Ik haat alles met betrekking tot Franse auto's.quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je haat dus in feite de mensen en niet het ding? Vond het al zo raar.
Kreeg je gratis een mooi paar sandalen bij zeker?quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef erikkll het volgende:
Ik heb vandaag een citroen zx 1.8 gekocht
en hoe voelt dat nu om rectaal genomen worden met een houten balk vol splinters van 5x5?quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kreeg je gratis een mooi paar sandalen bij zeker?
quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe voelt dat nu om rectaal genomen worden met een houten balk vol splinters van 5x5?
betalen voor een franse kut autoquote:
http://jellsie.hyves.nl/quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:16 schreef TC03 het volgende:
Wat een gast. Zit ie op Fok?
TOen ik deze foto zag heb ik meteen op het "Dit is niet ok" knopje gedrukt.quote:
Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Als er zo'n frans kuthok voor je rijdt weet je al hoelaat het is![]()
GTI's zijn in deze de uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bij
Hij rijd anders wel met een duizelingwekkende snelheid van 130 km/h over de snelweg heen hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die altijd 10 a 20 kmph onder de vmax rijden
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die niet weten waarom er spiegels op hun auto zitten
Geitenwollen sokken in hun franse kutbak die niet gasgeven bij het invoegen
Renault
Citroen![]()
![]()
Peugeot![]()
Als er zo'n frans kuthok voor je rijdt weet je al hoelaat het is![]()
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tijd om te zwaaien, want mijn frans barrel houd je niet bij
En hij kwam volledig uitgerust aan op zijn vakantiebestemming, anderhalf uur verder... Frans comfort hè, daar staan ze bekend omquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij rijd anders wel met een duizelingwekkende snelheid van 130 km/h over de snelweg heen hoor!
Dat is lekker makkelijk..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijken![]()
Er is altijd wel een uitzondering op de regel te vinden zoals jou bakkie maar 90% van de Franse auto's wordt bestuurd als een bord brinta...
Dat is waar. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn auto een van de weinige franse auto's is die ik mooi vind. En tegen een snelle motor moet ik het toch afleggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:55 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen hoor.... En wanneer mijn auto het niet kan pak ik de motor wel, mag jij naar het achterlichtje kijken![]()
Er is altijd wel een uitzondering op de regel te vinden zoals jou bakkie maar 90% van de Franse auto's wordt bestuurd als een bord brinta...
Oh hell no!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:37 schreef tralalala het volgende:
Citroen pwnt de jappen!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:37 schreef tralalala het volgende:
Citroen pwnt de jappen!
En Japanse auto's niet om hun design.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Franse auto's staan niet echt om hun betrouwbaarheid bekent
proestquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En Japanse auto's niet om hun design.
Prima jochie, blijf jij maar lekker rondfrotten in je niet-ontworpen Jap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
proest![]()
Franse auto's kan je niet echt design noemen, eerder wansmaak.
Wat een burger bakken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
proest![]()
Wat een burger bakken
Gast..quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
proest![]()
Wat een burger bakken
quote:
De voorkant past exact bij deze smileyquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gast..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
406 hetzelfde als 207?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De voorkant past exact bij deze smiley![]()
Bovendien ziet de 406 er ongeveer hetzelfde uit als de afschuwelijk lelijke 207.
Een VW straalt inderdaad helemaal niks uit. Wat een grijze nietszeggende auto'squote:Op dinsdag 18 december 2007 11:13 schreef Goochie het volgende:
[..]
Hahahaha!! Als iets wel een burgerbak is, is het bijvoorbeeld wel een Golf.
Daar moeten ze nu eens iets aan doen. Echt 95% van deze 'rijders' hebben geen smaak en de herseninhoud van een goudvis.
Dan 100x liever een Franse auto. Zeker ook omdat ik 3 205 GTi'tjes heb gehad....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Prima jochie, blijf jij maar lekker rondfrotten in je niet-ontworpen Jap.
waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef Goochie het volgende:
[..]
Nee, dit is lekker opwindend...![]()
[ afbeelding ]
Dacht al.quote:
spaans door duitsersquote:
En een Passat hetzelfde als een A4. En een A4 hetzelfde als een A6.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dacht al.
Maar zelfs die vind ik niet te vergelijken.
Tuurlijk zitten er bepaalde designelementen in die in beide auto's te zien zijn, maar in dat opzicht is een golf ook hetzelfde als een passat.
Ik rij geregeld in het oude model 307 SW, ook prima auto.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:26 schreef leolinedance het volgende:
Dat ze niet op en top betrouwbaar zijn/waren dat is tot daar aan toe.
Maar een 306 / 406 / 407 / 607 ( en dan vooral de 406/407 coupe) lelijk noemen vind ik wel een groot woord, om over het rijgedrag nog maar niet te beginnen. Buiten het 'gezapige' schakelen rijdt een Peugeot altijd heerlijk. Niet te vergelijken met een Renault/Citroen wat betreft wegligging. Wel het comfort
OMG!11quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En een Passat hetzelfde als een A4. En een A4 hetzelfde als een A6.
Dus eigenlijk is een Golf zo'n beetje een Audi A6
Tsja mijn 306 had wel ooit mankementen. Lampje hier, stekkertje daar. Altijd kleine dingen. Maar voor het geld van die auto kon ik in die tijd geen mooiere en fijnere auto vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rij geregeld in het oude model 307 SW, ook prima auto.
Enige wat tot nu toe ooit kapot is gegaan is de cd wisselaar.
Verder nooit gezeik mee gehad.
Én die zag er nog fatsoenlijk uit.
Die nieuwe muil vind ik niks van peugeot
[ afbeelding ]
Deze)
Altea met een paar klappen op z'n kop...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
LFB
Dit is pas design
[ afbeelding ]
Het is maar net waar je van houdt. Doe mij maar een Audi A5quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
LFB
Dit is pas design
[ afbeelding ]
Ja, okquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja mijn 306 had wel ooit mankementen. Lampje hier, stekkertje daar. Altijd kleine dingen. Maar voor het geld van die auto kon ik in die tijd geen mooiere en fijnere auto vinden.
Dat vind ik ook. Maar heb Leon's nooit echt mooi gevonden. Dan vind ik een Altea of zelfs een Ibiza mooier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Altea met een paar klappen op z'n kop...
Nee, sorry, ik vind de vorige Leon stukke mooier, zelfs al is die vrij designloos
Of dit..quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
LFB
Dit is pas design
[ afbeelding ]
De nieuwe A4 is anders een exacte kopie van de Toyota Avensis. Maar goed bij Audi zijn ze ook maar zelden van het design anders kan ik de Nubira achterkant van de A6 niet verklaren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En een Passat hetzelfde als een A4. En een A4 hetzelfde als een A6.
Dus eigenlijk is een Golf zo'n beetje een Audi A6
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is maar net waar je van houdt. Doe mij maar een Audi A5
[ afbeelding ]
Tsja mijne had op den duur ook + 160.000 km gereden. Dan kun je inderdaad wat gaan verwachten. Maar ik zou er zo weer een durven kopen. Al denk ik dat ik nu voor een 406 (coupe) zou gaan. Je wilt toch steeds een stapje hogerop hequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ok
Maar om daar meteen franse auto's op af te rekenen... (zeg hiermee overigens niet dat jij dat doet)
BMW van maat van me heeft ook steeds dat de linker koplamp kapot gaat en dat de airco niet werkt.
Elke auto die je veel gebruikt gaat op den duur wel wat mankementen vertonen.
Kolere, wat een bak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Of dit..
[ afbeelding ]
![]()
Daar kan franse troep niet aan tippen.
Renault is het grootste kutmerk van de franse alle auto's, op plaats 2 Peugeot en Citroen gaat dan wel weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ok
Maar om daar meteen franse auto's op af te rekenen... (zeg hiermee overigens niet dat jij dat doet)
BMW van maat van me heeft ook steeds dat de linker koplamp kapot gaat en dat de airco niet werkt.
Elke auto die je veel gebruikt gaat op den duur wel wat mankementen vertonen.
Een A4 met een Avensis vergelijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
De nieuwe A4 is anders een exacte kopie van de Toyota Avensis. Maar goed bij Audi zijn ze ook maar zelden van het design anders kan ik de Nubira achterkant van de A6 niet verklaren.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
De nieuwe A4 is anders een exacte kopie van de Toyota Avensis. Maar goed bij Audi zijn ze ook maar zelden van het design anders kan ik de Nubira achterkant van de A6 niet verklaren.
Als of Alfa het altijd van zijn degelijkheid heeft moeten hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Of dit..
[ afbeelding ]
![]()
Daar kan franse troep niet aan tippen.
Zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja mijne had op den duur ook + 160.000 km gereden. Dan kun je inderdaad wat gaan verwachten. Maar ik zou er zo weer een durven kopen. Al denk ik dat ik nu voor een 406 (coupe) zou gaan. Je wilt toch steeds een stapje hogerop he
Idem..helaas.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ook mooi maar valt buiten budget
Ik zie ook niet echt veel vergelijkingenquote:
Allebei vijfspaaks wielenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt veel vergelijkingen
'quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als of Alfa het altijd van zijn degelijkheid heeft moeten hebben![]()
Franse auto's troep noemen en dan met een Alfa op de proppen komen
Is ook geen vergelijking, Avensis is op alle fronten beter.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef leolinedance het volgende:
Iemand die een Avensis met een A4 vergelijkt moet je sowieso niet bepaald serieus nemen vind ik.
Klopt, Alfa is lang zo slecht niet meer. Maar zeult nog steeds dat imago met zich mee. Ik vind Alfa's ook best chique, ook het interieur. Al denk ik toch niet dat ik er snel een zou kopen. De Audi inruilen voor een Alfa is ook weer zo iets hequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
'
Daar maak je een punt
Hoewel,, mijn alfa 145 1.9jtd heb ik verkocht met 390.000km op de klok
Buiten dat. Liever een auto met stijl die af en toe stuk gaat (hoewel alfa's tegenwoordig helemaal niet meer zo slecht zijn) dan een auto die een lelijke grijze duif is en kwalitatief ook uitermate teleurstellend is.
Renault Laguna anyone.
Jij zegt de nieuwe.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Chewie het volgende:
Pak dan wel de juiste modellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat voor gelijkenissen (behalve de kleur) moet ik zien?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Chewie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zijn precies dezelfde modellen als ze hierboven posttequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Chewie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua lijn is die A4 hetzelfde, de grill en koplampen geven nog het idee dat het om een andere auto gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij zegt de nieuwe.
Dan pak ik de nieuwe.
En dan nog zie ik geen exacte kopie.
Nu is je geloofwaardigheid helemaal verdwenen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is ook geen vergelijking, Avensis is op alle fronten beter.
De passat ook, zo zijn er nog wel meer auto's die dezelfde lijn hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Qua lijn is die A4 hetzelfde, de grill en koplampen geven nog het idee dat het om een andere auto gaat.
de lijn is niet totaal verschillendquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Qua lijn is die A4 hetzelfde, de grill en koplampen geven nog het idee dat het om een andere auto gaat.
Het is een sedan ja, zet er een willekeurige andere sedan naast en je zult net zo veel gelijkenissen zien als met de Audi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |