Lekker warmquote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je in bed geplast Q.?
Wielrenners schijnen tijdens koude ritten vaak in hun broek te plassen om het warm te krijgen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
Zeker de eerste tien seconde
Ik hoor het alweer, ik heb m'n roeping gemistquote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Q. het volgende:
You'd have loved it, CL. Allemaal bloed en andere viezigheid.
Zie je wel dat het helptquote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wielrenners schijnen tijdens koude ritten vaak in hun broek te plassen om het warm te krijgen.
Kan dat?quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik heb m'n roeping gemist.
M'n geneeskundestudent vriendin heeft altijd minder fijne verhalen. Van mensen die poep kotsen enzo.
Maar daarna gaat het zo schurenquote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
Zeker de eerste tien seconde
Maar dat koelt toch heel snel af en je zweet heel veel dus heel veel pies kan het niet zijnquote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wielrenners schijnen tijdens koude ritten vaak in hun broek te plassen om het warm te krijgen.
Heb je brokjes in je plas?quote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daarna gaat het zo schuren.
Jij weet ook altijd weer de overtreffende trap te bereiken qua ranzigheid.quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik heb m'n roeping gemist.
M'n geneeskundestudent vriendin heeft altijd minder fijne verhalen. Van mensen die poep kotsen enzo.
Wel als je liters vocht drinkt en dat doen ze tijdens zo'n etappe.quote:Op zondag 16 december 2007 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat koelt toch heel snel af en je zweet heel veel dus heel veel pies kan het niet zijn.
Nee maar met de dekens en je nachtpakje enzoquote:
Nog nooit van gehoord. Och dat wordt wel goed poetsen daarnaquote:
Maar dat zweten ze toch uit, anders zouden ze niet zoveel drinkenquote:Op zondag 16 december 2007 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel als je liters vocht drinkt en dat doen ze tijdens zo'n etappe.
Schijnt een beproefde martelmethode te zijn. Van achteren net zo lang water naar binnen laten stromen totdat alles er aan de voorkant uit komt.quote:
Ik weet nog dat we aan het chocoladefonduen waren en de timing beter dus had gekundquote:Op zondag 16 december 2007 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd weer de overtreffende trap te bereiken qua ranzigheid.
Niet volledig.quote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat zweten ze toch uit, anders zouden ze niet zoveel drinken.
quote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schijnt een beproefde martelmethode te zijn. Van achteren net zo lang water naar binnen laten stromen totdat alles er aan de voorkant uit komt.
Meestal is het dan wel vrij snel met je gedaan geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2007 23:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Och dat wordt wel goed poetsen daarna
of juist niet natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we aan het chocoladefonduen waren en de timing beter dus had gekund.
Juist ja.quote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we aan het chocoladefonduen waren en de timing beter dus had gekund.
Loop je een beetje over mij te miepen, ik heb nu ook een vrij bizar mental image in m'n hoofdquote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schijnt een beproefde martelmethode te zijn. Van achteren net zo lang water naar binnen laten stromen totdat alles er aan de voorkant uit komt.
ahh dan heb je idd een goed excuus om niet te poetsenquote:Op zondag 16 december 2007 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal is het dan wel vrij snel met je gedaan geloof ik.
Lees maar eens een boek over het 'Oranjehotel' in 40-45.quote:
Ik ga youtube wel ff startenquote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loop je een beetje over mij te miepen, ik heb nu ook een vrij bizar mental image in m'n hoofd.
Als jij er niet over begonnen was zou ik er niks over gezegd hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loop je een beetje over mij te miepen, ik heb nu ook een vrij bizar mental image in m'n hoofd.
Dat zal dan een lekkere afscheidskus worden.quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ahh dan heb je idd een goed excuus om niet te poetsen
Vind je het erg als ik oversla? Mijn endeldarm is nog steeds 1 richtingsverkeer. En dat wil zo houdenquote:
Heb je wel een moment van hem dat je nooit meer zult vergetenquote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal dan een lekkere afscheidskus worden.
Wat jammerquote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik oversla? Mijn endeldarm is nog steeds 1 richtingsverkeer. En dat wil zo houden
sorryquote:
1 boy and his water hosequote:
Truste danquote:Op zondag 16 december 2007 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ga eens een poging tot slapen doen denk ik.![]()
Je gaat er maar al te graag in meequote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jij er niet over begonnen was zou ik er niks over gezegd hebben.
Misschien kun je zn verband gaan verschonen en op jacht naar wondvocht of zo CLquote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat er maar al te graag in mee.
En als Q niet zo'n moeilijke liesbreuk moest hebben, waren we er helemaal niet over begonnen.
Volgens mij is het ondertussen al 3 of 4.quote:
Nee, bij deel 2 pompen ze tequila ofzo in de kont van Steve-Oquote:Op zondag 16 december 2007 23:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij is het ondertussen al 3 of 4.
Volgens mij zou ik als eerste van m'n stokje gaanquote:Op zondag 16 december 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Misschien kun je zn verband gaan verschonen en op jacht naar wondvocht of zo CL
Ieuw bah ik word ookal zo'n viezerd
Is een langere weg naar de maagquote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, bij deel 2 pompen ze tequila ofzo in de kont van Steve-O.
Het kwam er even hard weer uitquote:Op zondag 16 december 2007 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is een langere weg naar de maag
Dat lijkt mij zonde
Te dom voor woordenquote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik als eerste van m'n stokje gaan.
Ja. Maar er hing zo'n opvangdinges onder dus zo erg was het niet. Wel vreemd in het begin.quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je in bed geplast Q.?
Ow sorry. Verkeerde post gequote. Ik bedoelde de steve-o actie nauutlijk!quote:
Sorry hoor.quote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat er maar al te graag in mee.
En als Q niet zo'n moeilijke liesbreuk moest hebben, waren we er helemaal niet over begonnen.
Je moet toch ergens pissen als je niet naar de plee kan lopen?quote:Op maandag 17 december 2007 00:00 schreef liefie_ het volgende:
Ow Q nu vind ik je echt zielig!
Een opvang dinges!
Arme Q!
Ik schrok alquote:Op zondag 16 december 2007 23:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ow sorry. Verkeerde post gequote. Ik bedoelde de steve-o actie nauutlijk!
Jij bent niet dom
Ja maar Q je krijgt zo'n ding alleen als er iets heel erg is vind ik!quote:Op maandag 17 december 2007 00:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet toch ergens pissen als je niet naar de plee kan lopen?Eerste keer is het nog raar en eng, zeker met drie toekijkende verpleegsters maar daarna valt het wel mee.
Ik ben ook heel zielig!quote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar Q je krijgt zo'n ding alleen als er iets heel erg is vind ik!
Dus nu vind ik je echt echt echt heel zielig!
En niet zeuren dat is gewoon mijn mini-aardige kant die nu even om de hoek komt kijken
Kan ik ook niks aan doen
quote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook heel zielig!![]()
En tof natuurlijk.
Ik weet niet of het regent?quote:
Nou euh, dan zeg ik, offtopic.quote:Op maandag 17 december 2007 07:22 schreef JDude het volgende:
Nope, buiten is het in ieder geval niet nat.
Het is niet nat, maar wel koud buiten. Mutsenweer dus. Et voila, weer ontopic!quote:
Da's voor mietjes. Ik draag slechts handschoenen en een sjaal. En kleren natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2007 07:51 schreef AirwiN het volgende:
Het is niet nat, maar wel koud buiten. Mutsenweer dus. Et voila, weer ontopic!
Dat gaat me dan toch net iets te ver.quote:Op maandag 17 december 2007 08:26 schreef Vork het volgende:
Zelfs dat niet. Echte die-hard hebben zelfs geen winterjas.
Mutsen zijn in een andere interpretatie ook een soort van mietjes...quote:Op maandag 17 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's voor mietjes. Ik draag slechts handschoenen en een sjaal. En kleren natuurlijk.
Brrr. Bikkel.quote:Op maandag 17 december 2007 08:28 schreef Vork het volgende:
Hmm, volgens mij is het hier nu 17 graden.
Eh.. Het is nog te vroeg voor diepzinnige grapjes.quote:Op maandag 17 december 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
Mutsen zijn in een andere interpretatie ook een soort van mietjes...
Inderdaad, mijn studiegenoten zullen binnen nu en een half uur wel langzaam binnen komen druppelen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Het is rustig..
Echte die-hards welquote:Op maandag 17 december 2007 08:26 schreef Vork het volgende:
Zelfs dat niet. Echte die-hard hebben zelfs geen winterjas.
Ik heb het koud.quote:Op maandag 17 december 2007 09:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
Inderdaad, mijn studiegenoten zullen binnen nu en een half uur wel langzaam binnen komen druppelen.
Ik ben gelukkig al weer aardig opgewarmd.
Ik regel altijd een eigen lokaaltje voor mezelf. Daar kan ik tenminste werken en het is er rustig. Daarnaast doet de verwarming het ook meer dan goed genoeg.quote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het koud.. En werk is superrustig.
Ik heb al 20 minuten op het station gewacht vanmorgen, de trein was vastgevroren aan de rails en had daarom vertragingquote:Op maandag 17 december 2007 09:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet zo naar buiten dus ik zal het wel heel even koud hebben.
Dat meen je nietquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb al 20 minuten op het station gewacht vanmorgen, de trein was vastgevroren aan de rails en had daarom vertraging
quote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb al 20 minuten op het station gewacht vanmorgen, de trein was vastgevroren aan de rails en had daarom vertraging
Gelukkig heb ik die ellende nietquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
De charmequote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Vork het volgende:
Mijn buren waren gisterende ramen van hun oldtimers aan het krabben, aan de binnenkant
Whehehequote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Vork het volgende:
Mijn buren waren gisterende ramen van hun oldtimers aan het krabben, aan de binnenkant
en daarom doe ik een hbo-opleiding cursusquote:Op maandag 17 december 2007 08:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
Studeren is stom
Doe je ogen eens open. Hij staat er gewoon hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Godt, je avatar is weg!
Je hebt gelijk, ik had moeten weten dat het aan de pauperpc's hier op school lag, en niet aan jouquote:Op maandag 17 december 2007 09:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En daar ga je mij de schuld van geven?
Succes!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef tirannetje24 het volgende:
zo, he he
Eindelijk kunnen we weer surfen snowboarden over het web!
Ik ga zo maar eens richting werk...quote:Op maandag 17 december 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel tijd om naar huis te gaan.
We staan op de internetz. Heb je de foto al gezien?quote:Op maandag 17 december 2007 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens richting werk...
Ik leef nog!quote:Op maandag 17 december 2007 10:38 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hee, je leeft nog!
hoe is het zo na de operatie?
Ik ook! Wat een toeval!quote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Morgen blijf ik ook langer op bed liggen.
dat laatste komt wel weer hoop ik voor je.quote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik leef nog!
Het gaat wel steeds beter alhoewel ik nog steeds niet zoveel kan.
Zolang het maar niet steeds slechter gaat.quote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik leef nog!
Het gaat wel steeds beter alhoewel ik nog steeds niet zoveel kan.
Nee, nog niet... Wil ik het zien?quote:Op maandag 17 december 2007 10:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
We staan op de internetz. Heb je de foto al gezien?
quote:Op maandag 17 december 2007 10:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Uitzonderlijke foto, zo met m'n ogen open.
Blij dat we in een relatief rustig hoekje stonden.quote:Op maandag 17 december 2007 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check die massa heen en weer gaan...
Stoerrrrrquote:Op maandag 17 december 2007 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check die massa heen en weer gaan...
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op maandag 17 december 2007 10:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Blij dat we in een relatief rustig hoekje stonden.
Mooi om te zien, maar te vermoeiend om daar middenin te staan.
Het was ook best gaaf, alhoewel het laatste half uur muziek mij wat minder deed. Dan blijft het nog wel steeds een feest om te kijken wat het met het publiek doet.quote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Vork het volgende:
Ziet er gaaf uit zo. Doet me erg denken aan Funkstörung een paar jaar terug op Lowlands. In een betrekkelijk klein tentje, helemaal vol, de muziek was hard en bliepte alle kanten op en niemand die stil kon staan.
Hopelijk over een week weer want dan moet ik weer naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Wanneer kan Q weer lopen?
Welkom ind e wondere wereld van Connexxionquote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef Q. het volgende:
Grmblz, nu Connexxion het GVU heeft overgenomen hebben ze de handige trajectkaart van de website gehaald.
Jaquote:
Gewoon met de rolstoel de trap afquote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopelijk over een week weer want dan moet ik weer naar het ziekenhuis.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopelijk over een week weer want dan moet ik weer naar het ziekenhuis.
En dat waren nog de bussen, daar hadden ze actually nog een klein beetje verstand vanquote:Op maandag 17 december 2007 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom ind e wondere wereld van Connexxion.
Ik moet naar Overvecht, dat is nogal ver rollen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de rolstoel de trap af.
Wapperend kippenvel. Sexy hoorquote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Het is toch best koud voor een rokje trouwens.
Ik zo van mn GVU wat doen ze?quote:Op maandag 17 december 2007 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom ind e wondere wereld van Connexxion.
Als je het koud hebt kom je hier maar langs, ik zorg er wel voor dat je het warm krijgt.quote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch welquote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Het is nooit te koud voor rokjesquote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een auto vastpakken, net zoals in Back to the Future.quote:Op maandag 17 december 2007 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet naar Overvecht, dat is nogal ver rollen.
Door je bed te verschonen?quote:Op maandag 17 december 2007 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je het koud hebt kom je hier maar langs, ik zorg er wel voor dat je het warm krijgt.
Dat meende ik mij wel te herinneren, ja.quote:Op maandag 17 december 2007 13:13 schreef TwistedDarling het volgende:
woensdag is er alweer een pubquiz?
Het is een grof schandaal dat de organisatie daar geen rekening mee houdtquote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar ik kan dus niet.
Precies!quote:Op maandag 17 december 2007 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een grof schandaal dat de organisatie daar geen rekening mee houdt.
Ik stel voor dat je de aankomende keer boycot, dat zal ze leren [ afbeelding ].
Ik heb even niet opgelet, welke slowchatter woont in Leusden?quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik mot naar leusden vanavond![]()
Ze weten het wel te verzinnen deze maand.
Niemandquote:Op maandag 17 december 2007 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb even niet opgelet, welke slowchatter woont in Leusden?.
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar ik kan dus niet.
Lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik mot naar leusden vanavond![]()
Ze weten het wel te verzinnen deze maand.
yupquote:Op maandag 17 december 2007 13:13 schreef TwistedDarling het volgende:
woensdag is er alweer een pubquiz?
quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yup.
Ik ga er ook eten vanaf zes uur, dus ik ben er al keivroeg.
Ahjahquote:
Handigquote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Pheno het volgende:
Leuk: net een liter Klean Prep klaargemaakt en 1 glas genomen: meteen erna telefoon: het is verzet naar vrijdag.
moet je me eerst je pincode verklappen, anders heeft dat meejatten ook weinig zin.quote:Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef Q. het volgende:
Traag klote-fok!
Als je eerst hier heen komt kan je mn pinpas meejatten, Twist.
klean prepquote:Op maandag 17 december 2007 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
Welke troep?
Die krijg je ook wel, maar die ga ik hier niet posten.quote:Op maandag 17 december 2007 15:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
moet je me eerst je pincode verklappen, anders heeft dat meejatten ook weinig zin.
Watje.quote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel, maar die ga ik hier niet posten.
Maakt snel notitiequote:
Helmaal da bomb dat spul. Ik dacht dat het enigszins zout zou smaken. En nogal verrast dat er in de bijsluiter vanillesmaak als ingredient stond. Die zijn ze overigens vergeten, gatverdamme, ik was net lekker aan het kokhalzen bellen ze opquote:
Hoeveel liter moet je hiervan drinken?quote:Op maandag 17 december 2007 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helmaal da bomb dat spul. Ik dacht dat het enigszins zout zou smaken. En nogal verrast dat er in de bijsluiter vanillesmaak als ingredient stond. Die zijn ze overigens vergeten, gatverdamme, ik was net lekker aan het kokhalzen bellen ze op
Klean watte en waar is het goed voor?quote:
Ik ga vanavond erwtensoep eten.quote:Op maandag 17 december 2007 15:49 schreef nixxx het volgende:
he.. de mijne ook alik ga vanavond met gehakt gevulde aubergine eten
Ik moet 4 literquote:Op maandag 17 december 2007 15:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoeveel liter moet je hiervan drinken?
M'n pa kreeg eerst altijd spul waar die echt 3 liter van moest drinken.
Later spul waarvan 1 liter genoeg was, maar weet niet of dat nou klean prep was of niet.
Het werkt beter dan Sonja Bakker en die andere zooiquote:Op maandag 17 december 2007 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klean watte en waar is het goed voor?
Misschien werkt het wel te goed.quote:Op maandag 17 december 2007 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt beter dan Sonja Bakker en die andere zooi
Laxeermiddel?quote:Op maandag 17 december 2007 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt beter dan Sonja Bakker en die andere zooi
Ik hoop dat CL nu niet online is, want zij zou er vast allerlei ranzige verhalen over weten te vertellen.quote:
Yup, griekse.quote:
Je darmflora is non existent na deze zooiquote:Op maandag 17 december 2007 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel te goed.
Doet me denken aan die afschuwelijke reclame van een soort yoghurt.quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je darmflora is non existent na deze zooi
quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef liefie_ het volgende:
Mensen ben trots op mij
Ten eerste heb ik eindelijk mn spellingstoets gehaald!
Nog meer:quote:En ten tweede ging mn presentatie super vandaag!
Mn leraar zei: mensen wat jullie hier zien is ervaring, neem er een voorbeeld aan
Terwijl ik minder ervaring heb dan mn klasgenoten door mn studie onderbrekingdinges
Mijn opdracht van vanmiddag was ook maatschappijleer 2quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik werk aan een rechtbankverslag.Maatschappijleer2
.
Je hebt 1 (alleen school examen) en dan kun je als extra 2 kiezen (centraal schriftelijk zoals elk keuze vak bv uhm spaans en zoquote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef Plato1980 het volgende:
2?
Maatschappijleer is zwaar nutteloos, het past totaal niet bij mijn N&Gprofiel, maar ik vind het gewoon tof.quote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mijn opdracht van vanmiddag was ook maatschappijleer 2
Goed je best doen
Maatschappijleer is het beste vak en zo!
Ja, drie uur in de week, twee jaar lang, flink uitgebreider dan 1.quote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef Plato1980 het volgende:
2?
OMG!!! Het is zo niet nutteloos!quote:Op maandag 17 december 2007 17:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maatschappijleer is zwaar nutteloos, het past totaal niet bij mijn N&Gprofiel, maar ik vind het gewoon tof.
Behalve algemene kennis is het flink nutteloos.quote:Op maandag 17 december 2007 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
OMG!!! Het is zo niet nutteloos!
Het is alles!
En nu stil!
Ik heb nog steeds niet het bericht ontvangen dat ik het kan gaan afhalen.quote:
Mits het goed gegeven wordt en de relevante thema's besproken worden is het zeker niet nutteloos.quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Behalve algemene kennis is het flink nutteloos.
Waar denk jij dat je later meer aan hebt in je levenquote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Behalve algemene kennis is het flink nutteloos.
Kijk, dat is nou nog eens tof. Wij hebben het over politiek, het vorige weekend (maandagochtend de eerste twee uur), het komende weekend (vrijdag het laatste uur), roddelen over leraren, met de leraar erbij dus, en we doen in die twee uur ook nog tien minuten maatschappijleer denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 17:49 schreef Pheno het volgende:
We keken altijd Jiskefet tijdens maatschappijleer. Nooit een proefwerk hoeven maken
In jou tijd bestond het vak koud 2 wekenquote:Op maandag 17 december 2007 17:49 schreef Pheno het volgende:
We keken altijd Jiskefet tijdens maatschappijleer. Nooit een proefwerk hoeven maken
Ik denk dat ik aan algemene kennis bij menig studie die ik met mijn N&G-profiel kan en wil gaan doen evenveel heb als aan een drol.quote:Op maandag 17 december 2007 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Waar denk jij dat je later meer aan hebt in je leven
Je kennis algemene kennis over nederland, het politieke systeem dat we hier hebben het rechtssysteem etc
Of de stelling van phytagoras
En 'politiek' zie je niet als onderdeel van maatschappijleer?quote:Op maandag 17 december 2007 17:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou nog eens tof. Wij hebben het over politiek, het vorige weekend (maandagochtend de eerste twee uur), het komende weekend (vrijdag het laatste uur), roddelen over leraren, met de leraar erbij dus, en we doen in die twee uur ook nog tien minuten maatschappijleer denk ik.
Jij komt uit Tilburg he?quote:Op maandag 17 december 2007 17:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou nog eens tof. Wij hebben het over politiek, het vorige weekend (maandagochtend de eerste twee uur), het komende weekend (vrijdag het laatste uur), roddelen over leraren, met de leraar erbij dus, en we doen in die twee uur ook nog tien minuten maatschappijleer denk ik.
Morgen ga ik bij de ouders langs om erwtensoep op te halen. Zelf gemaaktquote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond erwtensoep eten.
St.-Odulphuslyceum, leraar die met de B op het begin.quote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij komt uit Tilburg he?
Welke school en wie heb je?
Ik had het dan ook over je verdere levenquote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan algemene kennis bij menig studie die ik met mijn N&G-profiel kan en wil gaan doen evenveel heb als aan een drol.
Dat wel, maar we zijn nu met mens en werk bezig, dus op het moment niet echt nee, het gaat dan ook meer over wat die en die weer heeft gezegd, niet om de functie ervan en zo.quote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En 'politiek' zie je niet als onderdeel van maatschappijleer?
Dan snap je duidelijk nog niet wat een universitaire stude inhoudt. En daarbuiten is het sowieso goed om je breder te ontwikkelen dan slechts op 1 vakgebied.quote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan algemene kennis bij menig studie die ik met mijn N&G-profiel kan en wil gaan doen evenveel heb als aan een drol.
Ik heb een blik van de Unox.quote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Morgen ga ik bij de ouders langs om erwtensoep op te halen. Zelf gemaakt
Ik heb bij bijvoorbeeld geneeskunde meer aan Pythagoras dan aan sociale stratificatie.quote:Op maandag 17 december 2007 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan snap je duidelijk nog niet wat een universitaire stude inhoudt. En daarbuiten is het sowieso goed om je breder te ontwikkelen dan slechts op 1 vakgebied.
Maatschappijleer is dan ook juist een vak dat je niet moet beperken tot alleen de thema's in je boek en je daarop dood moet starenquote:Op maandag 17 december 2007 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat wel, maar we zijn nu met mens en werk bezig, dus op het moment niet echt nee, het gaat dan ook meer over wat die en die weer heeft gezegd, niet om de functie ervan en zo.
Dat klopt, maar ik weet 95% van wat we behandelen toch al, ik heb het gewoon gekozen vanwege de discussies en zo.quote:Op maandag 17 december 2007 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over je verdere leven
Je weet wel, als je later groot bent
Ik had het dan ook niet sec over de studiestof maar meer over je bredere academische ontwikkeling.quote:Op maandag 17 december 2007 17:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb bij bijvoorbeeld geneeskunde meer aan Pythagoras dan aan sociale stratificatie.
Nee, een jaar of wat ben ik bang. Wel een superleuk mens dat les gaf.quote:Op maandag 17 december 2007 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
In jou tijd bestond het vak koud 2 weken![]()
Zonder Pythagoras komt er geen "academische".quote:Op maandag 17 december 2007 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet sec over de studiestof maar meer over je bredere academische ontwikkeling.
Maar later als je groot bent heb je er meer aan om te weten wat er gebeurd in het landquote:Op maandag 17 december 2007 17:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb bij bijvoorbeeld geneeskunde meer aan Pythagoras dan aan sociale stratificatie.
Let it go, mate.quote:Op maandag 17 december 2007 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan snap je duidelijk nog niet wat een universitaire stude inhoudt. En daarbuiten is het sowieso goed om je breder te ontwikkelen dan slechts op 1 vakgebied.
Zonder een goede basis en algemene kennis toch ook nietquote:Op maandag 17 december 2007 17:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zonder Pythagoras komt er geen "academische".
Mijn maatschappijleerlerares was een achterlijk wijf dat het alleen maar over het gevaar van alcoholmisbruik had, totaal geen orde kon houden en compleet gestoord was.quote:Op maandag 17 december 2007 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een jaar of wat ben ik bang. Wel een superleuk mens dat les gaf.
Slecht geregeld. Zelfs ik heb 'm al van het Ministerie waar ik zit. En ik ben notabene een externe!quote:Op maandag 17 december 2007 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb nog steeds niet het bericht ontvangen dat ik het kan gaan afhalen.
Je hebt gelijk, maar het is zo leuk.quote:
Misschien wel juist daarom.quote:Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slecht geregeld. Zelfs ik heb 'm al van het Ministerie waar ik zit. En ik ben notabene een externe!
Ik heb NG en NT gedaanquote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn maatschappijleerlerares was een achterlijk wijf dat het alleen maar over het gevaar van alcoholmisbruik had, totaal geen orde kon houden en compleet gestoord was.
Al heeft ze me wel eens een 8 voor een werksuk dat ik nooit gemaakt heb gegeven toen ik zei dat ik het toch echt ingeleverd had. "Ja dat klopt, ik zie het zo voor me".
Ik weet niet hoe het bij die club van jou zit, maar waar ik zit krijgen externen geen kerstpakket.quote:Op maandag 17 december 2007 18:00 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien wel juist daarom.
Ook niks mis mee, ik zeg alleen dat het in mijn ogen nutteloos is. Ik put er weinig nieuwe kennis uit.quote:Op maandag 17 december 2007 18:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb NG en NT gedaan![]()
Je moet niet zeuren.Heb je wat meer algemene kennis. Nooit mis in mijn ogen
Ik zou het niet weten, maar begrijp ik nu dat jij ten onrechte een kerstpakket gekregen hebt?quote:Op maandag 17 december 2007 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij die club van jou zit, maar waar ik zit krijgen externen geen kerstpakket.
Naja de discussie is al gevoerd dus ik ga niet alles oprakelen maar ik ben het met de rest eens. Dat je een loodgieter bent, betekend niet dat je voor de rest niets hoeft te weten. Ik doe bedrijfskundige informatica en ik weet nogsteeds de molecuulformule van glucose uit mijn hoofd (C6H12O6). Heb ik er veel aan? Nee maar ach ik weet het wel.quote:Op maandag 17 december 2007 18:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ook niks mis mee, ik zeg alleen dat het in mijn ogen nutteloos is. Ik put er weinig nieuwe kennis uit.
Uiteraard niet. Vanwege de uitzonderlijke tevredenheid met het werk dat ik heb afgeleverd, is er voor mij een uitzondering gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2007 18:03 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou het niet weten, maar begrijp ik nu dat jij ten onrechte een kerstpakket gekregen hebt?
Ik heb een enorme zwak voor borsten, maar die deel jij ook niet.quote:Op maandag 17 december 2007 18:05 schreef liefie_ het volgende:
Ow mag ik hem dan hebben Airwin
Ik heb een enorm zwak voor kerstpakketen!
Leg jij het de gemiddelde stemgerechtigde uit?quote:Op maandag 17 december 2007 17:57 schreef liefie_ het volgende:
Als je mag stemmen is het belangrijk om te weten wat er speelt in de politiek
Ik voel een mooie deal!quote:Op maandag 17 december 2007 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een enorme zwak voor borsten, maar die deel jij ook niet.![]()
Mijn kerstpakket hou ik dus lekker zelf!
Ik doe mn best!quote:Op maandag 17 december 2007 18:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg jij het de gemiddelde stemgerechtigde uit?.
Te laat, jij hebt je kans gehad!quote:Op maandag 17 december 2007 18:18 schreef liefie_ het volgende:
Ik voel een mooie deal!
Wel zachtjes doen, er zit nog steeds een rode verbrandafdruk op
Ik moest even wennen aan het idee!!quote:
Evenquote:Op maandag 17 december 2007 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik moest even wennen aan het idee!!
Nou ja, donderdag krijg ik nog een kerstpakket. Op basis van de moeite die je dan hebt gedaan bekijk ik wel of ik die wel met je deel.quote:Op maandag 17 december 2007 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik moest even wennen aan het idee!!
Voor welke partij?quote:Op maandag 17 december 2007 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik doe mn best!
Ik begin zo vlak voordat ze mogen stemmen... hopelijk gaat het daarna dan goed
Dat moeten ze zelf weten natuurlijkquote:
Ik bedoel, voor welke partij zou jij ze proberen over te halen?quote:Op maandag 17 december 2007 18:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf weten natuurlijk
quote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, donderdag krijg ik nog een kerstpakket. Op basis van de moeite die je dan hebt gedaan bekijk ik wel of ik die wel met je deel.
Niet, een goede leraar maatschappijleer doet dat nietquote:Op maandag 17 december 2007 18:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik bedoel, voor welke partij zou jij ze proberen over te halen?
Niet altijd maar de makkelijke pappa-weg kiezen. Ook eens moeite doen...quote:Op maandag 17 december 2007 18:25 schreef liefie_ het volgende:Ik vraag er wel een aan papa
Is makkelijker
De mijne ook niet, maar ik bedoel gewoon voor welke partij je bent.quote:Op maandag 17 december 2007 18:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niet, een goede leraar maatschappijleer doet dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |