bagdad, California?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 05:18 schreef BaajGuardian het volgende:
bagdad?
Alleen de peilingen waar je 1000 keer kan stemmen door je cookie weg te halen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 04:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ps. hij wint zowat alle peilingen en heeft een record bedrag binnengehaald van 20 miljoen.
Hij is ook voor individuele vrijheid en tegen overheidsbemoeienis, zo'n beetje de klassieke Republikeinse waarden. Maar Iowa bevestigt dat de man het Witte Huis helaas niet zal halen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 04:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat doet-ie dan bij de republikeinse partij?
Maar zijn percentage was wel verontrustend laagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:45 schreef Evil_Jur het volgende:
Giuliani had ik ook niets van verwacht trouwens, hij heeft zich totaal niet bezig gehouden met Iowa...
Hoe zit dat eigenlijk? Je moet je registreren als kiezer, (omdat er geen burgelijke stand is toch ? Je staat niet op een adres ingeschreven zoals in Nederland ?).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 04:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Geregistreerd als non-affiliated, maar ik denk dat ik nog even snel de registratie voor Democraat de deur uit doe, kan nog tot 22 Januari, 2 weken voor Super Tuesday
Nee joh, Huckabee heeft iets heel sympathieks, niet dat onbetrouwbare van Nixon.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:03 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En toch he.... vind ik ze op elkaar lijken.
Yep, alle kiezers moeten zich registreren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk? Je moet je registreren als kiezer, (omdat er geen burgelijke stand is toch ? Je staat niet op een adres ingeschreven zoals in Nederland ?).
Het inschrijven onder een bepaalde partij is ALLEEN van belang bij de caucasus en de primaries. Als Democraat mag je alleen kiezen voor de Democratische kandidaten, en hetzelfde bij de Republikeinen. Zodra de kandidaten eenmaal bekend zijn, en de echte verkiezingen van November 2008 vinden plaats, dan mag je stemmen op wie je wil, ongeacht de partij.quote:En dan registreer je je dus als Democraat, Republikein of Onafhankelijk ? Maar als je nou bv. als Democraat geregistreerd bent, mag je dan nog wel op een Republikein stemmen ? M.a.w., wat is het nut om je als bv. Democraat in te laten schrijven ?
Nixon was een enorm goede president, hij werd pas na Watergate als onbetrouwbaar bestempeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Nee joh, Huckabee heeft iets heel sympathieks, niet dat onbetrouwbare van Nixon.
Dat was allemaal voor mijn geboorte dus misschien komt het door mijn perpsectief, maar als ik zijn foto zie denk ik; crimineel. En dan niet alleen omdat ik weet wat er toen gebeurd is, maar gewoon zijn hoofdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Nixon was een enorm goede president, hij werd pas na Watergate als onbetrouwbaar bestempeld.
Op foto's zie je het niet zo goed, maar de manier waarop hij zich manifesteert op bewegend materiaal.... doet me erg aan Nixon denken.
Ah, duidelijk !quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Yep, alle kiezers moeten zich registreren.
[..]
Het inschrijven onder een bepaalde partij is ALLEEN van belang bij de caucasus en de primaries. Als Democraat mag je alleen kiezen voor de Democratische kandidaten, en hetzelfde bij de Republikeinen. Zodra de kandidaten eenmaal bekend zijn, en de echte verkiezingen van November 2008 vinden plaats, dan mag je stemmen op wie je wil, ongeacht de partij.
Eveneens geldt dat natuurlijk voor alle lokale verkiezingen, zodra je voor een echt verkiesbare positie moet stemmen, kun je stemmen op wie je wil. De registratie is echt alleen voor de primaries en de kandidaatskeuze.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iedereen heeft het over Iowa, maar is Florida ook niet bezig/geweest?
quote:Gov. Charlie Crist signed a bill Monday moving Florida’s 2008 presidential primary up to Jan. 29,
My bad, ik las 4 januari ipv februariquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan tot 4 februari duren.
quote:Iowa is belangrijk omdat een overwinning een kandidaat een vliegende start geeft en veel positieve media-aandacht oplevert. Beslissend is het allesbehalve, leert de geschiedenis. Van de laatste vier presidenten verloren er drie in Iowa - Bill Clinton haalde er in 1992 slechts 3 procent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |