Ja joh, ze moeten eerst wat vinden voor mijn uitmuntenden kwaliteiten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Alweer? Kom eens met werk terug dan

Ja, zo even naar uni, uitschrijven. En daarna een flesje drank kopen voor zaterdag (naar een neef met een stukkof 7 man om daar te mexenquote:
 ) En nog een cadeautje kopen voor moeders', vanwege kerst. Geen idee wat ik moet kopen.
) En nog een cadeautje kopen voor moeders', vanwege kerst. Geen idee wat ik moet kopen. 

Rightquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja joh, ze moeten eerst wat vinden voor mijn uitmuntenden kwaliteiten.

Mexen ftwquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, zo even naar uni, uitschrijven. En daarna een flesje drank kopen voor zaterdag (naar een neef met een stukkof 7 man om daar te mexen) En nog een cadeautje kopen voor moeders', vanwege kerst. Geen idee wat ik moet kopen.
En boodschappen doen, vanavond boerenkool koken voor 4 man

Wat voor iets wil je dan?quote:

Kerstconcert? Van wie?quote:

Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg warenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
is het hier altijd zo rustig lately?

Ik ga ook zo'n Apple in mijn sig zettenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:

jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:

Wie dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg waren

De helft ziet een blokjequote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga ook zo'n Apple in mijn sig zetten

Ik was inderdaad twee weekjes de deur uitquote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, maar dat komt omdat de spammers een beetje weg waren [afbeelding]

Dude, wat doe je!quote:
 Busta Rhymes
 Busta Rhymes  

Ik denk meer dan de helftquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
De helft ziet een blokje

Niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude, wat doe je!Busta Rhymes

Ha lutselquote:

Goed ideequote:

fruuuuuutsquote:

nee echtquote:

eergisteren man!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
tijdje terug al zeker, ik zie dat topic niet in MyAT

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |