quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Suga_Mama het volgende:
0.01 sent ken ie krijgeh die ook al in meijn reedt heeft geseteh.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ventje van vorig jaar zei:
'De meeste mensen geven wat, maar het hoeft niet, hoor'.
Nogal begrijpelijk als je opeens tegen een abnormaal vieze bloedkop aankijkt.quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
*kijkt mij schaapachtig aan
Wat schattig.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Trauma?quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Beauregard het volgende:
-knipperdeknip-
Het zijn inderdaad over het algemeen wel de paupers die dat doen, die ijverig bonnen uit dergelijke reclamefolders knippen en zo mogelijk ook die van de buren.quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Beauregard het volgende:
't ZIjn precies die figuren die altijd direct aan de telefoon hangen als ze op maandag niet de foldertjes van hun supermarkt en plaatselijke Schoenenreus hebben gehad
Juistquote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Beauregard het volgende:
Ontiegelijke zeiksnol.
Vind je jezelf nu ruig, omdat je niks gegeven hebt? Effe lekker pochen op FOK!, topicje openen enzo.
Geeft die arme drommel gewoon een euro. 't ZIjn precies die figuren die altijd direct aan de telefoon hangen als ze op maandag niet de foldertjes van hun supermarkt en plaatselijke Schoenenreus hebben gehad en daarom lekker dwars met de feestdagen niets aan die bezorger geven.
Ik weet niet wat zo'n stakker verdient, maar veel zal 't niet zijn.
Maar goed, vooral niks geven. En komend jaar weer lekker klagen he, als je de scherpste aanbiedingen niet in drukvorm hebt ontvangen in je brievenbusje!
quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Homdeck het volgende:
Vaak weten die jochies ook wel genoeg als er een kortharige kenau in tuinbroek open doet.
Want kortharige kenau's geven geen geld? Bron?quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Homdeck het volgende:
Vaak weten die jochies ook wel genoeg als er een kortharige kenau in tuinbroek open doet.
Het moet helemaal niet , het magquote:Op maandag 17 december 2007 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Maar waarom moet het dan? Geef je nadat je uit de busstapt in de dagen voor kerst de buschauffeur ook iets? Of dat je bij de supermarkt het kassameisje wat extra geld geeft omdat ze het hele jaar je boodschappen heeft gescand?
quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, bij nader inzien was het toch niet zo lief van mij.
Als ik volgend jaar weer de deur open doe, zal ik hem wat geven, goed?.
Kijk in de spiegel.quote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want kortharige kenau's geven geen geld? Bron?
In het restaurant geef je ook geen fooiquote:Op maandag 17 december 2007 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Maar waarom moet het dan? Geef je nadat je uit de busstapt in de dagen voor kerst de buschauffeur ook iets? Of dat je bij de supermarkt het kassameisje wat extra geld geeft omdat ze het hele jaar je boodschappen heeft gescand?
Nee, ik bedoel gewoon: als ik, en niet één van mijn roommates, de deur open doequote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
(Of bedoel je dat je volgend jaar de deur niet meer open doet ?)
(Of bedoel je dat de deur nu een jaar dicht blijft?)
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nogal begrijpelijk als je opeens tegen een abnormaal vieze bloedkop aankijkt.
Daarom kan je een sticker nemen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Maar in een restaurant is het anders, die doen echt iets voor je in plaats van bagger in je brievenbus te proppen.
Mooi, opgelost, klaar. good for you !quote:Op maandag 17 december 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon: als ik, en niet één van mijn roommates, de deur open doe.
Wel heerlijke vooroordelen over kort haar en tuinbroekenquote:Op maandag 17 december 2007 20:59 schreef Rutgerr het volgende:
De posts hier over het uiterlijk van TS, al dan niet op waarheid gebaseerd, zijn wel supermooi
Jaja had je ze mooi terug gepakt he !quote:Op maandag 17 december 2007 21:14 schreef Ravage het volgende:
Toen ik kranten bezorgde, gebeurde het wel eens dat de verspreider een krant te weinig geteld had.
Dus dan stond je voor een dilemma: welk huis zal ik geen krant geven..
Dat werd dus altijd zo'n iemand die het kerstkaartje aanpakt en gelijk de deur dichtgooit
Hmm raar meestal tellen ze het wel ruim..quote:Op maandag 17 december 2007 21:14 schreef Ravage het volgende:
Toen ik kranten bezorgde, gebeurde het wel eens dat de verspreider een krant te weinig geteld had.
Dus dan stond je voor een dilemma: welk huis zal ik geen krant geven..
Dat werd dus altijd zo'n iemand die het kerstkaartje aanpakt en gelijk de deur dichtgooit
Joh, je geeft alle tien de bezorgers (niet dat ik geloof dat je tien bezorgers hebt, wat ontvang jij allemaal in je brievenbus?) een euro en ze zijn blij. Je hebt wel 10! euro uitgegeven, waar jij hopelijk nog geen uur voor werkt, en en tien mensen die 3 euro per uur verdienen blij gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef Revenge2005 het volgende:
Het probleem is niet die ene euro
maar het probleem is wel dat je zo 10 verschillende lopers hebt ( inclusief dagbladen en kranten)
dat het al gauw een duur geintje word als je ze allemaal wat moet geven
Jep das waar. Ik geef overigens ¤5,- plus een Mars o.i.d.quote:Op maandag 17 december 2007 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel heerlijke vooroordelen over kort haar en tuinbroeken. Welkom op Fok! zullen we maar zeggen
.
Walgelijkquote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef LucasBergman het volgende:
* tring bel *
- lucas doet open
- meisje aan deur, 14 jaar, blond
- "gelukkig nieuwjaar en fijne feestdagen enzo, giechel giechel bloos
- "jaja, ik zal even kijken of ik wat voor je heb"
- *trekt broek omlaag*
Bij jongens gooi ik de deur weer dicht na ik riep,"Hetzelfde"
had een totaal andere reactie verwacht van deze userquote:
Ik moest deze zin 3 keer lezen voordat ik begreep wat er stond.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Suga_Mama het volgende:
Mooi dat die dingen tegenwoordig in plastic zittenquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Homdeck het volgende:
De volgende keer pist ie eerst over je folders voodat ze de gleuf in gaan. En terecht.
daar heb je stikers voor, geen reclame. die joint had je mooi in je eentje kunen roken, stom bezigquote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef borbit het volgende:
Laatste keer heb ik die dude een joint gegeven en gevraagd of ie zo vriendelijk wou zijn om de rest van het jaar geen reclamezooi door me brievenbus te doen
Nee, meer, ter compensatie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Viking84 het volgende:
Die reacties haha. Het gaat wel diep hè.
Maar ik heb eerder op de avond al aangegeven dat ik een volgende keer de kerstgedachte er harte zal nemen. Als er nog iemand komt (we hebben een huis aan huis blad én folders), dan zal ik hem een eurootje in z'n hand stopen, goed?.
Nou nou, 1/2 uurtjes op een maandagmiddag. Daar hebben scholieren echt wel tijd voor hoor (ik toen tenminste wel)quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vraag me af wie die jongens en meiden zijn die deze reclame rondbrengen. er gaat een hoop werk inzitten, moeten ze in die tijd niet naar school, of studeren? ik zie hier reclamen rondbrengers met ouders van een huis van 9 ton. als die mannen al een studie hebben, waarom vedienen ze hun zakgeld niet in die brance?
Je komt vaak met die lamme replies als dat en 'heb je een trauma?', terwijl je heel goed weet dat je gewoon zielig bent en niet precies weet wat je met de reacties hier aanmoet, immers verwachtte je allemaal medestanders en schouderklopjes. Maar nu blijkt alleen die bak ijs naast je keyboard en koektrommel naast je afstandsbediening je vriend te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Viking84 het volgende:
Die reacties haha. Het gaat wel diep hè.
Schrale troost en indirecte bevestiging van dat je een verdrietig hoopje vet bent.quote:Maar ik heb eerder op de avond al aangegeven dat ik een volgende keer de kerstgedachte er harte zal nemen. Als er nog iemand komt (we hebben een huis aan huis blad én folders), dan zal ik hem een eurootje in z'n hand stopen, goed?.
quote:
Weleens gehoord van stickers? NEE, voor foldersquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:23 schreef santax het volgende:
Betalen om reclame in je brievenbus te mogen ontvangen...
Ik blijf het een raar concept vinden.
Maargoed, als ze hier aanbellen en het vriest krijg ik het niet over mijn hart niets te geven.
Ik ken de stickers. Maar opt-out kiezen in plaats van opt-in voor reclames vind ik ook nog steeds een vreemd conceptquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weleens gehoord van stickers? NEE, voor foldersVan mij krijgen ze altijd een euro, alleen laatst was wel lullig, mijn zoontje deed open, klein kereltje met de ouder op de hoek waarschijnlijk. Mijn zoontje pakte het kaartje aan van een nòg kleiner menneke en ik was er niet op tijd bij. Vind ik jammer, maarja....
Als die aan de deur staat, kan ze gerust 50 euro krijgen (nadat ik d'r voor een halfuurtje binnen heb genodigd)quote:
even kijken , het is hier niet alleen de folders , maar ook de krantenlopers die je zo een kaartje aanbiedenquote:Op maandag 17 december 2007 21:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Joh, je geeft alle tien de bezorgers (niet dat ik geloof dat je tien bezorgers hebt, wat ontvang jij allemaal in je brievenbus?) een euro en ze zijn blij. Je hebt wel 10! euro uitgegeven, waar jij hopelijk nog geen uur voor werkt, en en tien mensen die 3 euro per uur verdienen blij gemaakt.
Ja natuurlijk zijn die foldertjes kut, maar wat is een euro nou om een jochie van 14 blij te maken
Heb je ook een abonnement op een krant? Dan kom ik wel even langs met een kaartje.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Jep das waar. Ik geef overigens ¤5,- plus een Mars o.i.d.
Hoe geloofwaardigquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef Trannellius het volgende:
Toen ik nog folders liep, had ik ook een kerel die niks gaf omdat hij "niet op oud papier zat te wachten". Hij heeft een half jaar lang 30 paketten folders gehad per week.
Dan zeg je ok: 'ow ok!' en gooit de deur dicht.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Daarmee naai je alleen jezelluf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zulke mensen zitten er altijd tussen. Van die gierige mensen die een ander niks gunnen. Als ze dat vroeger bij mij deden, dan konden ze er op rekenen dat minstens 10/20 keer in de loop van het volgende jaar het AD niet in de bus lag om 6 uur 's ochtends.
Nou het was niet om ze terug te pakken hoor.. maar als je een krant te weinig hebt gekregen moet je toch een keuze makenquote:Op maandag 17 december 2007 21:24 schreef TeChNo2 het volgende:
Jaja had je ze mooi terug gepakt he !Boefje
![]()
Wat zullen ze een rotweek gehad hebben !
Wow 7 euro, nee ik snap wel dat je dat niet een keer per jaar kan missenquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:58 schreef Revenge2005 het volgende:
geeft ze allemaal een euro - dan zit je op 6- 7 euro
Waarom? Ontslagen word je heus niet, want ze zitten te springen om krantenjongens (10 jaar geleden iig wel, toen ik het deed). En geld kreeg je toch al niet van die kerel, dus dan haal ik er meer genoegen uit als hij met een teringbui naar z'n werk gaat omdat hij z'n dagelijkse ritueel niet heeft kunnen doen. Don't bite the hand that feeds youquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:45 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Daarmee naai je alleen jezelluf.
Een hele euro?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tenminste wel een euro in het busje van het diabetesfonds gedaan. Daar doen ze er nog wat nuttigs mee ipv die folderjongens die er toch maar troep voor gaan kopen.
1. Nooit geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een hele euro?
Het is wellicht nog triester dat je het doneren van wel één hele euro bij een collectant de moeite waard vindt om hier in je verdediging te posten
1. Doe het goed of doe het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. Nooit geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken?
2. Ik ben een student met een beperkt budget. Ze mogen blij zijn dat ik überhaupt wat geef.
Alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
1. Doe het goed of doe het niet.
Nee zo iemand ben ik zeker niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.
Jij bent zeker ook zo iemand die zegt dat leerdragende vegetariers hypocriet zijn.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die mensen stoer reageren hier van: had hem dan wat gegeven vieze straathoerMaar zelf hebben ze nog nooit de deur open gedaan
Ja opeens nu doen ze hun best.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:44 schreef Viking84 het volgende:
Hier ook zoiets, dus het ventje komt hier nog wel.
Jij begrijpt niet wat ik zeg. Tuurlijk is alles wat je geeft meegenomen, maar kom hier alsjeblieft niet melden dat je een hele euro gegeven hebt aan een goed doel om aan te tonen dat je toch niet zo gierig bent als dat je overkomtquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2. Ik ben een student met een beperkt budget. Ze mogen blij zijn dat ik überhaupt wat geef [afbeelding].
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:00 schreef Repeat het volgende:
Jij begrijpt niet wat ik zeg. Tuurlijk is alles wat je geeft meegenomen, maar kom hier alsjeblieft niet melden dat je een hele euro gegeven hebt aan een goed doel om aan te tonen dat je toch niet zo gierig bent als dat je overkomt_!
Spreek voor jezelf..quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die mensen stoer reageren hier van: had hem dan wat gegeven vieze straathoerMaar zelf hebben ze nog nooit de deur open gedaan
Och, je hebt een medestander gevonden en begint gelijk met hielen likken. Snap ik ook wel hoor na die -tig negatieve reacties die je hebt gekregen op je gierigheid.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Exact.
Of ze wonen nog thuis, zodat hun mama de deur open doet en dan zeggen ze dat ze zelf geld hebben gegeven.
Waar woon je, dan kom ik ook wat kranten bij je bezorgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:58 schreef Alcarin het volgende:
Ik gaf 5 euro aan de folderjongen, want ik had vroeger een krantenwijk en heb dus medelijden.
Hij keek zo:![]()
En daarna was ik de hele dag blij omdat ik hem blij had gemaakt
quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Suga_Mama het volgende:
Die van Homdeck worden er uitgehaaldquote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Jape het volgende:
[..]
Mooi dat die dingen tegenwoordig in plastic zitten
Dank je!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Kolovrat het volgende:
daarom toch wel respect voor die bezorgers die dat iedere dag doen.
Hier in Drenthe kennen we folders in plastic echt nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die van Homdeck worden er uitgehaald
Nou dat weten we dan ook weerquote:Op woensdag 19 december 2007 17:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou ze zoeen seksbeurt kado geven en daarna de deur weer uit trappen.
Komen ze ook niet meer trug, of juist vaker.. maar dat is een win/win situatie.
Maar eigenlijk gebeurd dat nooit want ik heb een nee/nee stikker en ik ben heul geen homopedo meneer.
Ik vind meisjes wel leuk.
Ik heb doorgaans hele groepen kinderen over de vloer, nakend.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:44 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Nou dat weten we dan ook weer![]()
(waarom niemand bij jouw nog het tuinhekje door durft)
quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, daarnet ging de bel.
"Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar".
*geeft kaartje.
*ik doe deur dicht..
Scheer je weg, schooier.
Bij mijn ouders lopen de Telegraaf en Regionale-kranten bezorgers ook beide door rond kerst. M'n ma is er al wel eens achterna gelopen om 7:30u, om ze toch wat toe te stoppenquote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef Killer_Mom het volgende:
van mij krijgen ze een euro, t rare is dat ik van de man die de krant om 6.15 iedere dag in de bus gooit nooit iets heb gehoord, alle respeckt voor die man die zo vroeg op staat.
Right... elk jaar maak je een topic hierover hierquote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, bij nader inzien was het toch niet zo lief van mij.
Als ik volgend jaar weer de deur open doe, zal ik hem wat geven, goed?.
Ik zou mijn zuurverdiende geld ook zeker in extra Nederlandse lessen steken als ik mij in jou positie zou bevinden.quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef Revenge2005 het volgende:
van mij krijgen ze ook niks hoor , zelfs oude ventjes die de krant lopen , fuck off , je hebt die baan tog , zoek anders beter werk![]()
ik zie niet in waarom ik ze nog xtra geld moet geven eigenlijk , vooral omdat ze er gewoon op staan te wachten
Het probleem is niet die ene euro
maar het probleem is wel dat je zo 10 verschillende lopers hebt ( inclusief dagbladen en kranten)
dat het al gauw een duur geintje word als je ze allemaal wat moet geven
liefquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zou mijn zuurverdiende geld ook zeker in extra Nederlandse lessen steken als ik mij in jou positie zou bevinden.
Humane mensen in jou bijzijn ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Van de week bestelden we eten en omdat we boven een bepaald bedrag zaten, hoefden we geen bezorgkosten te betalen. We hadden al betaald via i-deal, maar toen vroeg ze bezorger of hij soms een fooi kon krijgen, omdat het zo koud was buiten![]()
. En ja: hij heeft wat gekregen, maar ik weet niet hoeveel aangezien m'n huisgenoot dat heeft afgehandeld
.
Toen ik zelf nog de NRC liep en kaartjes ging bezorgen vertelden mijn trouwe abonnees dat twee Marokkanen al NRC kaartjes hadden gelopen in mijn wijk. Razend was ik, maar ja, hard maken kan je het niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:24 schreef koningdavid het volgende:
Was wel grappig, toen ik 13 was en zelf nog kranten liep kwam er een keer een jochie aan de deur met 'Prettige Feestdagenkaartjes' van de kranten die ik zelf bezorgde!![]()
Ik was toen nog een brutaal rotjochie en was boos geworden, toen liep hij weg en heb ik hem nooit meer gezien.
Je klinkt ook inderdaad vrij simpel met dit soort uitspraken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word er echt simpel van. Ik hoef zelf m'n kerstpakket niet bij mijn klanten bij elkaar te bedelen (zou ik niet eens willen trouwens), dus waarom anderen dat wel doen is mij een raadsel. Ik probeer zo min mogelijk open te doen, maar net stond er toch nog een voor de deur.
Elke dag? Een keer per week. En ja, ik vind het teveel moeite om de meer dan tien bezorgers die hier hebben aangebeld (waarvan er een zeker nep was, want ik vond dezelfde stapel folders twee keer op de mat met een verschillend kaartje) geld te geven. Oplossing: laat alle zooi door een persoon brengen en geef van het geld dat je bespaart de mensen een fatsoenlijk kerstpakketquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om de kranten/folderjongen 1 keer per jaar eventjes te laten blijken dat je waardeert dat hij/zij elke dag het krantje of wat dan ook in je brievenbus doet...
Yepquote:Jij bent er zeker zo een die zich in de keukenkast verstopt zodra er iemand aan belt...
In dat geval: Uit de kast komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[quote]
Jij bent er zeker zo een die zich in de keukenkast verstopt zodra er iemand aan belt...[
Yep
Zodra mensen zeggen 'hetzelfde', keer ik me al om.quote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef LucasBergman het volgende:
Bij jongens gooi ik de deur weer dicht na ik riep,"Hetzelfde"
Of je bent gewoon dom en ontneemt jezelf dingen die je had kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:08 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik heb 2 jaar folders gelopen en heb nooit dat hele geld-ophalen gedoe gedaan, ben geen bedelaar
echt typisch nederlands om langs de deuren te gaan om geld op te halen omdat je je werk hebt gedaan, paupers![]()
Wel opvallend, ik had het niet verwacht.quote:
Ik voel me grandioos kut.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, hoe voel je je nu dan
Misschien is ze zusje nu wel dood omdat jij geen geld gaf![]()
ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, hoe voel je je nu dan
Misschien is ze zusje nu wel dood omdat jij geen geld gaf![]()
Soep van de overgebleven folders!quote:
niet opendoen is helemaal zieligquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word er echt simpel van. Ik hoef zelf m'n kerstpakket niet bij mijn klanten bij elkaar te bedelen (zou ik niet eens willen trouwens), dus waarom anderen dat wel doen is mij een raadsel. Ik probeer zo min mogelijk open te doen, maar net stond er toch nog een voor de deur.
Sure... kom ik zo even langsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef McGilles het volgende:
Ik geef iedereen gewoon wat, kleine moeite toch2-3 euro p.p.
Lekker belangrijk, zonde van m'n tijd om een standaard ingestudeerd praatje aan te horen waar ik verder toch geen gevolg aan wil geven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef -CONFESSIONS het volgende:
[..]
niet opendoen is helemaal zielig![]()
en ja ik bezorg zelf ook kranten![]()
maar zo schijnheilig verstoppen terwij lje er wel bent
Vrekkige snol.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zonde van m'n tijd om een standaard ingestudeerd praatje aan te horen waar ik verder toch geen gevolg aan wil geven.
nee, voor die paar centen (ik liep niet zo heel veel)quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of je bent gewoon dom en ontneemt jezelf dingen die je had kunnen krijgen.
Rot op man met je arrogante ik-heb-recht-op-fooi-houding. Deur in je smoel verdien je.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Ringo het volgende:
Vrekkige snol.
Ja lach maar, we pakken je nog wel, gierige zeug!quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
*geeft kaartje.
*ik doe deur dicht..
Scheer je weg, schooier.
Dat snel een topic openen deed et emquote:
De krantenbezorger kan een fooi krijgen. Dat tuig met hun folders niet. Je stuurt die lui die je inbox vol proberen te spammen toch ook geen kerstbonus?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef Ringo het volgende:
Mensen die krantenbezorgers geen fooi willen geven.
Jij hebt zeker ook te klagen over de inhoud van je kerstpakket?
Die krijg ik van mijn baas, niet van mijn klanten of, zoals bij folders het geval is, de afnemers van mijn klanten. Da's niet zo vreemd, toch? In elke business normaal zelfs, behalve bij folderbezorgers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef henkway het volgende:
jij wil toch ook je eindejaarsbonus?
Dan geloof je het niet.quote:
collectanten krijgen van mij ook niksquote:Op zondag 23 december 2007 10:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Als mensen komen collecteren krijgen ze altijd wat, heb zelf ook nog vorige week 4 avonden lopen collecteren. Ook een zwerver geef ik wel eens 2 euro oid.
Mensen die denken dat de wereld alleen om zichzelf draait
En jij een bak schijt in je brievenbus.quote:Op zondag 23 december 2007 00:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Rot op man met je arrogante ik-heb-recht-op-fooi-houding. Deur in je smoel verdien je.
Lekker belangrijk wat je werkgever, de Albert Heijn waarschijnlijk, je geeft.quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die krijg ik van mijn baas, niet van mijn klanten of, zoals bij folders het geval is, de afnemers van mijn klanten. Da's niet zo vreemd, toch? In elke business normaal zelfs, behalve bij folderbezorgers.
Je snapt het echt niet he? Je krijgt loon, paardelul, van je baas. Ik ben jou geen enkel bedrag verschuldigd.quote:Op zondag 23 december 2007 11:28 schreef Ringo het volgende:
En jij een bak schijt in je brievenbus.
Maar niet aan de kapster, aan het kassameisje, aan de postbode, aan de slager, aan de buschauffeur. Waarom die niet?quote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef -Splash- het volgende:
Lekker belangrijk wat je werkgever, de Albert Heijn waarschijnlijk, je geeft.
Mensen geven graag aan bezorgers, als waardering voor de goede bezorging.
Geef je niet dan geef je niet, maar ga er niet stoer over lopen te doen.
Je zet daarmee alleen jezelf voor lul
Of eieren tegen je ruit. En als je er niet van leert, gaat volgend jaar je huis in de fik. Gierige prutser.quote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he? Je krijgt loon, paardelul, van je baas. Ik ben jou geen enkel bedrag verschuldigd.
Dat zijn full-time jobs.... geen bijbaantjes. (op het kassameisje na danquote:Op zondag 23 december 2007 11:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar niet aan de kapster, aan het kassameisje, aan de postbode, aan de slager, aan de buschauffeur. Waarom die niet?
Kan je dat hard maken ?quote:Op zondag 23 december 2007 12:22 schreef Modus het volgende:
En traditie mijn reet, ik vraag me af wat er eerder was: mensen thuis die spontaan bedachten 'hee laat ik de folderjongen eens fooien' en dan de hele dag keken of ie al langs kwam of de folderrondbrengindustrie die die kaartjes bedacht heeft om ergens geld uit te kunnen slaan. Ik denk toch echt het laatste.
Nee hoor... maar mensen die geven kunnen wel verzoekjes doen (krant voor half 7 in de bus e.d.).quote:Op zondag 23 december 2007 12:18 schreef Modus het volgende:
Tuuk maar ondertussen onthoudt al dat stinktuig precies waar ze wel en niet wat krijgen en gaan dan voorkeursbehandelingen geven. Da's een beetje sneu, zeg maar.
Wat ben jij een jankzak. Oh oh oh stel je toch eens voor dat iemand je goudmijntje afpakt.quote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef -Splash- het volgende:
Kan je dat hard maken ?
Anders, hou op met je domme speculaties die nergens op slaan
[..]
Nee hoor... maar mensen die geven kunnen wel verzoekjes doen (krant voor half 7 in de bus e.d.).
En ja... als ik 1 krant te kort heb en ik moet kiezen tussen de klant die 10 euro gaf met oud en nieuw of de die ene klant die niks gaf... dan is dat jammer.
Maar wat verwacht je nou ?
En terecht. Gierige lijers worden als laatste geholpen.quote:Op zondag 23 december 2007 12:18 schreef Modus het volgende:
Tuuk maar ondertussen onthoudt al dat stinktuig precies waar ze wel en niet wat krijgen en gaan dan voorkeursbehandelingen geven. Da's een beetje sneu, zeg maar.
En tóch weer reageren hè, meneer-kijk-mij-eens-de-überproleet-uithangen.quote:
Reflectie is niet je sterkste kant hequote:Op zondag 23 december 2007 12:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankzak. Oh oh oh stel je toch eens voor dat iemand je goudmijntje afpakt.
Als je 1 krant tekort komt, dan hoor je terug te gaan naar je distributiecentrum en dan meld je het daar. En als het even kan zorg je dat die ene klant dan alsnog zijn spullen krijgt. Je snapt het echt niet he?
Je chanteert mensen gewoon.
Precies dát, bouwvakker.quote:Op zondag 23 december 2007 12:42 schreef Modus het volgende:
En wat is er precies überproleet aan verwachten dat mensen gewoon hun werk doen zonder fratsen?
Doe eens wat aan je mensenkennis, randdebiel.quote:Op zondag 23 december 2007 12:43 schreef Ringo het volgende:
Precies dát, bouwvakker.
Volgens mij heeft hij het bij het rechte eind, als je namelijk wel iets met mensenkennis deed reageerde je wat beschaafder.quote:Op zondag 23 december 2007 12:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je mensenkennis, randdebiel.
Ze worden niet anders behandeld ?quote:Op zondag 23 december 2007 12:52 schreef Modus het volgende:
Ik zal het nog 1 keer uitleggen..
Jullie vinden dat iedereen vrij is om wat te geven maar vinden het ook normaal dat iemand die niks geeft daarna anders behandeld wordt?
En zo is het maar net.quote:Op zondag 23 december 2007 12:52 schreef Modus het volgende:
Jullie vinden dat iedereen vrij is om wat te geven maar vinden het ook normaal dat iemand die niks geeft daarna anders behandeld wordt?
Leg dat eens uit waarom dat normaal is. En waarom de buschauffeur zich hier niet schuldig aan maakt?quote:Op zondag 23 december 2007 13:06 schreef Ringo het volgende:
En zo is het maar net.
Verschil moet er zijn. Dan geef jij de buschauffeur toch ook lekker een fooitje?quote:Op zondag 23 december 2007 13:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Leg dat eens uit waarom dat normaal is. En waarom de buschauffeur zich hier niet schuldig aan maakt?
Grootspraak.quote:Op zondag 23 december 2007 13:05 schreef Modus het volgende:
Hoe verklaar je die reacties dan altijd over natte kranten in een brievenbus douwen enzo....
Ik geef hem geen fooi en niemand doet dat. En toch rijdt ie niet uit wraak door bij mijn halte. Ms moet je volgens jouw redenering zijn baas even melden dat hij het verkeerd doet.quote:Op zondag 23 december 2007 13:17 schreef Ringo het volgende:
Verschil moet er zijn. Dan geef jij de buschauffeur toch ook lekker een fooitje?
Agossiequote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef -Splash- het volgende:
Lekker belangrijk wat je werkgever, de Albert Heijn waarschijnlijk, je geeft.
Welnee, mensen geven omdat ze bang zijn dat ze anders hun folders of de krant waarvoor ze notabene betaald hebben niet bezorgd krijgen. Dat heet geen waardering, dat heet chantage.quote:Mensen geven graag aan bezorgers, als waardering voor de goede bezorging.
Oh ?quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
AgossieEr is niks mis met werken bij AH, zeker niet omdat die mensen niet lopen te janksmoelen dat ze geen fooi krijgen. Ik werk trouwens niet bij AH, maar elders. Krijg wel een kerstpakket, van mijn baas, niet van mijn klanten of de afnemers van mijn klanten. Zoals het hoort, dus. In bijbaantjes die ik vroeger had kreeg ik geen kerstpakket, trouwens. Volgens mij is dat doodnormaal voor pubers en echt niet iets waarin krantenbezorgers 'zielug' zijn en geld voor moeten krijgen.
[..]
Welnee, mensen geven omdat ze bang zijn dat ze anders hun folders of de krant waarvoor ze notabene betaald hebben niet bezorgd krijgen. Dat heet geen waardering, dat heet chantage.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:49 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb ze nog nooit reden gegeven om bang te zijn, dus waarom is dat chantage ?
M.a.w.: geef geld, liefst veel, want de laatste krant gaat naar de hoogste bieder. Klinkt mij toch behoorlijk als chantage in de oren hoorquote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef -Splash- het volgende:
En ja... als ik 1 krant te kort heb en ik moet kiezen tussen de klant die 10 euro gaf met oud en nieuw of de die ene klant die niks gaf... dan is dat jammer.
Maar wat verwacht je nou ?
Het is geen chantage want de klant weet het niet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
M.a.w.: geef geld, liefst veel, want de laatste krant gaat naar de hoogste bieder. Klinkt mij toch behoorlijk als chantage in de oren hoor. En nee, dat wil niet zeggen dat ik geloof dat je mensen met een gun bedreigt hoor, dat dan weer niet
.
Slecht geweten heet dat, omdat hun mama's ze fatsoensnormen bijgebracht hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Welnee, mensen geven omdat ze bang zijn dat ze anders hun folders of de krant waarvoor ze notabene betaald hebben niet bezorgd krijgen. Dat heet geen waardering, dat heet chantage.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef vannelle het volgende:
Zaterdag belden er bij ons ook 2 jochies aan.
Ik heb ze allebei ongeveer 2 euro gegeven, ze moeten door weer en wind en goed je werk doen mag extra beloond worden vind ik.
Binnen zag ik pas dat het de krantjes van dinsdag en woensdag waren....
Ben weer naar buiten gegaan en de helft van het geld teruggevraagd.
Gewoon een paar dagen te laat komen omdat je persé centjes moet hebben, kom nou!
Mensen in de horeca krijgen ook gewoon ten minste het minimumloon. En waarschijnlijk meer, er is een CAO voor horeca. Fooi is een extraatje.quote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef storemem12 het volgende:
trouwens als je in een restaurant werkt is je loon ook afgestelt op fooien die je krijgt ze gaan er van uit dat je fooien krijgt en daarop is je loon gebaseert dus als de mensen die in een restaurant werken nooit fooien krijgen dan stoppen ze ook met werken want dan verdient het te weinig dus gewoon fooi geven niet zielig doen mensen we wonen niet in peru
Waardering is ook niet nodig.quote:Op zondag 23 december 2007 13:17 schreef tho_Omas het volgende:
Verschrikkelijk, die modale Scrooges die nog te beroerd zijn om een euro als blijk van waardering uit te geven.
Wat een zure reactiequote:Op zondag 23 december 2007 18:27 schreef milagro het volgende:
[..]
joh, de helft van die gastjes lopen helemaal geen kranten of folderwijk, volgens mij, jatten gewoon wat kranten of eindejaarswensenkaartjes en hoppa, cashen maar
Ik ben het helemaal met je eens, folders lopen om wat geld te verdienen is prima, maar verwacht niet dat ik er echt blij van wordt. Nu zit hier ook een NEE-NEE sticker op de deur, dus dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan daar wel een verklaring voor geven, veiligheidsspeldje: vermoedelijk lopen hier allemaal ex-folderlopers rond en dus kunnen ze zich uitstekend verplaatsen in de positie van een folderloper. Zodra het iets verder van hen af staat, zijn ze al een stuk minder vriendelijk.
Ik heb tenminste wel een euro in het busje van het diabetesfonds gedaan. Daar doen ze er nog wat nuttigs mee ipv die folderjongens die er toch maar troep voor gaan kopen.
Die conclusie is door deur-aan-deur langs te gaan niet te trekken. Er zijn zoveel doelen die vinden dat ze een goed doel zijn, je kunt ook niet aan de gang blijven. Meer bekendheid is meer geld ontvangen, zo werkt dat nu eenmaal. Als je meer geld wilt ophalen met je ronde moet je een t-shirt aandoen met een zielig uitgemergeld negerkindje erop.quote:Op maandag 24 december 2007 03:54 schreef ThaKiller het volgende:
Het verbaast me hoe weinig mensen daar wat geld voor over hebben.
omg doe eens niet zo verlichtquote:Op maandag 24 december 2007 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een zure reactieVan mij krijgen ze gewoon een euro en misschien lichten ze me wel op, ik geloof in de goedheid van de mens, doe eens wat aan je eigen ideeen over de mens.......vooral voor jezelf.
De laatste regel is overbodig, dat konden we zo ook wel zienquote:Op maandag 24 december 2007 03:54 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, folders lopen om wat geld te verdienen is prima, maar verwacht niet dat ik er echt blij van wordt. Nu zit hier ook een NEE-NEE sticker op de deur, dus dat is wel duidelijk.
Verder heb ik zelf wel voor het Diabetesfonds gelopen. Het verbaast me hoe weinig mensen daar wat geld voor over hebben. Ja ik weet, het Diabetesfonds propt niet iedere week een berg reclame door de bus, maar toch....
Diabetes is wel hard op weg on welvaartsziekte nummer 1 te worden als het zo door gaat.
Ja, ik ben diabeet, en nee geen folderbezorger.
Misschien worden mensen ook wel niet zo blij van de wekelijkse collecte.quote:Op maandag 24 december 2007 03:54 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, folders lopen om wat geld te verdienen is prima, maar verwacht niet dat ik er echt blij van wordt. Nu zit hier ook een NEE-NEE sticker op de deur, dus dat is wel duidelijk.
Verder heb ik zelf wel voor het Diabetesfonds gelopen. Het verbaast me hoe weinig mensen daar wat geld voor over hebben. Ja ik weet, het Diabetesfonds propt niet iedere week een berg reclame door de bus, maar toch....
Diabetes is wel hard op weg on welvaartsziekte nummer 1 te worden als het zo door gaat.
Ja, ik ben diabeet, en nee geen folderbezorger.
Ik ben heel nieuwsgierig: waarom?quote:Op maandag 24 december 2007 04:05 schreef 700MB het volgende:
Overigens geef ik aan geen enkel goed doel, maar goede doelen die betrekking heeft op ziektes staan wel volledig onderaan mijn lijst van mogelijke donatieontvangers.
Je bent een goed mens hoor, en laat die Afrikaantjes het maar zelf uitzoeken...quote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig: waarom?
Ik geef overigens niets aan de deur, er komen er tig langs, er is totaal geen overzicht, je moet soms intekenen op zo'n lijst waarop de hele buurt je bijdrage kan zien, nee, bedankt. Als ik geld geef doe ik dat aan doelen in eigen land en niet aan zielige uitgemergelde kindjes in Afrika, omdat er wat mij betreft in eigen land nog zat dingen zijn waar je geld aan kan geven. En nee, dit is geen racisme, dit is realisme (even voor de slechtlezende pubertjes).
Maak je niet zo druk. Er is in Nederland ook nog genoeg te doen en je kunt onmogelijk iedereen helpen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:35 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je bent een goed mens hoor, en laat die Afrikaantjes het maar zelf uitzoeken...![]()
Fijn kerstfeest hoor!
Dan hoop ik voor jou dat je nooit suikerziekte krijgt, of een andere erge ziekte...quote:Op maandag 24 december 2007 04:05 schreef 700MB het volgende:
*knip*
Overigens geef ik aan geen enkel goed doel, maar goede doelen die betrekking heeft op ziektes staan wel volledig onderaan mijn lijst van mogelijke donatieontvangers.
Ik sta ook elke dag vroeg op, 0530. Dan liggen de meeste krantenbezorgers nog op één oor. Maar daar kies ik (net zoals de krantenbezorgers) zelf voor. Dus flikker op met je gebedel. Ga bij je baas bedelen in plaats van mensen die al voor de bezorging betalen door middel van kun kranten abonnement.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Kolovrat het volgende:
Ik vind dat je kranten bezorgers gewoon een lekkere fooi moet geven, zelf eens voor iemand kranten gelopen en ik vond het maar niks om zo vroeg op te staan daarom toch wel respect voor die bezorgers die dat iedere dag doen.
Noem er voor de gein eens 1tje (buiten jezelf) die jij het afgelopen jaar hebt geholpenquote:Op maandag 24 december 2007 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Er is in Nederland ook nog genoeg te doen en je kunt onmogelijk iedereen helpen.
Diabetesfonds dus. Maar ik geef alleen geld aan mensen die aan de deur komen, simpelweg omdat ik nog niet verdienquote:Op maandag 24 december 2007 11:59 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Noem er voor de gein eens 1tje (buiten jezelf) die jij het afgelopen jaar hebt geholpen
Want dan heb je geen recht op een behandeling? Wat is dat voor chantage?quote:Op maandag 24 december 2007 11:51 schreef ThaKiller het volgende:
Dan hoop ik voor jou dat je nooit suikerziekte krijgt, of een andere erge ziekte...
jij vind de mening van andere wel erg belangrijk héquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Exact.
Of ze wonen nog thuis, zodat hun mama de deur open doet en dan zeggen ze dat ze zelf geld hebben gegeven.
Nee, dan is er een beetje minder kans op een echte oplossing voor je probleem. Dat geld dat je (hopelijk) doneert, wordt gebruikt voor onderzoek naar diabetes, en een oplossing daarvoor. Daarbij helpt elk beetje.quote:Op maandag 24 december 2007 12:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Want dan heb je geen recht op een behandeling? Wat is dat voor chantage?
Oh dat heeft niets met draaikonterij te maken, hoorquote:Op maandag 24 december 2007 12:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jij vind de mening van andere wel erg belangrijk hé, DAMN!!
Als iemand op een internetforum zegt: 'boehoee, jij bent echt wel triest' of 'hee jij hebt echt lelijke kleren aan' (wat ook wel terecht is bij jouw) weet ik zéker dat jij je daar nog écht wat van aantrekt ook en denkt van 'oowww shit ze vinden me lelijk
![]()
'
eerst klagen over die folderjongetjes en 3 blz verder: 'jaaa jongens, bij de volgende geef ik wel wat'... hoezo een draaikont
![]()
0530 ?!?!? Dan zou ik ook niet langsgaan..... uitslapen noemen we dat....quote:Op maandag 24 december 2007 11:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik sta ook elke dag vroeg op, 0530. Dan liggen de meeste krantenbezorgers nog op één oor. Maar daar kies ik (net zoals de krantenbezorgers) zelf voor. Dus flikker op met je gebedel. Ga bij je baas bedelen in plaats van mensen die al voor de bezorging betalen door middel van kun kranten abonnement.
Tja, dat vind ik dan ook weer zo'n bullshitargument. Ik begrijp dat jij het niet in die context gebruikt, maar het gebeurt dus wel, mensen die dergelijke dingen roepen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:51 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je nooit suikerziekte krijgt, of een andere erge ziekte...
quote:Op maandag 24 december 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Diabetesfonds dus. Maar ik geef alleen geld aan mensen die aan de deur komen, simpelweg omdat ik nog niet verdien. Straks, als ik eenmaal werk ,ga ik wel meer aan goede doelen geven, maar ik denk dat ik meer geld zal geven aan dierenwelzijn dan aan mensenwelzijn.
Mensen zoals jij verdienen echt een knal voor hun kop (niet alleen om dat bord voor hun kop te doorbreken)quote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geef overigens niets aan de deur, er komen er tig langs, er is totaal geen overzicht, je moet soms intekenen op zo'n lijst waarop de hele buurt je bijdrage kan zien, nee, bedankt. Als ik geld geef doe ik dat aan doelen in eigen land en niet aan zielige uitgemergelde kindjes in Afrika, omdat er wat mij betreft in eigen land nog zat dingen zijn waar je geld aan kan geven. En nee, dit is geen racisme, dit is realisme (even voor de slechtlezende pubertjes).
Haha jaa, wel een hele minuut van je leven die je niet aan Fok! kunt besteden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zonde van m'n tijd om een standaard ingestudeerd praatje aan te horen waar ik verder toch geen gevolg aan wil geven.
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op maandag 24 december 2007 20:14 schreef -CONFESSIONS het volgende:
[..]
Haha jaa, wel een hele minuut van je leven die je niet aan Fok! kunt besteden.
mijn man ook niet, Traverse De loop en iets van een blad uit Mierlo . of zo. bergen oud papier, ik geef die jongens, al jaren 5 euro om ons over te slaan werkt goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:17 schreef krisjanovich het volgende:
ik heb respect voor de mensen die om 5 uur elke dag hun bed uitkomen om mij een krant te bezorgen,
die geef ik meestal fooi.
maar de mensen die #*(#@^ kranten bezorgen zoals stadnieuws (donderdag kranten). geef ik ook nooit fooi...
Mij gaf ze een anale vingerbeurt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef neen het volgende:
Ik heb verdomme dit jaar weer niks van Viking gekregen
neuh hoor...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan daar wel een verklaring voor geven, veiligheidsspeldje: vermoedelijk lopen hier allemaal ex-folderlopers rond en dus kunnen ze zich uitstekend verplaatsen in de positie van een folderloper. Zodra het iets verder van hen af staat, zijn ze al een stuk minder vriendelijk.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Van de week bestelden we eten en omdat we boven een bepaald bedrag zaten, hoefden we geen bezorgkosten te betalen. We hadden al betaald via i-deal, maar toen vroeg ze bezorger of hij soms een fooi kon krijgen, omdat het zo koud was buiten![]()
. En ja: hij heeft wat gekregen, maar ik weet niet hoeveel aangezien m'n huisgenoot dat heeft afgehandeld
.
je had toch geen euro over...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2. Ik ben een student met een beperkt budget. Ze mogen blij zijn dat ik überhaupt wat geef.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat snel een topic openen deed et em
Ze hebben wel internet maar geen normaal eten. Lekker logisch.
En sowieso -8
NO WAI! omdat het geen -8 was geweest (no, echt nietSCHOKKEND!! )
![]()
Daar ging mn colaquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nogal begrijpelijk als je opeens tegen een abnormaal vieze bloedkop aankijkt.
Hier kwam een mooi meisje aan de deurquote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
*geeft kaartje.
*ik doe deur dicht..
Scheer je weg, schooier.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier kwam een mooi meisje aan de deurEn die heb ik natuurlijk wel wat geld gegeven.
Esmeralda had in een vorig topic (weer veul te vroeg gesloten...quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier kwam een mooi meisje aan de deurEn die heb ik natuurlijk wel wat geld gegeven.
Dat heb ik wel eens gedaan. De bonus werd oneerlijk verdeeld. En als ik oneerlijkheid tegenkom dan gaat m'n bloed koken. Nee stop... lees verder!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja goed he.![]()
![]()
[..]
Nee maar stel jij krijgt een bonus/ fooi op je werk, sla jij dat dan af ?
Niet dus.![]()
Is ook. Ik deed het vroeger ook altijd, en was er heul blij mee. Maar ik voelde me wel een beetje een sloeber.quote:Nou en als ik dan mensen gelukkig nieuwjaar ga wensen en er geld voor krijgt waarom niet?
En waarom moet ik doodvallen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die geen geld geven.Val dood.
Ik geef ze altijd 2 euro en de dagelijkse kranten jongen geef ik altijd 10 euro.
Omdat sloeber.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
En waarom moet ik doodvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |