Dat is smaak. De een vindt het mooi, de ander niet. Maar het uiterlijk van een Porsche niet mooi vinden, da's net zoiets als mensen die geen patat/friet* lusten. Beetje raar dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het uiterlijk van die wagen staat me totaal niet aan.
Qua prestaties is ie ongetwijfeld duizend keer beter dan de A4, maar dat kan me niet echt bekoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lyzio op 18-12-2007 13:24:09 ]live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Mooie fotosoep.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, ik vond dit:
[ afbeelding ]
Kán haast niet echt zijn, lijkt mij echt téveel op een C-Klasse met een 407 neus en een 207? achterkant
ik vind de huidige generatie 911's dus niet bijzonder mooi, te strak en gladquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is smaak. De een vindt het mooi, de ander niet. Maar het uiterlijk van een Porsche niet mooi vinden, da's net zoiets als mensen die geen friet lusten. Beetje raar dus
Overigens zijn er tal van modellen op de 911 gebouwd. Als je dan écht een Porsche zou moeten kiezen was dat ongetwijfeld de 911 GT3. Hands down.
[ afbeelding ]
friet is ook voor polen, patat ftwquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is smaak. De een vindt het mooi, de ander niet. Maar het uiterlijk van een Porsche niet mooi vinden, da's net zoiets als mensen die geen friet lusten. Beetje raar dus
Overigens zijn er tal van modellen op de 911 gebouwd. Als je dan écht een Porsche zou moeten kiezen was dat ongetwijfeld de 911 GT3. Hands down.
[ afbeelding ]
Wat vind jij dan mooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
friet is ook voor polen, patat ftw
Nee, maar hoezo is het nou weer raar dat iemand het uiterlijk van een 911 niet mooi vindt?
Vernieuwend is het allerminst, en het staat me gewoon totaal niet aan, ik vind bijna niks mooi aan een 911, alleen de achterlichtunits
Kwestie van smaak, niks raars aan.
Al zou ik nu een sportwagen moeten kiezen zou het deze zijn:quote:
Je was zooo goed op weg..quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Al zou ik nu een sportwagen moeten kiezen zou het deze zijn:
Lambo
Normale auto:
Volvo
En ik rij zelf 307 SW en 2cv
Haha.quote:
Mja Nissan schijnt Renault overgenomen te hebben ofzo? 'k heb de ballen verstand van auto's..quote:
wel een handige auto, als je een ongeluk krijgt heb je je kist al aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Die 2cv rijdt eigenlijk alleen in de zomer als het lekker weer is, dak eraf en lekker touren.
Voor op de snelweg vind ik die wagen verschrikkelijk, eignelijk gewoon boven de 100 is ie
Verder is het wel een leuk karretje hoor, maar 't is meer een auto voor de lol.
[ afbeelding ]
Ja tochquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel een handige auto, als een ongeluk krijgt heb je je kist al aan
Wist je dat een 2CV met enkel een klauwhamer vol-le-dig uit elkaar kan halen? Overigens lijkt mij batsen in zo'n hok wel weer iets hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch
Ik moet wel zeggen dat je zoeen ding heel anders moet rijden dan een normale auto, remmen zijn echt brak van dat ding.
Je moet echt goed op het overige verkeer letten, die rammen ook altijd hun auto op plekken dat het niet kan, er nog effe voor
Dat geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wist je dat een 2CV met enkel een klauwhamer vol-le-dig uit elkaar kan halen?
Is het ook welquote:Overigens lijkt mij batsen in zo'n hok wel weer iets hebben.
Hoe kom je daarbij, zoals ik al zei is dit eigen ervaring. Ik rij gemiddeld 2 jaar in een auto en de avensis is voor het aantal km wat ik rij een comfortabeler auto dan de A4, ook qua bochtengedrag vind ik de Avensis niet onderdoen voor de A4 al is dat voor de afstanden die ik maak niet erg relevant. Strak door de bochten heen is leuk in een sportauto.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar als je een Avensis beter op de weg vindt liggen heb je écht geen verstand van auto's. Een Avensis is zeker comfortabel, maar het bochtengedrag van een Audi wordt nooit en te nimmer geëvenaard door een Avensis. Hoe graag je het ook zou willen. Dit is gewoon een feit.
Is toch al helemaal aangepast.quote:
Qua lease zijn ze te vergelijken, al is de Avensis duurder geworden in de lease omdat deze zeer vaak gekozen wordt/werd waardoor de restwaarde minder wordt (meer aanbod over een paar jaar). Restwaarde is dus zeker wel intressant voor een leaserijder. Aanschafprijs Avensis in mijn uitvoering ligt bijna tegen de 40.000 aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh jij rijdt lease! Dus de restwaarde is ook niet echt interessant dus. Maar jij praat hier over een auto die kaal ruim 33.000 euro kost. Met het door jou genoemde executive pakket komt ie vast op 36.000 euro ofzo. Dat is inderdaad gelijk aan de goedkoopste A4 TDI. Maar met een paar extra's til je die zo over de 40.000 euro heen. Vallen ze dan nog steeds in dezelfde categorie? (ik heb er geen verstand van, ik rijd geen leaseauto)
Puur uit voorzorg om de eeuwenoude FOK! traditie patat/friet-bash-posts de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie het
zo serieus was het ook weer niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |