In principe niet meer. Hooguit nog aan het einde van het seizoenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Krijgen we ook nog iets te zien van de boeren die niet doorgaan?
Siepiequote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik heb één loensende vrouw langs zien komen. Weet niet meer bij welke boer (die namen beklijven nog niet).
Die keek niet scheel, maar juist tegenover gesteldquote:
Dat is loensen toch?quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die keek niet scheel, maar juist tegenover gesteld
Loensen is toch met de ogen naar binnen?quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is loensen toch?
Zo noem ik dat altijd tenminste.
Nou, als ik scheel kijk dan imiteer ik iemand die scheel is, denk ikquote:Op zondag 23 december 2007 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt gelijk!
Dit zegt de Vandale:
loen·sen (onov.ww.)
1 een beetje scheel zijn of kijken
Ik vraag me af wat het verschil is tussen scheel zíjn en scheel kíjken trouwens.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Djeez het volgende:
met het andere kan ze precies vertellen hoeveel centen je in je zak hebt.
Jep...de speeddatequote:Op zondag 23 december 2007 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat krijgen we vanavond? De date met die 10 mensen?
5 dames per boer...gaat vast weer leuk worden vanaaf!quote:Op zondag 23 december 2007 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
OjaEn dan moeten ze er ook zoveel uitkiezen toch?
Ben benieuwd!
Wij zeggen dan altijd "die kijkt met z'n linkeroog in z'n rechterbroekzak" (of andersom)quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Djeez het volgende:
Siepie is anders wel degelijk scheel. Met haar ene oog kijkt ze je recht aan, met het andere kan ze precies vertellen hoeveel centen je in je zak hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |