quote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
TIffany moet ook worden afgezonken in iets dieps.
Nee joh, het is gewoon de nieuwe pop van Matell: De ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-Barbiequote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom lijkt het toch steeds of ze een pruik op heeft?
Zoveel geblondeerd dat ze geen haar meer heeft?
whahahahaquote:Op zondag 16 december 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon de nieuwe pop van Matell: De ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-Barbie
Dat zeiden we toch net al?quote:Op zondag 16 december 2007 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
Handig ook dat the Aftershow al een half uur bezig is op 4, terwijl ik 8 zit te kijken..
Die kan me niet hard genoeg jankenquote:Op zondag 16 december 2007 22:40 schreef Together het volgende:
Whehe, jankende Ferry weer in de Aftershow.
Word er al misselijk van als ik er aan denkquote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week is het Olliebollentijd
met die lengte is 10 cm brak water ook wel goed hoorquote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
TIffany moet ook worden afgezonken in iets dieps.
Wil je een LOllie dan?quote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Word er al misselijk van als ik er aan denk
quote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef Re het volgende:
[..]
met die lengte is 10 cm brak water ook wel goed hoor
quote:
Je gaat óf wel door óf niet door, dus je hebt 50% kans om door te gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
"De kans dat je afvalt is net zo groot als dat je doorgaat"
De kans dat je doorging was 66%, dat je niet doorging 33%, dus dat klopt niet helemaal, vader van Davy!
Maar dat was bij de auditie ook zo, dus dan klopt die stelling nog nietquote:Op zondag 16 december 2007 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je gaat óf wel door óf niet door, dus je hebt 50% kans om door te gaan.
Ik vond die uitspraak juist wel interessant, want daarmee erkende die afvaller dat ie slechter was dan de mensen die wel door waren (ok, da's een doordenkertje ...).quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
"De kans dat je afvalt is net zo groot als dat je doorgaat"
De kans dat je doorging was 66%, dat je niet doorging 33%, dus dat klopt niet helemaal, vader van Davy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |