Lekker warmquote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je in bed geplast Q.?
Wielrenners schijnen tijdens koude ritten vaak in hun broek te plassen om het warm te krijgen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
Zeker de eerste tien seconde
Ik hoor het alweer, ik heb m'n roeping gemistquote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Q. het volgende:
You'd have loved it, CL. Allemaal bloed en andere viezigheid.
Zie je wel dat het helptquote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wielrenners schijnen tijdens koude ritten vaak in hun broek te plassen om het warm te krijgen.
Kan dat?quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik heb m'n roeping gemist.
M'n geneeskundestudent vriendin heeft altijd minder fijne verhalen. Van mensen die poep kotsen enzo.
Maar daarna gaat het zo schurenquote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
Zeker de eerste tien seconde
Maar dat koelt toch heel snel af en je zweet heel veel dus heel veel pies kan het niet zijnquote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wielrenners schijnen tijdens koude ritten vaak in hun broek te plassen om het warm te krijgen.
Heb je brokjes in je plas?quote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daarna gaat het zo schuren.
Jij weet ook altijd weer de overtreffende trap te bereiken qua ranzigheid.quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ik heb m'n roeping gemist.
M'n geneeskundestudent vriendin heeft altijd minder fijne verhalen. Van mensen die poep kotsen enzo.
Wel als je liters vocht drinkt en dat doen ze tijdens zo'n etappe.quote:Op zondag 16 december 2007 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat koelt toch heel snel af en je zweet heel veel dus heel veel pies kan het niet zijn.
Nee maar met de dekens en je nachtpakje enzoquote:
Nog nooit van gehoord. Och dat wordt wel goed poetsen daarnaquote:
Maar dat zweten ze toch uit, anders zouden ze niet zoveel drinkenquote:Op zondag 16 december 2007 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel als je liters vocht drinkt en dat doen ze tijdens zo'n etappe.
Schijnt een beproefde martelmethode te zijn. Van achteren net zo lang water naar binnen laten stromen totdat alles er aan de voorkant uit komt.quote:
Ik weet nog dat we aan het chocoladefonduen waren en de timing beter dus had gekundquote:Op zondag 16 december 2007 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd weer de overtreffende trap te bereiken qua ranzigheid.
Niet volledig.quote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat zweten ze toch uit, anders zouden ze niet zoveel drinken.
quote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schijnt een beproefde martelmethode te zijn. Van achteren net zo lang water naar binnen laten stromen totdat alles er aan de voorkant uit komt.
Meestal is het dan wel vrij snel met je gedaan geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2007 23:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Och dat wordt wel goed poetsen daarna
of juist niet natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we aan het chocoladefonduen waren en de timing beter dus had gekund.
Juist ja.quote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we aan het chocoladefonduen waren en de timing beter dus had gekund.
Loop je een beetje over mij te miepen, ik heb nu ook een vrij bizar mental image in m'n hoofdquote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schijnt een beproefde martelmethode te zijn. Van achteren net zo lang water naar binnen laten stromen totdat alles er aan de voorkant uit komt.
ahh dan heb je idd een goed excuus om niet te poetsenquote:Op zondag 16 december 2007 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal is het dan wel vrij snel met je gedaan geloof ik.
Lees maar eens een boek over het 'Oranjehotel' in 40-45.quote:
Ik ga youtube wel ff startenquote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loop je een beetje over mij te miepen, ik heb nu ook een vrij bizar mental image in m'n hoofd.
Als jij er niet over begonnen was zou ik er niks over gezegd hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loop je een beetje over mij te miepen, ik heb nu ook een vrij bizar mental image in m'n hoofd.
Dat zal dan een lekkere afscheidskus worden.quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ahh dan heb je idd een goed excuus om niet te poetsen
Vind je het erg als ik oversla? Mijn endeldarm is nog steeds 1 richtingsverkeer. En dat wil zo houdenquote:
Heb je wel een moment van hem dat je nooit meer zult vergetenquote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal dan een lekkere afscheidskus worden.
Wat jammerquote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik oversla? Mijn endeldarm is nog steeds 1 richtingsverkeer. En dat wil zo houden
sorryquote:
1 boy and his water hosequote:
Truste danquote:Op zondag 16 december 2007 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ga eens een poging tot slapen doen denk ik.![]()
Je gaat er maar al te graag in meequote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jij er niet over begonnen was zou ik er niks over gezegd hebben.
Misschien kun je zn verband gaan verschonen en op jacht naar wondvocht of zo CLquote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat er maar al te graag in mee.
En als Q niet zo'n moeilijke liesbreuk moest hebben, waren we er helemaal niet over begonnen.
Volgens mij is het ondertussen al 3 of 4.quote:
Nee, bij deel 2 pompen ze tequila ofzo in de kont van Steve-Oquote:Op zondag 16 december 2007 23:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij is het ondertussen al 3 of 4.
Volgens mij zou ik als eerste van m'n stokje gaanquote:Op zondag 16 december 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Misschien kun je zn verband gaan verschonen en op jacht naar wondvocht of zo CL
Ieuw bah ik word ookal zo'n viezerd
Is een langere weg naar de maagquote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, bij deel 2 pompen ze tequila ofzo in de kont van Steve-O.
Het kwam er even hard weer uitquote:Op zondag 16 december 2007 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is een langere weg naar de maag
Dat lijkt mij zonde
Te dom voor woordenquote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik als eerste van m'n stokje gaan.
Ja. Maar er hing zo'n opvangdinges onder dus zo erg was het niet. Wel vreemd in het begin.quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je in bed geplast Q.?
Ow sorry. Verkeerde post gequote. Ik bedoelde de steve-o actie nauutlijk!quote:
Sorry hoor.quote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat er maar al te graag in mee.
En als Q niet zo'n moeilijke liesbreuk moest hebben, waren we er helemaal niet over begonnen.
Je moet toch ergens pissen als je niet naar de plee kan lopen?quote:Op maandag 17 december 2007 00:00 schreef liefie_ het volgende:
Ow Q nu vind ik je echt zielig!
Een opvang dinges!
Arme Q!
Ik schrok alquote:Op zondag 16 december 2007 23:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ow sorry. Verkeerde post gequote. Ik bedoelde de steve-o actie nauutlijk!
Jij bent niet dom
Ja maar Q je krijgt zo'n ding alleen als er iets heel erg is vind ik!quote:Op maandag 17 december 2007 00:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet toch ergens pissen als je niet naar de plee kan lopen?Eerste keer is het nog raar en eng, zeker met drie toekijkende verpleegsters maar daarna valt het wel mee.
Ik ben ook heel zielig!quote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar Q je krijgt zo'n ding alleen als er iets heel erg is vind ik!
Dus nu vind ik je echt echt echt heel zielig!
En niet zeuren dat is gewoon mijn mini-aardige kant die nu even om de hoek komt kijken
Kan ik ook niks aan doen
quote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook heel zielig!![]()
En tof natuurlijk.
Ik weet niet of het regent?quote:
Nou euh, dan zeg ik, offtopic.quote:Op maandag 17 december 2007 07:22 schreef JDude het volgende:
Nope, buiten is het in ieder geval niet nat.
Het is niet nat, maar wel koud buiten. Mutsenweer dus. Et voila, weer ontopic!quote:
Da's voor mietjes. Ik draag slechts handschoenen en een sjaal. En kleren natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2007 07:51 schreef AirwiN het volgende:
Het is niet nat, maar wel koud buiten. Mutsenweer dus. Et voila, weer ontopic!
Dat gaat me dan toch net iets te ver.quote:Op maandag 17 december 2007 08:26 schreef Vork het volgende:
Zelfs dat niet. Echte die-hard hebben zelfs geen winterjas.
Mutsen zijn in een andere interpretatie ook een soort van mietjes...quote:Op maandag 17 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's voor mietjes. Ik draag slechts handschoenen en een sjaal. En kleren natuurlijk.
Brrr. Bikkel.quote:Op maandag 17 december 2007 08:28 schreef Vork het volgende:
Hmm, volgens mij is het hier nu 17 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |