ik welquote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja trots jongens?
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat ik had toch de lapo?
Check!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef .MPG het volgende:
IK HEB ZO WAAN WAAN WAAN WAAN ZINNIG GEDROOMD!`!1oneone
het is waa waa waa waanzinnigquote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef .MPG het volgende:
IK HEB ZO WAAN WAAN WAAN WAAN ZINNIG GEDROOMD!`!1oneone
quote:
Doe er wat aanquote:
Dat zei je net ook alquote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
erg traag topoiic
Alweer? Kom eens met werk terug danquote:
Ja joh, ze moeten eerst wat vinden voor mijn uitmuntenden kwaliteiten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Alweer? Kom eens met werk terug dan
Ja, zo even naar uni, uitschrijven. En daarna een flesje drank kopen voor zaterdag (naar een neef met een stukkof 7 man om daar te mexenquote:
Rightquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja joh, ze moeten eerst wat vinden voor mijn uitmuntenden kwaliteiten.
Mexen ftwquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, zo even naar uni, uitschrijven. En daarna een flesje drank kopen voor zaterdag (naar een neef met een stukkof 7 man om daar te mexen) En nog een cadeautje kopen voor moeders', vanwege kerst. Geen idee wat ik moet kopen.
En boodschappen doen, vanavond boerenkool koken voor 4 man
Wat voor iets wil je dan?quote:
Kerstconcert? Van wie?quote:
Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg warenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
is het hier altijd zo rustig lately?
Ik ga ook zo'n Apple in mijn sig zettenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
Wie dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg waren
De helft ziet een blokjequote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga ook zo'n Apple in mijn sig zetten
Ik was inderdaad twee weekjes de deur uitquote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg waren [afbeelding]
Dude, wat doe je!quote:
Ik denk meer dan de helftquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
De helft ziet een blokje
Niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude, wat doe je!Busta Rhymes
Ha lutselquote:
Goed ideequote:
fruuuuuutsquote:
nee echtquote:
eergisteren man!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
tijdje terug al zeker, ik zie dat topic niet in MyAT
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lutsel?
hey Cross
DaMart![]()
Eer-ik![]()
Muckie![]()
![]()
![]()
Frits
Indah
Antwoord:quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
fruuuuuuts![]()
[..]
nee echt
[..]
eergisteren man!
maar geen een van die homo's geeft antwoord
Ja ik verbaster jouw naam graagquote:
Beledig je nou gewoon mijn users?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
eergisteren man!
maar geen een van die homo's geeft antwoord
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik verbaster jouw naam graag
Toffe UIquote:
quote:
nou, open het zou ik zeggenquote:
nu niet, maar laaaaang geleden welquote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed idee
Is er al zoiets in CUL, Muk?
Mja.quote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
Let er ajb een beetje op; 't moet geen mod-sc worden.. Dat kan ook achter de schermen gedaan worden
Daar zijn wij voor hèquote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
Let er ajb een beetje op; 't moet geen mod-sc worden.. Dat kan ook achter de schermen gedaan worden
hooooooooi Martquote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef DaMart het volgende:
Hoi Frustel, Eer-ik,Muck en iedereen die ik nog niet heb genoemd.
ja /madquote:Op woensdag 19 december 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Beledig je nou gewoon mijn users?![]()
Ga terug naar je keuken!
oh ja, we kunnen dat blauw ook zo makkelijk uitzetten hequote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
Ik stem steeds tegen als er iemand solliciteert naar een mod functiequote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.
IK zei toch al, antwoord is nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
hooooooooi Mart
[..]
ja /mad
ze helpen me niet
[..]
oh ja, we kunnen dat blauw ook zo makkelijk uitzetten he
veel die hier komen waren nog zwart toen ze kwamen en zijn daarna pas blauw geworden, daar veranderen de personen toch niet door?
of zal ik speciaal voor jou een kloon aanmaken?
drie misschien, maar niet veeul langer...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Langer al, want k post al een tijdje niet hier, en daarvoor had je 'm ook al
Toch?
quote:
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
drie misschien, maar niet veeul langer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |