Je komt vaak met die lamme replies als dat en 'heb je een trauma?', terwijl je heel goed weet dat je gewoon zielig bent en niet precies weet wat je met de reacties hier aanmoet, immers verwachtte je allemaal medestanders en schouderklopjes. Maar nu blijkt alleen die bak ijs naast je keyboard en koektrommel naast je afstandsbediening je vriend te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Viking84 het volgende:
Die reacties haha. Het gaat wel diep hè.
Schrale troost en indirecte bevestiging van dat je een verdrietig hoopje vet bent.quote:Maar ik heb eerder op de avond al aangegeven dat ik een volgende keer de kerstgedachte er harte zal nemen. Als er nog iemand komt (we hebben een huis aan huis blad én folders), dan zal ik hem een eurootje in z'n hand stopen, goed?.
quote:
Weleens gehoord van stickers? NEE, voor foldersquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:23 schreef santax het volgende:
Betalen om reclame in je brievenbus te mogen ontvangen...
Ik blijf het een raar concept vinden.
Maargoed, als ze hier aanbellen en het vriest krijg ik het niet over mijn hart niets te geven.
Ik ken de stickers. Maar opt-out kiezen in plaats van opt-in voor reclames vind ik ook nog steeds een vreemd conceptquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weleens gehoord van stickers? NEE, voor foldersVan mij krijgen ze altijd een euro, alleen laatst was wel lullig, mijn zoontje deed open, klein kereltje met de ouder op de hoek waarschijnlijk. Mijn zoontje pakte het kaartje aan van een nòg kleiner menneke en ik was er niet op tijd bij. Vind ik jammer, maarja....
Als die aan de deur staat, kan ze gerust 50 euro krijgen (nadat ik d'r voor een halfuurtje binnen heb genodigd)quote:
even kijken , het is hier niet alleen de folders , maar ook de krantenlopers die je zo een kaartje aanbiedenquote:Op maandag 17 december 2007 21:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Joh, je geeft alle tien de bezorgers (niet dat ik geloof dat je tien bezorgers hebt, wat ontvang jij allemaal in je brievenbus?) een euro en ze zijn blij. Je hebt wel 10! euro uitgegeven, waar jij hopelijk nog geen uur voor werkt, en en tien mensen die 3 euro per uur verdienen blij gemaakt.
Ja natuurlijk zijn die foldertjes kut, maar wat is een euro nou om een jochie van 14 blij te maken
Heb je ook een abonnement op een krant? Dan kom ik wel even langs met een kaartje.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Jep das waar. Ik geef overigens ¤5,- plus een Mars o.i.d.
Hoe geloofwaardigquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef Trannellius het volgende:
Toen ik nog folders liep, had ik ook een kerel die niks gaf omdat hij "niet op oud papier zat te wachten". Hij heeft een half jaar lang 30 paketten folders gehad per week.
Dan zeg je ok: 'ow ok!' en gooit de deur dicht.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ventje van vorig jaar zei:
'De meeste mensen geven wat, maar het hoeft niet, hoor'.
Daarmee naai je alleen jezelluf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zulke mensen zitten er altijd tussen. Van die gierige mensen die een ander niks gunnen. Als ze dat vroeger bij mij deden, dan konden ze er op rekenen dat minstens 10/20 keer in de loop van het volgende jaar het AD niet in de bus lag om 6 uur 's ochtends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |