Octavia wellicht?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De passat ook, zo zijn er nog wel meer auto's die dezelfde lijn hebben.
Waarschijnlijk bedoelt hij dat ze beide 2 ruiten + een kleintje hebben. En 4 deuren aan de zijkanten. Zo zijn er nog wel meer gelijke auto's te bedenken he.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
de lijn is totaal verschillend
kijk alleen al eens nd zijramen en hoe die lopen
Slim ben je niet als je een A4 prefereert boven een Avensis.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu is je geloofwaardigheid helemaal verdwenen.
idd van een peugeot zou ik ook niet opgewonden rakenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef BertV het volgende:
Wat een opwinding over een auto, en dan ook nog van een ander.
mgoed, mijn reactie zal wel typisch zijn voor een Peugeot-eigenaar...
Hoezo typisch voor een Peugeot-eigenaar? Peugeot wordt niet bepaald afgezeken in dit topic hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef BertV het volgende:
Wat een opwinding over een auto, en dan ook nog van een ander.
mgoed, mijn reactie zal wel typisch zijn voor een Peugeot-eigenaar...
Dat "lelijke wijf met tieten van een mug" is een gozer met een heel hoge stem.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jezus christus, als dat lelijke wijf met tieten van een mug, haar bek opentrekt krijg ik kromme tenen zeg.
Raak jij dan maar opgewonden van een auto...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd van een peugeot zou ik ook niet opgewonden raken_!
Bijvoorbeeldquote:
want?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Slim ben je niet als je een A4 prefereert boven een Avensis.
Of je gaat voor klasse, of je kiest voor een burgerbak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Slim ben je niet als je een A4 prefereert boven een Avensis.
opgewonden betekent niet alleen dat je er een stijve plassert vn krijgt, als ik sommige auto's zie ja dan gaat mijn hart sneller kloppen en het bloed sneller stromenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef BertV het volgende:
[..]
Raak jij dan maar opgewonden van een auto...
A4 klasse noemenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of je gaat voor klasse, of je kiest voor een burgerbak.
toch hebben die nwe toyota's vooral de luxe versie's toch ook wel een erg mooie afwerking qua interieurquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of je gaat voor klasse, of je kiest voor een burgerbak.
Tsja, jouw voorkeur zegt meer over jou dan over de kwaliteit van de auto. Ik zeg niet dat de Avensis slecht is, geen enkele Toyota is slecht. Maar dat hier een overduidelijk klasseverschil is, dat weet iedere autoliefhebber.
een a4 heeft iig meer klasse en stijl dan een avensis. dat maakt de avensis nog geen lelijke of slechte autoquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
A4 klasse noemenWie had het over geloofwaardigheid.
A6 (al is die lelijk) en A8 hebben klasse. A4 is een typische duitse burgerbak
Van die mooie hardplastieken accessoires.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch hebben die nwe toyota's vooral de luxe versie's toch ook wel een erg mooie afwerking qua interieur
Ben ik het niet mee eens, qua rijgedrag ligt de Avensis beter op de weg (eigen ervaring) en in de meest luxe versie vind ik stijlvoller dan die van de A4.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een a4 heeft iig meer klasse en stijl dan een avensis. dat maakt de avensis nog geen lelijke of slechte auto
In Duitsland misschien, waar hij 1/3 minder kost. In Nederland is een A4 een bovenmodale auto, dus geen burgerbak te noemen. Geen enkele BMW / Mercedes / Audi en in iets mindere mate Saab en Volvo vind ik trouwens een burgerbak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
A4 klasse noemenWie had het over geloofwaardigheid.
A6 (al is die lelijk) en A8 hebben klasse. A4 is een typische duitse burgerbak
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een a4 heeft iig meer klasse en stijl dan een avensis. dat maakt de avensis nog geen lelijke of slechte auto
True.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Lyzio het volgende:
Sinds ik mijn Renault Kangoo hardhandig kennis heb laten maken met een boom rij ik nu dus een styl0 Citroën AX 10e uit 1988. En ik kan je verzekeren..dat het echt voor geen meter vooruit gaat.
Klacht is terecht. Alhoewel je eerste auto je wel bij blijft, en dat was een Franse. Beetje mixed dus
Als we het dan toch over onbetaalbare auto's hebben, is het natuurlijk een gelopen wedstrijd:
[ afbeelding ]
Qua lease zitten de A4 en Avensis in dezelfde categorie. A4 gereden en nu dus gekozen voor de Avensis (uiteraard wel de 2.2 D-cat buss exec) puur vanwege het feit dat Audi wel de naam heeft maar het in dit segment niet waar kan maken. Volvo S40 (komt qua ruimte niet in de buurt van de A4 of Avensis) en V50 ook bekeken (en jaren geleden de S40 gereden) maar dat vind ik meer burgerbakken dan de Avensis.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In Duitsland misschien, waar hij 1/3 minder kost. In Nederland is een A4 een bovenmodale auto, dus geen burgerbak te noemen. Geen enkele BMW / Mercedes / Audi en in iets mindere mate Saab en Volvo vind ik trouwens een burgerbak.
Als je niet veel om auto's geeft, een beperkt budget hebt en je zoekt veel ruimte, dan koop je een Opel Station of een Toyota Avensis (als je nog wel een beetje verstand hebt).
Nou sorry hoor maar als je een Avensis beter op de weg vindt liggen heb je écht geen verstand van auto's. Een Avensis is zeker comfortabel, maar het bochtengedrag van een Audi wordt nooit en te nimmer geëvenaard door een Avensis. Hoe graag je het ook zou willen. Dit is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, qua rijgedrag ligt de Avensis beter op de weg (eigen ervaring) en in de meest luxe versie vind ik stijlvoller dan die van de A4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |