In principe niet meer. Hooguit nog aan het einde van het seizoenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Krijgen we ook nog iets te zien van de boeren die niet doorgaan?
Siepiequote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik heb één loensende vrouw langs zien komen. Weet niet meer bij welke boer (die namen beklijven nog niet).
Die keek niet scheel, maar juist tegenover gesteldquote:
Dat is loensen toch?quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die keek niet scheel, maar juist tegenover gesteld
Loensen is toch met de ogen naar binnen?quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is loensen toch?
Zo noem ik dat altijd tenminste.
Nou, als ik scheel kijk dan imiteer ik iemand die scheel is, denk ikquote:Op zondag 23 december 2007 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt gelijk!
Dit zegt de Vandale:
loen·sen (onov.ww.)
1 een beetje scheel zijn of kijken
Ik vraag me af wat het verschil is tussen scheel zíjn en scheel kíjken trouwens.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Djeez het volgende:
met het andere kan ze precies vertellen hoeveel centen je in je zak hebt.
Jep...de speeddatequote:Op zondag 23 december 2007 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat krijgen we vanavond? De date met die 10 mensen?
5 dames per boer...gaat vast weer leuk worden vanaaf!quote:Op zondag 23 december 2007 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
OjaEn dan moeten ze er ook zoveel uitkiezen toch?
Ben benieuwd!
Wij zeggen dan altijd "die kijkt met z'n linkeroog in z'n rechterbroekzak" (of andersom)quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Djeez het volgende:
Siepie is anders wel degelijk scheel. Met haar ene oog kijkt ze je recht aan, met het andere kan ze precies vertellen hoeveel centen je in je zak hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |