Ik haat alles met betrekking tot Franse auto's.quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je haat dus in feite de mensen en niet het ding? Vond het al zo raar.
Kreeg je gratis een mooi paar sandalen bij zeker?quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef erikkll het volgende:
Ik heb vandaag een citroen zx 1.8 gekocht
en hoe voelt dat nu om rectaal genomen worden met een houten balk vol splinters van 5x5?quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kreeg je gratis een mooi paar sandalen bij zeker?
quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe voelt dat nu om rectaal genomen worden met een houten balk vol splinters van 5x5?
betalen voor een franse kut autoquote:
http://jellsie.hyves.nl/quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:16 schreef TC03 het volgende:
Wat een gast. Zit ie op Fok?
TOen ik deze foto zag heb ik meteen op het "Dit is niet ok" knopje gedrukt.quote:
Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Als er zo'n frans kuthok voor je rijdt weet je al hoelaat het is![]()
GTI's zijn in deze de uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bij
Hij rijd anders wel met een duizelingwekkende snelheid van 130 km/h over de snelweg heen hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die altijd 10 a 20 kmph onder de vmax rijden
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die niet weten waarom er spiegels op hun auto zitten
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die niet gasgeven bij het invoegen
Renault
Citroen![]()
![]()
Peugeot![]()
Als er zo'n frans kuthok voor je rijdt weet je al hoelaat het is![]()
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bij
En hij kwam volledig uitgerust aan op zijn vakantiebestemming, anderhalf uur verder... Frans comfort hè, daar staan ze bekend omquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij rijd anders wel met een duizelingwekkende snelheid van 130 km/h over de snelweg heen hoor!
Dat is lekker makkelijk..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijken![]()
Er is altijd wel een uitzondering op de regel te vinden zoals jou bakkie maar 90% van de Franse auto's wordt bestuurd als een bord brinta...
Dat is waar. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn auto een van de weinige franse auto's is die ik mooi vind. En tegen een snelle motor moet ik het toch afleggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijken![]()
Er is altijd wel een uitzondering op de regel te vinden zoals jou bakkie maar 90% van de Franse auto's wordt bestuurd als een bord brinta...
Oh hell no!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:37 schreef tralalala het volgende:
Citroen pwnt de jappen!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:37 schreef tralalala het volgende:
Citroen pwnt de jappen!
En Japanse auto's niet om hun design.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Franse auto's staan niet echt om hun betrouwbaarheid bekent
proestquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En Japanse auto's niet om hun design.
Prima jochie, blijf jij maar lekker rondfrotten in je niet-ontworpen Jap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
proest![]()
Franse auto's kan je niet echt design noemen, eerder wansmaak.
Wat een burger bakken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
proest![]()
Franse auto's kan je niet echt design noemen, eerder wansmaak.
Wat een burger bakken
Gast..quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
proest![]()
Franse auto's kan je niet echt design noemen, eerder wansmaak.
Wat een burger bakken
quote:
De voorkant past exact bij deze smileyquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gast..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
406 hetzelfde als 207?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De voorkant past exact bij deze smiley![]()
Bovendien ziet de 406 er ongeveer hetzelfde uit als de afschuwelijk lelijke 207.
Een VW straalt inderdaad helemaal niks uit. Wat een grijze nietszeggende auto'squote:Op dinsdag 18 december 2007 11:13 schreef Goochie het volgende:
[..]
Hahahaha!! Als iets wel een burgerbak is, is het bijvoorbeeld wel een Golf.
Daar moeten ze nu eens iets aan doen. Echt 95% van deze 'rijders' hebben geen smaak en de herseninhoud van een goudvis.
Dan 100x liever een Franse auto. Zeker ook omdat ik 3 205 GTi'tjes heb gehad....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Prima jochie, blijf jij maar lekker rondfrotten in je niet-ontworpen Jap.
waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef Goochie het volgende:
[..]
Nee, dit is lekker opwindend...![]()
[ afbeelding ]
Dacht al.quote:
spaans door duitsersquote:
En een Passat hetzelfde als een A4. En een A4 hetzelfde als een A6.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dacht al.
Maar zelfs die vind ik niet te vergelijken.
Tuurlijk zitten er bepaalde designelementen in die in beide auto's te zien zijn, maar in dat opzicht is een golf ook hetzelfde als een passat.
Ik rij geregeld in het oude model 307 SW, ook prima auto.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:26 schreef leolinedance het volgende:
Dat ze niet op en top betrouwbaar zijn/waren dat is tot daar aan toe.
Maar een 306 / 406 / 407 / 607 ( en dan vooral de 406/407 coupe) lelijk noemen vind ik wel een groot woord, om over het rijgedrag nog maar niet te beginnen. Buiten het 'gezapige' schakelen rijdt een Peugeot altijd heerlijk. Niet te vergelijken met een Renault/Citroen wat betreft wegligging. Wel het comfort
OMG!11quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En een Passat hetzelfde als een A4. En een A4 hetzelfde als een A6.
Dus eigenlijk is een Golf zo'n beetje een Audi A6
Tsja mijn 306 had wel ooit mankementen. Lampje hier, stekkertje daar. Altijd kleine dingen. Maar voor het geld van die auto kon ik in die tijd geen mooiere en fijnere auto vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rij geregeld in het oude model 307 SW, ook prima auto.
Enige wat tot nu toe ooit kapot is gegaan is de cd wisselaar.
Verder nooit gezeik mee gehad.
Én die zag er nog fatsoenlijk uit.
Die nieuwe muil vind ik niks van peugeot
[ afbeelding ]
Deze)
Altea met een paar klappen op z'n kop...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
LFB
Dit is pas design
[ afbeelding ]
Het is maar net waar je van houdt. Doe mij maar een Audi A5quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
LFB
Dit is pas design
[ afbeelding ]
Ja, okquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja mijn 306 had wel ooit mankementen. Lampje hier, stekkertje daar. Altijd kleine dingen. Maar voor het geld van die auto kon ik in die tijd geen mooiere en fijnere auto vinden.
Dat vind ik ook. Maar heb Leon's nooit echt mooi gevonden. Dan vind ik een Altea of zelfs een Ibiza mooier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Altea met een paar klappen op z'n kop...
Nee, sorry, ik vind de vorige Leon stukke mooier, zelfs al is die vrij designloos
Of dit..quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
LFB
Dit is pas design
[ afbeelding ]
De nieuwe A4 is anders een exacte kopie van de Toyota Avensis. Maar goed bij Audi zijn ze ook maar zelden van het design anders kan ik de Nubira achterkant van de A6 niet verklaren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En een Passat hetzelfde als een A4. En een A4 hetzelfde als een A6.
Dus eigenlijk is een Golf zo'n beetje een Audi A6
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is maar net waar je van houdt. Doe mij maar een Audi A5
[ afbeelding ]
Tsja mijne had op den duur ook + 160.000 km gereden. Dan kun je inderdaad wat gaan verwachten. Maar ik zou er zo weer een durven kopen. Al denk ik dat ik nu voor een 406 (coupe) zou gaan. Je wilt toch steeds een stapje hogerop hequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ok
Maar om daar meteen franse auto's op af te rekenen... (zeg hiermee overigens niet dat jij dat doet)
BMW van maat van me heeft ook steeds dat de linker koplamp kapot gaat en dat de airco niet werkt.
Elke auto die je veel gebruikt gaat op den duur wel wat mankementen vertonen.
Kolere, wat een bak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Of dit..
[ afbeelding ]
![]()
Daar kan franse troep niet aan tippen.
Renault is het grootste kutmerk van de franse alle auto's, op plaats 2 Peugeot en Citroen gaat dan wel weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ok
Maar om daar meteen franse auto's op af te rekenen... (zeg hiermee overigens niet dat jij dat doet)
BMW van maat van me heeft ook steeds dat de linker koplamp kapot gaat en dat de airco niet werkt.
Elke auto die je veel gebruikt gaat op den duur wel wat mankementen vertonen.
Een A4 met een Avensis vergelijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
De nieuwe A4 is anders een exacte kopie van de Toyota Avensis. Maar goed bij Audi zijn ze ook maar zelden van het design anders kan ik de Nubira achterkant van de A6 niet verklaren.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
De nieuwe A4 is anders een exacte kopie van de Toyota Avensis. Maar goed bij Audi zijn ze ook maar zelden van het design anders kan ik de Nubira achterkant van de A6 niet verklaren.
Als of Alfa het altijd van zijn degelijkheid heeft moeten hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Of dit..
[ afbeelding ]
![]()
Daar kan franse troep niet aan tippen.
Zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja mijne had op den duur ook + 160.000 km gereden. Dan kun je inderdaad wat gaan verwachten. Maar ik zou er zo weer een durven kopen. Al denk ik dat ik nu voor een 406 (coupe) zou gaan. Je wilt toch steeds een stapje hogerop he
Idem..helaas.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ook mooi maar valt buiten budget
Ik zie ook niet echt veel vergelijkingenquote:
Allebei vijfspaaks wielenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt veel vergelijkingen
'quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als of Alfa het altijd van zijn degelijkheid heeft moeten hebben![]()
Franse auto's troep noemen en dan met een Alfa op de proppen komen
Is ook geen vergelijking, Avensis is op alle fronten beter.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef leolinedance het volgende:
Iemand die een Avensis met een A4 vergelijkt moet je sowieso niet bepaald serieus nemen vind ik.
Klopt, Alfa is lang zo slecht niet meer. Maar zeult nog steeds dat imago met zich mee. Ik vind Alfa's ook best chique, ook het interieur. Al denk ik toch niet dat ik er snel een zou kopen. De Audi inruilen voor een Alfa is ook weer zo iets hequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
'
Daar maak je een punt
Hoewel,, mijn alfa 145 1.9jtd heb ik verkocht met 390.000km op de klok
Buiten dat. Liever een auto met stijl die af en toe stuk gaat (hoewel alfa's tegenwoordig helemaal niet meer zo slecht zijn) dan een auto die een lelijke grijze duif is en kwalitatief ook uitermate teleurstellend is.
Renault Laguna anyone.
Jij zegt de nieuwe.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Chewie het volgende:
Pak dan wel de juiste modellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat voor gelijkenissen (behalve de kleur) moet ik zien?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Chewie het volgende:
Pak dan wel de juiste modellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zijn precies dezelfde modellen als ze hierboven posttequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Chewie het volgende:
Pak dan wel de juiste modellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua lijn is die A4 hetzelfde, de grill en koplampen geven nog het idee dat het om een andere auto gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij zegt de nieuwe.
Dan pak ik de nieuwe.
En dan nog zie ik geen exacte kopie.
Nu is je geloofwaardigheid helemaal verdwenen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is ook geen vergelijking, Avensis is op alle fronten beter.
De passat ook, zo zijn er nog wel meer auto's die dezelfde lijn hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Qua lijn is die A4 hetzelfde, de grill en koplampen geven nog het idee dat het om een andere auto gaat.
de lijn is niet totaal verschillendquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Qua lijn is die A4 hetzelfde, de grill en koplampen geven nog het idee dat het om een andere auto gaat.
Het is een sedan ja, zet er een willekeurige andere sedan naast en je zult net zo veel gelijkenissen zien als met de Audi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Qua lijn is die A4 hetzelfde, de grill en koplampen geven nog het idee dat het om een andere auto gaat.
Octavia wellicht?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De passat ook, zo zijn er nog wel meer auto's die dezelfde lijn hebben.
Waarschijnlijk bedoelt hij dat ze beide 2 ruiten + een kleintje hebben. En 4 deuren aan de zijkanten. Zo zijn er nog wel meer gelijke auto's te bedenken he.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
de lijn is totaal verschillend
kijk alleen al eens nd zijramen en hoe die lopen
Slim ben je niet als je een A4 prefereert boven een Avensis.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu is je geloofwaardigheid helemaal verdwenen.
idd van een peugeot zou ik ook niet opgewonden rakenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef BertV het volgende:
Wat een opwinding over een auto, en dan ook nog van een ander.
mgoed, mijn reactie zal wel typisch zijn voor een Peugeot-eigenaar...
Hoezo typisch voor een Peugeot-eigenaar? Peugeot wordt niet bepaald afgezeken in dit topic hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef BertV het volgende:
Wat een opwinding over een auto, en dan ook nog van een ander.
mgoed, mijn reactie zal wel typisch zijn voor een Peugeot-eigenaar...
Dat "lelijke wijf met tieten van een mug" is een gozer met een heel hoge stem.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jezus christus, als dat lelijke wijf met tieten van een mug, haar bek opentrekt krijg ik kromme tenen zeg.
Raak jij dan maar opgewonden van een auto...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd van een peugeot zou ik ook niet opgewonden raken_!
Bijvoorbeeldquote:
want?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Slim ben je niet als je een A4 prefereert boven een Avensis.
Of je gaat voor klasse, of je kiest voor een burgerbak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Slim ben je niet als je een A4 prefereert boven een Avensis.
opgewonden betekent niet alleen dat je er een stijve plassert vn krijgt, als ik sommige auto's zie ja dan gaat mijn hart sneller kloppen en het bloed sneller stromenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef BertV het volgende:
[..]
Raak jij dan maar opgewonden van een auto...
A4 klasse noemenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of je gaat voor klasse, of je kiest voor een burgerbak.
toch hebben die nwe toyota's vooral de luxe versie's toch ook wel een erg mooie afwerking qua interieurquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of je gaat voor klasse, of je kiest voor een burgerbak.
Tsja, jouw voorkeur zegt meer over jou dan over de kwaliteit van de auto. Ik zeg niet dat de Avensis slecht is, geen enkele Toyota is slecht. Maar dat hier een overduidelijk klasseverschil is, dat weet iedere autoliefhebber.
een a4 heeft iig meer klasse en stijl dan een avensis. dat maakt de avensis nog geen lelijke of slechte autoquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
A4 klasse noemenWie had het over geloofwaardigheid.
A6 (al is die lelijk) en A8 hebben klasse. A4 is een typische duitse burgerbak
Van die mooie hardplastieken accessoires.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch hebben die nwe toyota's vooral de luxe versie's toch ook wel een erg mooie afwerking qua interieur
Ben ik het niet mee eens, qua rijgedrag ligt de Avensis beter op de weg (eigen ervaring) en in de meest luxe versie vind ik stijlvoller dan die van de A4.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een a4 heeft iig meer klasse en stijl dan een avensis. dat maakt de avensis nog geen lelijke of slechte auto
In Duitsland misschien, waar hij 1/3 minder kost. In Nederland is een A4 een bovenmodale auto, dus geen burgerbak te noemen. Geen enkele BMW / Mercedes / Audi en in iets mindere mate Saab en Volvo vind ik trouwens een burgerbak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
A4 klasse noemenWie had het over geloofwaardigheid.
A6 (al is die lelijk) en A8 hebben klasse. A4 is een typische duitse burgerbak
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een a4 heeft iig meer klasse en stijl dan een avensis. dat maakt de avensis nog geen lelijke of slechte auto
True.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Lyzio het volgende:
Sinds ik mijn Renault Kangoo hardhandig kennis heb laten maken met een boom rij ik nu dus een styl0 Citroën AX 10e uit 1988. En ik kan je verzekeren..dat het echt voor geen meter vooruit gaat.
Klacht is terecht. Alhoewel je eerste auto je wel bij blijft, en dat was een Franse. Beetje mixed dus
Als we het dan toch over onbetaalbare auto's hebben, is het natuurlijk een gelopen wedstrijd:
[ afbeelding ]
Qua lease zitten de A4 en Avensis in dezelfde categorie. A4 gereden en nu dus gekozen voor de Avensis (uiteraard wel de 2.2 D-cat buss exec) puur vanwege het feit dat Audi wel de naam heeft maar het in dit segment niet waar kan maken. Volvo S40 (komt qua ruimte niet in de buurt van de A4 of Avensis) en V50 ook bekeken (en jaren geleden de S40 gereden) maar dat vind ik meer burgerbakken dan de Avensis.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In Duitsland misschien, waar hij 1/3 minder kost. In Nederland is een A4 een bovenmodale auto, dus geen burgerbak te noemen. Geen enkele BMW / Mercedes / Audi en in iets mindere mate Saab en Volvo vind ik trouwens een burgerbak.
Als je niet veel om auto's geeft, een beperkt budget hebt en je zoekt veel ruimte, dan koop je een Opel Station of een Toyota Avensis (als je nog wel een beetje verstand hebt).
Nou sorry hoor maar als je een Avensis beter op de weg vindt liggen heb je écht geen verstand van auto's. Een Avensis is zeker comfortabel, maar het bochtengedrag van een Audi wordt nooit en te nimmer geëvenaard door een Avensis. Hoe graag je het ook zou willen. Dit is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, qua rijgedrag ligt de Avensis beter op de weg (eigen ervaring) en in de meest luxe versie vind ik stijlvoller dan die van de A4.
quote:
Smaakvol is anders..quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die bestaan (nog) niet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is niks!
Dit is mooi:
[ afbeelding ]
Waarom vind je zoiets mooi? Het blinkt je ogen kapot, de lijnen kloppen totaal niet, de neus is veel te lang in verhouding tot de rest van de afmetingen, het loopt bol op de verkeerde plaatsen. Nee, als je designwise ergens de plank kunt misslaan dan is dat allemaal samengekomen in deze auto.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is niks!
Dit is mooi:
[ afbeelding ]
hee een aeodynamisch aquariumquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die bestaan (nog) niet
grappig hoe ze dat ooit ook eens zeiden over een jaquar e-type, toch wereldwijd gezien als een design klassiekerquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom vind je zoiets mooi? Het blinkt je ogen kapot, de lijnen kloppen totaal niet, de neus is veel te lang in verhouding tot de rest van de afmetingen, het loopt bol op de verkeerde plaatsen. Nee, als je designwise ergens de plank kunt misslaan dan is dat allemaal samengekomen in deze auto.
Gelukkig valt over smaak niet te twisten.
Denk hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee een aeodynamisch aquarium![]()
tering wat een voorruit, wordt die auto gesponsord door carglass?
Dan pwn ik je toch styl0-hardzzz met m'n Kangoo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
Franse auto's.....
de enige echte auto is natuurlijk de VW Caddy![]()
[ afbeelding ]
De vergelijking gaat me wat ver. Maar een punt heb je wel. Wat dus niet direct wilt zeggen dat ik helemaal wild word van een E-Type...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappig hoe ze dat ooit ook eens zeiden over een jaquar e-type, toch wereldwijd gezien als een design klassieker
Net karretjequote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan pwn ik je toch styl0-hardzzz met m'n Kangoo.
[ afbeelding ]
heb ik ook een paar gehad met mijn caddy.... de bomen hebben het niet overleeft....quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan pwn ik je toch styl0-hardzzz met m'n Kangoo.
[ afbeelding ]
Oh jij rijdt lease! Dus de restwaarde is ook niet echt interessant dus. Maar jij praat hier over een auto die kaal ruim 33.000 euro kost. Met het door jou genoemde executive pakket komt ie vast op 36.000 euro ofzo. Dat is inderdaad gelijk aan de goedkoopste A4 TDI. Maar met een paar extra's til je die zo over de 40.000 euro heen. Vallen ze dan nog steeds in dezelfde categorie? (ik heb er geen verstand van, ik rijd geen leaseauto)quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Qua lease zitten de A4 en Avensis in dezelfde categorie. A4 gereden en nu dus gekozen voor de Avensis (uiteraard wel de 2.2 D-cat buss exec) puur vanwege het feit dat Audi wel de naam heeft maar het in dit segment niet waar kan maken. Volvo S40 (komt qua ruimte niet in de buurt van de A4 of Avensis) en V50 ook bekeken (en jaren geleden de S40 gereden) maar dat vind ik meer burgerbakken dan de Avensis.
Niet allemaal nee, maar die europese eenheidsworsten ook niet..quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En Japanse auto's niet om hun design.
Hee, een Porsche! Oh nee, een slap Japans aftrekselquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Niet allemaal nee, maar die europese eenheidsworsten ook niet..
[ afbeelding ]
![]()
![]()
C30 vind ik ook echt een tof karretjequote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh jij rijdt lease! Dus de restwaarde is ook niet echt interessant dus. Maar jij praat hier over een auto die kaal ruim 33.000 euro kost. Met het door jou genoemde executive pakket komt ie vast op 36.000 euro ofzo. Dat is inderdaad gelijk aan de goedkoopste A4 TDI. Maar met een paar extra's til je die zo over de 40.000 euro heen. Vallen ze dan nog steeds in dezelfde categorie? (ik heb er geen verstand van, ik rijd geen leaseauto)
De V50 zou mijn keuze ook nooit zijn. Ik vind het maar een wannabee V70 ook (wat ik wél weer een erg fraaie auto vind). Er zou voor mij maar 1 Volvo interessant zijn op dit moment, en dat is de C30 (T5). We hebben er laatst in gereden, de meeste luxe uitvoering als promotieauto. Dat reed écht goed, en ik vind het erg leuke auto's.
Oh nee, de A4 zou zo vervangen mogen worden door een 911. Helaas lever je dan wel wat aan functionaliteit in, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met Porsche, ik zou zelfs nog liever in een A4 rijden dan een 911
enkel qua uiterlijk dan
Met een Renault motorquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hee, een Porsche! Oh nee, een slap Japans aftreksel
Het uiterlijk van die wagen staat me totaal niet aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh nee, de A4 zou zo vervangen mogen worden door een 911. Helaas lever je dan wel wat aan functionaliteit in, maar dat mag de pret niet drukken
t mag nml helemaal niks kostenquote:
Dat is smaak. De een vindt het mooi, de ander niet. Maar het uiterlijk van een Porsche niet mooi vinden, da's net zoiets als mensen die geen patat/friet* lusten. Beetje raar dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het uiterlijk van die wagen staat me totaal niet aan.
Qua prestaties is ie ongetwijfeld duizend keer beter dan de A4, maar dat kan me niet echt bekoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lyzio op 18-12-2007 13:24:09 ]live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Mooie fotosoep.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, ik vond dit:
[ afbeelding ]
Kán haast niet echt zijn, lijkt mij echt téveel op een C-Klasse met een 407 neus en een 207? achterkant
ik vind de huidige generatie 911's dus niet bijzonder mooi, te strak en gladquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is smaak. De een vindt het mooi, de ander niet. Maar het uiterlijk van een Porsche niet mooi vinden, da's net zoiets als mensen die geen friet lusten. Beetje raar dus
Overigens zijn er tal van modellen op de 911 gebouwd. Als je dan écht een Porsche zou moeten kiezen was dat ongetwijfeld de 911 GT3. Hands down.
[ afbeelding ]
friet is ook voor polen, patat ftwquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is smaak. De een vindt het mooi, de ander niet. Maar het uiterlijk van een Porsche niet mooi vinden, da's net zoiets als mensen die geen friet lusten. Beetje raar dus
Overigens zijn er tal van modellen op de 911 gebouwd. Als je dan écht een Porsche zou moeten kiezen was dat ongetwijfeld de 911 GT3. Hands down.
[ afbeelding ]
Wat vind jij dan mooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
friet is ook voor polen, patat ftw
Nee, maar hoezo is het nou weer raar dat iemand het uiterlijk van een 911 niet mooi vindt?
Vernieuwend is het allerminst, en het staat me gewoon totaal niet aan, ik vind bijna niks mooi aan een 911, alleen de achterlichtunits
Kwestie van smaak, niks raars aan.
Al zou ik nu een sportwagen moeten kiezen zou het deze zijn:quote:
Je was zooo goed op weg..quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Al zou ik nu een sportwagen moeten kiezen zou het deze zijn:
Lambo
Normale auto:
Volvo
En ik rij zelf 307 SW en 2cv
Haha.quote:
Mja Nissan schijnt Renault overgenomen te hebben ofzo? 'k heb de ballen verstand van auto's..quote:
wel een handige auto, als je een ongeluk krijgt heb je je kist al aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Die 2cv rijdt eigenlijk alleen in de zomer als het lekker weer is, dak eraf en lekker touren.
Voor op de snelweg vind ik die wagen verschrikkelijk, eignelijk gewoon boven de 100 is ie
Verder is het wel een leuk karretje hoor, maar 't is meer een auto voor de lol.
[ afbeelding ]
Ja tochquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel een handige auto, als een ongeluk krijgt heb je je kist al aan
Wist je dat een 2CV met enkel een klauwhamer vol-le-dig uit elkaar kan halen? Overigens lijkt mij batsen in zo'n hok wel weer iets hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch
Ik moet wel zeggen dat je zoeen ding heel anders moet rijden dan een normale auto, remmen zijn echt brak van dat ding.
Je moet echt goed op het overige verkeer letten, die rammen ook altijd hun auto op plekken dat het niet kan, er nog effe voor
Dat geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wist je dat een 2CV met enkel een klauwhamer vol-le-dig uit elkaar kan halen?
Is het ook welquote:Overigens lijkt mij batsen in zo'n hok wel weer iets hebben.
Hoe kom je daarbij, zoals ik al zei is dit eigen ervaring. Ik rij gemiddeld 2 jaar in een auto en de avensis is voor het aantal km wat ik rij een comfortabeler auto dan de A4, ook qua bochtengedrag vind ik de Avensis niet onderdoen voor de A4 al is dat voor de afstanden die ik maak niet erg relevant. Strak door de bochten heen is leuk in een sportauto.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar als je een Avensis beter op de weg vindt liggen heb je écht geen verstand van auto's. Een Avensis is zeker comfortabel, maar het bochtengedrag van een Audi wordt nooit en te nimmer geëvenaard door een Avensis. Hoe graag je het ook zou willen. Dit is gewoon een feit.
quote:
Is toch al helemaal aangepast.quote:
Qua lease zijn ze te vergelijken, al is de Avensis duurder geworden in de lease omdat deze zeer vaak gekozen wordt/werd waardoor de restwaarde minder wordt (meer aanbod over een paar jaar). Restwaarde is dus zeker wel intressant voor een leaserijder. Aanschafprijs Avensis in mijn uitvoering ligt bijna tegen de 40.000 aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh jij rijdt lease! Dus de restwaarde is ook niet echt interessant dus. Maar jij praat hier over een auto die kaal ruim 33.000 euro kost. Met het door jou genoemde executive pakket komt ie vast op 36.000 euro ofzo. Dat is inderdaad gelijk aan de goedkoopste A4 TDI. Maar met een paar extra's til je die zo over de 40.000 euro heen. Vallen ze dan nog steeds in dezelfde categorie? (ik heb er geen verstand van, ik rijd geen leaseauto)
Patatquote:
Puur uit voorzorg om de eeuwenoude FOK! traditie patat/friet-bash-posts de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie het
zo serieus was het ook weer niet hoor
Voorzorg ftw.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Puur uit voorzorg om de eeuwenoude FOK! traditie patat/friet-bash-posts de kop in te drukken.
Niks mis met een C30. Golfjes en Polo's daarentegen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voorzorg ftw.
Wat ius er met een C30 dan eigenlijk?
Het is een klein wagentje, maar zou het slechter zijn dan bijvoorbeeld gofl/polo (weet niet waar ie mee te vergelijken is) ?
Dat kun jij vinden, ik vind van niet. De stabiliteit in lange snel genomen snelwegbochten is gewoon beter bij een A4, dat kun je lezen in verslagen van mensen die overstappen van een A4 naar een Avensis of anders om, of lezen in reviews van bladen/websites. Verder heb ik mijn eigen ervaringen, maar die zouden niet volledig objectief kunnen zijn. Maar dat is geen schande voor een auto die toch wel wat euro's duurder is. Een bijna gelijk gemotoriseerde en aangeklede Audi zou de Audi A4 2.0 TDI 140pk Pro Line zijn, en die zit kaal tegen de 43.000 euro. Scheelt volgens mij zo'n 7.000 euro met een Avensis, wat natuurlijk niet mis is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, zoals ik al zei is dit eigen ervaring. Ik rij gemiddeld 2 jaar in een auto en de avensis is voor het aantal km wat ik rij een comfortabeler auto dan de A4, ook qua bochtengedrag vind ik de Avensis niet onderdoen voor de A4 al is dat voor de afstanden die ik maak niet erg relevant. Strak door de bochten heen is leuk in een sportauto.
Veel plezier in je Fiat Multiplaquote:
Dat geloof ik meteen. Al heb ik nog geen enkel probleem met Audi meegemaakt. Maar ook niet met Toyota. Dus ja..valt niet veel over te zeggen. Design, iedereen heeft er zijn eigen opvatting over.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:22 schreef Lyzio het volgende:
Een Avensis en een A4 zijn beide mooie auto's die heerlijk rijden. Daarbij is een Toyota vele malen betrouwbaarder dan een Audi. Niet dat een Audi om de maand bij de garage staat, maar Toyota heeft wat dat betrefd toch een streepje voor op onze Germaansche vrienden.
Qua design, vorm en uitstraling heeft een Audi A4 dan nét weer dat streepje voor op een Avensis. Maar dat is een kwestie van smaak.
Prijs-kwaliteitverhouding is gewoon beter van de Toyota. In mijn ogen dan.
Seat is gewoon een modaal autootjequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
LFB
Dit is pas design
[ afbeelding ]
C30 is ongeveer formaat Golf. Ik vind persoonlijk de C30 veel toffer dan de Golf, al is het maar omdat je in iets stijlvollers en meer aparts rondrijdt. Daarbij zijn mijn ervaringen met een proefrit in een C30 T5 ronduit uitstekend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voorzorg ftw.
Wat ius er met een C30 dan eigenlijk?
Het is een klein wagentje, maar zou het slechter zijn dan bijvoorbeeld gofl/polo (weet niet waar ie mee te vergelijken is) ?
Mijn ervaringen zijn anders en ik rij toch om de 2 jaar in een nieuwe auto in deze klasse.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, ik vind van niet. De stabiliteit in lange snel genomen snelwegbochten is gewoon beter bij een A4, dat kun je lezen in verslagen van mensen die overstappen van een A4 naar een Avensis of anders om, of lezen in reviews van bladen/websites. Verder heb ik mijn eigen ervaringen, maar die zouden niet volledig objectief kunnen zijn. Maar dat is geen schande voor een auto die toch wel wat euro's duurder is.
En dan heb je ook nog aanzienlijk minder vermogen. Overigens scheelt het iets meer dan 3000, -quote:Een bijna gelijk gemotoriseerde en aangeklede Audi zou de Audi A4 2.0 TDI 140pk Pro Line zijn, en die zit kaal tegen de 43.000 euro. Scheelt volgens mij zo'n 7.000 euro met een Avensis, wat natuurlijk niet mis is.
In de lease was de A4 maar enkele euro's duurder per maand dus dat was de afweging niet. Wel mijn eigen ervaring in de A4 om over te stappen naar Toyota.quote:Maar je hoeft je niet te verdedigen, ik heb al gezegd dat de Avensis een prima auto is. En als hij voor jou voldoet, dan is het toch prima? En als je het prijsverschil er niet voor over hebt, lijkt het me aan prima keuze. Zoals al eerder gezegd is overigens.
Klopt maar wel een mooi ontworpen modaal autootje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:56 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Seat is gewoon een modaal autootje
Uh?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Veel plezier in je Fiat Multipla
Duidelijk verhaal. Alleen over dat laatste heb ik een andere mening, maar dat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:00 schreef Chewie het volgende:
Daarbij ben ik ook niet onder de indruk van het design van Audi en snap ik ook niks over de stijl die dit merk wordt toegedicht.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je haat dus in feite de mensen en niet het ding? Vond het al zo raar.
pininfarina geloof ik? die hebben ook de 2006 c70 gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt maar wel een mooi ontworpen modaal autootje.
Zelfde ontwerper als Alfa btw
Prima auto was er zelf ook verbaasd over dat ik een Toyota nam, het vorige model had ik wel eens bekeken en die vond ik toch wel erg lelijk. Ook als je naar de andere modellen van Toyota kijkt valt op dat ze op het gebied van design een grote sprong gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef leolinedance het volgende:
Dure uitvoering heb je trouwens, ik zag dat de standaard uitvoering die jij hebt 33.000 kost. Dan heb je het executive pakket + nog meer opties neem ik aan? 40.000 is best een hoop geld voor een Avensis, dan mág het ook wel goed zijn
Nope Walter d’Silvaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
pininfarina geloof ik? die hebben ook de 2006 c70 gemaakt.
Nee de Peugeot 1007 en de Renault Megane zijn wagen om je vingers bij af te likken.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En Japanse auto's niet om hun design.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:37 schreef Catch22- het volgende:
ga duits rijden
of heb je daar geen cashies voor
Vrouwen hebben ook geen smaak als het om auto's gaat, dus dat kan aardig kloppen jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:48 schreef Dreetjuh het volgende:
er zitten anders vaak best leuke meiden in een twingotje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
bmw?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volkswagens vind ik zielloze niks zeggende auto's
In een A3 heb ik proefgereden, maar vanwege de uitrusting / ruimte / design heb ik voor de Leon gekozen.
Zoveel beter rijdt de A3 niet. (understatement)
Daar noem je ook wat....quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee de Peugeot 1007 en de Renault Megane zijn wagen om je vingers bij af te likken.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat alle Franse auto's er slecht uitzien maar je kan ook zeker niet zeggen dat de Japanse wagens geen stijl hebben...
Ik denk dat ik makkelijker een aantal lelijke Jappen op kan noemen dan Franse auto's inderdaad.quote:
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat ik makkelijker een aantal lelijke Jappen op kan noemen dan Franse auto's inderdaad.
Tuurlijk, ze hebben beide mooie en minder mooie modellen. Maar Jappen zijn vaak minder mooi dan Franse auto's vind ik.
En knul wat wil je hier mee zeggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:22 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Maar hij rijdt nog steeds!
Voertuigsoort personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming ZX FURORE 1.4I E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 28-11-2008
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 09-06-2007
BPM ¤ 2487
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Toch niet die spuuglelijke nieuwe modellen he. Mercedes daarentegen..quote:
Gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak. En mijn mening is dan ook net weer andersom. Natuurlijk zijn er genoeg lelijke Jappen op te noemen maar daarentegen heb je ook meer Japanse merken als Franse...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat ik makkelijker een aantal lelijke Jappen op kan noemen dan Franse auto's inderdaad.
Tuurlijk, ze hebben beide mooie en minder mooie modellen. Maar Jappen zijn vaak minder mooi dan Franse auto's vind ik.
ja want als we dat niet zouden doen dan hebben ze plots wel te etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef Lyzio het volgende:
In Afrika vergaat om de twee seconden een kind van de honger. En wij lullen in Nederland 9 pages lang vol over welk scheurijzer men onder hun reet prefereerd
Eigenlijk best triest.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want als we dat niet zouden doen dan hebben ze plots wel te eten
Ik heb gelijk een zak rijst naar het zuiden gegooid, alle begin is moeilijk maar we komen er wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want als we dat niet zouden doen dan hebben ze plots wel te eten
Die heeft nog nooit van tellerafwijking gehoord gok ikquote:Op woensdag 19 december 2007 09:58 schreef Tommeke het volgende:
Hij zegt ook kameraad van me, stomme communist
En hij rijdt es wel 130, iets boven de toegestante snelheid, wat een stoere bink!
hoeveel mensen zie jij op de snelweg die daar rekening mee houden?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit van tellerafwijking gehoord gok ik
Ík vind het ook wel lekker rijden, zit ook vaak rond de 140, maar ik bedoelde ook meer dat het niet zo is dat het meerendeel van de bestuurders rekening houdt met de tellerafwijking.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef retuow82 het volgende:
Ik houd er zeker rekening mee, niet dat het nu gruwelijk in tijd scheelt maar voor je gevoel schiet het lekker op als je andere passeert
En weet je wat het mooie is van deze Peugeot 4007?quote:
De diesel motor komt overigens van Ford.quote:Peugeot veranderde voor de 4007 niet alleen het uiterlijk ten opzichte van de Mitsubishi Oulander. De producten van de Fransen hebben ook andere remmen, stuurinrichting, vering, achterbrug en banden. Daarmee zijn volgens PSA de rijeigenschappen en het comfort verbeterd.
Japanse degelijkheid + Frans design en dan komt het vaak wel goed jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef ColtZ40 het volgende:
Mooi man, een beetje Nissan rommel in de Renault en een beetje Mitsubischi rommel in de Peugeot en alles komt weer goed.
Lijkt erop? Is hetzelfde!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef leolinedance het volgende:
edit: Hij lijkt er inderdaad best wat op, alleen de voorkant is toch wel duidelijk anders.
zoals ik net al zei, het design komt van de Jappen af... En die 10% Franse inbreng (frontje verwisselen) telt dan ook niet meer...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Japanse degelijkheid + Frans design en dan komt het vaak wel goed ja
Is dit niet gewoon zoeen samenwerking dan, net als citroen/peugeot ook geregeld met fiat/seat doen enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Lijkt erop? Is hetzelfde!Zelfs het interieur is gelijk aan elkaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikzelf vind het een beetje goedkoop... Fransen willen bekend staan om het design en 90% van dit design komt van de Jappen af.
Nope, deze wagen is 100% Japans en Peugeot en Citroen wilde ook in de SUV markt komen maar hadden geen tijd voor een compleet nieuwe wagen te maken...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon zoeen samenwerking dan, net als citroen/peugeot ook geregeld met fiat/seat doen enzo
Haha.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:06 schreef retuow82 het volgende:
Frontjes verwisselen....alsof we het over telefoons hebben hahaha!
Aygo,C1 en 107quote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat is toch zo, net als met bijvoorbeeld de VW sharan, daar had je ook 3 versies van ofzo, van 3 merken.
Zo wel met meer auto's.
Fiat panda/seat marbella etc
Ik dacht dat dat met diesel/benzine te maken had.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Als de benzineklep van een Franse auto links zit is het stiekem een jap.
Eigenlijk nooit op gelet dat het verschilt tussen Jappen en Fransen.... Ik merk het meestal aan die andere 90% gelijkenis die vertoont wordquote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Als de benzineklep van een Franse auto links zit is het stiekem een jap.
Een Galaxy heeft andere benzine motoren.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volkswagen Sharan, Seat Alhambra, Ford Galaxy
En volgens mij de Espace ook nog![]()
Ja, maar gewoon praten over auto's is leukerquote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef retuow82 het volgende:
Volgens mij wordt er van de klacht afgeweken en begint het op een PTA topic te lijken... Het ging egenlijk over de knaap met zijn ZX...
Moet ik 'm naar PTA schoppen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef retuow82 het volgende:
Volgens mij wordt er van de klacht afgeweken en begint het op een PTA topic te lijken... Het ging egenlijk over de knaap met zijn ZX...
Zo, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef retuow82 het volgende:
NIet perse, zolang we blijven zaniken is er niets aan de hand.
Lang leven klaagbaak en de Fransen die Japanse auto's moeten jatten om mee te kunnen met de rest!
(zo, de klacht staat weer)
Hahaha een Tigra tunen....dat is een auto voor vrouwen en kappers...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:51 schreef Pascal86 het volgende:
Met google trouwens 1 van die mongolen gevonden die er altijd is.
[ afbeelding ]
Met zo'n enorm stoere sticker van een ventje dat tegen het politielogo pist er op...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb liever zo'n jongen die gewoon zijn ZX gebruikt omzichzelf te vervoeren dan dat tuig wat elke zondag morgen bij macdonalds om 7 uur op de stoep staat en zichzelf mystic riders noemt
Natuurlijk, de baas betaalt immersquote:
Citroen?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk, de baas betaalt immers.
Overigens nog geen klachten gehad hoor.
Peugeotjequote:
Bedoel je gewend aan franse auto rijden of in de garage staan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Peugeotje.
Maar m'n ouders reden/rijden ook altijd frans, was het al wel gewend dus.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bedoel je gewend aan franse auto rijden of in de garage staan?
Wat rij jij dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef retuow82 het volgende:
Oke ik rij ook een auto die niet bij iedereen in de smaak valt maar dit slaat alles!
haha touche, de verso is gewoon een slang die bezig is een muis op te eten.... (maar mooier als een modus nee, ik vind ze allebei om op te spugen)quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat rij jij dan?
En zo'n modus vind ik er beter uitzien dan een yaris verso bijvoorbeeld, dus álles slaat het nog niet
Doe eens rustig man.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
eer-ik, kanker eens op het topic te verneuken en flikker lekker op naar PTA
Anders moet je een nieuw topic opstarten dat mensen afdwalen in je topic....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
eer-ik, kanker eens op het topic te verneuken en flikker lekker op naar PTA
Niet waar: C4 picassoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Als de benzineklep van een Franse auto links zit is het stiekem een jap.
Nee de Fransen doen het goed:quote:Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
japans design:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5656&cache=no
Maken ze ook kikkers dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee de Fransen doen het goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wist ik ook nietquote:
Ik zie anders gewoon de auto's hoor en geen kikkers... Maar zoek anders maar even op google op Clio sedan, dan kun je lachenquote:
Dat komt omdat de plaatjes in je cache staan. imageshack haat fok en geeft een gele kikker weer.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik zie anders gewoon de auto's hoor en geen kikkers... Maar zoek anders maar even op google op Clio sedan, dan kun je lachen![]()
Maar zoals Eer-ik al zegt, iedere fabrikant heeft er wel zo hier en daar missers tussenzitten... Het ene merk meer dan de ander maar dat is dan ook weer smaak gebonden.
Bij ons was laatst de Subaru Impreza meeting op het parkeerterrein van de Burger King (Eindhoven). Best vetquote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb liever zo'n jongen die gewoon zijn ZX gebruikt omzichzelf te vervoeren dan dat tuig wat elke zondag morgen bij macdonalds om 7 uur op de stoep staat en zichzelf mystic riders noemt
Man, wij denken echt te vaak hetzelfde.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet
Maar we kunnen wel steeds de lelijkste auto's pakken per merk, schieten we verder ook niks mee op denk
Daar was laatst ook een Mercedes pauperbak meeting... Typisch volkje dat er dan rondloopt.... ze waren allemaal best vet jaquote:Op donderdag 20 december 2007 12:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij ons was laatst de Subaru Impreza meeting op het parkeerterrein van de Burger King (Eindhoven). Best vet
306en (en dan vooral de XSi / GTi) roeleren de pan uit. Alle 306en hebben een super puike wegligging, maar de wat beter gemotoriseerden rijden helemaal heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 11:20 schreef MrDrako het volgende:
mijn 306je uit 93 rijd nog steeds goed hoor, al ruim 210000 op de teller.
Alleen met die kou heeft mijn ruitenwisser motor de geest gegeven
Ja dat is inderdaad aaprtquote:Op donderdag 20 december 2007 12:48 schreef retuow82 het volgende:
Waarom worden alle kleine auto's (clio, polo, golf, corsa, fiesta en ga zo maar door) steeds groter? De Clio is nu ongeveer net zo groot als een vorig type Megane! Waarom moet alles groter en groter? Nederland is en blijft klein en de parkeerplaatsen ook!
Een puike wegligging met een ondermaatse motor is ook zo jammer, je zit op je max qua vermogen en je merkt gewoon dat de wagen meer kan hebben.... Een auto moet je kunnen verassen en je moet wat moeite doen om hem in controle te houden, heerlijk!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
306en (en dan vooral de XSi / GTi) roeleren de pan uit. Alle 306en hebben een super puike wegligging, maar de wat beter gemotoriseerden rijden helemaal heerlijk
Dat vind ik dus jammer. Prachtig voorbeeld is de Golf. De Golf kwam als echte auto voor de normale mens. Die is steeds gegroeid en daardoor kon de normale mens er steeds moeilijker 1 kopen. Dat was de entree voor de Polo. Die werd ook steeds duurder en toen is op een gegeven moment de Lupo gekomen. Ondertussen gingen de Golf en Polo gewoon door met groter en duurder worden. En als het bijna niet gekker/goedkoper kan hebben ze nu de Fox, een frietbak met wielen, weer een stap goedkoper dan de Lupo....quote:Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad aaprt. Maar goed het biedt weer ruimte om met nieuwe kleine modellen te komen.
Ja ik ken het. Onze Audi A4 2.0 (130 pk) is bijvoorbeeld een beetje ondergemotoriseerd (al is het een heerlijke cruise auto hoor). Tsja, als je ziet dat ze er ook een 4.2 liter V8 ingelepeld krijgen..quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Een puike wegligging met een ondermaatse motor is ook zo jammer, je zit op je max qua vermogen en je merkt gewoon dat de wagen meer kan hebben.... Een auto moet je kunnen verassen en je moet wat moeite doen om hem in controle te houden, heerlijk!
Een 306 2.0 xsi maakt op de snelweg bij 130/140 km/uur veeeeel te veel toeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
306en (en dan vooral de XSi / GTi) roeleren de pan uit. Alle 306en hebben een super puike wegligging, maar de wat beter gemotoriseerden rijden helemaal heerlijk
De Fox is de vervanger van de te duur te produceren Lupo.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:03 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer. Prachtig voorbeeld is de Golf. De Golf kwam als echte auto voor de normale mens. Die is steeds gegroeid en daardoor kon de normale mens er steeds moeilijker 1 kopen. Dat was de entree voor de Polo. Die werd ook steeds duurder en toen is op een gegeven moment de Lupo gekomen. Ondertussen gingen de Golf en Polo gewoon door met groter en duurder worden. En als het bijna niet gekker/goedkoper kan hebben ze nu de Fox, een frietbak met wielen, weer een stap goedkoper dan de Lupo....
Waar houdt het op?
Misschien willen ze hun auto's mee laten groeien met de eerste groep kopers.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:03 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer. Prachtig voorbeeld is de Golf. De Golf kwam als echte auto voor de normale mens. Die is steeds gegroeid en daardoor kon de normale mens er steeds moeilijker 1 kopen. Dat was de entree voor de Polo. Die werd ook steeds duurder en toen is op een gegeven moment de Lupo gekomen. Ondertussen gingen de Golf en Polo gewoon door met groter en duurder worden. En als het bijna niet gekker/goedkoper kan hebben ze nu de Fox, een frietbak met wielen, weer een stap goedkoper dan de Lupo....
Waar houdt het op?
Mijn 306 1.8 was anders goed te rijden met 130/140 (al was ie niet 100% goed uitgebalanceerd waardoor er bij 140 een kleine trilling optrad. Boven de 140 was het weer overquote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een 306 2.0 xsi maakt op de snelweg bij 130/140 km/uur veeeeel te veel toeren.![]()
Ik heb trouwens het meeste lol gehad met een 1988 205 1.9 gti zonder kat.
De Xsi uit 1995 die wij hadden maakte +/- 3700 toeren bij 130km/uur.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn 306 1.8 was anders goed te rijden met 130/140 (al was ie niet 100% goed uitgebalanceerd waardoor er bij 140 een kleine trilling optrad. Boven de 140 was het weer over
Maar 130 met 3000 toeren is toch niet zo gek? De A4 met Multritronic rijdt dan trouwens net 2000 toeren
edit: Heb ook een aantal keren mee mogen rijden met een collega met een 205 gti 1.9 (met dikke Sebring ed., getuned enzo) Maar rijden dat dat ding deed! Niet normaal..
In de 5 neem ik aan? Dat vind ik vrij hoog anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef leolinedance het volgende:
Maar 130 met 3000 toeren is toch niet zo gek?
D'r stond hier vannacht tegenover (hoeren zitten hier tegenover, utrecht) zo'n flapdrol met z'n impreza beetje te gassen, knallen uit z'n uitlaatquote:Op donderdag 20 december 2007 12:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij ons was laatst de Subaru Impreza meeting op het parkeerterrein van de Burger King (Eindhoven). Best vet
Als je lage toeren belangrijk vindt kan ik je maar 1 ding aanraden, een auto met continue variabele transmissie kopen. Heb nog nooit zo comfortabel gereden (in eigen auto's dan).quote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De Xsi uit 1995 die wij hadden maakte +/- 3700 toeren bij 130km/uur.
hehequote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r stond hier vannacht tegenover (hoeren zitten hier tegenover, utrecht) zo'n flapdrol met z'n impreza beetje te gassen, knallen uit z'n uitlaatMidden in de nacht.
Tyf op.
alsof die hoeren dat boeit, beetje tof staan doen voor chicks die je toch wel moet betalen!!1
En daarbij maak je bij een vrouw echt geen indruk met een Impreza.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r stond hier vannacht tegenover (hoeren zitten hier tegenover, utrecht) zo'n flapdrol met z'n impreza beetje te gassen, knallen uit z'n uitlaatMidden in de nacht.
Tyf op.
alsof die hoeren dat boeit, beetje tof staan doen voor chicks die je toch wel moet betalen!!1
Ik werk vanaf 1995 bij een audispecialist.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je lage toeren belangrijk vindt kan ik je maar 1 ding aanraden, een auto met continue variabele transmissie kopen. Heb nog nooit zo comfortabel gereden (in eigen auto's dan).
Voor meer informatie:
http://home.wanadoo.nl/web5/autotech/audi/transm.htm
quote:
Vind ik ok niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En daarbij maak je bij een vrouw echt geen indruk met een Impreza.
Haha, dan kun jij het vast beamen. Wat is jouw mening over multitronic?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik werk vanaf 1995 bij een audispecialist.
Fijn....rij je heel je leven in een Golf en de Passat blijft een eeuwige droom....quote:Op donderdag 20 december 2007 13:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien willen ze hun auto's mee laten groeien met de eerste groep kopers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |