Mensen zoals jij verdienen echt een knal voor hun kop (niet alleen om dat bord voor hun kop te doorbreken)quote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geef overigens niets aan de deur, er komen er tig langs, er is totaal geen overzicht, je moet soms intekenen op zo'n lijst waarop de hele buurt je bijdrage kan zien, nee, bedankt. Als ik geld geef doe ik dat aan doelen in eigen land en niet aan zielige uitgemergelde kindjes in Afrika, omdat er wat mij betreft in eigen land nog zat dingen zijn waar je geld aan kan geven. En nee, dit is geen racisme, dit is realisme (even voor de slechtlezende pubertjes).
Haha jaa, wel een hele minuut van je leven die je niet aan Fok! kunt besteden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zonde van m'n tijd om een standaard ingestudeerd praatje aan te horen waar ik verder toch geen gevolg aan wil geven.
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op maandag 24 december 2007 20:14 schreef -CONFESSIONS het volgende:
[..]
Haha jaa, wel een hele minuut van je leven die je niet aan Fok! kunt besteden.
mijn man ook niet, Traverse De loop en iets van een blad uit Mierlo . of zo. bergen oud papier, ik geef die jongens, al jaren 5 euro om ons over te slaan werkt goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:17 schreef krisjanovich het volgende:
ik heb respect voor de mensen die om 5 uur elke dag hun bed uitkomen om mij een krant te bezorgen,
die geef ik meestal fooi.
maar de mensen die #*(#@^ kranten bezorgen zoals stadnieuws (donderdag kranten). geef ik ook nooit fooi...
Mij gaf ze een anale vingerbeurt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef neen het volgende:
Ik heb verdomme dit jaar weer niks van Viking gekregen
neuh hoor...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan daar wel een verklaring voor geven, veiligheidsspeldje: vermoedelijk lopen hier allemaal ex-folderlopers rond en dus kunnen ze zich uitstekend verplaatsen in de positie van een folderloper. Zodra het iets verder van hen af staat, zijn ze al een stuk minder vriendelijk.
Ik heb tenminste wel een euro in het busje van het diabetesfonds gedaan. Daar doen ze er nog wat nuttigs mee ipv die folderjongens die er toch maar troep voor gaan kopen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Van de week bestelden we eten en omdat we boven een bepaald bedrag zaten, hoefden we geen bezorgkosten te betalen. We hadden al betaald via i-deal, maar toen vroeg ze bezorger of hij soms een fooi kon krijgen, omdat het zo koud was buiten![]()
. En ja: hij heeft wat gekregen, maar ik weet niet hoeveel aangezien m'n huisgenoot dat heeft afgehandeld
.
je had toch geen euro over...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. Nooit geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken?
2. Ik ben een student met een beperkt budget. Ze mogen blij zijn dat ik überhaupt wat geef.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat snel een topic openen deed et em
Ze hebben wel internet maar geen normaal eten. Lekker logisch.
En sowieso -8
NO WAI! omdat het geen -8 was geweest (no, echt nietSCHOKKEND!! )
![]()
Daar ging mn colaquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nogal begrijpelijk als je opeens tegen een abnormaal vieze bloedkop aankijkt.
Hier kwam een mooi meisje aan de deurquote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, daarnet ging de bel.
"Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar".
*geeft kaartje.
*kijkt mij schaapachtig aan
*ik doe deur dicht..
Scheer je weg, schooier.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier kwam een mooi meisje aan de deurEn die heb ik natuurlijk wel wat geld gegeven.
Esmeralda had in een vorig topic (weer veul te vroeg gesloten...quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier kwam een mooi meisje aan de deurEn die heb ik natuurlijk wel wat geld gegeven.
Dat heb ik wel eens gedaan. De bonus werd oneerlijk verdeeld. En als ik oneerlijkheid tegenkom dan gaat m'n bloed koken. Nee stop... lees verder!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja goed he.![]()
![]()
[..]
Nee maar stel jij krijgt een bonus/ fooi op je werk, sla jij dat dan af ?
Niet dus.![]()
Is ook. Ik deed het vroeger ook altijd, en was er heul blij mee. Maar ik voelde me wel een beetje een sloeber.quote:Nou en als ik dan mensen gelukkig nieuwjaar ga wensen en er geld voor krijgt waarom niet?
En waarom moet ik doodvallen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die geen geld geven.Val dood.
Ik geef ze altijd 2 euro en de dagelijkse kranten jongen geef ik altijd 10 euro.
Omdat sloeber.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
En waarom moet ik doodvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |