:
ik wil ookquote:Norbi is ook echt een knuffelvot.(ja ik weet limburgs.
)
het is 4 uur gek, wat deed je nog in bed?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens mijn bed uit, moet zo werken
Friends kijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
het is 4 uur gek, wat deed je nog in bed?
Zo uit bedquote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens mijn bed uit, moet zo werken
Vreemd, ik ben er net van terug.quote:
"Iemand al single af?"quote:
Dat kan niet, ik mag niet.quote:
Sorry, nostalgiequote:
Wat een baasquote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gestuurd door mijn baasIk mag pas na de kerst weer terug komen
quote:
Fucking heldquote:Op woensdag 19 december 2007 17:26 schreef BrandX het volgende:
[..]Ik heb uberhaupt een hele goede werkgever, en mijn leidinggevende is helemaal
![]()
Ik had vandaag een beoordelingsgesprek. Die was eh, zeg maar erg goed, schaaltje erbij, periodiekies erbijen toen zei hij tot slot: "en als ik dan toch nog een opmerking mag maken....(stilte, ik dacht, nou nu komt het, ben benieuwd) af en toe is het toch nodig dat je de tijd neemt....(weer stilte, ik dacht: wtf!) om af en toe lekker uit te zieken. Wat doe je hier nog!"
Ik ben al drie dagen mega verkouden, en daarom stuurde hij mij vanmiddag dus weg![]()
wat hij zegtquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:33 schreef Muck het volgende:
[..]
wat hij zegt
zie je frim, speciaal voor jou niet afgekort
Heel mooi Mackquote:Op woensdag 19 december 2007 17:33 schreef Muck het volgende:
[..]
wat hij zegt
zie je frim, speciaal voor jou niet afgekort
Vrijdag pas, ze hebben het verzet. Nadat ik klean prep genomen hadquote:Op woensdag 19 december 2007 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leg ff uit? Moest je niet een dezer dagen naar het ziekenhuis?
Oke, nu nog ff een hoop eten dus?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrijdag pas, ze hebben het verzet. Nadat ik klean prep genomen had
En dat zinnetje "En? iemand al single af? " komt uit het singles topic, mijn ochtendbinnenkomer
Nee, ik heb al 2 dagaen niets meer gekund, dus ik heb me een partij buikpijn....quote:Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oke, nu nog ff een hoop eten dus?
Haha, singles ftl
Aha en daar deed jij al aan mee toen je nog single was?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb al 2 dagaen niets meer gekund, dus ik heb me een partij buikpijn....
SIngles liep sneller en langer door dan deze SC, een beetje respect graagEN we zijn van 3 subfora gewisseld
En lopen nog steeds door, alleen onder een andere naam
nee, ik was niet eens singlequote:Op woensdag 19 december 2007 17:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha en daar deed jij al aan mee toen je nog single was?
Ik ookquote:
bestquote:Op woensdag 19 december 2007 18:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckieeeee.....![]()
![]()
![]()
![]()
...alles goed....?
Halloquote:
ik heb geen lange werkdagen gelukkigquote:Op woensdag 19 december 2007 18:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja best goed......beetje moe van de lange werkdagen....
ach tis maar voor een paar weken...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb geen lange werkdagen gelukkig
sowieso geen werkdagen![]()
en dan ist weer rustiger?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach tis maar voor een paar weken...
ja we zitten nu met eel personeel feestjes..concerten enzulks....dus gaan er veel spullen (heeeeel veel) weg en dat komt dan ook weer terug...of niet...quote:
whehehequote:Op woensdag 19 december 2007 18:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja we zitten nu met eel personeel feestjes..concerten enzulks....dus gaan er veel spullen (heeeeel veel) weg en dat komt dan ook weer terug...of niet...
he! je sig is anders!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en als het niet terug komt moet ik al mijn talenten......inzetten....
ja al een tijdje....quote:
Andijviequote:Op woensdag 19 december 2007 18:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat heb je ge-eet dan....????
valt me nu pas opquote:Op woensdag 19 december 2007 18:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja al een tijdje.......maar no worries...je staat als één van mijn favo fokkers in mijn fobo..
![]()
![]()
nee ok, maar dan weet je het wel....quote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
valt me nu pas op
en daarom zei ik het helemaal niet gekkie![]()
maarre schatjes, ik ben er vandoor
kerstconcert![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
valt me nu pas op
en daarom zei ik het helemaal niet gekkie![]()
maarre schatjes, ik ben er vandoor
kerstconcert![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:52 schreef DaMart het volgende:
Wat is Uninvited van Freemasons toch een heerlijk nummer!
teveel pr0n?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:52 schreef DaMart het volgende:
Wat is Uninvited van Freemasons toch een heerlijk nummer!
je hebt helemaal gelijk BrandX....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:02 schreef BrandX het volgende:
[..]goedkope namaak en verkrachting van het origineel wat pas echt kippenvelgevend briljant is!!!
http://www.youtube.com/watch?v=kQe07ureqQk
alanis morriset - uninvited dus....
versusquote:Op woensdag 19 december 2007 19:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk BrandX....![]()
![]()
![]()
![]()
....quote:
het nummer is gewoon geweldig...maar als Alanis um zingt is ie helemaal....quote:
Ah! ok!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het nummer is gewoon geweldig...maar als Alanis um zingt is ie helemaal....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ zet het origineel ff aan....![]()
quote:Playlist files:
1. Trijntje Oosterhuis - Any Day Now (4:00)
2. Trijntje Oosterhuis - Love Is Still The Answer (4:13)
3. Trijntje Oosterhuis - What The World Needs Now (4:00)
4. Trijntje Oosterhuis - One Less Bell To Answer (3:36)
5. Trijntje Oosterhuis - In Between The Heartaches (3:38)
6. Trijntje Oosterhuis - This Girl's In Love (4:12)
7. 07. Trijntje Oosterhuis - God Give Me Strength
8. 08. Trijntje Oosterhuis - Who'll Speak For Love
9. 09. Trijntje Oosterhuis - Stronger Than Before
10. 10. Trijntje Oosterhuis - I Just Don't Know What To Do With Myself
11. 11. Trijntje Oosterhuis - Don't Go Breaking My Heart
12. 12. Trijntje Oosterhuis - Don't Make Me Over
13. 13. Trijntje Oosterhuis - Raindrops Keep Falling On My Head
14. 14. Trijntje Oosterhuis - Painted From Memory
15. 15. Trijntje Oosterhuis - On My Own
Heerlijk rustigquote:Op woensdag 19 december 2007 19:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..is niet helemaal mijn ding....
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
En de duidelijkheid is door de nieuwbakken (hier dan) mod hervonden
Eenschquote:Op woensdag 19 december 2007 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alanis![]()
Uninvited![]()
Freemasons
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is inderdaad een stuk mooier BX
ach ja...je bent wel op fok! Brandx....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:34 schreef BrandX het volgende:
Open ik een keer een topic (met terechte klacht, dat wel) geef ik de users een kans om me te bashen, post er bijna niemand, en dan is ook nog eens het ergste waar ze mee komen: koop een dagboek
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...je bent wel op fok! Brandx....![]()
veel plezier....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef BrandX het volgende:
ik ga ff gamen voordat NCIS begint.laterz!
Hier zijn we altijd bereid om je te bashen, hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dus had ik wel het nodige verwacht zeg maar...
hoes je gesprek gegaan Papier....????quote:Op woensdag 19 december 2007 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier zijn we altijd bereid om je te bashen, hoor.![]()
![]()
quote:Playlist files:
1. Extince - ?1 (2:11)
2. Extince - Repper-De-Klep (4:11)
3. Extince - Lois (2:49)
4. Extince - Ik Weet Jij Houdt Van Hem feat. Derenzo (5:41)
5. Extince - Iedere Dag (3:10)
6. Extince - 5% feat. MC Miker G (3:31)
7. 07 Extince - (NL) Nwe Lichting feat. Lange Frans, Kempi, Jiggy Dje, Winne & Nina-twilightnzb.com
8. 08 Extince - Wee Toch-twilightnzb.com
9. 09 Extince - Witte Piet-twilightnzb.com
10. 10 Extince - En Zo Geschiedde-twilightnzb.com
11. 11 Extince - Ken Je Frank-twilightnzb.com
12. 12 Extince - Knop Om-twilightnzb.com
Dat ging goed, 2 bakken koffie gekregen en het lijkt me daar wel leuk. Maar er is nog een kandidaat, ze bellen me morgenmiddag of ze me willen hebben. Dus ik geniet nog maar even van mijn welverdiende vakantiequote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoes je gesprek gegaan Papier....????
vooral die 2 bakken koffie deden het um he...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ging goed, 2 bakken koffie gekregen en het lijkt me daar wel leuk. Maar er is nog een kandidaat, ze bellen me morgenmiddag of ze me willen hebben. Dus ik geniet nog maar even van mijn welverdiende vakantie
Dat zet gelijk de sfeer hequote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vooral die 2 bakken koffie deden het um he...
Het apparaat staat lekker dicht bij de werkplek en Wageningen is maar een half uurtje rijden.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vooral die 2 bakken koffie deden het um he...
awwww...lie-ief...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:16 schreef JortK het volgende:
[ [url="http://lolcat.com"]link[/url] | afbeelding ]
Mijn vrouw zegt dat ik ook zo kan kijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:16 schreef JortK het volgende:
[ [url="http://lolcat.com"]link[/url] | afbeelding ]
heb je dan ook dezelfde gedachten....???quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt dat ik ook zo kan kijken
Soms wel, maar eerder om het chocolaatje uit de adventkalenderquote:Op woensdag 19 december 2007 20:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je dan ook dezelfde gedachten....???
quote:
Haiquote:
En ik ookquote:
Nee, das standdard mn eerste post van de dag hierquote:
Zjee zjeequote:
Ach soquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef MPG het volgende:
Nee, das standdard mn eerste post van de dag hier
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hey JJAl een warme choco gehad vandaag?
Nopequote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Peterchris het volgende:
HoiFok ook een beetje traag voor jullie?
Nul, ik wou vanochtend een bakkie maken, maar ik liet de bus met chocolade poeder vallenquote:
Zal het m'n router wel weer zijnquote:
mmmm..minder ja...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nul, ik wou vanochtend een bakkie maken, maar ik liet de bus met chocolade poeder vallenAlles op de grond (en de bus is kapot
), dus dat wordt gewoon weer koffie zwart de rest van de dag. Morgen maar een nieuw pak choco poeder kopen.
Ik overleef het wel jaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmmm..minder ja......maar hey COFFEE RULES...
![]()
dit is gewoon NOT DONE....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef MPG het volgende:
Owja, ik heb een koffietekort![]()
Vanmorgen bij het ontbijt eenbakkie, in de trein een bakkie, en op de excursie ocharme maar 1 bakkie
Straks maar een dubbele mok nemen, en dan een espresso erachteraan
Ga eens op sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef MPG het volgende:
Owja, ik heb een koffietekort![]()
Vanmorgen bij het ontbijt eenbakkie, in de trein een bakkie, en op de excursie ocharme maar 1 bakkie
Straks maar een dubbele mok nemen, en dan een espresso erachteraan
quote:
Door de hele dag niet in de buurt van koffie te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit is gewoon NOT DONE.......hoe kun je het zo ver laten komen....????
Welnee, morgen ga ik vergaderen, dat staat garant voor minimaal 3 kopjes in het uurquote:Op woensdag 19 december 2007 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga eens op sollicitatiegesprek
Lekkaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, morgen ga ik vergaderen, dat staat garant voor minimaal 3 kopjes in het uur![]()
Trustenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes......ik ga naar bed...morgen weer heeeeel vroeg op...
...fijne avond en tot gauw...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes......ik ga naar bed...morgen weer heeeeel vroeg op...
...fijne avond en tot gauw...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Is er een IRC KSC channel dan?
Nee nog niet, want niemand doet dat..quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Is er een IRC KSC channel dan?
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee nog niet, want niemand doet dat..
* JortK zit op #fok, #dig en ga zo maar door
GMTAquote:
Mooie tekst welquote:
Dat is niet echt een verrassingquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Peterchris het volgende:
Gewonnen door een vlaming weer.
Hoorde dat de verdeling 9 nederlanders - 9 vlamingen is. Schijnbaar toch nog gelijk. Ik had juist verwacht dat de vlamingen ver voor stonden, maar dat blijkt wel mee te vallen.quote:
Vreemd, ik heb altijd het idee te horen dat die knakkers winnen. Maar het zou kunnen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hoorde dat de verdeling 9 nederlanders - 9 vlamingen is. Schijnbaar toch nog gelijk. Ik had juist verwacht dat de vlamingen ver voor stonden, maar dat blijkt wel mee te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |