Blij dat we in een relatief rustig hoekje stonden.quote:Op maandag 17 december 2007 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check die massa heen en weer gaan...
Stoerrrrrquote:Op maandag 17 december 2007 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check die massa heen en weer gaan...
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op maandag 17 december 2007 10:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Blij dat we in een relatief rustig hoekje stonden.
Mooi om te zien, maar te vermoeiend om daar middenin te staan.
Het was ook best gaaf, alhoewel het laatste half uur muziek mij wat minder deed. Dan blijft het nog wel steeds een feest om te kijken wat het met het publiek doet.quote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Vork het volgende:
Ziet er gaaf uit zo. Doet me erg denken aan Funkstörung een paar jaar terug op Lowlands. In een betrekkelijk klein tentje, helemaal vol, de muziek was hard en bliepte alle kanten op en niemand die stil kon staan.
Hopelijk over een week weer want dan moet ik weer naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Wanneer kan Q weer lopen?
Welkom ind e wondere wereld van Connexxionquote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef Q. het volgende:
Grmblz, nu Connexxion het GVU heeft overgenomen hebben ze de handige trajectkaart van de website gehaald.
Jaquote:
Gewoon met de rolstoel de trap afquote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopelijk over een week weer want dan moet ik weer naar het ziekenhuis.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopelijk over een week weer want dan moet ik weer naar het ziekenhuis.
En dat waren nog de bussen, daar hadden ze actually nog een klein beetje verstand vanquote:Op maandag 17 december 2007 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom ind e wondere wereld van Connexxion.
Ik moet naar Overvecht, dat is nogal ver rollen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de rolstoel de trap af.
Wapperend kippenvel. Sexy hoorquote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Het is toch best koud voor een rokje trouwens.
Ik zo van mn GVU wat doen ze?quote:Op maandag 17 december 2007 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom ind e wondere wereld van Connexxion.
Als je het koud hebt kom je hier maar langs, ik zorg er wel voor dat je het warm krijgt.quote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch welquote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Het is nooit te koud voor rokjesquote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een auto vastpakken, net zoals in Back to the Future.quote:Op maandag 17 december 2007 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet naar Overvecht, dat is nogal ver rollen.
Door je bed te verschonen?quote:Op maandag 17 december 2007 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je het koud hebt kom je hier maar langs, ik zorg er wel voor dat je het warm krijgt.
Dat meende ik mij wel te herinneren, ja.quote:Op maandag 17 december 2007 13:13 schreef TwistedDarling het volgende:
woensdag is er alweer een pubquiz?
Het is een grof schandaal dat de organisatie daar geen rekening mee houdtquote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar ik kan dus niet.
Precies!quote:Op maandag 17 december 2007 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een grof schandaal dat de organisatie daar geen rekening mee houdt.
Ik stel voor dat je de aankomende keer boycot, dat zal ze leren [ afbeelding ].
Ik heb even niet opgelet, welke slowchatter woont in Leusden?quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik mot naar leusden vanavond![]()
Ze weten het wel te verzinnen deze maand.
Niemandquote:Op maandag 17 december 2007 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb even niet opgelet, welke slowchatter woont in Leusden?.
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar ik kan dus niet.
Lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik mot naar leusden vanavond![]()
Ze weten het wel te verzinnen deze maand.
yupquote:Op maandag 17 december 2007 13:13 schreef TwistedDarling het volgende:
woensdag is er alweer een pubquiz?
quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yup.
Ik ga er ook eten vanaf zes uur, dus ik ben er al keivroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |