Ja, dat.quote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef Duvel het volgende:
Damn, ze kan zingen, maar wat is 't toch een verschrikkelijk irritant mens.
Dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef Duvel het volgende:
Damn, ze kan zingen, maar wat is 't toch een verschrikkelijk irritant mens.
nee wij praten er gewoon hier over, jij en ikquote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef Greys het volgende:
The Aftershow, agossie, Davy
Oh, dat moet zeker in een ander topic?
Nee hoor, ik zit nu te zappen dankzij jullie, wist niet dat die show erop wasquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Dat stoort de anderen niet, die nog de herhaling aan het kijken zijn?
tuurlijk nietquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Dat stoort de anderen niet, die nog de herhaling aan het kijken zijn?
quote:I liked Nikki, Asnat, Neil.
quote:Nathalie was so amazing! She really rocked! Oh my, did you see audiences reaction? First performances before her was little boring but she waked me up! I'm so glad she made to top 12! Go Nathalie! I also liked Syarda because I have ever heard woman singing Linkin Park! And she sang my favourite song, Numb! Performance wasnt very good but I feel little bad she didnt make to top 12
How Davy didnt make it? He was good too. I'm happy Ferry didnt make it either, I never liked him and thank God Netherlands didnt vote him if judges liked him
Btw, what is the age limit of Idols? I found out that Pauline is born 1972!
I love this season!
quote:Mirjam and Bos were the best for me.
I can kind of appreciate Nathalie...i guess, but I'll never support any girl like that. she doesn't have the usual lack of emotion, and her shrieking isn't as intolerable as some other diva's, but she still isn't very good. I understand why people like her though, even if I can't stand that type of singer
Tiffany's song was boring, but I still support her
Davy had er wel bij mogen blijvenquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef Insomaniac het volgende:
Nou! Ik heb het gister gemist, dus kijk nu. Heb ik net in het pronotopic gezien wie er allemaal zijn afgevallen en ik ben het niet eens!.
Die laatste die ik ontving was van zo'n treurig niveau dat negeren maar het beste is iddquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
tuurlijk niet
aaaaaaaaaaarg kunnen die pm's ophouden!
Ipv Neil ja. Ik kan er eigenlijk nog steeds niet over uitquote:Op zondag 16 december 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Davy had er wel bij mogen blijven
quote:iedereen heeft iets van zijn eigen
quote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
TIffany moet ook worden afgezonken in iets dieps.
Nee joh, het is gewoon de nieuwe pop van Matell: De ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-Barbiequote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom lijkt het toch steeds of ze een pruik op heeft?
Zoveel geblondeerd dat ze geen haar meer heeft?
whahahahaquote:Op zondag 16 december 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon de nieuwe pop van Matell: De ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-Barbie
Dat zeiden we toch net al?quote:Op zondag 16 december 2007 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
Handig ook dat the Aftershow al een half uur bezig is op 4, terwijl ik 8 zit te kijken..
Die kan me niet hard genoeg jankenquote:Op zondag 16 december 2007 22:40 schreef Together het volgende:
Whehe, jankende Ferry weer in de Aftershow.
Word er al misselijk van als ik er aan denkquote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week is het Olliebollentijd
met die lengte is 10 cm brak water ook wel goed hoorquote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
TIffany moet ook worden afgezonken in iets dieps.
Wil je een LOllie dan?quote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Word er al misselijk van als ik er aan denk
quote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef Re het volgende:
[..]
met die lengte is 10 cm brak water ook wel goed hoor
quote:
Je gaat óf wel door óf niet door, dus je hebt 50% kans om door te gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
"De kans dat je afvalt is net zo groot als dat je doorgaat"
De kans dat je doorging was 66%, dat je niet doorging 33%, dus dat klopt niet helemaal, vader van Davy!
Maar dat was bij de auditie ook zo, dus dan klopt die stelling nog nietquote:Op zondag 16 december 2007 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je gaat óf wel door óf niet door, dus je hebt 50% kans om door te gaan.
Ik vond die uitspraak juist wel interessant, want daarmee erkende die afvaller dat ie slechter was dan de mensen die wel door waren (ok, da's een doordenkertje ...).quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
"De kans dat je afvalt is net zo groot als dat je doorgaat"
De kans dat je doorging was 66%, dat je niet doorging 33%, dus dat klopt niet helemaal, vader van Davy!
Hmmmm. Je merkt wel vaak tijdens Idol edities (hier en internationaal) dat thema's vaak verassend goed passen bij beoogde winnaars. Dit klinkt vooral als iets voor Nathalie, Charlene en Sandy.quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Together het volgende:
Thema van de volgende Liveshow: Las Vegas. Inclusief speciale gast, ik ben benieuwd wie. Het zal Hans Klok wel zijn ofzo.
vivaaaa las vegasquote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat voor muziek is dat, Las Vegas?
Ik zit te denken aan van die showmuziek, zoiets als Sinatra ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat voor muziek is dat, Las Vegas?
Zou Raffaëla ook niet een keer komen opdraven?quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Together het volgende:
Thema van de volgende Liveshow: Las Vegas. Inclusief speciale gast, ik ben benieuwd wie. Het zal Hans Klok wel zijn ofzo.
Dat zijn nog eens ideeen. Sms ze even door naar Hans, wie weet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hans Klok komt idd. Hij zal de kandidaten wel op het podium toveren ofzo. Hopelijk veranderen Tiffany en Asnat dan per ongeluk in een duif.
Heerlijk oubollig, maar ik had dat ook wel graag gezien eigenlijk in deze tijd van het jaarquote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom geen kerstliedjes eigenlijk? Ja, deden ze vorige keer ook al enzo, maar toch leuk, zo rond de kerst.
'per ongeluk' ja!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hans Klok komt idd. Hij zal de kandidaten wel op het podium toveren ofzo. Hopelijk veranderen Tiffany en Asnat dan per ongeluk in een duif.
Als het dan even meezit wordt hij gegrepen door een van die tijgers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:53 schreef Cee het volgende:
Neil die een nummer van Hans Klok gaat zingen? Met witte tijgers? Het liedje 'Ik ben een
die nathalie!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:22 schreef BVO het volgende:
De ochtend van de show.
Met Nigel en Nathalie beiden leuk.
En hij heeft al van die rode wangetjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als het dan even meezit wordt hij gegrepen door een van die tijgers.
Die jankende Ferry op de achtergrondquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef BVO het volgende:
Aisha troost Nigel.
How sweet. En AIsha
![]()
.
Ik vind het wel een tof themaquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:53 schreef Cee het volgende:
Oh mèn hoe willen ze dát thema nou weer neerzetten?
Elvis? Celine Dion? Neil die een nummer van Hans Klok gaat zingen? Met witte tijgers? Het liedje 'Ik ben een gokker' van André Hazes? De tv-tune van Flipper?
Oh wacht, ongetwijfeld natuurlijk het hele repertoire van de Pussycat Dolls.
Waarschijnlijk gewoon veel veren inderdaad en veel glitter en lampjes en Pussycat Dolls achtige meuk. :/
Moeiteloos.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef Re het volgende:
binnen dat thema passen de meeste jongens ook wel geloof ik
This is myyyyyyyyyyyyy lifeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 19 december 2007 09:59 schreef oYo het volgende:
Sandy moet gewoon Shirley Bassey doen!
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan er ballads in de Las Vegas style?
Noem er eens eentje dan? Ik kan er gewoon echt niet 1 bedenken!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Maar zelf vind ik dat uptempo beter bij het thema Las Vegas passen.
quote:Raffaela presenteert nieuwe single!
Aankomende zaterdag (22 december) is de eerste liveshow van het vierde seizoen van het tv-talentenjacht Idols!Naast optredens van de 12 kandidaten zal ook Raffaëla Paton, de winnares van het vorige seizoen haar opwachting maken. De zangeres zal namelijk haar nieuwe single komen zingen.
Paton, die in augustus 2006 beviel van haar dochtertje Beautifull Hope maakt dus aankomende weekend haar comeback in de muziek. Wel was ze tussendoor af en toe te bewonderen op de televisie en trad ze ook op in het land, maar een echte comeback bleef echter uit. Maar daar zal vanaf zaterdag verandering inkomen.
Meer informatie over de single is niet bekend, wie benieuwd is naar de nieuwe single van Raffaëla moet dus naar Idols kijken. De eerste liveshow van Idols staat in het teken van het thema Las Vegas!
Komt uit de film You got served.quote:
quote:De naam is door Raffaëla en haar vriend uit de filmkomedie You Got Served uit 2004 gehaald. Daarin zegt een personage "My name is Beautifull, with double L". Beiden vonden de film hilarisch.
Bron
quote:Finale Idols: de prognose van het AD
Door STEFAN RAATGEVER en ANNEMART VAN RHEE
Wie volgt Jamai, Boris en Raffaëla op? Twaalf kandidaten zijn nog over voor de finale-ronden van Idols, die morgenavond beginnen. Het AD portretteert hen en voorspelt hun kansen.
Tiffany (20)
Wanneer de kleine en breekbare Tiffany de slappe lach krijgt, kom je er niet tussen. Haar grote angst is struikelend de showtrap af te komen. ,,Dan ga ik zo hard lachen - ook uit schaamte - dat komt echt niet meer goed.’’ Met het stemgeluid van de zingende kapster is niets mis. Bewijs is haar vierde plek bij het Nationale Songfestival drie jaar terug.
AD-prognose: Kan zingen, maar lijkt met het Bridget-syndroom te kampen: mooi, maar doet het tv-scherm bevriezen.
Nigel (23)
Met Nigel is het prettig wakker worden. ,,Ik ben altijd vrolijk en heb nooit een ochtendhumeur,’’ prijst hij zichzelf aan. Omdat ‘de mensen zeggen dat ik goede looks heb’, denkt Nigel best een kans te hebben als idool. Het enige waaraan hij naar eigen zeggen moet werken is het ‘laten zien dat ik geniet’. Dat lukt hem niet bij zware kritiek van de jury, voorspelt hij. ,,Dat raakt me echt.’’
AD-prognose: Nigel heeft een soepele soulstem en een vrolijke uitstraling. Maar helaas ook weinig diepgang. Eindigt in de middenmoot.
Bas (19)
Bas vindt zichzelf bepaald niet het type ‘mooiboy’. Maar hoewel hij geen David Beckham is vermoedt hij dat het in zijn voordeel werkt dat hij één van de vier mannelijke deelnemers is. Want: ,,Meiden willen ook wat te kiezen hebben en dus gooi ik al mijn charmes in de strijd.’’ De conservatoriumstudent denkt dat hij gaandeweg het programma groeit.
AD-prognose: Tip: kies geen nummers met hoge uithalen. Dat gaat mis. Bas vindt zichzelf iets té geweldig.
Pauline (35)
Kalmeringsmiddelen en yoga-goeroe paraat. Pauline worstelt met enorme nervositeit. ,,Verschrikkelijk,’’ vindt ze. ,,Ik heb er al mijn leven lang last van. Het moet echt ophouden.’’ Enigszins merkwaardig, want Pauline treedt al jaren op met een eigen feestband. ,,Maar ik moet juist leren dansen op een tv-podium. Normaal bots ik bij één onverwachte beweging tegen de gitarist.’’
AD-prognose: Muzikaal bij de top van deze editie, maar of het zich uitbetaalt? Welke 12-jarige sms’t voor de 35-jarige Pauline?
Neil (17)
Kan de jury een paar regenlaarzen krijgen? Deze juwelier in opleiding zet regelmatig de sluizen open voor of na een optreden ‘omdat hij zijn emoties niet onder controle heeft door de zenuwen’. Gelukkig weet Neil zich gesteund door een fanatieke familiekaravaan. Gordon vond zijn Michael Bublé-vertolking te eenvoudig en werd bijna gelyncht door de Neil-clan. Minpuntje.
AD-prognose: Middenmoot vanwege zijn sonore stemgeluid. Een mental coach zou geen overbodige luxe zijn.
Nikki (23)
Nikki sneuvelde vier jaar terug bij de voorselectie van Idols 2. Toen vond de jury haar niet goed genoeg. Nu ze is doorgestoten tot de eindronde zal ze ‘alles uit de kast halen om hoog te finishen’.
Toch kan deze parttime snowboardlerares nog wel een mediatraininkje gebruiken. Want ze promoot zichzelf met de woorden ‘ik ben niet de knapste, niet de mooiste én niet de beste’. Maar misschien is ze wel de leukste.
AD-prognose: Kan hoog eindigen maar moet hard werken aan haar ‘zichzelfverkooptechniek’.
Charlene (19)
Wie naar Charlenes sterkste eigenschap vraagt, krijgt geen antwoord als ‘ik ga er gewoon voor’ of ‘ik blijf altijd mezelf’. Charlene leunt op haar ‘aparte klankkleur’. Ze wil haar expressie nog verbeteren. ,,Want soms trek ik een moeilijk hoofd.’’ Voor de vlijmscherpe analyses van Gordon ‘nekschot’ Heukenroth is ze niet bang. ,,Alleen als hij persoonlijk wordt, gaat hij te ver.’’
AD-prognose: Wat een natuurtalent, deze Charlene. Als ze haar lichte wisselvalligheid onder de knie krijgt, met gemak in de top drie.
Nathalie (25)
Haar kapsel, haar decolleté en haar immense In God I Trust-tatoeage. Alles is groots en meeslepend aan deze volslanke versie van Beyoncé die er rond voor uit komt dat ze Burger King-verslaafde is. Nathalie denkt dat ze haar gigantische stemvolume, waarmee ze de concurrentie imponeert, dankt aan het gospelkoor waarin ze elke zondag zingt. Ze wil beroemd worden omdat ‘dichte deuren opengaan’ en ze ‘zieke mensen kan helpen’.
AD-prognose: Topfavoriete door haar stembanden van elastiek.
Asnat (26)
Asnat beschikt over de looks én de uitstraling van een echte Idol. Ook met haar stem is op de goede momenten niets mis. Maar de voormalig secretaresse geeft toe dat onzekerheid haar valkuil is waardoor haar vibrato ernstig kan gaan zwabberen. Niet echt gezellig wanneer je een gevoelig Whitney Houston-nummer inzet. Ter troost en kracht put zij op moeilijke momenten uit het geloof.
AD-prognose: Potentiële topper, mits ze niet gaat bibberen onder strenge Gordon-blikken.
Ollie (22)
Limburgse Ollie is een vaste tv-talentenjachtklant. Eindelijk zit hij in de finale. Waarom nu wel? Ollie hoort vanwege zijn ‘charmes en uiterlijk’. Zelf denkt hij dat ook zijn bescheidenheid meespeelt. ,,Die siert me.’’ Toch vindt hij zich ook ‘zelfverzekerd’ en vermoedt hij dat het met zijn entertainmentgehalte, ‘het belangrijkste voor een popidool’, goed zit.
AD-prognose: Boyband-kandidaat Ollie eindigt bij de beste helft, maar zingt te vlak voor een topklassering.
Mirjam (17)
De jongste finaliste. Maar die jeugdigheid is een voordeel, vindt ze. ,,Ik kan nog veel leren.’’ De vwo-scholiere (met bijbaantje in een schoenenwinkel) moet, oordeelt ze, nog werken aan haar zelfvertrouwen. Gevraagd naar haar geheime wapen valt ze stil. ,,Ik heb niets extra’s meer. Mijn stem moet het doen.’’ Mirjam tipt, net als Ollie en Pauline, Nathalie als winnares.
AD-prognose: Mirjam heeft last van zwabberende stembanden, maar als één van de weinigen wel een origineel stemgeluid. Topklassering zit er niet in.
Sandy (28)
Deze moeder van een zoontje van 3 heeft geen zin te eindigen als de vorige Idols-winnaars. ,,Jim en Jamai staan in het theater. Van Boris hoor je weinig en Raffaëla werd zwanger. Je moet volhouden! Blijven optreden, interviews geven. Succes komt niet op een presenteerblaadje. De VS dragen hun Idols op handen. Dat moet hier ook.’’
AD-prognose: Potentiële winnares. Sandy weet wat ze moet doen op het podium en blaast de concurrentie omver.
Die Mirjam-foto bij Olliequote:
Nee vind ik ook een beetje vreemd commentaar....quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef LeBeau het volgende:
Ze hebben het over de wisselvalligheid van Charlene. Ben ik de enige die dat nog niet heeft opgemerkt?
Ik hoop het maar ik blijf het gevoel houden dat er dit jaar veel goede kandidaten veel te vroeg zijn afgevallen waardoor hier niet de 12 besten staan... dat gevoel had ik andere jaren niet...quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:59 schreef Greys het volgende:
Maar misschien is het omdat we pas net begonnen zijn met de liveshows en dat we er nog wat meer in moeten komen? sprak zij hoopvol...
Klopt vind ik ook. Maar misschien heeft dat ook wel te maken dat de jury dit maal de laatste 18 heeft gekozen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, opvallend om te horen. Ik denk dat het groeien moet, als ik de finalisten vergelijk met de voorgaande jaren valt de nietszeggendheid best mee. Ik vind deze 12 samen kwalitatief sterker dan de finalisten eerder.
Dat blijf ik moeilijk te verteren vinden inderdaad, zeker Jennifer had er gewoon bij moeten zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:18 schreef oYo het volgende:
Ik mis vooral de twee indiase zussn... Wat een flater van de jury om die twee naar huis te zenden. Heb het gevoel dat er meer achter steekt. Maar zo is het elke keer wel wat.
WTF?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat blijf ik moeilijk te verteren vinden inderdaad, zeker Jennifer had er gewoon bij moeten zitten.
Nee man, kijk maar even terug in haar topic... ik vond haar de winnares van Idols 4... was echt stomverbaasd dat ze werd weggestemd... domste beslissing van deze Idolsquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
WTF?. Jij vond Jennifer toch afschuwelijk?!
.
Domste beslissing is dat ze Neil door lieten gaan naar de laatste 18quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee man, kijk maar even terug in haar topic... ik vond haar de winnares van Idols 4... was echt stomverbaasd dat ze werd weggestemd... domste beslissing van deze Idols
Nou ik denk dat de breezersletjes Ollie en Bas veel interessanter vinden als vingermateriaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:33 schreef Greys het volgende:
Als Neil dan nu maar niet door alle smsjes steeds weer een ronde verder gaat.
The horror!
Dat bedoel ik ja, daar moet je toch echt niet aan denken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie die familie er voor aan om Neil persoonlijk naar de finale te stemmen.
De breezersletjes weten (hoop ik) wel beter ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de breezersletjes Ollie en Bas veel interessanter vinden als vingermateriaal
Zo'n jankbal is niet bepaald aantrekkelijk denk ik
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
"Maar hij is zo gevoelig en dat is schattig![]()
"
Dat moet geen probleem worden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]Dat ook nog ja!
Als jij nou ook even gaat snotteren, dan geef ik je 2 punten in de Game morgen
Ja er zijn zat kampers die zich blauw zullen sms'en... helaas... en als die de wietplantjes verkopen voor beltegoed dan wordt het een ernstige bedreigingquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De breezersletjes weten (hoop ik) wel beter ja.
Maar die familie, TheVulture, die FAMILIE!!!!! Weet je hoeveel aanverwanten dat zeikerdje heeft?![]()
Ik hoop eigenlijk dat ie er nog even fijntjes op terugkomt en de hele familie aan de schandpaal nageltquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:45 schreef Greys het volgende:
En die ene welbespraaktebroer van Neil dan, die 'Wat mot je mannnnnn???' zat te blèren tegen Gordon toen die ook maar iets negatiefs over Neil durfde te zeggen. Het zal me niets verbazen als de Neil-maffia ook Gordon al lang in zijn greep heeft achter de schermen! Die roept vanavond ineens alleen nog maar lieve dingen over Neil!
![]()
Ik duim met je mee!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ie er nog even fijntjes op terugkomt en de hele familie aan de schandpaal nagelt
Die melding krijg ik ja. Nu nog.quote:
Even de verwijderde berichten ook verwijderd, misschien helpt hetquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die melding krijg ik ja. Nu nog.
Of je moet me geblokkeerd hebben, maar ik zou niet weten waarom
Ik hoop dat ze zijn traanbuizen dichtgeschminkt hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:06 schreef robert2006 het volgende:
ik vrees dat neil heeeel ver gaat komen, de woonwagenbewoners in de benelux gaan zich verenigen, het wordt een soort vakbond voor woonwagenbewoners met als doel neil de eindstreep te laten halen.
ben wel benieuwd of neil weer gaat huilen vanavond
Niks bijzonders... 13 in een dozijn...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
Maar wat vinden jullie over het algemeen van Neils stemgeluid?
Daar twijfel ik niet aan, tot nu toe was het iedere keer raakquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:06 schreef robert2006 het volgende:
ben wel benieuwd of neil weer gaat huilen vanavond
erg vlak, is niet eens zo erg, maar hij heeft daarnaast ook geen uitstraling.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
Jim-maar-dan-minder-goed-en-Jim-vond-ik-al-niet-zo-heul-geweldigquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik haal de uitslag ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan het niet zien vanavond.
Nou ja... wel de uitslag waarschijnlijk... maar ga ik die dan ook kijken, of houdt ik me in en kijk ik het op internet?
Omg, hier precies dezelfde overwegingquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan het niet zien vanavond.
Nou ja... wel de uitslag waarschijnlijk... maar ga ik die dan ook kijken, of houdt ik me in en kijk ik het op internet?
maar je bent het met me eens dat zo'n sandy er eigenlijk niet eerder uit mag dan bv neil, en dat gaat naw wel gebeuren let op mijn woorden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:19 schreef Liquidootje het volgende:
Over Sandy ben ik ook niet helemaal uit. Als ze op het podium staat, dan vind ik het ook geweldig swingen. Maar ze plakt werkelijk alle woorden bij elkaar én haar geluid is altijd hetzelfde lijkt wel. Macy gray bijvoorbeeld. 1 liedje is super, maar een hele album is meer van het zelfde.
Jawel, neil mag van mij het eerst uit. Maar ik zie wel gebeuren dat van Pauline tot Sandy nog eerder uit is dan Neil.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar je bent het met me eens dat zo'n sandy er eigenlijk niet eerder uit mag dan bv neil, en dat gaat naw wel gebeuren let op mijn woorden.
denk dat als je het aantal sms-jes weet wat is binnengekomen voor neil dat je je rot schrikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
haha, die kamperkop,... de familie van neil zit echt knarsetandend het fok-forum te lezen, ondertussen zijn sms-mankrachten aan het mobiliseren voor vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Re het volgende:
Ik kan het dus ook niet zien vanavond maar ik hoop echt dat die kamperkop compleet de mist ingaat, of dat onderdeurtje van mijn part
spannend, dat wel...
Denk je echt dat ze internet hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
haha, die kamperkop,... de familie van neil zit echt knarsetandend het fok-forum te lezen, ondertussen zijn sms-mankrachten aan het mobiliseren voor vanavond
ze maken gebruik van het draadloze netwerk van de burenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze internet hebben?
ja hoor, anders internet op je mobieltje, moet je wel gaan turen, maar het kan wel...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het zijn geen holbewoners.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Van de Idolssitequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef TheVulture het volgende:
Is bij jullie ook Neil de enige die niet ronddraaiend in beeld komt?
quote:Neil was ten tijde van de 3D-captures niet opgenomen vanwege de watergevoelige apparatuur (red.).
Meest verschrikkelijke vader ever... en dan te bedenken dat ie zelf ooit bij de TROS heeft gewonnen... hoe aandachtsgeil kun je zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:22 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er zin in, Ben ook.
[ afbeelding ]
een talentenjachtquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:26 schreef Liquidootje het volgende:
wat had hij gewonnen? Grootste familie van Nederland?
He bah Vaduz, leg je truttige burgersmaak eens niet op aan ons.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Sandy is volgens mij net niet toegankelijk genoeg voor ons mensen op de bank.
Please dó tell! Want ik snap geen kont van je zin, wat bedoel je?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:36 schreef BVO het volgende:
Whehe. Ik ga die twee uitersten vanavond maar eens samen laten gaan.
Er is nog niks concreets, daarom dat ik maar even aankijk of ik uitga en morgenocthend met een kater op m'n werk zit of het rustig doe en thuis met wat mensen een drankje doe met evt. wat FOK! erbijquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:48 schreef Greys het volgende:
Heb je dat stappen al afgesproken? Want stel nou dat het heel erg na-bespreek-waardig is vanavond, kan je misschien beter bij de computer in de buurt blijven
Van Simon, da's toch ook een beetje Idols? Nick?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nick?
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:19 schreef Greys het volgende:
RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, alles is weg hier!
Bij jullie ook?
Nick en Simon.quote:
Verzin een leuk onderschrift:quote:
vind m anders wel erg leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef Liquidootje het volgende:
Ollie: "Ehm Bas.. Is dat jouw teen of...? "
dat is geen onderschrift maar ja
Moet je stiekem Idols volgen tussen de visite?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:39 schreef Together het volgende:
Ik heb er zin in.Ik kan trouwens hooguit sporadisch meeposten vanavond.
Zoiets.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je stiekem Idols volgen tussen de visite?
Oh, die was schattig!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:49 schreef BVO het volgende:
Ik zag Aäron uit Idols 3 daarstraks in de stad!
Dat bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Zo'n podium met allemaal stijgers is mooi
Nou dat waren er vast 20quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef BVO het volgende:
Hoe vaak zal Elvis vandaag wel niet voorbij komen?
Tja....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Zo'n podium met allemaal stijgers is mooi
Ik heb haar nog nooit een liedje horen zingen, dus ik vond het wel leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Raffa? Blij dat ik te laat inschakelde.
Dat is het in die studio met al die lampen ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wendy denkt dat het altijd zomer is
Wat zal de rest dan zweten zegquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het in die studio met al die lampen ook
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kon dit topic niet vinden! Maar goed, ik ben er weer. Hoi!
Ziet er niet uit idd. Ook Nigels pak is dramatisch.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze hebben van Pauline een Paul gemaakt.
Dat vond ik ook al!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze hebben van Pauline een Paul gemaakt.
Met een strikje erom. Hij lijkt wel een paaseiquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ziet er niet uit idd. Ook Nigels pak is dramatisch.
Ja!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Wie zet vast het volgende topic klaar? Zodat we lekker rap door kunnen?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:09 schreef BVO het volgende:
Tiffany. Sexy hoor.
Wie ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:07 schreef sbientje het volgende:
maar bas ziet er beter uit dan ooit
Op zich wel, maar het feit dat ze dat nu nog steeds doen betekent denk ik dat ze via de stats zien dat er eigenlijk alleen rondom het optreden en na de show wordt gestemd op een deelnemer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:09 schreef Greys het volgende:
Wat is dat toch voor raars, dat je nu al kunt smsen?
Dan kan er toch veel langer voor de eerste deelnemers worden gestemd?
Of maak ik nou een denkfout?
Jupquote:
quote:
Lijkt me een uitdagingquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Het blijft een poppetje. Zelfs als metal zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |