Wiskunde voor Levenswetenschappenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef RayMania het volgende:
Wiskunde Laagniveau denk ik.
Nee nee, tot 30-04-2008 heb ik nog. Dus ik zou ze ook gewoon kunnen bewarenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze verwisselen gewoon de zakjes van materiaal dat over de datum is.
Wáááááááát?quote:
Nu je het zegt, het lijkt erop dat er wat inkt is weggekrastquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
die 8 is zeker van een andere kleur.
Hoe kan je nou naar Omniworld willenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:53 schreef RayMania het volgende:
Vrijdag kerstborrel terwijl ik naar Omniworld wil.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het lijkt erop dat er wat inkt is weggekrast
Ik heb zelf ook een kerstborrel, maar dat is gewoon hier. Ook een kerstontbijt trouwens, whoepie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omniworld gaat voor Ray, zou Suijk zeggen.
dan is het toch de kortste dag?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga je het licht zien?
Idd dan gaan we weer de goede kant opquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:26 schreef Grulez het volgende:
Alweer donker... naja nog 3 dagen.
Kijk uit dat je je hoofd niet stoot dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jij het zegt neem ik het voor waar aan.
ehhh dat is niet het verstandigste wat je bij mij kan doen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jij het zegt neem ik het voor waar aan.
als stichtingbestuurder heb je ook een leuk weekje; gisteren bijeenkomst gehad met al het personeel naar aanleiding van de aanstaande fusie; eten en een borreltje erbij en donderdag afscheid met de oude stichtingquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:53 schreef RayMania het volgende:
Vrijdag kerstborrel terwijl ik naar Omniworld wil.
ola Boske!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:49 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Moest er eens van komen hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naar Omniworld willen
Ik kreeg een boekenbon van 50 euriesquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Het (eerste) kerstpakket van dit jaar ziet er niet slecht uit. Gewoon allerlei levensmiddelen, niet te groot maar ook niet te klein.
Belachelijk en alleen omdat hij portier is zeker...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef SCH het volgende:
De Marokkaanse portier zei vanmiddag tegen me, toen we ruzie hadden, je hebt geen respect voor me jongen. Ik zei: "dat klopt"
Ook boekjes voor je neefje, of is die nog net te klein voor boekjes voor de allerkleinste?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb laatst 40E. aan bonnen gedoneerd aan mn zus. Die heeft er toch meer aan, dan ik.
Die ouwe Milfhunter?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef Grulez het volgende:
Geen rondje van Mustafe Ahmed?
Nee en ja, maar dat hangt niet samenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook boekjes voor je neefje, of is die nog net te klein voor boekjes voor de allerkleinste?
jij kan niet lezen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb laatst 40E. aan bonnen gedoneerd aan mn zus. Die heeft er toch meer aan, dan ik.
Logisch ik denk ook niet dat je de reparatie met boekenbonnen kan betalen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
Hier ook, maar kreeg onlangs voor een klus 300 euro - was bijna op maar is weer wat aangevuld en teller staat nu weer op 125
Dat ik vandaag een enorme deuk in de auto heb gereden die waarschijnlijk honderden euro's gaat kosten doet daar niks aan af
Je hebt de Marokkaanse portier toch maar aangereden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
Dat ik vandaag een enorme deuk in de auto heb gereden die waarschijnlijk honderden euro's gaat kosten doet daar niks aan af
http://nl.youtube.com/watch?v=QPpObbIgtwEquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt de Marokkaanse portier toch maar aangereden?
Die Lada op het allerlaatste spuugt nog een lading benzine uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:41 schreef DIGGER het volgende:
OK, je hebt je afslag gehad, kom je in een tunneltje: http://nl.youtube.com/watch?v=PmHL_9hebPg&NR=1
(De Lefortovo tunnel in Moskou, langste stadstunnel van Europa - Check die bus!).
Alsof je haren lang warenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef RayMania het volgende:
Zo, ik ben weer kort!
Idd.quote:
Toen wel.quote:
Pff, lang haar is mijn haarlengte + 10 cmquote:
Whehe, ja!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit het nu minder hoekig Ray?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit het nu minder hoekig Ray?
Lang haar is haar dat je kunt zien. Ik kon het zienquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pff, lang haar is mijn haarlengte + 10 cm
Ik heb tenminste haar.quote:
Ik ookquote:
Ik ben niet kort!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
Sjimz, politie spelen hoeft niet perse(met streepje op de e) op de account van raymania
Ongelofelijk hoelang die persoon daar gelegen heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:41 schreef DIGGER het volgende:
Ik zit me hier kapot te lachen: http://nl.youtube.com/watch?v=dEaL-VR4T-g
OK, je hebt je afslag gehad, kom je in een tunneltje: http://nl.youtube.com/watch?v=PmHL_9hebPg&NR=1
(De Lefortovo tunnel in Moskou, langste stadstunnel van Europa - Check die bus!).
Kennelijk het zout strooien nog niet uitgevonden.
Maar goed, dan heb je daar een ongeluk meegemaakt (slechts 50 per tunnelbuis per maand), dus tijd voor de ambulance:
http://nl.youtube.com/watch?v=oZ8JQhBNNww
St. Petersburg dan maar eens proberen? http://nl.youtube.com/watch?v=5P5Az7AKD4Y
Nevermind, we'll just skip Russia
die waren zeker overquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:10 schreef sjimz het volgende:
In mijn kerstpakket zat een toegangsbewijs voor Ajax-PSV en wat bonestaken.
Whoooquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:18 schreef pascalheister het volgende:
pff wat een pokkewerk, maar eindelijk staan ze er
Foto van je DVD-collectie Deel 6!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |