Ben jij SCH in vermomming?quote:Op maandag 17 december 2007 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit de kast?
Hij is een journalist in opleiding, het is zijn taak om alle feiten te weten.quote:
Misschien wel een idee voor je om ook eens iemand te schaken.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga toch schaken Lego.
Ik heb de koningin op het oog!quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Misschien wel een idee voor je om ook eens iemand te schaken.
Werkt deze wel?quote:
Ja hoor, hoera hoera hoera!quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Werkt deze wel?
[ afbeelding ]
omg Nu is Duyvendak ook wel het ergste van GL, liever Marikoquote:Op maandag 17 december 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer het grappigste voorstel dat ik in tijden heb gehoord.
Dat vind ik ook zo'n muts.quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef rubbereend het volgende:
omg Nu is Duyvendak ook wel het ergste van GL, liever Mariko
Het zal wel aan mij liggen dat ik deze niet snap maar goed ik ben ook moe en gaquote:
SCH vindt het anders een goed planquote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef rubbereend het volgende:oi
nou zeg
[..]
omg Nu is Duyvendak ook wel het ergste van GL, liever Mariko
Ik snap 'm wel, flauw, Mess, flauw.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen dat ik deze niet snap maar goed ik ben ook moe en ga
wat zei je Globe?quote:
quote:
fijn voor SCHquote:
quote:
Mag je signature weg?quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:10 schreef pascalheister het volgende:
moggel
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:18 schreef RayMania het volgende:
Goeiemo...wat een kut TT!
Uur in de file gestaan, serieus.
Ik ga niet ergers anders, waarom zou ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is er niet nog een plaatsje vrij op PTA?
Geld!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga niet ergers anders, waarom zou ik.
Maar voor mij verandert er niets, ik heb nog gewoon steeds dezelfde twee collega'squote:Op dinsdag 18 december 2007 08:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geld!
En je buddie is ook gezwicht.
Hoe krijgt de Pro-DAM-Tennessee-jorien-als-mod-partij dan ooit de huidige goede mods weg?quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar voor mij verandert er niets, ik heb nog gewoon steeds dezelfde twee collega's.
En naast VBL is niks leuk.
Huidige goede mods, wat liefquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe krijgt de Pro-DAM-Tennessee-jorien-als-mod-partij dan ooit de huidige goede mods weg?
Net zeg je nog daar niet voor te gaan...quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Huidige goede mods, wat lief.
Met geld, alleen keiharde ballen.
Ik ben net op tijd voor het tweede kerstpakketquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:32 schreef RayMania het volgende:
Denk dat dndiekie gewoon een tweede forum erbij neemt omdat hij dan twee kerstpakketten en twee zakken oliebollen krijgt.
Wiskunde Lquote:
Zoiets zal het zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef RayMania het volgende:
Wiskunde Laagniveau denk ik.
Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
Vliegen hier allemaal helikopters, zal wel zijn voor die zoektocht op het IJ.
ze zijn nog steeds die ene opvarende kwijt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
Vliegen hier allemaal helikopters, zal wel zijn voor die zoektocht op het IJ.
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds die ene opvarende kwijt?
nou, dat is dus zoeken naar een lijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.
Inderdaad, dat water is zo groot en met deze kou ben je snel gezien. Eén keer kramp krijgen en blub.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dat is dus zoeken naar een lijk
Ik had gehoord dat iemand vanaf een pont nog erachteraan was gesprongen. Heel heldhaftig, maar erg gevaarlijk
Dat overleef je dus niet bij deze watertemperatuur, ze zullen dus eerder op zoek zijn naar het lichaam.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.
en kom jij dan weer terug als Mod ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk trouwens dat Eend naar F&F gaat en Ray naar GAM om met RayMan daar te modden.
Nee nee, dan moet ik 10 kratten bier gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en kom jij dan weer terug als Mod ?
Nee, is wel leuk hier. Baal er alleen van dat ik niks binnen de chemie kan vinden. Dat is nog leuker.quote:
Van wie wil je die krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
15 kratten bier voor mij en dan vraag ik aan de FA's of Vaduz van ons team een kwartet maakt.
Verrader.quote:
Boeit niet, maar dan heb ik vijf kratten winstquote:
Regel het maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boeit niet, maar dan heb ik vijf kratten winst.
Ik dacht dat wij wel iets van chemie haddenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef RayMania het volgende:
Nee, is wel leuk hier. Baal er alleen van dat ik niks binnen de chemie kan vinden. Dat is nog leuker.
Wiskunde voor Levenswetenschappenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef RayMania het volgende:
Wiskunde Laagniveau denk ik.
Nee nee, tot 30-04-2008 heb ik nog. Dus ik zou ze ook gewoon kunnen bewarenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze verwisselen gewoon de zakjes van materiaal dat over de datum is.
Wáááááááát?quote:
Nu je het zegt, het lijkt erop dat er wat inkt is weggekrastquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
die 8 is zeker van een andere kleur.
Hoe kan je nou naar Omniworld willenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:53 schreef RayMania het volgende:
Vrijdag kerstborrel terwijl ik naar Omniworld wil.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het lijkt erop dat er wat inkt is weggekrast
Ik heb zelf ook een kerstborrel, maar dat is gewoon hier. Ook een kerstontbijt trouwens, whoepie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omniworld gaat voor Ray, zou Suijk zeggen.
dan is het toch de kortste dag?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga je het licht zien?
Idd dan gaan we weer de goede kant opquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:26 schreef Grulez het volgende:
Alweer donker... naja nog 3 dagen.
Kijk uit dat je je hoofd niet stoot dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jij het zegt neem ik het voor waar aan.
check!quote:
ehhh dat is niet het verstandigste wat je bij mij kan doen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jij het zegt neem ik het voor waar aan.
als stichtingbestuurder heb je ook een leuk weekje; gisteren bijeenkomst gehad met al het personeel naar aanleiding van de aanstaande fusie; eten en een borreltje erbij en donderdag afscheid met de oude stichtingquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:53 schreef RayMania het volgende:
Vrijdag kerstborrel terwijl ik naar Omniworld wil.
ola Boske!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:49 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Moest er eens van komen hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naar Omniworld willen
Ik kreeg een boekenbon van 50 euriesquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Het (eerste) kerstpakket van dit jaar ziet er niet slecht uit. Gewoon allerlei levensmiddelen, niet te groot maar ook niet te klein.
Belachelijk en alleen omdat hij portier is zeker...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef SCH het volgende:
De Marokkaanse portier zei vanmiddag tegen me, toen we ruzie hadden, je hebt geen respect voor me jongen. Ik zei: "dat klopt"
Ook boekjes voor je neefje, of is die nog net te klein voor boekjes voor de allerkleinste?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb laatst 40E. aan bonnen gedoneerd aan mn zus. Die heeft er toch meer aan, dan ik.
Die ouwe Milfhunter?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef Grulez het volgende:
Geen rondje van Mustafe Ahmed?
Nee en ja, maar dat hangt niet samenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook boekjes voor je neefje, of is die nog net te klein voor boekjes voor de allerkleinste?
jij kan niet lezen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb laatst 40E. aan bonnen gedoneerd aan mn zus. Die heeft er toch meer aan, dan ik.
Logisch ik denk ook niet dat je de reparatie met boekenbonnen kan betalen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
Hier ook, maar kreeg onlangs voor een klus 300 euro - was bijna op maar is weer wat aangevuld en teller staat nu weer op 125
Dat ik vandaag een enorme deuk in de auto heb gereden die waarschijnlijk honderden euro's gaat kosten doet daar niks aan af
Je hebt de Marokkaanse portier toch maar aangereden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
Dat ik vandaag een enorme deuk in de auto heb gereden die waarschijnlijk honderden euro's gaat kosten doet daar niks aan af
http://nl.youtube.com/watch?v=QPpObbIgtwEquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt de Marokkaanse portier toch maar aangereden?
Die Lada op het allerlaatste spuugt nog een lading benzine uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:41 schreef DIGGER het volgende:
OK, je hebt je afslag gehad, kom je in een tunneltje: http://nl.youtube.com/watch?v=PmHL_9hebPg&NR=1
(De Lefortovo tunnel in Moskou, langste stadstunnel van Europa - Check die bus!).
Alsof je haren lang warenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef RayMania het volgende:
Zo, ik ben weer kort!
Idd.quote:
Toen wel.quote:
Pff, lang haar is mijn haarlengte + 10 cmquote:
Whehe, ja!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit het nu minder hoekig Ray?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit het nu minder hoekig Ray?
Lang haar is haar dat je kunt zien. Ik kon het zienquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pff, lang haar is mijn haarlengte + 10 cm
Ik heb tenminste haar.quote:
Ik ookquote:
Ik ben niet kort!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
Sjimz, politie spelen hoeft niet perse(met streepje op de e) op de account van raymania
Ongelofelijk hoelang die persoon daar gelegen heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:41 schreef DIGGER het volgende:
Ik zit me hier kapot te lachen: http://nl.youtube.com/watch?v=dEaL-VR4T-g
OK, je hebt je afslag gehad, kom je in een tunneltje: http://nl.youtube.com/watch?v=PmHL_9hebPg&NR=1
(De Lefortovo tunnel in Moskou, langste stadstunnel van Europa - Check die bus!).
Kennelijk het zout strooien nog niet uitgevonden.
Maar goed, dan heb je daar een ongeluk meegemaakt (slechts 50 per tunnelbuis per maand), dus tijd voor de ambulance:
http://nl.youtube.com/watch?v=oZ8JQhBNNww
St. Petersburg dan maar eens proberen? http://nl.youtube.com/watch?v=5P5Az7AKD4Y
Nevermind, we'll just skip Russia
die waren zeker overquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:10 schreef sjimz het volgende:
In mijn kerstpakket zat een toegangsbewijs voor Ajax-PSV en wat bonestaken.
Whoooquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:18 schreef pascalheister het volgende:
pff wat een pokkewerk, maar eindelijk staan ze er
Foto van je DVD-collectie Deel 6!
Dyslesicus.quote:
Whoa.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:18 schreef pascalheister het volgende:
pff wat een pokkewerk, maar eindelijk staan ze er
Foto van je DVD-collectie Deel 6!
de mooiste weet ik niet, maar het is wel een pareltje iddquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Met de mooiste soundtrack ooit.
Nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Met de mooiste soundtrack ooit.
Overtref me...quote:
Jurassic Park, Terminator II. Vind ik heel mooi persoonlijk.quote:
Okeequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik denk, ik groet jou eens voordat jij mij groet.
Kan. Maar qua orginaliteit en stijl gaat er niets boven Yann Tierssen's geluid op Amelie's soundtrackquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jurassic Park, Terminator II. Vind ik heel mooi persoonlijk.
wat een beelden zeg....heer-lijk !quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Documentaire over Maradona. VRT-2/Canvas
quote:
die verkopen ze nou nooit bij de dvdshopsquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef Suijk het volgende:
Sjezus PH, zoek eens een vriendin! Dan heb je wat anders om je geld aan uit te geven!
Dat is al een tijdje zo hoor. Ik heb mijn zadel al een paar keer met ijs aangetroffen.quote:
Ja maar jij woont in Brabant!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo hoor. Ik heb mijn zadel al een paar keer met ijs aangetroffen.
Ja en?quote:
Echt niet, in Brabant moeten ze elkaar altijd warm houden met Carnaval enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en?
Daar is het vaak warmer dan in de meeste andere provincies hoor.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt niet, in Brabant moeten ze elkaar altijd warm houden met Carnaval enzo.
Oerwoud uit je piemelquote:
Ik snap die opmerking van Mess nog steeds niet, laat staan dezequote:
Truste Bjoorquote:
Vind jij ook dat ie op sjimz lijkt?quote:
Ik heb niet zo'n krullenbosquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ie op sjimz lijkt?
Jij weet best wat ik wél bedoel!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n krullenbos
Truste mensen
Pas je wel op? Ze is zwanger.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Christina heeft me ook weer aan d'r lippen hangen met d'r nieuwe single.
Ik weet hetquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
Als Bluezz naakt op haar handen loopt denk je dat het Sugar Lee Hooper is
Dan mag Suger Lee zich wel eens scheren gaan en ik wist niet dat ze een scheur in haar hoofd had.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me maar niet die bepaalde lippen in gedachten voor het oog zien.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Christina heeft me ook weer aan d'r lippen hangen met d'r nieuwe single.
Nou zegquote:Op woensdag 19 december 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het ook sinds een paar maanden, maar ik gebruik de optie om nieuwe bands te ontdekken eigenlijk niet. Toch maar een keer doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:30 schreef VoreG het volgende:
Dat Last.fm weer sinds kort herontdekt.
Heerlijk programma'tje, nieuwe muziek, radiozenders etc. heerrrrlijk.
gebruik het nu ook een tijdje, best leukquote:Op woensdag 19 december 2007 06:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook sinds een paar maanden, maar ik gebruik de optie om nieuwe bands te ontdekken eigenlijk niet. Toch maar een keer doen.
ik zat onder een soort uitvriezende mist toen ik aankwam op kantoorquote:Op woensdag 19 december 2007 08:17 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Lekker fris op de fiets
levert vaak lollige radio op. Oke het is nu wat overgeproduceerd maar het is nog steeds lollig. Vooral snachts vaakquote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef Suijk het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan dat serious request?
Jouw MyAtquote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Kijk dan nietquote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jouw MyAt. Pijnlijk om te zien.
Ik beeld die &A gewoon in als BL.quote:
Gewoon weg blijven uit MyAT!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik beeld die &A gewoon in als BL.
De koffie was in de aanbieding op V&A?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:37 schreef dndiek het volgende:
Julliemoeten
me
wel
hebben
nu
ik V&A
mod
Ik ook, echt geweldig.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan uren kijken naar radio maken. Raar eigenlijk, omdat het een eigenlijk alleen geluid is...
Multikabel heb ik niet in Wageningenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef borisz het volgende:
Daar zap ik ook zo af en toe langs, toch blijf ik het vooral bij 3fm houden of het etalagekanaal van multikabel.
Die heb ik op 33 gezet
welke kabelboer dan wel ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Multikabel heb ik niet in Wageningen
UPCquote:
afzinken die gastquote:Op woensdag 19 december 2007 12:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Corbyn: Zware kerststorm op komst
Gaan we weer
beterschapquote:Op woensdag 19 december 2007 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Niet in NL, jammerLekker storm
* Bluezz gaat richting het hospice, tantebloes ligt daar
Maar daarna alleen nog maar leuke dingen
Bijna banwaardig, lijkt me.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jouw MyAt. Pijnlijk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |