abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55763111
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:47 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

ja ik lees het net op cnn.com maar ik zag hem niet staan in jou rijtje.
Nee, klopt was ook een tussenstand van mij.
Zag het ook pas later, eerlijk gezegd. .
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 03:52:02 #202
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55763114
Rudy kan bijkans afgeschreven worden met een score van slechts 3%.
pi_55763119
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:51 schreef ub40_bboy het volgende:
ik dacht eerst zeker te weten dat Guliani de republikeinse kandidaat werd maar nu weet ik zeker dat het Huckabee wordt.
Giuliani had weer wat schade opgelopen en moest een nachtje in het ziekenhuis bivakkeren wegens gezondheidsklachten laatst, dacht ik.
Maar is als (R) zeker acceptabel, denk ik.
Idem Huckabee, die wrs toch als outsider gezien werd.
I´m back.
pi_55763121
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
Omdat-ie niet op 1 staat?
Omdat 'ie nu de New Hampshire primary in gaat als 'damaged goods'. Hey ik herhaal ook maar wat de talking heads beweren he.
quote:
Ik denk dat Huckabee als nummer 1 wrs toch een verrassing is wel idd.
Zeker. Er wordt nu al gesproken over een McCain/Huckabee ticket voor de verkiezingen. Wie had dat gedacht een paar maanden terug.
pi_55763143
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Omdat 'ie nu de New Hampshire primary in gaat als 'damaged goods'. Hey ik herhaal ook maar wat de talking heads beweren he.
[..]
Die werd als serieuze kanshebber gezien dan?
quote:
Zeker. Er wordt nu al gesproken over een McCain/Huckabee ticket voor de verkiezingen. Wie had dat gedacht een paar maanden terug.
McCain moet dan wel opkrabbelen, anders wordt het een Huckabee/McCain ticket. .
Huckabee lijkt me trouwens erg weinig ervaring te hebben (wat een zekere (D) pindaboer in 1976 ook had, dus op zich maakt het niet uit).
I´m back.
pi_55763156
Clinton wordt toch 3de bij de (D). Zullen zie niet blij mee zijn.
Wordt misschien een Obama/Clinton ticket dan. .
I´m back.
pi_55763160
Zonde dat het eigenlijk bijna allemaal zwarte kousenkerken figuren zijn. .
I´m back.
pi_55763161
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:57 schreef Ryan3 het volgende:
Die werd als serieuze kanshebber gezien dan?
Om Iowa te winnen zeker. Hij heeft er miljoenen gespendeerd.
quote:
McCain moet dan wel opkrabbelen, anders wordt het een Huckabee/McCain ticket. .
Huckabee lijkt me trouwens erg weinig ervaring te hebben (wat een zekere (D) pindaboer in 1976 ook had, dus op zich maakt het niet uit).
Het zegt allemaal nog erg weinig. Iowa is niet bepaald representatief voor de US. Zie ook de cijfers van Giuliani die nationwide veel beter zijn.

Ron Paul still hanging in there trouwens, niet ver achter McCain en Thompson. Niet slecht.
pi_55763169
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

[..]
Ah op die manier.
Huckabee lijkt me iemand met minder centen.
quote:
Het zegt allemaal nog erg weinig. Iowa is niet bepaald representatief voor de US. Zie ook de cijfers van Giuliani die nationwide veel beter zijn.
Next stop New Hampshire toch? Dat bepaalt vaak wel wie de kandidaat wordt, heb ik ooit begrepen. Althans de afwijking daarvan is niet groot. Hoewel ik meen die gozer in mijn avatar niet big scoorde.
quote:
Ron Paul still hanging in there trouwens, niet ver achter McCain en Thompson. Niet slecht.
Ja, behoorlijk wat ja, maar toch ook outsider, vrees ik.
Net als the actor ook, Thompson, beetje doorgaan op de Bush way, zal dat worden, denk ik.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:04:56 #210
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763173
Op dit moment wordt verwacht dat:

- Barack Obama wint voor de Democraten.

- Mike Huckabee wint voor de Republikeinen.

Bij de Republikeinen is Romney 2e, de 3e plaats wordt nog bevochten tussen McCain en Thompson, met een lichte voorsprong voor Thompson.

Bij de Democraten zijn Clinton en Edwards nagenoeg gelijk op de 2e plaats, met Edwards een zeer marginale voorsprong op Clinton, maar dat kan nog makkelijk veranderen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:05:01 #211
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55763174
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:51 schreef ub40_bboy het volgende:
ik dacht eerst zeker te weten dat Guliani de republikeinse kandidaat werd maar nu weet ik zeker dat het Huckabee wordt.
Ja, ik hoopte op Giuliani en daarna Thomson. Maar dat kan nog steeds.

Ik verwacht dat Obama wel voor de democraten wint, maar dat ze daardoor de uiteindelijke verkiezingen gaan verliezen. Dat voorspel ik.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_55763181
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

[..]

Ik las dat Iowa wel representatief is voor het zuiden en niemand kan winnen zonder het zuiden dus ik schrijf bij deze Guliani af.
lollig
pi_55763182
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:05 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ja, ik hoopte op Giuliani en daarna Thomson. Maar dat kan nog steeds.

Ik verwacht dat Obama wel voor de democraten wint, maar dat ze daardoor de uiteindelijke verkiezingen gaan verliezen. Dat voorspel ik.
Dat lijken twee verschillende soorten (R) te zijn, bijna niet met elkaar overeenkomend.
Ik vind het zonde dat Arnold nooit kan runnen trouwens.
I´m back.
pi_55763184
Hoelaat zijn de uitslagen definitief?
lollig
pi_55763185
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:06 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik las dat Iowa wel representatief is voor het zuiden en niemand kan winnen zonder het zuiden dus ik schrijf bij deze Guliani af.
Ja, maar Giuliani is van New York, New York, die scoort beter in de gematigdere streken voor (R), denk ik.
I´m back.
pi_55763190
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoelaat zijn de uitslagen definitief?
(D) zat net op 92%, dus dat zal niet lang meer duren.
I´m back.
pi_55763203
Mike Gravel (D) 0%, maar las ik daar nou niet iets over op Fok!, in BNW?
Trouwens Ron Paul werd daar toch ook genoemd, in BNW?
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:16:25 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55763206
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55763211
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:16 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd hè. .
Jij staat ook als kiezer geregistreerd.? (D)?
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:19:10 #220
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55763216
Nee tuurlijk niet. Ik ben een echte Nederlander, geen Amerikaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:19:42 #221
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55763220
De overige kandidaten van de democraten moeten zich nu vrij lullig voelen. Krijgen die geen media attention of staan ze daar voor spek en bonen? Hoe zit dat in de Amerikaanse politiek? Lijstduwers?
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_55763222
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:19 schreef popolon het volgende:
Nee tuurlijk niet. Ik ben een echte Nederlander, geen Amerikaan.
Ach, niet eens een heel klein tweede paspoortje erbij? .
I´m back.
pi_55763231
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:19 schreef Gabry het volgende:
De overige kandidaten van de democraten moeten zich nu vrij lullig voelen. Krijgen die geen media attention of staan ze daar voor spek en bonen? Hoe zit dat in de Amerikaanse politiek? Lijstduwers?
Het zal sws een egobooster zijn, ook al krijgen ze geen stemmen.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:21:49 #224
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55763232
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach, niet eens een heel klein tweede paspoortje erbij? .
Heb ik geen haast mee.
pi_55763236
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Heb ik geen haast mee.
Ach, ja hoorde over een gozer werkte indertijd bij Lucent, kreeg zijn kaasschaaf ontslag, kon mooi weer terug naar de eeuwige bloembollenvelden.
Hee, maar maartena heeft wel een US paspoort hè. En een Nederlands paspoort.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:28:41 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55763246
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach, ja hoorde over een gozer werkte indertijd bij Lucent, kreeg zijn kaasschaaf ontslag, kon mooi weer terug naar de eeuwige bloembollenvelden.
Hee, maar maartena heeft wel een US paspoort hè. En een Nederlands paspoort.
Mijn vrouw kan er drie krijgen als ze wil (CAN, NL, US) maar goed, wat maakt 't uit?

Best een stevige overwinning van Obama zeg: 38%
pi_55763249
Een historische dag voor Amerika. Obama wint in een van de blankste staten van de V.S., Ben blij dat er niet gelet wordt op de kleur van je huid, maar op de inhoud van je verhaal.
pi_55763253
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Mijn vrouw kan er drie krijgen als ze wil (CAN, NL, US) maar goed, wat maakt 't uit?

Best een stevige overwinning van Obama zeg: 38%
Och, lijkt me als nederlander leuk om mee te stemmen iig, toch. Maar je vrouw stemt (D)?

Ja, heel interessante uitslag iig. Ga me binnenkort eens wat verdiepen in Obama.
I´m back.
pi_55763258
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:28 schreef Stratos het volgende:
Een historische dag voor Amerika. Obama wint in een van de blankste staten van de V.S., Ben blij dat er niet gelet wordt op de kleur van je huid, maar op de inhoud van je verhaal.
Ja idd, hoewel dit een caucus hè. (D)'s stemmen op (D)'s. (R)'s op (R)'s.
I´m back.
pi_55763282
Ik zie dat zijn vader Keniaan was, en zijn moeder Amerikaanse. Hij is dus deels African, deels American. Geen 'Afro-American'.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:42:23 #231
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763289
Ik vond de speech van Edwards iig een stuk sterker dan die van Clinton..... maar mooie overwinning voor Obama en Edwards eigenlijk, want Edwards op de 2e plaats had ik ook niet verwacht, en het geeft hem wel stoom om door te rijden met de trein.

Huckabee is nu aan het woord. Op zich wel een aardige spreker, maar zijn programma bevalt me totaal niet.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_55763292
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:42 schreef maartena het volgende:
Ik vond de speech van Edwards iig een stuk sterker dan die van Clinton..... maar mooie overwinning voor Obama en Edwards eigenlijk, want Edwards op de 2e plaats had ik ook niet verwacht, en het geeft hem wel stoom om door te rijden met de trein.

Huckabee is nu aan het woord. Op zich wel een aardige spreker, maar zijn programma bevalt me totaal niet.
Hee, jij gaat ook stemmen? Geregistreerd als (D), neem ik aan? .
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:43:51 #233
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763295
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie dat zijn vader Keniaan was, en zijn moeder Amerikaanse. Hij is dus deels African, deels American. Geen 'Afro-American'.
Hij is dus volgens de definitie van het CBS in Nederland dus een echte "allochtoon".

Gelukkig hebben ze dat label niet in in de VS, Als je in Amerika bent geboren, ben je een Amerikaan, en geen "allochtoon" of "buitenlander".
-
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:44:59 #234
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763298
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:43 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, jij gaat ook stemmen? Geregistreerd als (D), neem ik aan? .
Geregistreerd als non-affiliated, maar ik denk dat ik nog even snel de registratie voor Democraat de deur uit doe, kan nog tot 22 Januari, 2 weken voor Super Tuesday
-
pi_55763305
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Hij is dus volgens de definitie van het CBS in Nederland dus een echte "allochtoon".

Gelukkig hebben ze dat label niet in in de VS, Als je in Amerika bent geboren, ben je een Amerikaan, en geen "allochtoon" of "buitenlander".
Obama propageerde ook, blijkbaar, dat er geen liberal of conservative Amerika bestaat, maar één USA.
Nee, ik dacht dat, aangezien hij als een Afro-American wordt gezien, hij ook Afro-American was als in afstammeling van slaven, maar dat is wrs niet zo? Nou ja, één bron geeft iig geen uitsluitsel.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:50:03 #236
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763318
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:30 schreef Ryan3 het volgende:
Maar je vrouw stemt (D)?
Ik denk dat het jou geen reet aangaat wie wat stemt eigenlijk

Gezien de huidige kandidaten kan ik je wel vertellen dat ik zeer waarschijnlijk voor de Democraat ga stemmen in November, wie dat dan ook wordt.
-
pi_55763321
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:44 schreef maartena het volgende:

[..]

Geregistreerd als non-affiliated, maar ik denk dat ik nog even snel de registratie voor Democraat de deur uit doe, kan nog tot 22 Januari, 2 weken voor Super Tuesday
O, dat kan ook nog, wist ik niet, om zodoende op Perrot-achtige en hoe heet-ie ook al weer kandidaten te kunnen stemmen, of om toch nog te switchen van de ene partij op de andere?
Maar wordt het dan Obama?
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:52:29 #238
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763328
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:28 schreef popolon het volgende:
Als het goed is sinds de wetswijziging in Canada sinds 2004 niet meer. Mijn vrouw heeft Canadese ouders (vader en moeder) maar is ouder dan 26 en woont buiten de VS, en dat houdt in principe in dat je alleen Canadese nationaliteit kan krijgen als je weer in Canada gaat wonen voor 5 jaar

Maar lichtelijk offtopic verder
-
pi_55763330
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Gezien de huidige kandidaten kan ik je wel vertellen dat ik zeer waarschijnlijk voor de Democraat ga stemmen in November, wie dat dan ook wordt.
Het is gewoon belangstelling hoor, kan me jou niet goed voorstellen bij (R), of misschien hoogstens bij een gematigde (R), maar ja, eigenlijk was the sun also rises ook gematigd conservatief voordat hij aantrad met zijn 'compassionate conservatism'.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:53:04 #240
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763332
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Als je ook maar één ding van je signature werkelijk zou begrijpen zou je op ron paul stemmen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:53:26 #241
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763335
Overigens heeft Chris Dodd aangekondigd zijn kandidaatschap naast zich neer te leggen.
-
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:54:30 #242
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763341
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Als je ook maar één ding van je signature werkelijk zou begrijpen zou je op ron paul stemmen.
Onderbouw dat eens? Waarom Ron Paul?
-
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:55:48 #243
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763346
Jezus, ik zie nu pas hoe LAAG Guiliani is geëindigd!
-
pi_55763349
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja, maar hij runt wel voor de republikeinse partij en die hebben de Patriot Act ingediend. Dus misschien dat Ron Paul die text in maartena's sig niet begrijpt???
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:57:13 #245
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763353
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:54 schreef maartena het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens? Waarom Ron Paul?
Dat je dat nog werkelijk vraagt.... mischien moet je de topics over hem eens lezen, zijn er genoeg van op fok.
Mischien toch niet zo heel vreemd dat je dat vraagt aangezien hij (opzettelijk) amper media coverage krijgt en aan de lopende band wordt gedemoniseerd door fox.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:57:44 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763358
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar hij runt wel voor de republikeinse partij en die hebben de Patriot Act ingediend. Dus misschien dat Ron Paul die text in maartena's sig niet begrijpt???
Ron paul is juist tegen de patriot act, en voor de constitution.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 04:59:02 #247
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763366
ps. hij wint zowat alle peilingen en heeft een record bedrag binnengehaald van 20 miljoen.
pi_55763367
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ron paul is juist tegen de patriot act, en voor de constitution.
Wat doet-ie dan bij de republikeinse partij?
I´m back.
pi_55763376
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ps. hij wint zowat alle peilingen en heeft een record bedrag binnengehaald van 20 miljoen.
Peilingen op inet zeggen niet zoveel, als je dat misschien bedoelt...
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:00:21 #250
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763377
quote:
Dat je dat nog werkelijk vraagt.... mischien moet je de topics over hem eens lezen, zijn er genoeg van op fok.
Mischien toch niet zo heel vreemd dat je dat vraagt aangezien hij (opzettelijk) amper media coverage krijgt en aan de lopende band wordt gedemoniseerd door fox.
Ik weet heel goed waar mijn standpunten liggen, en ben redelijk goed op de hoogte van de standpunten van de diverse kandidaten. Ron Paul is inderdaad mijn favoriete Republikein, maar ik denk zelf dat hij kansloos is. Geen van de andere Republikeinen wil ik als President.

Ik vraag je om te onderbouwen waarom jij denkt dat mijn signature beter bij Ron Paul past dan een andere kandidaat, dat was de essentie van mijn vraag.
-
pi_55763383
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:55 schreef maartena het volgende:
Jezus, ik zie nu pas hoe LAAG Guiliani is geëindigd!
Guiliani heeft te weinig campagne gevoerd in Iowa.

Huckabee erg veel.

Ik weet niet of dit de goede kant op gaat. Huckabee vind ik een geweldig spreker, komt sympathiek over, heeft goede plannen, maar het probleem met de man is dat hij "compassionate" is. Bush was ook compassionate en daarmee is de staatsschuld de lucht in geschoten en hebben we nieuwe programma's als no child left behind en het prescription drug plan for the elderly. Te links naar mijn smaak.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:01:21 #252
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763385
quote:
en voor de constitution.
Nu moet ik wel zeggen dat ik geen enkele kandidaat ken die echt tegen de Amerikaanse Grondwet is....

Of telt Dick Cheney ook?
-
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:03:13 #253
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763395
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Peilingen op inet zeggen niet zoveel, als je dat misschien bedoelt...
Waarom niet?
pi_55763397
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Guiliani heeft te weinig campagne gevoerd in Iowa.

Huckabee erg veel.

Ik weet niet of dit de goede kant op gaat. Huckabee vind ik een geweldig spreker, komt sympathiek over, heeft goede plannen, maar het probleem met de man is dat hij "compassionate" is. Bush was ook compassionate en daarmee is de staatsschuld de lucht in geschoten en hebben we nieuwe programma's als no child left behind en het prescription drug plan for the elderly. Te links naar mijn smaak.
Hij was compassionate totdat 9/11 roet in het eten bracht, denk ik. Maar op zich zegt het niet veel, tenzij hij zichzelf op dat gebied ziet als tweede kans, na de Bush jaren.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:03:56 #255
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763398
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:01 schreef maartena het volgende:

[..]

Nu moet ik wel zeggen dat ik geen enkele kandidaat ken die echt tegen de Amerikaanse Grondwet is....

Of telt Dick Cheney ook?
Nou de patriot act is tegen de constitution, en de huidige administratie daar dus ook mee.
En iedereen die voor die act gevote heeft.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:04:45 #256
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763403
quote:
ps. hij wint zowat alle peilingen
Volgens deze verzameling aan peilingen doet ie het maar belabberd....

http://www.pollingreport.com/wh08rep.htm
quote:
en heeft een record bedrag binnengehaald van 20 miljoen.
Hij is wel de internet kampioen inderdaad wat betreft geld verzamelen..... Maar dat was Howard Dean ook.
-
pi_55763406
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Waarom niet?
1. kan gefixed worden.
2. overmatig veel weirdo's met een kruisvaart op inet.
3. meer dan normaal mafketels.
Denk ik.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:05:30 #258
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763407
Obama speech op CNN nu.
-
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:06:19 #259
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763410
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik weet heel goed waar mijn standpunten liggen, en ben redelijk goed op de hoogte van de standpunten van de diverse kandidaten. Ron Paul is inderdaad mijn favoriete Republikein, maar ik denk zelf dat hij kansloos is. Geen van de andere Republikeinen wil ik als President.

Ik vraag je om te onderbouwen waarom jij denkt dat mijn signature beter bij Ron Paul past dan een andere kandidaat, dat was de essentie van mijn vraag.
Hij is niet kansloos, dat willen de reguliere media(vooral fox) je laten geloven.
Ga maar eens op ron paul zoeken dan snap je snel genoeg dat zelfs ik hem americas new hope vind, voor mij is de ideale wereld een met ron paul als president in de usa.
pi_55763412
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou de patriot act is tegen de constitution, en de huidige administratie daar dus ook mee.
En iedereen die voor die act gevote heeft.
Waarom gaat-ie dan bij de republikeinse partij zitten, die wordt vereenzelvigd met de Patriot Act, lijkt me.
I´m back.
pi_55763415
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:05 schreef maartena het volgende:
Obama speech op CNN nu.
Morgen op het journaal, voor mij, vrees ik.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:07:53 #262
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763417
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom gaat-ie dan bij de republikeinse partij zitten, die wordt vereenzelvigd met de Patriot Act, lijkt me.
Zoek op ron paul bij letterman interview.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:08:44 #263
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55763420
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:05 schreef maartena het volgende:
Obama speech op CNN nu.
En MSNBC en FOX etc.
pi_55763422
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zoek op ron paul bij letterman interview.
Is hij bij Dave geweest? .
I´m back.
pi_55763425
Betaalbare gezondheidszorg.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:11:14 #266
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763427
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is hij bij Dave geweest? .
was even in de war, dat krijg je met al die banners op amerikaanse sites
Ik bedoelde Larry king.

http://youtube.com/watch?v=s08RJ2_o_MM
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:11:28 #267
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763428
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:08 schreef popolon het volgende:
En MSNBC en FOX etc.
Uiteraard.

Van de speeches die ik zover gehoord heb vindt ik die van Edwards en Obama het meest indrukwekkend..... die van Clinton en Huckabee vond ik maar niets.
-
pi_55763431
Ok, hij gaat de oorlog in Irak beëindigen en de troepen terug halen.
9/11 is voor hem een uitdaging, geen dreiging.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:13:27 #269
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763433
Maar eh, voor degenen met interesse, vooral maartena omdat hij in de states woont (verder weet ik niet wie daar wonen) dit is het topic met genoeg linkjes etc over ron paul.
Afgevaardigde Ron Paul For Prez '08
ron paul for pres!

Durf te wedden dat jullie je gaan afvragen waarom hij geen media coverage krijgt van de grote stations, maar dat is eigenlijk heel logisch, hij gaat volledig in tegen de hele blauwdruk voor de pnac.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:13:35 #270
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55763434
Obama is gewoon charismatisch. En dat gezever dat 'ie geen programma en ervaring heeft, ach. Elke president heeft een team met zwaargewichten achter zich dus dat komt zeker goed.

De zwaargewichten Cheney en Rumsfeld kennen we. Ervaren mensen. So far for experience ........
pi_55763435
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

was even in de war, dat krijg je met al die banners op amerikaanse sites
Ik bedoelde Larry king.

http://youtube.com/watch?v=s08RJ2_o_MM
Ah, okee.
Bush was wel bij Dave geweest. .
Ga filmpje loeter zien btw.
I´m back.
pi_55763437
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:13 schreef popolon het volgende:
Obama is gewoon charismatisch. En dat gezever dat 'ie geen programma en ervaring heeft, ach. Elke president heeft een team met zwaargewichten achter zich dus dat komt zeker goed.

De zwaargewichten Cheney en Rumsfeld kennen we. Ervaren mensen. So far for experience ........
Ja, toch wel veel mooie rehtorica hoor.
I´m back.
pi_55763447
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar eh, voor degenen met interesse, vooral maartena omdat hij in de states woont (verder weet ik niet wie daar wonen) dit is het topic met genoeg linkjes etc over ron paul.
Afgevaardigde Ron Paul For Prez '08
ron paul for pres!

Durf te wedden dat jullie je gaan afvragen waarom hij geen media coverage krijgt van de grote stations, maar dat is eigenlijk heel logisch, hij gaat volledig in tegen de hele blauwdruk voor de pnac.
Waar denk je dat ik woon joh.
I´m back.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:18:06 #274
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55763449
bagdad?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 05:20:13 #275
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55763453
Joe Biden dropped out.
Chris Dodd dropped out.

Ik vraag me af of er nog Republikeinen zijn die stoppen.....
-
pi_55763455
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 05:18 schreef BaajGuardian het volgende:
bagdad?
bagdad, California?
Nee.
I´m back.
pi_55763464
Ik weet nog niet voor wie ik eigenlijk moet zijn. Obama of Hilly

Sky news is ook een big joke eigenlijk. Die hebben nu gewoon 24/7 'breaking news' in beeld staan

JOTTEM: SUPER-DUPER TUESDAY

[ Bericht 31% gewijzigd door jmac op 04-01-2008 05:51:07 ]
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 januari 2008 @ 07:01:33 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_55763586
Bizar om Chuck Norris op het podium te zien staan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55763805
quote:
Alleen de peilingen waar je 1000 keer kan stemmen door je cookie weg te halen.
pi_55764008
Leuke uitslag eigenlijk
pi_55764072
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat doet-ie dan bij de republikeinse partij?
Hij is ook voor individuele vrijheid en tegen overheidsbemoeienis, zo'n beetje de klassieke Republikeinse waarden. Maar Iowa bevestigt dat de man het Witte Huis helaas niet zal halen...
pi_55764091
Giuliani had ik ook niets van verwacht trouwens, hij heeft zich totaal niet bezig gehouden met Iowa...
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 januari 2008 @ 08:47:02 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_55764119
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:45 schreef Evil_Jur het volgende:
Giuliani had ik ook niets van verwacht trouwens, hij heeft zich totaal niet bezig gehouden met Iowa...
Maar zijn percentage was wel verontrustend laag

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55764236
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 04:44 schreef maartena het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk? Je moet je registreren als kiezer, (omdat er geen burgelijke stand is toch ? Je staat niet op een adres ingeschreven zoals in Nederland ?).

En dan registreer je je dus als Democraat, Republikein of Onafhankelijk ? Maar als je nou bv. als Democraat geregistreerd bent, mag je dan nog wel op een Republikein stemmen ? M.a.w., wat is het nut om je als bv. Democraat in te laten schrijven ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:03:19 #285
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55764291

En toch he.... vind ik ze op elkaar lijken.
-
pi_55764321
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:03 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

En toch he.... vind ik ze op elkaar lijken.
Nee joh, Huckabee heeft iets heel sympathieks, niet dat onbetrouwbare van Nixon.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:06:39 #287
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55764328
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk? Je moet je registreren als kiezer, (omdat er geen burgelijke stand is toch ? Je staat niet op een adres ingeschreven zoals in Nederland ?).
Yep, alle kiezers moeten zich registreren.
quote:
En dan registreer je je dus als Democraat, Republikein of Onafhankelijk ? Maar als je nou bv. als Democraat geregistreerd bent, mag je dan nog wel op een Republikein stemmen ? M.a.w., wat is het nut om je als bv. Democraat in te laten schrijven ?
Het inschrijven onder een bepaalde partij is ALLEEN van belang bij de caucasus en de primaries. Als Democraat mag je alleen kiezen voor de Democratische kandidaten, en hetzelfde bij de Republikeinen. Zodra de kandidaten eenmaal bekend zijn, en de echte verkiezingen van November 2008 vinden plaats, dan mag je stemmen op wie je wil, ongeacht de partij.

Eveneens geldt dat natuurlijk voor alle lokale verkiezingen, zodra je voor een echt verkiesbare positie moet stemmen, kun je stemmen op wie je wil. De registratie is echt alleen voor de primaries en de kandidaatskeuze.
-
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:08:59 #288
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55764361
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Nee joh, Huckabee heeft iets heel sympathieks, niet dat onbetrouwbare van Nixon.
Nixon was een enorm goede president, hij werd pas na Watergate als onbetrouwbaar bestempeld.

Op foto's zie je het niet zo goed, maar de manier waarop hij zich manifesteert op bewegend materiaal.... doet me erg aan Nixon denken.
-
pi_55764436
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:08 schreef maartena het volgende:

[..]

Nixon was een enorm goede president, hij werd pas na Watergate als onbetrouwbaar bestempeld.

Op foto's zie je het niet zo goed, maar de manier waarop hij zich manifesteert op bewegend materiaal.... doet me erg aan Nixon denken.
Dat was allemaal voor mijn geboorte dus misschien komt het door mijn perpsectief, maar als ik zijn foto zie denk ik; crimineel. En dan niet alleen omdat ik weet wat er toen gebeurd is, maar gewoon zijn hoofd
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:14:30 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_55764442
Obama held!
pi_55764475
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:06 schreef maartena het volgende:

[..]

Yep, alle kiezers moeten zich registreren.
[..]

Het inschrijven onder een bepaalde partij is ALLEEN van belang bij de caucasus en de primaries. Als Democraat mag je alleen kiezen voor de Democratische kandidaten, en hetzelfde bij de Republikeinen. Zodra de kandidaten eenmaal bekend zijn, en de echte verkiezingen van November 2008 vinden plaats, dan mag je stemmen op wie je wil, ongeacht de partij.

Eveneens geldt dat natuurlijk voor alle lokale verkiezingen, zodra je voor een echt verkiesbare positie moet stemmen, kun je stemmen op wie je wil. De registratie is echt alleen voor de primaries en de kandidaatskeuze.
Ah, duidelijk !
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_55765655

Ron Paul echt een verrassing met 10 procent . Guiliani slechts 3,5% .

Echt belachelijk dat hij niet voor het Fox News debat is uitgenodigd.
pi_55765734
Iedereen heeft het over Iowa, maar is Florida ook niet bezig/geweest?
pi_55765775
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iedereen heeft het over Iowa, maar is Florida ook niet bezig/geweest?

Dat kan tot 4 februari duren.
pi_55765788
Ah:
quote:
Gov. Charlie Crist signed a bill Monday moving Florida’s 2008 presidential primary up to Jan. 29,
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:36:19 #296
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_55765835
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_55765849
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:33 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat kan tot 4 februari duren.
My bad, ik las 4 januari ipv februari
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 januari 2008 @ 10:37:37 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55765865
1-0 Obama dus
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:38:07 #299
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_55765878
quote:
Iowa is belangrijk omdat een overwinning een kandidaat een vliegende start geeft en veel positieve media-aandacht oplevert. Beslissend is het allesbehalve, leert de geschiedenis. Van de laatste vier presidenten verloren er drie in Iowa - Bill Clinton haalde er in 1992 slechts 3 procent.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:38:22 #300
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55765881
Dope, benieuwd of Obama het gaat redden...
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')