Hahaha een Tigra tunen....dat is een auto voor vrouwen en kappers...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:51 schreef Pascal86 het volgende:
Met google trouwens 1 van die mongolen gevonden die er altijd is.
[ afbeelding ]
Met zo'n enorm stoere sticker van een ventje dat tegen het politielogo pist er op...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb liever zo'n jongen die gewoon zijn ZX gebruikt omzichzelf te vervoeren dan dat tuig wat elke zondag morgen bij macdonalds om 7 uur op de stoep staat en zichzelf mystic riders noemt
Natuurlijk, de baas betaalt immersquote:
Citroen?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk, de baas betaalt immers.
Overigens nog geen klachten gehad hoor.
Peugeotjequote:
Bedoel je gewend aan franse auto rijden of in de garage staan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Peugeotje.
Maar m'n ouders reden/rijden ook altijd frans, was het al wel gewend dus.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bedoel je gewend aan franse auto rijden of in de garage staan?
Wat rij jij dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef retuow82 het volgende:
Oke ik rij ook een auto die niet bij iedereen in de smaak valt maar dit slaat alles!
haha touche, de verso is gewoon een slang die bezig is een muis op te eten.... (maar mooier als een modus nee, ik vind ze allebei om op te spugen)quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat rij jij dan?
En zo'n modus vind ik er beter uitzien dan een yaris verso bijvoorbeeld, dus álles slaat het nog niet
Doe eens rustig man.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
eer-ik, kanker eens op het topic te verneuken en flikker lekker op naar PTA
Anders moet je een nieuw topic opstarten dat mensen afdwalen in je topic....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
eer-ik, kanker eens op het topic te verneuken en flikker lekker op naar PTA
Niet waar: C4 picassoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Als de benzineklep van een Franse auto links zit is het stiekem een jap.
Nee de Fransen doen het goed:quote:Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
japans design:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5656&cache=no
Maken ze ook kikkers dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee de Fransen doen het goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |