ja want als we dat niet zouden doen dan hebben ze plots wel te etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef Lyzio het volgende:
In Afrika vergaat om de twee seconden een kind van de honger. En wij lullen in Nederland 9 pages lang vol over welk scheurijzer men onder hun reet prefereerd
Eigenlijk best triest.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want als we dat niet zouden doen dan hebben ze plots wel te eten
Ik heb gelijk een zak rijst naar het zuiden gegooid, alle begin is moeilijk maar we komen er wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want als we dat niet zouden doen dan hebben ze plots wel te eten
Die heeft nog nooit van tellerafwijking gehoord gok ikquote:Op woensdag 19 december 2007 09:58 schreef Tommeke het volgende:
Hij zegt ook kameraad van me, stomme communist
En hij rijdt es wel 130, iets boven de toegestante snelheid, wat een stoere bink!
hoeveel mensen zie jij op de snelweg die daar rekening mee houden?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit van tellerafwijking gehoord gok ik
Ík vind het ook wel lekker rijden, zit ook vaak rond de 140, maar ik bedoelde ook meer dat het niet zo is dat het meerendeel van de bestuurders rekening houdt met de tellerafwijking.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef retuow82 het volgende:
Ik houd er zeker rekening mee, niet dat het nu gruwelijk in tijd scheelt maar voor je gevoel schiet het lekker op als je andere passeert
En weet je wat het mooie is van deze Peugeot 4007?quote:
De diesel motor komt overigens van Ford.quote:Peugeot veranderde voor de 4007 niet alleen het uiterlijk ten opzichte van de Mitsubishi Oulander. De producten van de Fransen hebben ook andere remmen, stuurinrichting, vering, achterbrug en banden. Daarmee zijn volgens PSA de rijeigenschappen en het comfort verbeterd.
Japanse degelijkheid + Frans design en dan komt het vaak wel goed jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef ColtZ40 het volgende:
Mooi man, een beetje Nissan rommel in de Renault en een beetje Mitsubischi rommel in de Peugeot en alles komt weer goed.
Lijkt erop? Is hetzelfde!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef leolinedance het volgende:
edit: Hij lijkt er inderdaad best wat op, alleen de voorkant is toch wel duidelijk anders.
zoals ik net al zei, het design komt van de Jappen af... En die 10% Franse inbreng (frontje verwisselen) telt dan ook niet meer...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Japanse degelijkheid + Frans design en dan komt het vaak wel goed ja
Is dit niet gewoon zoeen samenwerking dan, net als citroen/peugeot ook geregeld met fiat/seat doen enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Lijkt erop? Is hetzelfde!Zelfs het interieur is gelijk aan elkaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikzelf vind het een beetje goedkoop... Fransen willen bekend staan om het design en 90% van dit design komt van de Jappen af.
Nope, deze wagen is 100% Japans en Peugeot en Citroen wilde ook in de SUV markt komen maar hadden geen tijd voor een compleet nieuwe wagen te maken...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon zoeen samenwerking dan, net als citroen/peugeot ook geregeld met fiat/seat doen enzo
Haha.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:06 schreef retuow82 het volgende:
Frontjes verwisselen....alsof we het over telefoons hebben hahaha!
Aygo,C1 en 107quote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat is toch zo, net als met bijvoorbeeld de VW sharan, daar had je ook 3 versies van ofzo, van 3 merken.
Zo wel met meer auto's.
Fiat panda/seat marbella etc
Ik dacht dat dat met diesel/benzine te maken had.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Als de benzineklep van een Franse auto links zit is het stiekem een jap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |