Eh.. Het is nog te vroeg voor diepzinnige grapjes.quote:Op maandag 17 december 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
Mutsen zijn in een andere interpretatie ook een soort van mietjes...
Inderdaad, mijn studiegenoten zullen binnen nu en een half uur wel langzaam binnen komen druppelen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Het is rustig..
Echte die-hards welquote:Op maandag 17 december 2007 08:26 schreef Vork het volgende:
Zelfs dat niet. Echte die-hard hebben zelfs geen winterjas.
Ik heb het koud.quote:Op maandag 17 december 2007 09:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
Inderdaad, mijn studiegenoten zullen binnen nu en een half uur wel langzaam binnen komen druppelen.
Ik ben gelukkig al weer aardig opgewarmd.
Ik regel altijd een eigen lokaaltje voor mezelf. Daar kan ik tenminste werken en het is er rustig. Daarnaast doet de verwarming het ook meer dan goed genoeg.quote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het koud.. En werk is superrustig.
Ik heb al 20 minuten op het station gewacht vanmorgen, de trein was vastgevroren aan de rails en had daarom vertragingquote:Op maandag 17 december 2007 09:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet zo naar buiten dus ik zal het wel heel even koud hebben.
Dat meen je nietquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb al 20 minuten op het station gewacht vanmorgen, de trein was vastgevroren aan de rails en had daarom vertraging
quote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb al 20 minuten op het station gewacht vanmorgen, de trein was vastgevroren aan de rails en had daarom vertraging
Gelukkig heb ik die ellende nietquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
De charmequote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Vork het volgende:
Mijn buren waren gisterende ramen van hun oldtimers aan het krabben, aan de binnenkant
Whehehequote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Vork het volgende:
Mijn buren waren gisterende ramen van hun oldtimers aan het krabben, aan de binnenkant
en daarom doe ik een hbo-opleiding cursusquote:Op maandag 17 december 2007 08:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
Studeren is stom
Doe je ogen eens open. Hij staat er gewoon hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Godt, je avatar is weg!
Je hebt gelijk, ik had moeten weten dat het aan de pauperpc's hier op school lag, en niet aan jouquote:Op maandag 17 december 2007 09:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En daar ga je mij de schuld van geven?
Succes!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef tirannetje24 het volgende:
zo, he he
Eindelijk kunnen we weer surfen snowboarden over het web!
Ik ga zo maar eens richting werk...quote:Op maandag 17 december 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel tijd om naar huis te gaan.
We staan op de internetz. Heb je de foto al gezien?quote:Op maandag 17 december 2007 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens richting werk...
Ik leef nog!quote:Op maandag 17 december 2007 10:38 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hee, je leeft nog!
hoe is het zo na de operatie?
Ik ook! Wat een toeval!quote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Morgen blijf ik ook langer op bed liggen.
dat laatste komt wel weer hoop ik voor je.quote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik leef nog!
Het gaat wel steeds beter alhoewel ik nog steeds niet zoveel kan.
Zolang het maar niet steeds slechter gaat.quote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik leef nog!
Het gaat wel steeds beter alhoewel ik nog steeds niet zoveel kan.
Nee, nog niet... Wil ik het zien?quote:Op maandag 17 december 2007 10:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
We staan op de internetz. Heb je de foto al gezien?
quote:Op maandag 17 december 2007 10:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Uitzonderlijke foto, zo met m'n ogen open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |