Waren die theedames nou buiten de brieven om, of waren ze een aantal van die brievenschrijfsters?quote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ging toch high tea doen met de gezette damesclub?
Ben zo slecht in namen
Dat vond ik ook ja.. ze kwam helemaal niet enthousiast over van wat leuk voor je dat je een vriendin hebt. Beetje jammer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, ik stond er wel van te kijken dat die ene boer al een vrouw had gevonden. Maar inderdaad, Yvon dramde wel héél erg door zeg. Hoeveel brieven had hij nou? Volgens mij zou hij ook door gegaan zijn?
Yvon was teleurgesteld, want Arjen heette hij had anders door mogen gaan met het programma.quote:Op woensdag 19 december 2007 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja.. ze kwam helemaal niet enthousiast over van wat leuk voor je dat je een vriendin hebt. Beetje jammer!
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij was dat gewoon nep en wisten ze wel al dat hij een vriendin had hoor
kan me niet voorstellen dat KRO geen contact heeft gehad tussen de opnames door
Er is een verschil tussen niet enthousiast zijn en gewoon geen blijk van waardering geven.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yvon was teleurgesteld, want Arjen heette hij had anders door mogen gaan met het programma.
Daarom was ze natuurlijk niet enthousiast..
wat ik weet van Agnes (en da's niet bijster veel) is dat ze vooral niks mogen zeggen aan de media/anderen enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel jaVraag me af in hoeverre die boeren onder een contract staan ofzo. Ik bedoel, als omroep wil je je voor dit soort dingen toch wel graag indekken me dunkt.
Haastige spoed is zelden goedquote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef L-E-A het volgende:
Ik las gisteren op teletekst dat Arjen ook al getrouwd is... Hij zet er in elk geval vaart achter!
Ja inderdaad. Zou vreemd zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat ik weet van Agnes (en da's niet bijster veel) is dat ze vooral niks mogen zeggen aan de media/anderen enzo
ze kunnen toch moeilijk zeggen: nee je mag niemand ontmoeten en het moet via brieven gaan. zou ik niet pikken
als we toch onredelijk gaan doenquote:
In principe niet meer. Hooguit nog aan het einde van het seizoenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Krijgen we ook nog iets te zien van de boeren die niet doorgaan?
Siepiequote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik heb één loensende vrouw langs zien komen. Weet niet meer bij welke boer (die namen beklijven nog niet).
Die keek niet scheel, maar juist tegenover gesteldquote:
Dat is loensen toch?quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die keek niet scheel, maar juist tegenover gesteld
Loensen is toch met de ogen naar binnen?quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is loensen toch?
Zo noem ik dat altijd tenminste.
Nou, als ik scheel kijk dan imiteer ik iemand die scheel is, denk ikquote:Op zondag 23 december 2007 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt gelijk!
Dit zegt de Vandale:
loen·sen (onov.ww.)
1 een beetje scheel zijn of kijken
Ik vraag me af wat het verschil is tussen scheel zíjn en scheel kíjken trouwens.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Djeez het volgende:
met het andere kan ze precies vertellen hoeveel centen je in je zak hebt.
Jep...de speeddatequote:Op zondag 23 december 2007 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat krijgen we vanavond? De date met die 10 mensen?
5 dames per boer...gaat vast weer leuk worden vanaaf!quote:Op zondag 23 december 2007 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
OjaEn dan moeten ze er ook zoveel uitkiezen toch?
Ben benieuwd!
Wij zeggen dan altijd "die kijkt met z'n linkeroog in z'n rechterbroekzak" (of andersom)quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Djeez het volgende:
Siepie is anders wel degelijk scheel. Met haar ene oog kijkt ze je recht aan, met het andere kan ze precies vertellen hoeveel centen je in je zak hebt.
Zit er nog wat voor je tussen?quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zitten wel leuke girls bij
uhu ze heeft m (hopelijk) puur uit medelijden gekozenquote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
ik gok dat die canadees volgende week weer naar canada mag optiefen
Ik vind dat hij op een hele nare manier zegt, dat hij niet van plan is om ooit hier te komen wonen...quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef MissX het volgende:
Wat ziet ze in godsnaam in die Canadees? Ik vind het echt 3x niets.
Tis net of ie dronken isquote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef MissX het volgende:
Wat ziet ze in godsnaam in die Canadees? Ik vind het echt 3x niets.
Dat is dan wel een heul foute redenquote:Op zondag 23 december 2007 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
uhu ze heeft m (hopelijk) puur uit medelijden gekozen
Siepie!quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zitten wel leuke girls bij
Dat was jij toch al!quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Siepie!Briljant, eindelijk iemand gevonden die lelijker is dan mijn stiefmoe!
de boerderij is van dr oudersquote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind dat hij op een hele nare manier zegt, dat hij niet van plan is om ooit hier te komen wonen...![]()
Ik snap echt niet dat zij haar boerderij er voor op zou willen geven, dat is echt niet zomaar iets.
Iemand zo jong en toch zelfstandig en met een eigen boerderij, vaag hoor...
Ik kreeg het gevoel dat ie misschien een heel kleine hersenbloeding heeft gehad ofzo, niets ernstigs maar wel dat je denkt er is iets met hem.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis net of ie dronken is
Die jurgen is een mooie jongen, die ogen
Precies, het is juist de bedoeling dat de gevonden partner op de boerderij komt wonen. En niet dat de gevonden partner de boer (in) meeneemt en dat deze de boerderij dus moet achterlaten. Die vent ziet er echt niet uitquote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind dat hij op een hele nare manier zegt, dat hij niet van plan is om ooit hier te komen wonen...![]()
Ik snap echt niet dat zij haar boerderij er voor op zou willen geven, dat is echt niet zomaar iets.
Iemand zo jong en toch zelfstandig en met een eigen boerderij, vaag hoor...
Ik ben een man!quote:
Maar weet je dat stiekem niet al?quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
ik gok dat die canadees volgende week weer naar canada mag optiefen
Moet je nagaan hoe goed je dan aan dat profiel voldoetquote:
Jurjen, Jurre, Jorgen, wat een namen bij elkaarquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Die jurgen is een mooie jongen, die ogen
Was dat niet die grefo met dat paarse bloesje? Haar hobby's waren lezen en orgel spelem. Net als een andere uitgekozen kandidate had ze geen make-up op. Nou sorry hoor, als je zelfs bij zo'n gelegenheid jezelf niet een beetje opmaakt, ben je een enorme slons die zichzelf nimmer een pleziertje gunt...quote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef IV_Xample het volgende:
en die anita bij jan geloof ik (ken die namen nog niet helemaal) pijnlijke stiltes in 5 minuten en dan toch uitkiezen?
jemig
dat snap ik niet
Bedoel je Gerard? http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/gerard/default.aspxquote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef ivosnivo het volgende:
Die boer met zijn kinderen had echt 10 lelijke vrouwen uitgenodigd. Begreep hij niet goed hoe het stemmen werkte ofzo?
helaas nietquote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar weet je dat stiekem niet al?.
Zaten genoeg vrouwen uit "boerenprovincies" vandaan, dus ja wat wil jequote:Op zondag 23 december 2007 21:38 schreef Djeez het volgende:
Nou sorry hoor, als je zelfs bij zo'n gelegenheid jezelf niet een beetje opmaakt, ben je een enorme slons die zichzelf nimmer een pleziertje gunt...
Hij moest kiezen, kan me niet voorstellen dat er niks beters tussen de brieven zat.quote:Op zondag 23 december 2007 21:39 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Bedoel je Gerard? http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/gerard/default.aspx
Nee, die ziet er lekker uit wil je zeggen?![]()
Dat wel jaquote:Op zondag 23 december 2007 21:40 schreef MissX het volgende:
Die ene jongen die gestudeerd had vond ik wel okay. Dat was de enigste waarbij ik een beetje het gevoel had dat er wat diepgang in zit.
Als je 2 kinderen als alleenstaande vader hebt moet je toch selecteren op een andere manier, net wat hij al zei. Je bent geen single die alles kan doen en laten. Dus selecteer je anders.quote:Op zondag 23 december 2007 21:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hij moest kiezen, kan me niet voorstellen dat er niks beters tussen de brieven zat.
Iddquote:Op zondag 23 december 2007 21:39 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Bedoel je Gerard? http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/gerard/default.aspx
Nee, die ziet er lekker uit wil je zeggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |