quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Suga_Mama het volgende:
0.01 sent ken ie krijgeh die ook al in meijn reedt heeft geseteh.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ventje van vorig jaar zei:
'De meeste mensen geven wat, maar het hoeft niet, hoor'.
Nogal begrijpelijk als je opeens tegen een abnormaal vieze bloedkop aankijkt.quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
*kijkt mij schaapachtig aan
Wat schattig.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Trauma?quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Beauregard het volgende:
-knipperdeknip-
Het zijn inderdaad over het algemeen wel de paupers die dat doen, die ijverig bonnen uit dergelijke reclamefolders knippen en zo mogelijk ook die van de buren.quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Beauregard het volgende:
't ZIjn precies die figuren die altijd direct aan de telefoon hangen als ze op maandag niet de foldertjes van hun supermarkt en plaatselijke Schoenenreus hebben gehad
Juistquote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Beauregard het volgende:
Ontiegelijke zeiksnol.
Vind je jezelf nu ruig, omdat je niks gegeven hebt? Effe lekker pochen op FOK!, topicje openen enzo.
Geeft die arme drommel gewoon een euro. 't ZIjn precies die figuren die altijd direct aan de telefoon hangen als ze op maandag niet de foldertjes van hun supermarkt en plaatselijke Schoenenreus hebben gehad en daarom lekker dwars met de feestdagen niets aan die bezorger geven.
Ik weet niet wat zo'n stakker verdient, maar veel zal 't niet zijn.
Maar goed, vooral niks geven. En komend jaar weer lekker klagen he, als je de scherpste aanbiedingen niet in drukvorm hebt ontvangen in je brievenbusje!
quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Homdeck het volgende:
Vaak weten die jochies ook wel genoeg als er een kortharige kenau in tuinbroek open doet.
Want kortharige kenau's geven geen geld? Bron?quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Homdeck het volgende:
Vaak weten die jochies ook wel genoeg als er een kortharige kenau in tuinbroek open doet.
Het moet helemaal niet , het magquote:Op maandag 17 december 2007 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Maar waarom moet het dan? Geef je nadat je uit de busstapt in de dagen voor kerst de buschauffeur ook iets? Of dat je bij de supermarkt het kassameisje wat extra geld geeft omdat ze het hele jaar je boodschappen heeft gescand?
quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, bij nader inzien was het toch niet zo lief van mij.
Als ik volgend jaar weer de deur open doe, zal ik hem wat geven, goed?.
Kijk in de spiegel.quote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want kortharige kenau's geven geen geld? Bron?
In het restaurant geef je ook geen fooiquote:Op maandag 17 december 2007 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Maar waarom moet het dan? Geef je nadat je uit de busstapt in de dagen voor kerst de buschauffeur ook iets? Of dat je bij de supermarkt het kassameisje wat extra geld geeft omdat ze het hele jaar je boodschappen heeft gescand?
Nee, ik bedoel gewoon: als ik, en niet één van mijn roommates, de deur open doequote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
(Of bedoel je dat je volgend jaar de deur niet meer open doet ?)
(Of bedoel je dat de deur nu een jaar dicht blijft?)
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nogal begrijpelijk als je opeens tegen een abnormaal vieze bloedkop aankijkt.
Daarom kan je een sticker nemen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Maar in een restaurant is het anders, die doen echt iets voor je in plaats van bagger in je brievenbus te proppen.
Mooi, opgelost, klaar. good for you !quote:Op maandag 17 december 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon: als ik, en niet één van mijn roommates, de deur open doe.
Wel heerlijke vooroordelen over kort haar en tuinbroekenquote:Op maandag 17 december 2007 20:59 schreef Rutgerr het volgende:
De posts hier over het uiterlijk van TS, al dan niet op waarheid gebaseerd, zijn wel supermooi
Jaja had je ze mooi terug gepakt he !quote:Op maandag 17 december 2007 21:14 schreef Ravage het volgende:
Toen ik kranten bezorgde, gebeurde het wel eens dat de verspreider een krant te weinig geteld had.
Dus dan stond je voor een dilemma: welk huis zal ik geen krant geven..
Dat werd dus altijd zo'n iemand die het kerstkaartje aanpakt en gelijk de deur dichtgooit
Hmm raar meestal tellen ze het wel ruim..quote:Op maandag 17 december 2007 21:14 schreef Ravage het volgende:
Toen ik kranten bezorgde, gebeurde het wel eens dat de verspreider een krant te weinig geteld had.
Dus dan stond je voor een dilemma: welk huis zal ik geen krant geven..
Dat werd dus altijd zo'n iemand die het kerstkaartje aanpakt en gelijk de deur dichtgooit
Joh, je geeft alle tien de bezorgers (niet dat ik geloof dat je tien bezorgers hebt, wat ontvang jij allemaal in je brievenbus?) een euro en ze zijn blij. Je hebt wel 10! euro uitgegeven, waar jij hopelijk nog geen uur voor werkt, en en tien mensen die 3 euro per uur verdienen blij gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef Revenge2005 het volgende:
Het probleem is niet die ene euro
maar het probleem is wel dat je zo 10 verschillende lopers hebt ( inclusief dagbladen en kranten)
dat het al gauw een duur geintje word als je ze allemaal wat moet geven
Jep das waar. Ik geef overigens ¤5,- plus een Mars o.i.d.quote:Op maandag 17 december 2007 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel heerlijke vooroordelen over kort haar en tuinbroeken. Welkom op Fok! zullen we maar zeggen
.
Walgelijkquote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef LucasBergman het volgende:
* tring bel *
- lucas doet open
- meisje aan deur, 14 jaar, blond
- "gelukkig nieuwjaar en fijne feestdagen enzo, giechel giechel bloos
- "jaja, ik zal even kijken of ik wat voor je heb"
- *trekt broek omlaag*
Bij jongens gooi ik de deur weer dicht na ik riep,"Hetzelfde"
had een totaal andere reactie verwacht van deze userquote:
Ik moest deze zin 3 keer lezen voordat ik begreep wat er stond.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Suga_Mama het volgende:
0.01 sent ken ie krijgeh die ook al in meijn reedt heeft geseteh.
Mooi dat die dingen tegenwoordig in plastic zittenquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Homdeck het volgende:
De volgende keer pist ie eerst over je folders voodat ze de gleuf in gaan. En terecht.
daar heb je stikers voor, geen reclame. die joint had je mooi in je eentje kunen roken, stom bezigquote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef borbit het volgende:
Laatste keer heb ik die dude een joint gegeven en gevraagd of ie zo vriendelijk wou zijn om de rest van het jaar geen reclamezooi door me brievenbus te doen
Nee, meer, ter compensatie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Viking84 het volgende:
Die reacties haha. Het gaat wel diep hè.
Maar ik heb eerder op de avond al aangegeven dat ik een volgende keer de kerstgedachte er harte zal nemen. Als er nog iemand komt (we hebben een huis aan huis blad én folders), dan zal ik hem een eurootje in z'n hand stopen, goed?.
Nou nou, 1/2 uurtjes op een maandagmiddag. Daar hebben scholieren echt wel tijd voor hoor (ik toen tenminste wel)quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vraag me af wie die jongens en meiden zijn die deze reclame rondbrengen. er gaat een hoop werk inzitten, moeten ze in die tijd niet naar school, of studeren? ik zie hier reclamen rondbrengers met ouders van een huis van 9 ton. als die mannen al een studie hebben, waarom vedienen ze hun zakgeld niet in die brance?
Je komt vaak met die lamme replies als dat en 'heb je een trauma?', terwijl je heel goed weet dat je gewoon zielig bent en niet precies weet wat je met de reacties hier aanmoet, immers verwachtte je allemaal medestanders en schouderklopjes. Maar nu blijkt alleen die bak ijs naast je keyboard en koektrommel naast je afstandsbediening je vriend te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Viking84 het volgende:
Die reacties haha. Het gaat wel diep hè.
Schrale troost en indirecte bevestiging van dat je een verdrietig hoopje vet bent.quote:Maar ik heb eerder op de avond al aangegeven dat ik een volgende keer de kerstgedachte er harte zal nemen. Als er nog iemand komt (we hebben een huis aan huis blad én folders), dan zal ik hem een eurootje in z'n hand stopen, goed?.
quote:
Weleens gehoord van stickers? NEE, voor foldersquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:23 schreef santax het volgende:
Betalen om reclame in je brievenbus te mogen ontvangen...
Ik blijf het een raar concept vinden.
Maargoed, als ze hier aanbellen en het vriest krijg ik het niet over mijn hart niets te geven.
Ik ken de stickers. Maar opt-out kiezen in plaats van opt-in voor reclames vind ik ook nog steeds een vreemd conceptquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weleens gehoord van stickers? NEE, voor foldersVan mij krijgen ze altijd een euro, alleen laatst was wel lullig, mijn zoontje deed open, klein kereltje met de ouder op de hoek waarschijnlijk. Mijn zoontje pakte het kaartje aan van een nòg kleiner menneke en ik was er niet op tijd bij. Vind ik jammer, maarja....
Als die aan de deur staat, kan ze gerust 50 euro krijgen (nadat ik d'r voor een halfuurtje binnen heb genodigd)quote:
even kijken , het is hier niet alleen de folders , maar ook de krantenlopers die je zo een kaartje aanbiedenquote:Op maandag 17 december 2007 21:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Joh, je geeft alle tien de bezorgers (niet dat ik geloof dat je tien bezorgers hebt, wat ontvang jij allemaal in je brievenbus?) een euro en ze zijn blij. Je hebt wel 10! euro uitgegeven, waar jij hopelijk nog geen uur voor werkt, en en tien mensen die 3 euro per uur verdienen blij gemaakt.
Ja natuurlijk zijn die foldertjes kut, maar wat is een euro nou om een jochie van 14 blij te maken
Heb je ook een abonnement op een krant? Dan kom ik wel even langs met een kaartje.quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Jep das waar. Ik geef overigens ¤5,- plus een Mars o.i.d.
Hoe geloofwaardigquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef Trannellius het volgende:
Toen ik nog folders liep, had ik ook een kerel die niks gaf omdat hij "niet op oud papier zat te wachten". Hij heeft een half jaar lang 30 paketten folders gehad per week.
Dan zeg je ok: 'ow ok!' en gooit de deur dicht.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Daarmee naai je alleen jezelluf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zulke mensen zitten er altijd tussen. Van die gierige mensen die een ander niks gunnen. Als ze dat vroeger bij mij deden, dan konden ze er op rekenen dat minstens 10/20 keer in de loop van het volgende jaar het AD niet in de bus lag om 6 uur 's ochtends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |