Waren die theedames nou buiten de brieven om, of waren ze een aantal van die brievenschrijfsters?quote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ging toch high tea doen met de gezette damesclub?
Ben zo slecht in namen
Dat vond ik ook ja.. ze kwam helemaal niet enthousiast over van wat leuk voor je dat je een vriendin hebt. Beetje jammer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, ik stond er wel van te kijken dat die ene boer al een vrouw had gevonden. Maar inderdaad, Yvon dramde wel héél erg door zeg. Hoeveel brieven had hij nou? Volgens mij zou hij ook door gegaan zijn?
Yvon was teleurgesteld, want Arjen heette hij had anders door mogen gaan met het programma.quote:Op woensdag 19 december 2007 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja.. ze kwam helemaal niet enthousiast over van wat leuk voor je dat je een vriendin hebt. Beetje jammer!
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij was dat gewoon nep en wisten ze wel al dat hij een vriendin had hoor
kan me niet voorstellen dat KRO geen contact heeft gehad tussen de opnames door
Er is een verschil tussen niet enthousiast zijn en gewoon geen blijk van waardering geven.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yvon was teleurgesteld, want Arjen heette hij had anders door mogen gaan met het programma.
Daarom was ze natuurlijk niet enthousiast..
wat ik weet van Agnes (en da's niet bijster veel) is dat ze vooral niks mogen zeggen aan de media/anderen enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel jaVraag me af in hoeverre die boeren onder een contract staan ofzo. Ik bedoel, als omroep wil je je voor dit soort dingen toch wel graag indekken me dunkt.
Haastige spoed is zelden goedquote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef L-E-A het volgende:
Ik las gisteren op teletekst dat Arjen ook al getrouwd is... Hij zet er in elk geval vaart achter!
Ja inderdaad. Zou vreemd zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat ik weet van Agnes (en da's niet bijster veel) is dat ze vooral niks mogen zeggen aan de media/anderen enzo
ze kunnen toch moeilijk zeggen: nee je mag niemand ontmoeten en het moet via brieven gaan. zou ik niet pikken
als we toch onredelijk gaan doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |