Ik kreeg een boekenbon van 50 euriesquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Het (eerste) kerstpakket van dit jaar ziet er niet slecht uit. Gewoon allerlei levensmiddelen, niet te groot maar ook niet te klein.
Belachelijk en alleen omdat hij portier is zeker...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef SCH het volgende:
De Marokkaanse portier zei vanmiddag tegen me, toen we ruzie hadden, je hebt geen respect voor me jongen. Ik zei: "dat klopt"
Ook boekjes voor je neefje, of is die nog net te klein voor boekjes voor de allerkleinste?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb laatst 40E. aan bonnen gedoneerd aan mn zus. Die heeft er toch meer aan, dan ik.
Die ouwe Milfhunter?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef Grulez het volgende:
Geen rondje van Mustafe Ahmed?
Nee en ja, maar dat hangt niet samenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook boekjes voor je neefje, of is die nog net te klein voor boekjes voor de allerkleinste?
jij kan niet lezen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb laatst 40E. aan bonnen gedoneerd aan mn zus. Die heeft er toch meer aan, dan ik.
Logisch ik denk ook niet dat je de reparatie met boekenbonnen kan betalen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
Hier ook, maar kreeg onlangs voor een klus 300 euro - was bijna op maar is weer wat aangevuld en teller staat nu weer op 125
Dat ik vandaag een enorme deuk in de auto heb gereden die waarschijnlijk honderden euro's gaat kosten doet daar niks aan af
Je hebt de Marokkaanse portier toch maar aangereden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
Dat ik vandaag een enorme deuk in de auto heb gereden die waarschijnlijk honderden euro's gaat kosten doet daar niks aan af
http://nl.youtube.com/watch?v=QPpObbIgtwEquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt de Marokkaanse portier toch maar aangereden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |