Walgelijkquote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef LucasBergman het volgende:
* tring bel *
- lucas doet open
- meisje aan deur, 14 jaar, blond
- "gelukkig nieuwjaar en fijne feestdagen enzo, giechel giechel bloos
- "jaja, ik zal even kijken of ik wat voor je heb"
- *trekt broek omlaag*
Bij jongens gooi ik de deur weer dicht na ik riep,"Hetzelfde"
had een totaal andere reactie verwacht van deze userquote:
Ik moest deze zin 3 keer lezen voordat ik begreep wat er stond.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Suga_Mama het volgende:
0.01 sent ken ie krijgeh die ook al in meijn reedt heeft geseteh.
Mooi dat die dingen tegenwoordig in plastic zittenquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Homdeck het volgende:
De volgende keer pist ie eerst over je folders voodat ze de gleuf in gaan. En terecht.
daar heb je stikers voor, geen reclame. die joint had je mooi in je eentje kunen roken, stom bezigquote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef borbit het volgende:
Laatste keer heb ik die dude een joint gegeven en gevraagd of ie zo vriendelijk wou zijn om de rest van het jaar geen reclamezooi door me brievenbus te doen
Nee, meer, ter compensatie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Viking84 het volgende:
Die reacties haha. Het gaat wel diep hè.
Maar ik heb eerder op de avond al aangegeven dat ik een volgende keer de kerstgedachte er harte zal nemen. Als er nog iemand komt (we hebben een huis aan huis blad én folders), dan zal ik hem een eurootje in z'n hand stopen, goed?.
Nou nou, 1/2 uurtjes op een maandagmiddag. Daar hebben scholieren echt wel tijd voor hoor (ik toen tenminste wel)quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vraag me af wie die jongens en meiden zijn die deze reclame rondbrengen. er gaat een hoop werk inzitten, moeten ze in die tijd niet naar school, of studeren? ik zie hier reclamen rondbrengers met ouders van een huis van 9 ton. als die mannen al een studie hebben, waarom vedienen ze hun zakgeld niet in die brance?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |