Zit er nog wat voor je tussen?quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zitten wel leuke girls bij
uhu ze heeft m (hopelijk) puur uit medelijden gekozenquote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
ik gok dat die canadees volgende week weer naar canada mag optiefen
Ik vind dat hij op een hele nare manier zegt, dat hij niet van plan is om ooit hier te komen wonen...quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef MissX het volgende:
Wat ziet ze in godsnaam in die Canadees? Ik vind het echt 3x niets.
Tis net of ie dronken isquote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef MissX het volgende:
Wat ziet ze in godsnaam in die Canadees? Ik vind het echt 3x niets.
Dat is dan wel een heul foute redenquote:Op zondag 23 december 2007 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
uhu ze heeft m (hopelijk) puur uit medelijden gekozen
Siepie!quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zitten wel leuke girls bij
Dat was jij toch al!quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Siepie!Briljant, eindelijk iemand gevonden die lelijker is dan mijn stiefmoe!
de boerderij is van dr oudersquote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind dat hij op een hele nare manier zegt, dat hij niet van plan is om ooit hier te komen wonen...![]()
Ik snap echt niet dat zij haar boerderij er voor op zou willen geven, dat is echt niet zomaar iets.
Iemand zo jong en toch zelfstandig en met een eigen boerderij, vaag hoor...
Ik kreeg het gevoel dat ie misschien een heel kleine hersenbloeding heeft gehad ofzo, niets ernstigs maar wel dat je denkt er is iets met hem.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis net of ie dronken is
Die jurgen is een mooie jongen, die ogen
Precies, het is juist de bedoeling dat de gevonden partner op de boerderij komt wonen. En niet dat de gevonden partner de boer (in) meeneemt en dat deze de boerderij dus moet achterlaten. Die vent ziet er echt niet uitquote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind dat hij op een hele nare manier zegt, dat hij niet van plan is om ooit hier te komen wonen...![]()
Ik snap echt niet dat zij haar boerderij er voor op zou willen geven, dat is echt niet zomaar iets.
Iemand zo jong en toch zelfstandig en met een eigen boerderij, vaag hoor...
Ik ben een man!quote:
Maar weet je dat stiekem niet al?quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
ik gok dat die canadees volgende week weer naar canada mag optiefen
Moet je nagaan hoe goed je dan aan dat profiel voldoetquote:
Jurjen, Jurre, Jorgen, wat een namen bij elkaarquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Die jurgen is een mooie jongen, die ogen
Was dat niet die grefo met dat paarse bloesje? Haar hobby's waren lezen en orgel spelem. Net als een andere uitgekozen kandidate had ze geen make-up op. Nou sorry hoor, als je zelfs bij zo'n gelegenheid jezelf niet een beetje opmaakt, ben je een enorme slons die zichzelf nimmer een pleziertje gunt...quote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef IV_Xample het volgende:
en die anita bij jan geloof ik (ken die namen nog niet helemaal) pijnlijke stiltes in 5 minuten en dan toch uitkiezen?
jemig
dat snap ik niet
Bedoel je Gerard? http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/gerard/default.aspxquote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef ivosnivo het volgende:
Die boer met zijn kinderen had echt 10 lelijke vrouwen uitgenodigd. Begreep hij niet goed hoe het stemmen werkte ofzo?
helaas nietquote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar weet je dat stiekem niet al?.
Zaten genoeg vrouwen uit "boerenprovincies" vandaan, dus ja wat wil jequote:Op zondag 23 december 2007 21:38 schreef Djeez het volgende:
Nou sorry hoor, als je zelfs bij zo'n gelegenheid jezelf niet een beetje opmaakt, ben je een enorme slons die zichzelf nimmer een pleziertje gunt...
Hij moest kiezen, kan me niet voorstellen dat er niks beters tussen de brieven zat.quote:Op zondag 23 december 2007 21:39 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Bedoel je Gerard? http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/gerard/default.aspx
Nee, die ziet er lekker uit wil je zeggen?![]()
Dat wel jaquote:Op zondag 23 december 2007 21:40 schreef MissX het volgende:
Die ene jongen die gestudeerd had vond ik wel okay. Dat was de enigste waarbij ik een beetje het gevoel had dat er wat diepgang in zit.
Als je 2 kinderen als alleenstaande vader hebt moet je toch selecteren op een andere manier, net wat hij al zei. Je bent geen single die alles kan doen en laten. Dus selecteer je anders.quote:Op zondag 23 december 2007 21:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hij moest kiezen, kan me niet voorstellen dat er niks beters tussen de brieven zat.
Iddquote:Op zondag 23 december 2007 21:39 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Bedoel je Gerard? http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/gerard/default.aspx
Nee, die ziet er lekker uit wil je zeggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |