Ben jij SCH in vermomming?quote:Op maandag 17 december 2007 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit de kast?
Hij is een journalist in opleiding, het is zijn taak om alle feiten te weten.quote:
Misschien wel een idee voor je om ook eens iemand te schaken.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga toch schaken Lego.
Ik heb de koningin op het oog!quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Misschien wel een idee voor je om ook eens iemand te schaken.
Werkt deze wel?quote:
Ja hoor, hoera hoera hoera!quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Werkt deze wel?
[ afbeelding ]
omg Nu is Duyvendak ook wel het ergste van GL, liever Marikoquote:Op maandag 17 december 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer het grappigste voorstel dat ik in tijden heb gehoord.
Dat vind ik ook zo'n muts.quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef rubbereend het volgende:
omg Nu is Duyvendak ook wel het ergste van GL, liever Mariko
Het zal wel aan mij liggen dat ik deze niet snap maar goed ik ben ook moe en gaquote:
SCH vindt het anders een goed planquote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef rubbereend het volgende:oi
nou zeg
[..]
omg Nu is Duyvendak ook wel het ergste van GL, liever Mariko
Ik snap 'm wel, flauw, Mess, flauw.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen dat ik deze niet snap maar goed ik ben ook moe en ga
wat zei je Globe?quote:
quote:
fijn voor SCHquote:
quote:
Mag je signature weg?quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:10 schreef pascalheister het volgende:
moggel
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:18 schreef RayMania het volgende:
Goeiemo...wat een kut TT!
Uur in de file gestaan, serieus.
Ik ga niet ergers anders, waarom zou ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is er niet nog een plaatsje vrij op PTA?
Geld!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga niet ergers anders, waarom zou ik.
Maar voor mij verandert er niets, ik heb nog gewoon steeds dezelfde twee collega'squote:Op dinsdag 18 december 2007 08:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geld!
En je buddie is ook gezwicht.
Hoe krijgt de Pro-DAM-Tennessee-jorien-als-mod-partij dan ooit de huidige goede mods weg?quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar voor mij verandert er niets, ik heb nog gewoon steeds dezelfde twee collega's.
En naast VBL is niks leuk.
Huidige goede mods, wat liefquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe krijgt de Pro-DAM-Tennessee-jorien-als-mod-partij dan ooit de huidige goede mods weg?
Net zeg je nog daar niet voor te gaan...quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Huidige goede mods, wat lief.
Met geld, alleen keiharde ballen.
Ik ben net op tijd voor het tweede kerstpakketquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:32 schreef RayMania het volgende:
Denk dat dndiekie gewoon een tweede forum erbij neemt omdat hij dan twee kerstpakketten en twee zakken oliebollen krijgt.
Wiskunde Lquote:
Zoiets zal het zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef RayMania het volgende:
Wiskunde Laagniveau denk ik.
Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
Vliegen hier allemaal helikopters, zal wel zijn voor die zoektocht op het IJ.
ze zijn nog steeds die ene opvarende kwijt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
Vliegen hier allemaal helikopters, zal wel zijn voor die zoektocht op het IJ.
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds die ene opvarende kwijt?
nou, dat is dus zoeken naar een lijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.
Inderdaad, dat water is zo groot en met deze kou ben je snel gezien. Eén keer kramp krijgen en blub.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dat is dus zoeken naar een lijk
Ik had gehoord dat iemand vanaf een pont nog erachteraan was gesprongen. Heel heldhaftig, maar erg gevaarlijk
Dat overleef je dus niet bij deze watertemperatuur, ze zullen dus eerder op zoek zijn naar het lichaam.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, nog niet gevonden hoorde ik op de radio. Akelig zeg.
en kom jij dan weer terug als Mod ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk trouwens dat Eend naar F&F gaat en Ray naar GAM om met RayMan daar te modden.
Nee nee, dan moet ik 10 kratten bier gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en kom jij dan weer terug als Mod ?
Nee, is wel leuk hier. Baal er alleen van dat ik niks binnen de chemie kan vinden. Dat is nog leuker.quote:
Van wie wil je die krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
15 kratten bier voor mij en dan vraag ik aan de FA's of Vaduz van ons team een kwartet maakt.
Verrader.quote:
Boeit niet, maar dan heb ik vijf kratten winstquote:
Regel het maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boeit niet, maar dan heb ik vijf kratten winst.
Ik dacht dat wij wel iets van chemie haddenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef RayMania het volgende:
Nee, is wel leuk hier. Baal er alleen van dat ik niks binnen de chemie kan vinden. Dat is nog leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |