Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
Vliegen hier allemaal helikopters, zal wel zijn voor die zoektocht op het IJ.
ze zijn nog steeds die ene opvarende kwijt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
Vliegen hier allemaal helikopters, zal wel zijn voor die zoektocht op het IJ.
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds die ene opvarende kwijt?
nou, dat is dus zoeken naar een lijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.
Inderdaad, dat water is zo groot en met deze kou ben je snel gezien. Eén keer kramp krijgen en blub.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dat is dus zoeken naar een lijk
Ik had gehoord dat iemand vanaf een pont nog erachteraan was gesprongen. Heel heldhaftig, maar erg gevaarlijk
Dat overleef je dus niet bij deze watertemperatuur, ze zullen dus eerder op zoek zijn naar het lichaam.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.
en kom jij dan weer terug als Mod ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk trouwens dat Eend naar F&F gaat en Ray naar GAM om met RayMan daar te modden.
Nee nee, dan moet ik 10 kratten bier gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en kom jij dan weer terug als Mod ?
Nee, is wel leuk hier. Baal er alleen van dat ik niks binnen de chemie kan vinden. Dat is nog leuker.quote:
Van wie wil je die krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
15 kratten bier voor mij en dan vraag ik aan de FA's of Vaduz van ons team een kwartet maakt.
Verrader.quote:
Boeit niet, maar dan heb ik vijf kratten winstquote:
Regel het maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boeit niet, maar dan heb ik vijf kratten winst.
Ik dacht dat wij wel iets van chemie haddenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef RayMania het volgende:
Nee, is wel leuk hier. Baal er alleen van dat ik niks binnen de chemie kan vinden. Dat is nog leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |