Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Als er zo'n frans kuthok voor je rijdt weet je al hoelaat het is![]()
GTI's zijn in deze de uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bij
Hij rijd anders wel met een duizelingwekkende snelheid van 130 km/h over de snelweg heen hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die altijd 10 a 20 kmph onder de vmax rijden
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die niet weten waarom er spiegels op hun auto zitten
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die niet gasgeven bij het invoegen
Renault
Citroen![]()
![]()
Peugeot![]()
Als er zo'n frans kuthok voor je rijdt weet je al hoelaat het is![]()
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bij
En hij kwam volledig uitgerust aan op zijn vakantiebestemming, anderhalf uur verder... Frans comfort hè, daar staan ze bekend omquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij rijd anders wel met een duizelingwekkende snelheid van 130 km/h over de snelweg heen hoor!
Dat is lekker makkelijk..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijken![]()
Er is altijd wel een uitzondering op de regel te vinden zoals jou bakkie maar 90% van de Franse auto's wordt bestuurd als een bord brinta...
Dat is waar. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn auto een van de weinige franse auto's is die ik mooi vind. En tegen een snelle motor moet ik het toch afleggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijken![]()
Er is altijd wel een uitzondering op de regel te vinden zoals jou bakkie maar 90% van de Franse auto's wordt bestuurd als een bord brinta...
Oh hell no!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:37 schreef tralalala het volgende:
Citroen pwnt de jappen!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:37 schreef tralalala het volgende:
Citroen pwnt de jappen!
En Japanse auto's niet om hun design.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Franse auto's staan niet echt om hun betrouwbaarheid bekent
proestquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En Japanse auto's niet om hun design.
Prima jochie, blijf jij maar lekker rondfrotten in je niet-ontworpen Jap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
proest![]()
Franse auto's kan je niet echt design noemen, eerder wansmaak.
Wat een burger bakken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
proest![]()
Wat een burger bakken
Gast..quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
proest![]()
Wat een burger bakken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |