Het werkt beter dan Sonja Bakker en die andere zooiquote:Op maandag 17 december 2007 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klean watte en waar is het goed voor?
Misschien werkt het wel te goed.quote:Op maandag 17 december 2007 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt beter dan Sonja Bakker en die andere zooi
Laxeermiddel?quote:Op maandag 17 december 2007 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt beter dan Sonja Bakker en die andere zooi
Ik hoop dat CL nu niet online is, want zij zou er vast allerlei ranzige verhalen over weten te vertellen.quote:
Yup, griekse.quote:
Je darmflora is non existent na deze zooiquote:Op maandag 17 december 2007 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel te goed.
Doet me denken aan die afschuwelijke reclame van een soort yoghurt.quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je darmflora is non existent na deze zooi
quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef liefie_ het volgende:
Mensen ben trots op mij
Ten eerste heb ik eindelijk mn spellingstoets gehaald!
Nog meer:quote:En ten tweede ging mn presentatie super vandaag!
Mn leraar zei: mensen wat jullie hier zien is ervaring, neem er een voorbeeld aan
Terwijl ik minder ervaring heb dan mn klasgenoten door mn studie onderbrekingdinges
Mijn opdracht van vanmiddag was ook maatschappijleer 2quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik werk aan een rechtbankverslag.Maatschappijleer2
.
Je hebt 1 (alleen school examen) en dan kun je als extra 2 kiezen (centraal schriftelijk zoals elk keuze vak bv uhm spaans en zoquote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef Plato1980 het volgende:
2?
Maatschappijleer is zwaar nutteloos, het past totaal niet bij mijn N&Gprofiel, maar ik vind het gewoon tof.quote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mijn opdracht van vanmiddag was ook maatschappijleer 2
Goed je best doen
Maatschappijleer is het beste vak en zo!
Ja, drie uur in de week, twee jaar lang, flink uitgebreider dan 1.quote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef Plato1980 het volgende:
2?
OMG!!! Het is zo niet nutteloos!quote:Op maandag 17 december 2007 17:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maatschappijleer is zwaar nutteloos, het past totaal niet bij mijn N&Gprofiel, maar ik vind het gewoon tof.
Behalve algemene kennis is het flink nutteloos.quote:Op maandag 17 december 2007 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
OMG!!! Het is zo niet nutteloos!
Het is alles!
En nu stil!
Ik heb nog steeds niet het bericht ontvangen dat ik het kan gaan afhalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |