Hahaha een Tigra tunen....dat is een auto voor vrouwen en kappers...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:51 schreef Pascal86 het volgende:
Met google trouwens 1 van die mongolen gevonden die er altijd is.
[ afbeelding ]
Met zo'n enorm stoere sticker van een ventje dat tegen het politielogo pist er op...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb liever zo'n jongen die gewoon zijn ZX gebruikt omzichzelf te vervoeren dan dat tuig wat elke zondag morgen bij macdonalds om 7 uur op de stoep staat en zichzelf mystic riders noemt
Natuurlijk, de baas betaalt immersquote:
Citroen?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk, de baas betaalt immers.
Overigens nog geen klachten gehad hoor.
Peugeotjequote:
Bedoel je gewend aan franse auto rijden of in de garage staan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Peugeotje.
Maar m'n ouders reden/rijden ook altijd frans, was het al wel gewend dus.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bedoel je gewend aan franse auto rijden of in de garage staan?
Wat rij jij dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef retuow82 het volgende:
Oke ik rij ook een auto die niet bij iedereen in de smaak valt maar dit slaat alles!
haha touche, de verso is gewoon een slang die bezig is een muis op te eten.... (maar mooier als een modus nee, ik vind ze allebei om op te spugen)quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat rij jij dan?
En zo'n modus vind ik er beter uitzien dan een yaris verso bijvoorbeeld, dus álles slaat het nog niet
Doe eens rustig man.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
eer-ik, kanker eens op het topic te verneuken en flikker lekker op naar PTA
Anders moet je een nieuw topic opstarten dat mensen afdwalen in je topic....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
eer-ik, kanker eens op het topic te verneuken en flikker lekker op naar PTA
Niet waar: C4 picassoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Als de benzineklep van een Franse auto links zit is het stiekem een jap.
Nee de Fransen doen het goed:quote:Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
japans design:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5656&cache=no
Maken ze ook kikkers dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee de Fransen doen het goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wist ik ook nietquote:
Ik zie anders gewoon de auto's hoor en geen kikkers... Maar zoek anders maar even op google op Clio sedan, dan kun je lachenquote:
Dat komt omdat de plaatjes in je cache staan. imageshack haat fok en geeft een gele kikker weer.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik zie anders gewoon de auto's hoor en geen kikkers... Maar zoek anders maar even op google op Clio sedan, dan kun je lachen![]()
Maar zoals Eer-ik al zegt, iedere fabrikant heeft er wel zo hier en daar missers tussenzitten... Het ene merk meer dan de ander maar dat is dan ook weer smaak gebonden.
Bij ons was laatst de Subaru Impreza meeting op het parkeerterrein van de Burger King (Eindhoven). Best vetquote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb liever zo'n jongen die gewoon zijn ZX gebruikt omzichzelf te vervoeren dan dat tuig wat elke zondag morgen bij macdonalds om 7 uur op de stoep staat en zichzelf mystic riders noemt
Man, wij denken echt te vaak hetzelfde.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet
Maar we kunnen wel steeds de lelijkste auto's pakken per merk, schieten we verder ook niks mee op denk
Daar was laatst ook een Mercedes pauperbak meeting... Typisch volkje dat er dan rondloopt.... ze waren allemaal best vet jaquote:Op donderdag 20 december 2007 12:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij ons was laatst de Subaru Impreza meeting op het parkeerterrein van de Burger King (Eindhoven). Best vet
306en (en dan vooral de XSi / GTi) roeleren de pan uit. Alle 306en hebben een super puike wegligging, maar de wat beter gemotoriseerden rijden helemaal heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 11:20 schreef MrDrako het volgende:
mijn 306je uit 93 rijd nog steeds goed hoor, al ruim 210000 op de teller.
Alleen met die kou heeft mijn ruitenwisser motor de geest gegeven
Ja dat is inderdaad aaprtquote:Op donderdag 20 december 2007 12:48 schreef retuow82 het volgende:
Waarom worden alle kleine auto's (clio, polo, golf, corsa, fiesta en ga zo maar door) steeds groter? De Clio is nu ongeveer net zo groot als een vorig type Megane! Waarom moet alles groter en groter? Nederland is en blijft klein en de parkeerplaatsen ook!
Een puike wegligging met een ondermaatse motor is ook zo jammer, je zit op je max qua vermogen en je merkt gewoon dat de wagen meer kan hebben.... Een auto moet je kunnen verassen en je moet wat moeite doen om hem in controle te houden, heerlijk!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
306en (en dan vooral de XSi / GTi) roeleren de pan uit. Alle 306en hebben een super puike wegligging, maar de wat beter gemotoriseerden rijden helemaal heerlijk
Dat vind ik dus jammer. Prachtig voorbeeld is de Golf. De Golf kwam als echte auto voor de normale mens. Die is steeds gegroeid en daardoor kon de normale mens er steeds moeilijker 1 kopen. Dat was de entree voor de Polo. Die werd ook steeds duurder en toen is op een gegeven moment de Lupo gekomen. Ondertussen gingen de Golf en Polo gewoon door met groter en duurder worden. En als het bijna niet gekker/goedkoper kan hebben ze nu de Fox, een frietbak met wielen, weer een stap goedkoper dan de Lupo....quote:Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad aaprt. Maar goed het biedt weer ruimte om met nieuwe kleine modellen te komen.
Ja ik ken het. Onze Audi A4 2.0 (130 pk) is bijvoorbeeld een beetje ondergemotoriseerd (al is het een heerlijke cruise auto hoor). Tsja, als je ziet dat ze er ook een 4.2 liter V8 ingelepeld krijgen..quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Een puike wegligging met een ondermaatse motor is ook zo jammer, je zit op je max qua vermogen en je merkt gewoon dat de wagen meer kan hebben.... Een auto moet je kunnen verassen en je moet wat moeite doen om hem in controle te houden, heerlijk!
Een 306 2.0 xsi maakt op de snelweg bij 130/140 km/uur veeeeel te veel toeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
306en (en dan vooral de XSi / GTi) roeleren de pan uit. Alle 306en hebben een super puike wegligging, maar de wat beter gemotoriseerden rijden helemaal heerlijk
De Fox is de vervanger van de te duur te produceren Lupo.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:03 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer. Prachtig voorbeeld is de Golf. De Golf kwam als echte auto voor de normale mens. Die is steeds gegroeid en daardoor kon de normale mens er steeds moeilijker 1 kopen. Dat was de entree voor de Polo. Die werd ook steeds duurder en toen is op een gegeven moment de Lupo gekomen. Ondertussen gingen de Golf en Polo gewoon door met groter en duurder worden. En als het bijna niet gekker/goedkoper kan hebben ze nu de Fox, een frietbak met wielen, weer een stap goedkoper dan de Lupo....
Waar houdt het op?
Misschien willen ze hun auto's mee laten groeien met de eerste groep kopers.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:03 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer. Prachtig voorbeeld is de Golf. De Golf kwam als echte auto voor de normale mens. Die is steeds gegroeid en daardoor kon de normale mens er steeds moeilijker 1 kopen. Dat was de entree voor de Polo. Die werd ook steeds duurder en toen is op een gegeven moment de Lupo gekomen. Ondertussen gingen de Golf en Polo gewoon door met groter en duurder worden. En als het bijna niet gekker/goedkoper kan hebben ze nu de Fox, een frietbak met wielen, weer een stap goedkoper dan de Lupo....
Waar houdt het op?
Mijn 306 1.8 was anders goed te rijden met 130/140 (al was ie niet 100% goed uitgebalanceerd waardoor er bij 140 een kleine trilling optrad. Boven de 140 was het weer overquote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een 306 2.0 xsi maakt op de snelweg bij 130/140 km/uur veeeeel te veel toeren.![]()
Ik heb trouwens het meeste lol gehad met een 1988 205 1.9 gti zonder kat.
De Xsi uit 1995 die wij hadden maakte +/- 3700 toeren bij 130km/uur.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn 306 1.8 was anders goed te rijden met 130/140 (al was ie niet 100% goed uitgebalanceerd waardoor er bij 140 een kleine trilling optrad. Boven de 140 was het weer over
Maar 130 met 3000 toeren is toch niet zo gek? De A4 met Multritronic rijdt dan trouwens net 2000 toeren
edit: Heb ook een aantal keren mee mogen rijden met een collega met een 205 gti 1.9 (met dikke Sebring ed., getuned enzo) Maar rijden dat dat ding deed! Niet normaal..
In de 5 neem ik aan? Dat vind ik vrij hoog anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef leolinedance het volgende:
Maar 130 met 3000 toeren is toch niet zo gek?
D'r stond hier vannacht tegenover (hoeren zitten hier tegenover, utrecht) zo'n flapdrol met z'n impreza beetje te gassen, knallen uit z'n uitlaatquote:Op donderdag 20 december 2007 12:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij ons was laatst de Subaru Impreza meeting op het parkeerterrein van de Burger King (Eindhoven). Best vet
Als je lage toeren belangrijk vindt kan ik je maar 1 ding aanraden, een auto met continue variabele transmissie kopen. Heb nog nooit zo comfortabel gereden (in eigen auto's dan).quote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De Xsi uit 1995 die wij hadden maakte +/- 3700 toeren bij 130km/uur.
hehequote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r stond hier vannacht tegenover (hoeren zitten hier tegenover, utrecht) zo'n flapdrol met z'n impreza beetje te gassen, knallen uit z'n uitlaatMidden in de nacht.
Tyf op.
alsof die hoeren dat boeit, beetje tof staan doen voor chicks die je toch wel moet betalen!!1
En daarbij maak je bij een vrouw echt geen indruk met een Impreza.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r stond hier vannacht tegenover (hoeren zitten hier tegenover, utrecht) zo'n flapdrol met z'n impreza beetje te gassen, knallen uit z'n uitlaatMidden in de nacht.
Tyf op.
alsof die hoeren dat boeit, beetje tof staan doen voor chicks die je toch wel moet betalen!!1
Ik werk vanaf 1995 bij een audispecialist.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je lage toeren belangrijk vindt kan ik je maar 1 ding aanraden, een auto met continue variabele transmissie kopen. Heb nog nooit zo comfortabel gereden (in eigen auto's dan).
Voor meer informatie:
http://home.wanadoo.nl/web5/autotech/audi/transm.htm
quote:
Vind ik ok niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En daarbij maak je bij een vrouw echt geen indruk met een Impreza.
Haha, dan kun jij het vast beamen. Wat is jouw mening over multitronic?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik werk vanaf 1995 bij een audispecialist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |